Экологиялық жоба: "Судың қасиеттері"
Экологиялық жоба: «Судың қасиеттері»
Жобаның түрі: танымдық -зерттеушілік.
Жобаның мерзімі: қысқа мерзімді ( Екі апта)
Зерртеу нысаны: судың қасиеті.
Балалардың санына байланысты: топтық (ортаңғы топ)
Су- баға
жетпес байлық. Жер бетінде барлық тіршілік суға
байланысты.
Дүние
жүзіндегі барлық халықтар сияқты қазақ халқы да ерте заманда
өзен,көл,бұлақ,әсіресе құдық суының тазалығына қатты көңіл бөлген.
Ата-бабамыз ұлттық дәстүрімізде суды қадырлеу,суды лайламау,суды
ластамау туралы өсиет сөздерді көп айтқан. Балаларға ата- анасы
«Суды сабама,балығын шошытасың», «Бұлақты лайлама,құсын кетіресің»
деген тоқтау сөздер айтып,тәрбилеген. «Бұлақ көрсең,көзін аш» деп
өсиет айтқан.Бұдан қазақ халқының суды қалай қастерлеп,қорғайтынын
көреміз
Біздің мемлекетте педагогтар балалардың экологиялық тәрбиелеріне көп назар аудара бастады.бүгінгі күнде экологиялық сауаттылық, табиғатқа деген қамқорлық адамның жер бетінде тіршілікке қабілеттілігінің кепілі.
Су – балаларға үшін зерттеуге арналған ең қызықты да түсінікті нысан. Балалардың сумен жанасу дүниеге алғаш шыр етіп келген күндерінен басталады, танымдық қасиеттері басталысымен –ақ сумен байланысты ойындарды ойнай бастайды. Сол себепті де мен «Судың қасиеті» атты жобаны алдым.
Мақсаты: Тәрбиеленушілерге судың қасеттерін таныстыру.
1. Білімділік: тәжірибелер арқылы судың қасиеттерін меңгерту.
2. Дамытушылық: оқушылардың байқағыштығыш, тәжірибе жасау барысында бақылағыштық дағдыларын жетілдіру, ойларын жүйелі түрде қорытуын дамыту.
3. Тәрбиелік: қоршаған ортаны аялауға, ұқыптылыққа және үнемдеушілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
Балаларды судың қасиеттерімен таныстыруды жалғастыру
(дәмі жоқ, иісі жоқ, белгілі бір пішіні болмайды, мөлдір, түссіз, жақсы еріткіш болып табылады)
Себеп - салдарлық қатынастарды белгілеу дағдыларын қалыптастыру арқылы балаларға судың мөлдір болатындығы жайлы, суда тірі ағзалардың өмір сүре алатындығы туралы түсінік беру.
Сүйіспеншілік пен қызығушылықтарын арттыру.
Қызығушылықтарын туғызып, суға деген ұқыптылығын тәрбиелеу.
І.
Мотивациялық-бағдарлау кезеңі. Мақсаттық
бағыттау.
1.
Психологиялық дайындық.
«5» болсын алар
бағамыз,
Білімнен бақыт
табамыз.
Өнер, білім көп
оқып,
Өсе берсін
санамыз.
2. Сабақтың
бағыт-бағдарымен таныстыру.
Тәрбиеленушілердің білім, білік,
дағдысының өзектілігін анықтау.
• Су туралы
тәрбиеленушілердің су туралы білімдерін толықтыру, үнемді
пайдалануға тәрбиелеу.
Жобаны жүзеге асырудың кезеңдері:
I. Ұйымдастырушылық:
- экологиялық аймақ ұйымдастыру «Су кімге? Неге қажет?»;
- қажетті әдебиеттер таңдау;
- жобаны жүзеге асыру жоспары.
II. Іскерлік:
- перспективтік жоспарлау бойынша жұмыс: Бақылау: тәжірибе «Судың қасиеттері» бу, мұз,су; аралас сабақ «Судың қасиеттері».
- жобаны жүзеге асыру бойынша балалар мен ата- аналардың бірлескен жұмыс: «Судың сырлары» атты суреттер сайысы және су тақырыбында әңгіме құрастыру.
III. Қорытынды:
- судың қасиеттерін зерттеу барысындағы суреттер;
- ата-аналармен бірлесіп салған суреттерден көрме;
- «Судың қасиеттері» ашық сабақ;
Ортаңғы топқа арналған «Судың қасиеттері» атты Экологиялық жоба
бойынша перспективтік-тақырыптық жоспар
|
Қызмет түрі |
Сабақ беру облыстарының байланыстары |
Үлкендер мен балалардың біріккен іс-әрекеттер |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ойын |
Қатынас Шығармашылық Әлеуметтік орта Таным Денсаулық |
Ойын жаттығулары: «Күн,су, ауа», «Біз тамшылармыз», «Омбы қарды секір» Дидактикалық ойындар: «Ұлпақарға сыңар тап», «Қажеттісін таңда», «Бейнеле», «Бұл қай кезде болады?» |
Балабақша, топта болып жатқан барлық іс-шараларға белсене қатысу |
|
Қозғалмалы іс-әрекет |
Денсаулық |
Қозғалмалы ойындар: таңғы жаттығулар: «Біз суықтан қорықпаймыз», «Жуынғанды біз ұнатамыз» |
|
|
Танымдық –зерттеушілік |
Таным Әлеуметтік орта |
Судың қасиеттеріне зерттеулер жүргізу |
|
|
Еңбек |
Еңбек |
Топтағы тазалық |
|
|
Қатынас |
Қатынас Әлеуметтік орта |
Тақырыптық-сюжеттік суреттер қарау, әңгіме құрастыру, әдеби шығармалармен танысу |
|
|
Өнімдің іс-әрекет |
Шығармашылық |
Судың түрлерінің суреттерін салу |
|
|
Музыкалық |
Ән-күй |
Өлеңдер жаттау, судың дыбысын тыңдау. |
Қорытынды:
Өткізілген жұмыс барыснда балалар судың табиғатағы және біздің һміріміздегі орнының қаншалықты қажеттілігі туралы білімдері қалыптасады.
Жүмыс барысында мынадай қорытындыларға келдік:
Жер бетіндігі барлық тіршілік иелері сумен қоректенеді, суды қажет етеді;
Мұздар жылудың әсерінен еріп суға айналады, су қатты қайнаса буға айналады;
Судың түсі, иісі, дәмі болмайды;
Ата –аналардың балабақшамен ынтымақтастығы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экологиялық жоба: «Судың қасиеттері»
Экологиялық жоба: «Судың қасиеттері»
Экологиялық жоба: "Судың қасиеттері"
Экологиялық жоба: «Судың қасиеттері»
Жобаның түрі: танымдық -зерттеушілік.
Жобаның мерзімі: қысқа мерзімді ( Екі апта)
Зерртеу нысаны: судың қасиеті.
Балалардың санына байланысты: топтық (ортаңғы топ)
Су- баға
жетпес байлық. Жер бетінде барлық тіршілік суға
байланысты.
Дүние
жүзіндегі барлық халықтар сияқты қазақ халқы да ерте заманда
өзен,көл,бұлақ,әсіресе құдық суының тазалығына қатты көңіл бөлген.
Ата-бабамыз ұлттық дәстүрімізде суды қадырлеу,суды лайламау,суды
ластамау туралы өсиет сөздерді көп айтқан. Балаларға ата- анасы
«Суды сабама,балығын шошытасың», «Бұлақты лайлама,құсын кетіресің»
деген тоқтау сөздер айтып,тәрбилеген. «Бұлақ көрсең,көзін аш» деп
өсиет айтқан.Бұдан қазақ халқының суды қалай қастерлеп,қорғайтынын
көреміз
Біздің мемлекетте педагогтар балалардың экологиялық тәрбиелеріне көп назар аудара бастады.бүгінгі күнде экологиялық сауаттылық, табиғатқа деген қамқорлық адамның жер бетінде тіршілікке қабілеттілігінің кепілі.
Су – балаларға үшін зерттеуге арналған ең қызықты да түсінікті нысан. Балалардың сумен жанасу дүниеге алғаш шыр етіп келген күндерінен басталады, танымдық қасиеттері басталысымен –ақ сумен байланысты ойындарды ойнай бастайды. Сол себепті де мен «Судың қасиеті» атты жобаны алдым.
Мақсаты: Тәрбиеленушілерге судың қасеттерін таныстыру.
1. Білімділік: тәжірибелер арқылы судың қасиеттерін меңгерту.
2. Дамытушылық: оқушылардың байқағыштығыш, тәжірибе жасау барысында бақылағыштық дағдыларын жетілдіру, ойларын жүйелі түрде қорытуын дамыту.
3. Тәрбиелік: қоршаған ортаны аялауға, ұқыптылыққа және үнемдеушілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
Балаларды судың қасиеттерімен таныстыруды жалғастыру
(дәмі жоқ, иісі жоқ, белгілі бір пішіні болмайды, мөлдір, түссіз, жақсы еріткіш болып табылады)
Себеп - салдарлық қатынастарды белгілеу дағдыларын қалыптастыру арқылы балаларға судың мөлдір болатындығы жайлы, суда тірі ағзалардың өмір сүре алатындығы туралы түсінік беру.
Сүйіспеншілік пен қызығушылықтарын арттыру.
Қызығушылықтарын туғызып, суға деген ұқыптылығын тәрбиелеу.
І.
Мотивациялық-бағдарлау кезеңі. Мақсаттық
бағыттау.
1.
Психологиялық дайындық.
«5» болсын алар
бағамыз,
Білімнен бақыт
табамыз.
Өнер, білім көп
оқып,
Өсе берсін
санамыз.
2. Сабақтың
бағыт-бағдарымен таныстыру.
Тәрбиеленушілердің білім, білік,
дағдысының өзектілігін анықтау.
• Су туралы
тәрбиеленушілердің су туралы білімдерін толықтыру, үнемді
пайдалануға тәрбиелеу.
Жобаны жүзеге асырудың кезеңдері:
I. Ұйымдастырушылық:
- экологиялық аймақ ұйымдастыру «Су кімге? Неге қажет?»;
- қажетті әдебиеттер таңдау;
- жобаны жүзеге асыру жоспары.
II. Іскерлік:
- перспективтік жоспарлау бойынша жұмыс: Бақылау: тәжірибе «Судың қасиеттері» бу, мұз,су; аралас сабақ «Судың қасиеттері».
- жобаны жүзеге асыру бойынша балалар мен ата- аналардың бірлескен жұмыс: «Судың сырлары» атты суреттер сайысы және су тақырыбында әңгіме құрастыру.
III. Қорытынды:
- судың қасиеттерін зерттеу барысындағы суреттер;
- ата-аналармен бірлесіп салған суреттерден көрме;
- «Судың қасиеттері» ашық сабақ;
Ортаңғы топқа арналған «Судың қасиеттері» атты Экологиялық жоба
бойынша перспективтік-тақырыптық жоспар
|
Қызмет түрі |
Сабақ беру облыстарының байланыстары |
Үлкендер мен балалардың біріккен іс-әрекеттер |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ойын |
Қатынас Шығармашылық Әлеуметтік орта Таным Денсаулық |
Ойын жаттығулары: «Күн,су, ауа», «Біз тамшылармыз», «Омбы қарды секір» Дидактикалық ойындар: «Ұлпақарға сыңар тап», «Қажеттісін таңда», «Бейнеле», «Бұл қай кезде болады?» |
Балабақша, топта болып жатқан барлық іс-шараларға белсене қатысу |
|
Қозғалмалы іс-әрекет |
Денсаулық |
Қозғалмалы ойындар: таңғы жаттығулар: «Біз суықтан қорықпаймыз», «Жуынғанды біз ұнатамыз» |
|
|
Танымдық –зерттеушілік |
Таным Әлеуметтік орта |
Судың қасиеттеріне зерттеулер жүргізу |
|
|
Еңбек |
Еңбек |
Топтағы тазалық |
|
|
Қатынас |
Қатынас Әлеуметтік орта |
Тақырыптық-сюжеттік суреттер қарау, әңгіме құрастыру, әдеби шығармалармен танысу |
|
|
Өнімдің іс-әрекет |
Шығармашылық |
Судың түрлерінің суреттерін салу |
|
|
Музыкалық |
Ән-күй |
Өлеңдер жаттау, судың дыбысын тыңдау. |
Қорытынды:
Өткізілген жұмыс барыснда балалар судың табиғатағы және біздің һміріміздегі орнының қаншалықты қажеттілігі туралы білімдері қалыптасады.
Жүмыс барысында мынадай қорытындыларға келдік:
Жер бетіндігі барлық тіршілік иелері сумен қоректенеді, суды қажет етеді;
Мұздар жылудың әсерінен еріп суға айналады, су қатты қайнаса буға айналады;
Судың түсі, иісі, дәмі болмайды;
Ата –аналардың балабақшамен ынтымақтастығы.
шағым қалдыра аласыз













