Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Рисунок 2

    Түркістан облысы Түркістан қаласы

    Шарап Ниязов атындағы жалпы орта

    мектебінің тарих пәні мұғалімі

    Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна


    Сабақ: Дүниежүзі тарихы

    Тақырыбы: Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна

    Сынып: 5 г

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар:

    Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

    5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным – сенімдерді білу.

    5.2.2.2 Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларды біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі Египеттіктердің діни наным- сенімінің ерекшеліктерін біледі

    Кейбір оқушылар: Қарастырып отырған тарихи оқиғалар мен деректер туралы өз пікірін айта алады

    Бағалау критерийлері

    Ежелгі Мысырдағы діни наным-сенімдерді түсіндіреді.

    Ежелгі Мысыр пирамидаларын құрылысы сипаттау.

    Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды.


    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    • Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты саралап ала алады және анықтай алады;

    • Берілген критерийлерге байланысты суреттерді жіктей алады;

    Пәндік лексика және терминдер

    Сфинкс, мумия, саркофог.

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

    1. Ежелгі Египеттегі пирамидалары қандай қызмет атқарған ?

    2. Перғауындардың пирамидалары қай қаланың маңында орналасқан?

    Құндылықтар баулу

    Толерантты сана, мәдениет және көзқарастардың әртүрлілігіне деген құрмет

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия , биология ,Жаратылыстану,

    Алдыңғы оқу

    Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған.

    Жоспар

    Жоспарлаған уақыт есебі

    Жоспарланған

    Жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы


    10 мин













    Ұйымдастыру кезеңі

    І. "Шаттық шеңберін" ұйымдастырып, "Көңіл – күй неге ұқсас" тренингін ойнату. Оқушылар бүгінгі көңіл күйлері неге қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына ұқсайтынын айтып береді.

    ІІ. Ой шақыру.АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып сабақты Египет пирамидаларына виртуалды саяхат жасаумен бастап және суреттерін көрсету арқылы ой шақыру.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Не себепті ежелгі Египеттіктер Пирамидалар салған?

    • тотемизм, анимизм, фетишизм, магия дегеніміз не?

    ІІІ.«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастыру. (Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу)

    І-топ.Сфинкс

    ІІ-топ.Жосер

    ІІІ-топ.Хеопс



    Интерак тив тақта.


    АКТ мен жұмыс жасау


    Презента ция

























    Сабақтың ортасы


    20 мин

    Білу, түсіну, қолдану.

    Жұптық жұмыс. Мәтінмен танысыңдар./Оқылым/

    Топтарға тапсырма. Кесте толтыру /Жазылым, Айтылым /

    Талдау .

    « Детальдарын қосу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану.

    1-топ. Сфинкс . Ежелгі Египетте пирамидаларды қалай салған деп ойлайсындар ? Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу» арқылы тақырыпты ашады.

    2-топ. Жосер картаға пирамидалардың орналасқан жерін салыңыз? Пирамидалар неліктен Нілдің батыс жағасында орналасқан ? Ол египеттіктердің қандай діни наным- сенімімен байланысты?.

    3-топ. Хеопс. «Мумиялар қалай жасалған ?» постер қорғау.

    Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды

    Белгілеген уақыттан соң әрбір топ мұғалім берген тақырыпты қорғайды.

    Дескриптор:

    - Мысырдағы тарихи ескерткішті атайды;

    - Пирамидаларды кімдер салдырғанын айтады;

    - Перғауындардың пирамидаларды қандай мақсатта салдырғанын айтады;

    «Медальдар» арқылы бағалау

    Жинақтау:

    « Жұптас,ойлан,бөліс» Оқушыларға Хеопс, Сфинкс,Жосер пирамидасы салынған қимадағы суретер салынған парақтар таратылады. . Оқушылар жеке , алдарына берілген суреттер бойынша әңгіме құрастырады

    Дескриптор:

    • Оқушылар суреттен пирамидаларды ажырата біледі

    • Олардың бір –біріне ұқсастығы мен айырмашылығын айтады


    оқулық,


    қосымша деректер,


    суреттер,


    плакат,




    кесте


    сызбанұсқа



    детальдар

    суреттер


    түрлі-түсті қағаздар,


    маркер, қарындаш

    тар







    Сабақтың соңы


    5 мин

    «Серпілген сауал»

    1. Жосер перғауынға арналып салынған пирамиданың құрлысының ерекшелігі неде? (Баспалдақ тәрізді)

    2. Пирамидаларға таяу жердегі басы адам, денесі арыстан бейнесіндегі алып мүсін? (Сфинкс)

    3. Перғауындардың пирамидалары қалай қаланың маңында орналасқан ( Кир қаласы Гиза деген жер )

    Сұрақ-жауап


    АКТ мен жұмыс жасау

    Рефлек

    сия

    3 мин

    Кері байланыс :

    1.Қызық болған 3 нәрсе . 2.Қиын болған 3 нәрсе.

    3.Құнды болған 3 нәрсе


    стикер

    Бағалау

    2 минут

    Әрбір оқушының әрекетін, топтық жұмысқа қосқан үлесін қадағалау, критерий бойынша бағалау

    оқулық

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қодау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде кесте, сызба құрастыру ұсынылды

    1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі?

    2.Топтық жұмыс арқылы оқушыларды бағалау мақсатында 2 жұлдыз 1 ұсыныс жетістіктерін айқындау.

    3. Кері байланыс (ауызша)

    4.«Медальдар» арқылы бағалау

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтау

    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай

    болды?

    Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибрагимова Лолаш Бухарбаевна
    03 Қараша 2022
    678
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным – сенімдерді білу. 5.2.2.2 Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Рисунок 2

    Түркістан облысы Түркістан қаласы

    Шарап Ниязов атындағы жалпы орта

    мектебінің тарих пәні мұғалімі

    Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна


    Сабақ: Дүниежүзі тарихы

    Тақырыбы: Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова Лалаш Бухарбаевна

    Сынып: 5 г

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар:

    Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

    5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным – сенімдерді білу.

    5.2.2.2 Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларды біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі Египеттіктердің діни наным- сенімінің ерекшеліктерін біледі

    Кейбір оқушылар: Қарастырып отырған тарихи оқиғалар мен деректер туралы өз пікірін айта алады

    Бағалау критерийлері

    Ежелгі Мысырдағы діни наным-сенімдерді түсіндіреді.

    Ежелгі Мысыр пирамидаларын құрылысы сипаттау.

    Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды.


    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    • Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты саралап ала алады және анықтай алады;

    • Берілген критерийлерге байланысты суреттерді жіктей алады;

    Пәндік лексика және терминдер

    Сфинкс, мумия, саркофог.

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

    1. Ежелгі Египеттегі пирамидалары қандай қызмет атқарған ?

    2. Перғауындардың пирамидалары қай қаланың маңында орналасқан?

    Құндылықтар баулу

    Толерантты сана, мәдениет және көзқарастардың әртүрлілігіне деген құрмет

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия , биология ,Жаратылыстану,

    Алдыңғы оқу

    Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған.

    Жоспар

    Жоспарлаған уақыт есебі

    Жоспарланған

    Жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы


    10 мин













    Ұйымдастыру кезеңі

    І. "Шаттық шеңберін" ұйымдастырып, "Көңіл – күй неге ұқсас" тренингін ойнату. Оқушылар бүгінгі көңіл күйлері неге қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына ұқсайтынын айтып береді.

    ІІ. Ой шақыру.АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып сабақты Египет пирамидаларына виртуалды саяхат жасаумен бастап және суреттерін көрсету арқылы ой шақыру.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Не себепті ежелгі Египеттіктер Пирамидалар салған?

    • тотемизм, анимизм, фетишизм, магия дегеніміз не?

    ІІІ.«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастыру. (Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу)

    І-топ.Сфинкс

    ІІ-топ.Жосер

    ІІІ-топ.Хеопс



    Интерак тив тақта.


    АКТ мен жұмыс жасау


    Презента ция

























    Сабақтың ортасы


    20 мин

    Білу, түсіну, қолдану.

    Жұптық жұмыс. Мәтінмен танысыңдар./Оқылым/

    Топтарға тапсырма. Кесте толтыру /Жазылым, Айтылым /

    Талдау .

    « Детальдарын қосу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану.

    1-топ. Сфинкс . Ежелгі Египетте пирамидаларды қалай салған деп ойлайсындар ? Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу» арқылы тақырыпты ашады.

    2-топ. Жосер картаға пирамидалардың орналасқан жерін салыңыз? Пирамидалар неліктен Нілдің батыс жағасында орналасқан ? Ол египеттіктердің қандай діни наным- сенімімен байланысты?.

    3-топ. Хеопс. «Мумиялар қалай жасалған ?» постер қорғау.

    Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды

    Белгілеген уақыттан соң әрбір топ мұғалім берген тақырыпты қорғайды.

    Дескриптор:

    - Мысырдағы тарихи ескерткішті атайды;

    - Пирамидаларды кімдер салдырғанын айтады;

    - Перғауындардың пирамидаларды қандай мақсатта салдырғанын айтады;

    «Медальдар» арқылы бағалау

    Жинақтау:

    « Жұптас,ойлан,бөліс» Оқушыларға Хеопс, Сфинкс,Жосер пирамидасы салынған қимадағы суретер салынған парақтар таратылады. . Оқушылар жеке , алдарына берілген суреттер бойынша әңгіме құрастырады

    Дескриптор:

    • Оқушылар суреттен пирамидаларды ажырата біледі

    • Олардың бір –біріне ұқсастығы мен айырмашылығын айтады


    оқулық,


    қосымша деректер,


    суреттер,


    плакат,




    кесте


    сызбанұсқа



    детальдар

    суреттер


    түрлі-түсті қағаздар,


    маркер, қарындаш

    тар







    Сабақтың соңы


    5 мин

    «Серпілген сауал»

    1. Жосер перғауынға арналып салынған пирамиданың құрлысының ерекшелігі неде? (Баспалдақ тәрізді)

    2. Пирамидаларға таяу жердегі басы адам, денесі арыстан бейнесіндегі алып мүсін? (Сфинкс)

    3. Перғауындардың пирамидалары қалай қаланың маңында орналасқан ( Кир қаласы Гиза деген жер )

    Сұрақ-жауап


    АКТ мен жұмыс жасау

    Рефлек

    сия

    3 мин

    Кері байланыс :

    1.Қызық болған 3 нәрсе . 2.Қиын болған 3 нәрсе.

    3.Құнды болған 3 нәрсе


    стикер

    Бағалау

    2 минут

    Әрбір оқушының әрекетін, топтық жұмысқа қосқан үлесін қадағалау, критерий бойынша бағалау

    оқулық

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қодау, көмек көрсету жүзеге асырылады. өкіл әдісі бойынша өкілдерге топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде кесте, сызба құрастыру ұсынылды

    1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі?

    2.Топтық жұмыс арқылы оқушыларды бағалау мақсатында 2 жұлдыз 1 ұсыныс жетістіктерін айқындау.

    3. Кері байланыс (ауызша)

    4.«Медальдар» арқылы бағалау

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтау

    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай

    болды?

    Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    03.11.2022
    678
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибрагимова Лолаш Бухарбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации