Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы Түркістан қаласы Шарап Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна |
||||||
Сабақ: Дүниежүзі тарихы |
Тақырыбы: Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна |
|||||
Сынып: 5 г |
Қатысқандар саны:22 |
Қатыспағандар: |
||||
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным – сенімдерді білу. 5.2.2.2 Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау. |
|||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларды біледі. |
|||||
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі Египеттіктердің діни наным- сенімінің ерекшеліктерін біледі |
||||||
Кейбір оқушылар: Қарастырып отырған тарихи оқиғалар мен деректер туралы өз пікірін айта алады |
||||||
Бағалау критерийлері |
Ежелгі Мысырдағы діни наным-сенімдерді түсіндіреді. Ежелгі Мысыр пирамидаларын құрылысы сипаттау. Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды. |
|||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
|||||
|
||||||
Пәндік лексика және терминдер Сфинкс, мумия, саркофог. |
||||||
Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер
|
||||||
Құндылықтар баулу |
Толерантты сана, мәдениет және көзқарастардың әртүрлілігіне деген құрмет |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия , биология ,Жаратылыстану, |
|||||
Алдыңғы оқу |
Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарлаған уақыт есебі |
Жоспарланған Жаттығулар |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі І. "Шаттық шеңберін" ұйымдастырып, "Көңіл – күй неге ұқсас" тренингін ойнату. Оқушылар бүгінгі көңіл күйлері неге қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына ұқсайтынын айтып береді. ІІ. Ой шақыру.АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып сабақты Египет пирамидаларына виртуалды саяхат жасаумен бастап және суреттерін көрсету арқылы ой шақыру. Талқылауға арналған сұрақтар:
ІІІ.«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастыру. (Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу) І-топ.Сфинкс ІІ-топ.Жосер ІІІ-топ.Хеопс |
Интерак тив тақта. АКТ мен жұмыс жасау Презента ция |
||||
Сабақтың ортасы 20 мин |
Білу, түсіну, қолдану. Жұптық жұмыс. Мәтінмен танысыңдар./Оқылым/ Топтарға тапсырма. Кесте толтыру /Жазылым, Айтылым / Талдау . « Детальдарын қосу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану. 1-топ. Сфинкс . Ежелгі Египетте пирамидаларды қалай салған деп ойлайсындар ? Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу» арқылы тақырыпты ашады. 2-топ. Жосер картаға пирамидалардың орналасқан жерін салыңыз? Пирамидалар неліктен Нілдің батыс жағасында орналасқан ? Ол египеттіктердің қандай діни наным- сенімімен байланысты?. 3-топ. Хеопс. «Мумиялар қалай жасалған ?» постер қорғау. Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды Белгілеген уақыттан соң әрбір топ мұғалім берген тақырыпты қорғайды. Дескриптор: - Мысырдағы тарихи ескерткішті атайды; - Пирамидаларды кімдер салдырғанын айтады; - Перғауындардың пирамидаларды қандай мақсатта салдырғанын айтады; «Медальдар» арқылы бағалау Жинақтау: « Жұптас,ойлан,бөліс» Оқушыларға Хеопс, Сфинкс,Жосер пирамидасы салынған қимадағы суретер салынған парақтар таратылады. . Оқушылар жеке , алдарына берілген суреттер бойынша әңгіме құрастырады Дескриптор:
|
оқулық, қосымша деректер, суреттер, плакат, кесте сызбанұсқа детальдар суреттер түрлі-түсті қағаздар, маркер, қарындаш тар |
||||
Сабақтың соңы 5 мин |
«Серпілген сауал»
|
Сұрақ-жауап АКТ мен жұмыс жасау |
||||
Рефлек сия 3 мин |
Кері байланыс : 1.Қызық болған 3 нәрсе . 2.Қиын болған 3 нәрсе. 3.Құнды болған 3 нәрсе |
стикер |
||||
Бағалау 2 минут |
Әрбір оқушының әрекетін, топтық жұмысқа қосқан үлесін қадағалау, критерий бойынша бағалау |
оқулық |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қодау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде кесте, сызба құрастыру ұсынылды |
1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі? 2.Топтық жұмыс арқылы оқушыларды бағалау мақсатында 2 жұлдыз 1 ұсыныс жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс (ауызша) 4.«Медальдар» арқылы бағалау |
Денсаулық сақтау технологиялары. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтау |
||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |