Бөлім:
|
9-бөлім: Əлемдегі ірі
кітапханалар. Морфология
Үстеу. Үстеудің мағыналық
түрлер
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Конурбаева Сая Бекзатовна
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
6 А
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Ежелгі кітапханалар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.1.4.1.
Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші
сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
6.3.1.1.
Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құру.
|
Сабақтың мақсаты:
|
- Мәтінді тыңдай
отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды.
-Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог
құрастырады, ойын анық жеткізеді.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында
идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады
,
көңіл
күйін көтереді, бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ)
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз
ойымен бөліседі.
|
-Отырар
кітапханасы туралы қандай мәлімет әсер қалдырды?
-«Егер
Отырар кітапханасы күлге айналмаса....»деген ойды бір сөйлеммен
қалай жалғастырар едің?
-Түркі ғалымдары қандай қалаларда
білім алған?
|
Мақсаты: Жылдам
әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
|
Ребусты дұрыс шеш. Жасырынған сөзге
сипаттама бер
|
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- ребусты
шешді.
-анықталған сөзге сипаттама
береді.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
|
|
№2-тапсырма:
Тыңдалым
мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, жұп-жұбыңмен диалог
құрыңдар.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Жазылым-айтылым:
1.Мен
үшін кітап оқу қаншалықты маңызды?
2.Неліктен мен кітап оқимын немесе оқымаймын?
3.Оқыған
қандай кітап есімде қалды?Ол кітап несімен қызықты болды?
4.Болашақта кітапханалар қандай
болуы мүмкін?
|
Дескриптор:
Жалпы
– 4 балл.
-Тыңдалған мәтін бойынша өзіндік пікірін 1сөйлеммен жазады.
-Өз
пікірін мақсат үстеуін қатыстырып,1 сөйлеммен дәлелдейді.
-Өз
пікірін өмірмен байланыстырып, мақсат үстеуін қатыстырып,
1сөйлеммен мысал келтіреді.
-Тақырып
бойынша қорытынды шешім шығарады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.
|
|
№4-тапсырма.
«ПОПС
формуласы»әдісі
Өлеңдегі
1шумақты мақсат үстеуді қолданып, қара сөзге
айналдыр. «5 минуттық эссе»
жазады.
Менің ойымша өлеңде........
айтылады.
Себебі.......
Оған мен мынандай дәлелдер
келтіремін.....
Қорыта айтқанда,
......
|
Айтылым:
Берілген
тапсырманы орындайды.
Мәтіндегі негізгі ойды
өмірмен байланыстырып,
өз пікірін мақсат үстеуін қолдана отырып,
дәлелдеп жазады.
|
Тақырыпқа байланысты пікір
білдірдім
|
Мәтіннің себебін түсіндірдім
|
Мәтінге дәлел келтірдім
|
Қорытындылай білдім
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Өлеңнің мазмұнын
түсінеді.
-Өзіндік пікір
білдіреді
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
-
бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
-
маған ерекше ұнағаны.....
-
сабақтан соң маған........келді
-
бүгін маған..........сәті түсті.
-
қызықты болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
-
менің түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|