"Эмоционалды интеллект және сыни ойлау"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Эмоционалды интеллект және сыни ойлау"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Эмоционалды интеллект және сыни ойлау"
Материалдың қысқаша нұсқасы



Түсінік хат

7-сынып оқушыларына арналған "Эмоционалды интеллект және сыни ойлау" элективті курсының бұл жұмыс бағдарламасы жалпы білім берудің мемлекеттік стандартының талаптарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі департаментінің тапсырмасымен «Педагогика» кафедра-лабораториясының ұйымдастыруымен Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру мекемелеріне арналған «Әдеп» таңдау курсы бағдарламасы, құрастырушы А.Қ. Данкенованың бағдарламасы негізінде жасалды.

Курстың функциялары оқушылардың эмоционалды тұрғыда дамуы мен өзін-өзі тануына, психология негіздерімен танысуға бағытталған.

Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері:

Мақсаты:

Оқушылардың өз-өзімен, өзгелермен дұрыс қарым-қатынас негізін қалау және концептуалды тұрақты, позитивті бағдарланған және белсенді өмірлік ұстанымды ұстанатын тұлғаның дамуына ықпал ету.

Міндеттері:

* Эмоция және эмоцианалды интеллект туралы түсінік қалыптастыру;

* Оқушылардың өз эмоцияларын басқара білуді үйрету;

* Оқушыларды кез-келген мәселе мен болып жатқан оқиғаға сыни пікір айта білуге үйрету;

* Эмоционалды интеллект деңгейін бағалау;

* Оқушылардың позитивті ойлауын қалыптастыруға ықпал ету;

* Болашақ өзін-өзі табысты жүзеге асыруға көмектесу мақсатында оқушыларға өзін-өзі талдау және үнемі жұмыс жасау дағдыларын үйрету.

Факультативтік курстың жалпы сипаттамасы

Әдеп феномені адамзат өмірінде маңызды орын алады, көбінесе мәдениеттің бет-бейнесін, оның құндылықтарын, сондай-ақ адамның адамгершілік келбетін анықтайды. Әдеп мәдениетімен танысу жас ұрпақтың әлеуметтік бейімделуіне ықпал етеді, жеке өсу мен өзін-өзі жүзеге асырудың негізін қалайды. Қазіргі білім беру этикетті, ең алдымен оның студенттерде жағымды және альтруистік дүниетанымның қалыптасуына ықпал ететін аспектілерін зерттеместен мүмкін емес екені анық.

Бұл бағдарламаның құрылымдық ерекшелігі оқушылардың ересек адамдардың мінез-құлық ережелері туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді, бұл жасөспірімдерді ересек өмірге бейімдеу мәселесін шешуге көмектеседі. Сабақ барысында оқушылар басқалармен сындарлы қарым-қатынас құру туралы негізгі этикет білімін игере алады.

Оқыту оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін диалогтық және тренингтік принциптерге негізделген.

Жұмыс түрлері: әңгімелесулер, талқылаулар, дәрістер, дидактикалық және рөлдік ойындар, тренингтік жаттығулар, ермексаздағы үлгілеу, шағын-шығармалар мен эссе, күнделік жүргізу; тестілеу, тапсырмалары бар карточкалар, сөздікпен жұмыс. Өзін-өзі бақылауға арналған тесттер оқушыларға материалды білу деңгейін өз бетінше тексеруге және бағалауға мүмкіндік береді. Сабақ барысында дәрістер, әңгімелер мен практикалық тапсырмаларды біріктіру ұсынылады. Дидактикалық құралдарды, бейнематериалдарды пайдалану көзделеді. Мектептен тыс іс – шаралар-түрлі мәдени іс-шараларға бару, оларды кейіннен талқылау қарастырылған.

Базалық оқу жоспарындағы факультативтік курс орнының сипаттамасы:

7-сыныпта -34 сағат, аптасына 1 оқу сағатын қабылдайды.

Күтілетін нәтижелер:

Оқушылардың кең қолданылатын сөйлеу сөздік қорына жеткілікті дәрежеде көнерген сөздер мен мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, жаңа сөздерді кіріктіру. Қарым-қатынас жағдаяттарына қарай эмоцияның қажетті формаларын таңдай білу (кіммен, қайда, қашан, неге айтасын). Эмоцияны басқарудың жалпы ережелерін меңгеру.

5- сынып

Аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат

Тақырыптар

С/с

Мерзімі

I жартыжылдық, 17 сағат

І тоқсан, 9 сағат

1

1

Кіріспе. Эмоция дегеніміз не?

1

03.09

2

2

Эмоцияның дамуы және қалыптасуы

1

10.09

3

3

Эмоция түрлері туралы түсінік

1

17.09

4

4

Эмоциялық интеллект

1

24.09

5

5

Эмоционалдық интеллектің дамуы

1

01.10

6

6

Эмоционалды интеллект деңгейін бақылау. Практикалық жұмыс.

1

08.10

7

7

Практикалық жұмыс

1

15.10

8

8

Эмоциялық интеллекті дамыту өнімді нәтиже береді

1

22.10

9

9

Шығармашылық жұмыс. «Менің бір күндік көңіл-күйім»

1

29.10

ІІ тоқсан, 8 сағат

10

1

Сыни ойлау туралы түсінік

1

10.11

11

2

Сыни ойлауды дамытудың жолдары

1

17.11

12

3

Мәтіннің негізгі ойын анықтау

1

24.11

13/14

4/5

Мәтіннің тақырыбын ашу/ Мәтіннің идеясы

1

08.12

15

6

Мәтіннің идеясы

1

15.12

16

7

Сыни ойлаудың тиімділігі. Оқыған мәтінді талдау.

1

22.12

17

8

Шығармашылық жұмыс «Неліктен? Не себепті? Не үшін?»

1

29.12


ІІ жартыжылдық, 18 сағат

ІІІ тоқсан, 10 сағат

18

1

Мәтіннің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдану

1

12.01

19

2

Мәтіннің мазмұнын ашу

1

19.01

20

3

Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін ажырату

1

26.01

21

4

Тыңдалған мәтінге проблемалық сұрақтар қоя отырып, деректер келтіру, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабын салыстыру

1

02.02

22

5

Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

1

09.02

23

6

Мәтінге комментарий жасау, зерттеу

1

16.02

24

7

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау, салыстыру

1

23.02

25

8

Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсіну

1

02.03

26

9

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, жоспар құру

1

09.03

27

10

Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

1

16.03

IV тоқсан, 8 сағат

28

1

Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін сыни тұрғыдан талдау

1

06.04

29

2

Кино үзінділеріне сыни пікір білдіру, актер эмоциясын бақылау

1

13.04

30

3

Әлеуметтік желідегі блогерлердің контентіне талдау жасап, баға беру

1

20.04

31

4

Позитивті ойлау дағдыларын қалыптастыру

1

27.04

32

5

Парасаттылық негізіндегі қарым-қатынас.

1

04.05

33

6

Тренинг. «Кемел руханият пен биік ақиқаттың жоғары зерделенген парасатын, сапалы мәдениеті мен әдебін, ар мен намысын қатар ұстаған зиялы ұрпақ».

1

11.05

34

7

Этикет мінез-құлқының принциптері мен компоненттері бойынша қорытынды

1

20.05

Барлығы

34




Қолданылған әдебиеттер тізімі.



  1. https://asu.edu.kz/ сайты. Парасаттылық мектебі.

  2. https://bilimdiler.kz/ сайты. Әдеп үйірме сабағының күнтізбелік жоспары. Р.К. Асипова.

  3. Ә.Табылдиев. «Тәрбие өрнектері» Алматы «Мектеп» 1989ж

  4. Кенжеахметұлы С. Қазақ халқының салт-дәстүрлері. Алматы,2006ж.

  5. Халықтық педагогика - даналық мектебі. Аманова Ғ.Алматы,2012ж

  6. Григорьева Т.Г., Линская Л.В., Усольцева Т.П. Основы конструктивного общения. Методическое пособие для преподавателей. – Новосибирск: Изд-во Новосиб. Ун-та; М.: Совершенство, 1997

  7. Дик Н.Ф. Начальная школа. Премудрости маркиза Этикета, или Уроки вежливости на каждый день. Серия: С нашим классным - жизнь прекрасна! Феникс. 2008

  8. Шорыгина Т.А. Вежливые сказки: Этикет для малышей. – М.: Книголюб, 2004.

  9. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы. «Білім туралы» заңы.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.02.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі