Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
6.4С Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен
шешу
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
6.2.2.19
теңдеулер жүйелерін алмастыру
тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Оқушылар:
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушылар:
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
-
екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесін шығаруда таңдалған тәсілді
негіздейді;
-
екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесінің шешіміне түсінік
береді;
-
теңдеулер жүйесін шешудің
тиімді тәсілін таңдауын дәйектейді.
Бөлім бойынша лексика және
терминология
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
- бір теңдеуден ... өрнектеп
аламыз;
- жүйенің екінші теңдеуіне ...
қоямыз;
-
екінші айнымалының сәйкес
мәнін анықтаймыз;
- ... болған жағдайда
коэффициенттерін теңестіреміз;
- теңдеудің екі жағын ...
көбейтеміз;
- ... мүшелеп
қосамыз;
-
«х
- …
, у
- ...
болсын»;
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Құндылықтарды дарыту жеке
жұмыс, өз ойымен бөлісу, пікірін көпшілік алдындаматематикалық
тілде жеткізе алу, диалог барысында өзімен бірге басқалардың да
пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету сияқты әрекеттер
арқылы іске асады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Қолданбалы есептерде, шамалар
арасындағы тәуелділікті анықтауда т.с.с есептеулерде
қолданады.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
GeoGebra бағдарламасы арқылы екі айнымалысы
бар теңдеулерді шешу жолын
қарастыру.
|
Бастапқы
білім
|
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеудің анықтамасын білу; бір айнымалыны екінші бір айнымалы
арқылы өрнектей алу; бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
дағдылары.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
0 – 3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Өткен тақырыптарды қайталау
сабағында ұйымшылдықпен, белсенді жұмыс жүруі үшін біріккен оқу
ортасын құру.
Үй тапсырмасын
тексеру:
.
Жауабы: (6;
3).
Сыныппен бүгінгі сабақ
мақсаттары мен бағалау критерийлерімен
танысу.
|
Слайд
4
|
Сабақтың басы
3 – 18
мин
18 - 20
мин
|
Сыныптық
жұмыс
Математикалық
қобдиша
Қобдиша тапсырмалары тақтада
орындалып талданады. Бір оқушы шақырылады, қобдишадан үлестірме
алады, тақтада орындайды, түсіндіреді, борды өзі келесі оқушыға
ұсынады, солай жалғасады.
Орындап, түсіндіргенін тыңдап
қалған оқушылар, мұғаліммен
бірігіп бағалайды.
Мысал –
1.
Жауабы: (2;
1).
Мысал –
2.
Жауабы: (15;
10).
Мысал –
3.
Сергіту сәті:
«Басқатырғыш»
6; 5; 4; 3; 2; 1 сандарын
дөңгелектерге қосындысы 12 болатындай етіп
орналастыр.
|
Математика. Жалпы білім
беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2-
басылымы
Т.А.
Алдамуратова,
Т.С,
Байшоланов,
Е.С,
Байшоланов . – Алматы:
Атамұра,
2015.
ISBN
9965-34-442-6
Қосымша
1
Слайд
5
Слайд
6
Қосымша
2
|
Сабақтың ортасы
20 – 28
мин
28 – 30
мин
30 – 37
мин
37 – 38
мин
|
Жұптық
жұмыс
№4.
а)
; b)
Жауабы: (6; 20); (12;
15).
№5
а)
; b)
Жауабы: (3; 4); (-1;
0).
№6.
Тең бүйірлі үшбұрыштың
периметрі 117 м – ге тең. Бүйір қабырғасы табанынан 13,2 м артық.
Табан қабырғасының ұзындығын табыңдар.
Жауабы: 30,2
м.
Дескриптор: Білім
алушы:
Жұптар
арасында өзара
бағалау жүргізуді
ұйымдастырыңыз, кері
байланыс жасаңыз.
Жеке
жұмыс
ДОМИНО жинауды
ұсыныңыз.
Жинап болған соң оқушылар
ауысып, келесі оқушы жұмысын тексеріп,
бағалайды.
|
Қосымша
3
А.П.Ершова, В.В.Голобородько. Математика. 7
класс. Самостоятельные и контрольные работы. Москва. Илекса. 2015
г
Слайд
7
Қосымша
4
Слайд
8
|
Сабақтың
соңы
38 – 40
мин
|
Сабақты
қорытындылау:
Рефлексия
|
Математика. Жалпы білім
беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2-
басылымы
Т.А.
Алдамуратова,
Т.С,
Байшоланов,
Е.С,
Байшоланов . – Алматы:
Атамұра,
2015.
ISBN
9965-34-442-6
Слайд
9
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы.
|
Бүгінгі сабаққа ұсынылған
тапсырмалар оқушылардың қосу тәсілін пайдаланып теңдеулер жүйесін
шешу қабілетін дамытуға бағытталған, оқушы деңгейін ескере отырып
күрделендірілген.
|
Жұптық жұмыста өзара бағалау,
жеке жұмыста бірін-бірі бағалау, мұғаліммен бірігіп жүзеге
асады.
|
Сергіту сәті оқушының
логикасын дамытуға бағытталған. ДОМИНО жинауда оқушының еркін
қозғалуына назар аударыңыз.
|