Материалдар / Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2024
71
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

6.12.23

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;


*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Білу, түсіну

Дәйек

Сабақтың мақсаты

Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін оқып біледі

Тарихи деректердің мазмұнын түсінеді

МохенджоДаро қаласының жойылу себептерін анықтап сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


Тақырыпқа шығу мақсатында оқушыларға ежелгі қаланың қираған түрі көрсетіледі

  • Нені көріп тұрсындар?

  • Бұл қала қайда орналасқан деп ойлансындар?

  • Не себепті қала қиралып түр?

Мохенджо Даро қаласы туралы қысқаша шолу жасау

Сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталады «Кадр» сергіту сәті.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Оқулық

Жаңа білім




Үндістан өркениетіне шолу жасау

Ежелгі Үндістан туралы ойлар айтылады.

Тапсырма 1 Жеке жұмыс.кКартаны пайдаланып, Үнді аңғарындағы өркениеттердің қалыптасуының мерзімін уақыт сызығына түсіріңіз. Осы уақытта тағы қандай өркениеттер болғанын есіңізге түсіріңіздер

1.Мохенджо-Даро қаласындағы қазба жұмыстары туралы деректі талдау

2.Үнді халқының дағдылары туралы не айта аласыңдар, жауапты дәлелдеңіз

3.Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін?

4.Қаланың күйреу себептер сызбасы



Тапсырма №2.Топтық жұмыс. Әр топ қаланың жойылып кету себептерін анықтап , сипаттайды.

Схема 2


І топ . Көрші тайпалар

ІІ топ.Эпидемия

ІІІ топ.Табиғи ресурстар

ІҮтоп. Табиғи апаттар

Тапсырма №3. . Жұптық жұмыс.

Сәйкестендіру кестесін толыру.




1.

Арий

А

Азияның оңтүстігіндегі түбек.

2.

Санскрит

Ә

Діни әнұрандардан, жырлардан, салт-дәстүрлер мен құрбан шалу формулалары сипаттамасынан құрылған индуизмдегі ежелгі білімдердің жиынтығы.

3.

Ведалар

Б

Үндістандағы ең ірі қалалардың бірі.

4.

Үндістан түбегі

В

Қасиетті кітаптар мен ежелгі поэмалар жазылған ежелгі үнді тілі.

5.

Мохендж-Даро

С

Б.з.д. ІІ мыңжылдықтың екінші жартысында солтүстік-батыстан Үндістанның аумағына басып кірген тайпа.

6.

Империялар

Д

Арнайы құрылғылардың көмегімен ауыл шаруашылығы дақылдары егілген алқаптарды суару.

7.

Ирригация

Е

Басқа мемлекеттердің аумағын өз құрамына күшпен қосып алған үлкен держава.


Мәтінмен жұмыс

Дескрипторлар.

Оқушылар:

Өркениеттердің қалыптасуын анықтап түсіндіреді.


Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Оқушылар тарихи деректен мәтін оқып (арий тайпалары туралы) және Мохенджо Даро қаласының қазба жұмыстары жүргізіліп жатқан орында жасалынған фотосуретті талдайды.

Дескрипторлар.

Оқушылар:

Деректерді талдап қорытынды шығарады.




Дескриптор:

Берілген сөздерге нақты жауабын тауып сәйкестендіреді.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Қолпаштау









«2Жұлдыз, 1 тілек»













«Қолпаштау.»

Ақпараттық мәтін









Тірек-сызбалар















Сызба материалдары

Бекіту






Сабақты қорытындылау

«Кезбе тілші» әдісі

Хараппа өркениетінің жойылуының себептері келтірілген болжамдардың қайсысын дәлелдей алу мүмкін? т.б.

Үйге тапсырма

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті? Оқу, түсінік айту.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Кезбе тілші» оқушы, оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар жауап береді.

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

Сабақтың аяғындағы кері байланыс: «Тik Tok» әдісі арқылы










Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Сикерге жазады



А4, суретке жапсырады




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!