Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Тақырыпқа
шығу мақсатында оқушыларға ежелгі
қаланың қираған түрі
көрсетіледі
Мохенджо Даро қаласы туралы
қысқаша шолу жасау
Сабақ тақырыбы
мен мақсаттары анықталады «Кадр» сергіту
сәті.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Оқулық
|
Жаңа
білім
|
Үндістан өркениетіне
шолу жасау
Ежелгі Үндістан туралы
ойлар айтылады.
Тапсырма 1 Жеке
жұмыс.кКартаны пайдаланып, Үнді
аңғарындағы өркениеттердің қалыптасуының мерзімін уақыт сызығына
түсіріңіз. Осы уақытта тағы қандай өркениеттер болғанын есіңізге
түсіріңіздер
1.Мохенджо-Даро қаласындағы
қазба жұмыстары туралы деректі талдау
2.Үнді халқының дағдылары
туралы не айта аласыңдар, жауапты
дәлелдеңіз
3.Қаланың күйреу себептері
қандай болуы мүмкін?
4.Қаланың күйреу себептер
сызбасы
Тапсырма №2.Топтық
жұмыс. Әр топ қаланың жойылып кету
себептерін анықтап , сипаттайды.
І топ . Көрші
тайпалар
ІІ топ.Эпидемия
ІІІ топ.Табиғи
ресурстар
ІҮтоп. Табиғи
апаттар
Тапсырма
№3. . Жұптық
жұмыс.
Сәйкестендіру кестесін
толыру.
№
|
|
|
|
1.
|
Арий
|
А
|
Азияның
оңтүстігіндегі түбек.
|
2.
|
Санскрит
|
Ә
|
Діни әнұрандардан,
жырлардан, салт-дәстүрлер мен құрбан шалу формулалары
сипаттамасынан құрылған индуизмдегі ежелгі білімдердің
жиынтығы.
|
3.
|
Ведалар
|
Б
|
Үндістандағы ең ірі
қалалардың бірі.
|
4.
|
Үндістан
түбегі
|
В
|
Қасиетті кітаптар мен
ежелгі поэмалар жазылған ежелгі үнді
тілі.
|
5.
|
Мохендж-Даро
|
С
|
Б.з.д. ІІ
мыңжылдықтың екінші жартысында солтүстік-батыстан Үндістанның
аумағына басып кірген тайпа.
|
6.
|
Империялар
|
Д
|
Арнайы құрылғылардың
көмегімен ауыл шаруашылығы дақылдары егілген алқаптарды
суару.
|
7.
|
Ирригация
|
Е
|
Басқа мемлекеттердің
аумағын өз құрамына күшпен қосып алған үлкен
держава.
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Дескрипторлар.
Оқушылар:
Өркениеттердің
қалыптасуын анықтап
түсіндіреді.
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Оқушылар тарихи
деректен мәтін оқып (арий тайпалары туралы) және Мохенджо Даро
қаласының қазба жұмыстары жүргізіліп жатқан орында жасалынған
фотосуретті талдайды.
Дескрипторлар.
Оқушылар:
Деректерді талдап
қорытынды шығарады.
Дескриптор:
Берілген сөздерге
нақты жауабын тауып
сәйкестендіреді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Қолпаштау
«2Жұлдыз, 1
тілек»
«Қолпаштау.»
|
Ақпараттық
мәтін
Тірек-сызбалар
Сызба
материалдары
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
«Кезбе тілші»
әдісі
Хараппа өркениетінің
жойылуының себептері келтірілген болжамдардың қайсысын дәлелдей алу
мүмкін? т.б.
Үйге
тапсырма
Ежелгі Мохенджо-Даро
қаласы қалай жойылып кетті? Оқу, түсінік
айту.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
«Кезбе тілші» оқушы,
оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар жауап
береді.
|
«Ең үздік
жауап»
|
|
Кері
байланыс
|
Сабақтың аяғындағы
кері байланыс: «Тik Tok» әдісі
арқылы
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Сикерге
жазады
|
А4, суретке
жапсырады
|