|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу. |
Мектеп: №215 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 20.11.2018ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 Б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру. Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Формат, ұяшық, шекара, қаріп, сан. Оқылым және жазылым. Формат-формат-format Кесте-таблица-table Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Ақпаратты пішімдеу-Формат ячейки терезесі арқылы орындалады. Ұяшықтарды, ұяшық ішіндегі мәліметтерді өңдеуге болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Іскерлікке, нақтылыққа, ынтымастыққа баулу. «Мәнгілік ел» жалпы ұлттық идеясының қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім негізінде топта бірлескен жұмыс орнату, бір – бірінің пікірін тындау, құрметтеу арқылы білім алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
орыс тілі (бұйрықтар орындалады), математика(формулалар, сандар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4 мин «Әңгіме алаң»әдісі 5 мин |
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сынып атмосферасын орнату: оқушылар бойындағы жағымсыз қасиеттерді қағазға жазып умаждап қоқыс шелегіне салады. Топқа біріктіру: «Смайликтер» әдісі. Оқушылар екі түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді
I-топ: Баған ІІ-топ:Жол Өткен сабақты пысықтау: Сaбақты пысықтау мақсатында «Көңiлдi қaлпaқ» əдiсiн қoлдaну. (тoппeн жұмыс) Музыкa oйнaтылып, қaлпaқ әр oқушығa кигiзiлeдi, музыкa тoқтaғaндa қaлпaқ кiмнiң бaсындa бoлсa сoл сұрaққa жaуaп бeрeдi.
Оқушылардың жауаптарын фигуралар арқылы бағалау |
А4 парағы Смайликтер Музыка
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 4 мин 5 мин 5 мин |
Миға шабуыл: Электронды кестеге қандай мәліметтер енгізуге болады? Мәліметтер дұрыс енгізілмесе не істеуге болады? Пішімдеу деген не? Жаңа тақырып түсіндіру. Тапсырма1. Жеке жұмыс
Дескрипторлар:
Фигуралар арқылы бағалау Тапсырма 2. Жеке жұмыс. Ұяшықтарға қарапайым формулалар жаза отырып, калькулятор ретінде пайдалануды үйренеміз.
3.10-сурет 3.11-сурет Дескрипторлар:
Фигуралар арқылы бағалау Тапсырма 3. Топтық жұмыс. Мереке күндері. Қазақстандағы мерекелер жылдың қай мезгілінде көбірек болатынын анықтаңдар
Дескрипторлар:
Фигуралар арқылы бағалау |
оқулық А4 парағы, компьютер Оқулық 51-бет
А4 парағы
Компьютер, А4 парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 мин «Синквейн» әдісі. 3мин |
Сaбaқты қoрыту Кeрi бaйлaныс: “Синквeйн” әдiсi, oқушының бүгiнгi өткeн тaқырыпқa қaтысты iс – әрeкeтiн aнықтaуғa, бұрынғы бiлiм мeн жaңaны түсiнудiң aрaқaтынaсын жaлғaстыруғa мүмкiндiк бeрeдi. Бүгiн мeн...................... бiлдiм. ................. қызықты бoлды. ..........................
қиын бoлды. ..................... тaпсырмaны мeн oрындaдым.
......................... eкeнiн түсiндiм. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдиева Асель ЖанатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу.
Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру.
Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану.
Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















