Материалдар / Ежелгі кітапханалар

Ежелгі кітапханалар

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныптың қазақ тілі пәні бойынша сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

9-бөлім: Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология

Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер

Педагогтің аты-жөні:

Конурбаева Сая Бекзатовна

Күні:


Сыныбы: 6 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі кітапханалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.4.1. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.

Сабақтың мақсаты:

- Мәтінді тыңдай отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды.

-Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог құрастырады, ойын анық жеткізеді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады ,

көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады



Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



-Отырар кітапханасы туралы қандай мәлімет әсер қалдырды?


-«Егер Отырар кітапханасы күлге айналмаса....»деген ойды бір сөйлеммен қалай жалғастырар едің?


-Түркі ғалымдары қандай қалаларда білім алған?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Ребусты дұрыс шеш. Жасырынған сөзге сипаттама бер

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- ребусты шешді.

-анықталған сөзге сипаттама береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


2-тапсырма:

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, жұп-жұбыңмен диалог құрыңдар.




Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады.


Жазылым-айтылым:

1.Мен үшін кітап оқу қаншалықты маңызды?

2.Неліктен мен кітап оқимын немесе оқымаймын?

3.Оқыған қандай кітап есімде қалды?Ол кітап несімен қызықты болды?

4.Болашақта кітапханалар қандай болуы мүмкін?

Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.

-Тыңдалған мәтін бойынша өзіндік пікірін 1сөйлеммен жазады.

-Өз пікірін мақсат үстеуін қатыстырып,1 сөйлеммен дәлелдейді.

-Өз пікірін өмірмен байланыстырып, мақсат үстеуін қатыстырып, 1сөйлеммен мысал келтіреді.

-Тақырып бойынша қорытынды шешім шығарады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.





4-тапсырма.

«ПОПС формуласы»әдісі

Өлеңдегі 1шумақты мақсат үстеуді қолданып, қара сөзге айналдыр. «5 минуттық эссе» жазады.

Менің ойымша өлеңде........ айтылады.

Себебі.......

Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін.....

Қорыта айтқанда, ......


Айтылым:

Берілген тапсырманы орындайды.

Мәтіндегі негізгі ойды өмірмен байланыстырып,

өз пікірін мақсат үстеуін қолдана отырып, дәлелдеп жазады.

Тақырыпқа байланысты пікір білдірдім

Мәтіннің себебін түсіндірдім

Мәтінге дәлел келтірдім

Қорытындылай білдім


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Өлеңнің мазмұнын түсінеді.

-Өзіндік пікір білдіреді

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ