Тақырыбы: "эмоциялар мен көңіл-күй еліне саяхат"»
Мақсаты: мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың эмоционалдық саласын дамыту.
Міндеттер:
Білімділік: - Балалардың негізгі эмоциялары туралы түсініктерін кеңейту (қуаныш, таңғалу, ашулану, қорқыныш))
- Мимика мен пантомимиканың мәнерлілігін үйрету.
- Сезімдер, көңіл-күй және эмоциялар туралы білімді бекіту.
- Балаларға өздерінің кейбір эмоционалдық жағдайын түсініп, жағымсыз эмоциялардан арылуға көмектесу.
Дамытушылық: - Басқа адамдардың эмоционалдық жағдайын түсінуді дамыту. - Өзін-өзі бақылау дағдыларын дамыту.
- Әр түрлі мәнерлі құралдарды пайдалана отырып, әр түрлі эмоционалдық жағдайларды жеткізе білуді дамыту.
Тәрбиелік: - Досының жеке тұлғасын құрметтеуге және әр баланың даралығын қабылдауға тәрбиелеу
- Қиын жағдайда басқаларға көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
- Қоршаған ортамен сыпайы қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: балалар әр түрлі эмоцияларды көрсетуге сенім алады; күнделікті өмірде алған дағдылары мен іскерліктерін пайдалана алады, атап айтқанда бір-біріне шыдамдылықпен қарауға, өзінің эмоционалдық жағдайын реттеуге; айналасындағылардың эмоционалдық жағдайын ескеруге.
Жабдықтар: балалардың фотосуреттері, эмоциялар мен сезімдер атаулары бар сюжеттік карточкалар, "жағдайлар" карточкалары, "эмоциялар", "эмоциялар мен сезімдердің атаулары" үлестірме материалдары.
Сабақ барысы
Балалар залға өтіп, психологпен бірге шеңберге тұрады Сәлемдесу.
Педагог: Сәлеметсіз бе, балалар!
Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын!
Бүгін мен сендерді Ертегі еліне қонаққа баруды ұсынамын, бірақ осы елге бару үшін мейірімді сөздерді айта білу керек. Ал сендер меірімді сөздерді білесіндерме? (Балалардың жауаптары)
Бізге сиқырлы жүрек көмектеседі. Оны бір-біріне шеңбер арқылы береміз. Өз көршісіне мейірімді сөздер айтады. (,музыка естіледі) (Балалар жүректі бір-біріне шеңбер арқылы береді және жақсы сөздер айтады)
Педагог: - енді көзімізді жұмайық , мен эмоциялар елінде баруға көмектесетін сөздерді айтамын
" Сиқырлы жүрек Эмоция еліне
Бізді апар ".
Міне, біз сиқырлы елдеміз.
№ 1 тапсырма
"Эмоцияны анықта".
Педагог: - Бірінші тапсырмада Гномик Весельчак біз үшін балалардың суреттерін дайындады. Қандай суреттер әр түрлі немесе бірдей (балалардың жауаптары: әртүрлі, ал неге, қалай ойлайсыз? (балалардың жауаптары: өйткені олар әртүрлі эмоцияларды білдіреді) .
- Фотосуретке қарап, қандай эмоцияларды білдіретінін анықтайық. (қуаныш, қайғы, таң, ашулану, қорқыныш)
- Балалар бұл қуаныш екенін анықтайды (балалардың жауаптары: күліп, қасы көтеріңкі, көзі кең ашық) және одан әрі әр эмоциялар бойынша.
2."Бейнелеу".
Педагог: - балалар, енді әр түрлі эмоцияларды бейнелейік:
* Сіз циркте және сіз клоунды көрдіңіз (қуаныш бейнелейді) ;
*Сіз анасының сүйікті вазаны сындырып алдыныз (қайғылы бейнелейді) ;
* Сіз қараңғы бөлмеде жалғыз қалдыңыз (қорқынышты бейнелейді) ;
* Сізде ойыншық сынып қалды (ашулықты бейнелейді)
* Аланқайда сіз ерекше әдемі гүл көрдіңіз (таң қалдырады)
Педагог: - Балалар, ал қандай эмоцияларды орындау оңай болды. (балалардың жауаптары) .
3 "Дұрыс таңдау» (карточкалармен жұмыс)
Педагог: - Сіздің үстеліңізде әр түрлі жағдайлар бар, керісінше эмоциялар мен сезімдер бар жапырақтар жатыр. Карточкалардағы жағдайдың мәнімен оларға сәйкес келетін эмоциялар мен сезімдердің атаулары бар байланыстырыңыз. Балалар осы суреттің қандай эмоцияға сай екенін анықтап, өз таңдауын түсіндіруі керек.
- Жарайсыңдар балалар! Қазір бізді келесі тапсырма күтіп тұр.
4. Сергіту сәті: "ми жұмысы"
(қол мен аяқтың айқас қозғалысы)
"Отырып шаршадық!
Турып демалайық!
Барлығын қайталаңыз!
Ми мен ойды ойнатайық!»
"Қол мұрынға, қол құлаққа»
"Тізе-шынтақ»
5."Эмоциялары бар текше»
Балалар бір-біріне эмоциялары бар текшені береді (текшенің әр жағында қуаныш, қайғы және т. б. эмоциялар бейнеленген.)
*Мен қуанамын…
*Мен таң қалдым…
*Мен қашан ашуландым…
*Мен қапалаңған кезде…
*Мен қорыққан кезде…
6.Қорқыныш эмоцияларды көму жаттығуы:
Балалар қарандаршы бағаналы беры біз сендермен бірге әр түрлі эмоциялар туралы сөйлестік енді осы эмоциянын ішіндегі қорқыныш эмоциясымен қоштасатын уақыт келды,сендер онымен қоштасқылырын келеме?
Ендеше алдымыздағы жатқан қапшықтарды алып сонын ішіне өз қорқыныш сезімдерін салып оны мына тұрған құмға көміп тастайық.
(Балалар өз қорқыныштарын айтып қапшыққа салып оны көмеді)
Релаксация " тыныш көл»
- Ал қазір назар қойып тыңдандар. Созылып өздерінді ерекін ұстандар.Енді көзді жауып және мені тыңдандар. Жаттығу тыныш, босаңсытатын музыка астында орындалады.
Керемет күн таңертең елестетіңіз. Сіз тыныш әдемі көлдің жанында.Тек сіздің тыныс және су иығыңыз естіледі. Күн жарқырайды және бұл күн сәулесі сізді жылытады. Құстардың әні естіледі. Сіз мүлдем тынышсыз. Күн жарқырайды, ауа таза және мөлдір. Сіз күн жылуын барлығын сезесіз. Сіз тыныш және бақытты сезінесіз. Денеңіздің әрбір жасушасы тыныштықты және күн жылуын рахаттандырады. Енді көзді ашыңыз. Біз жақсы демалдық, көңілді көңіл-күйіміз бар, және жағымды сезім бізді бір күн бойы тастап кетпейді.
Қорытынды бөлім.
Педагог: - Сізге бүгінгі сабақ ұнады ма? (жауаптар балалар: иә)
-Балалар, қазір сендерде қандай көңіл-күй бар, ол күні бойы қалсын! (балалардың жауаптары: жақсы)
Менің көңіл-күй Эмоциялық күй түсі
Қызыл- Қуаныш
Қызғылт сары - көңілді
Сары - жағымды көңіл-күй
Жасыл- тыныш, теңдестірілген жағдайы
Көк – мұнды көңіл күй
Күлгін- дабыл, кернеулі жағдай
Қара -күштің құлдырауы, құлау
Ақ -бей-жай (айту қиын)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Эмоциялар мен көңіл-күй еліне саяхат"»
"Эмоциялар мен көңіл-күй еліне саяхат"»
Тақырыбы: "эмоциялар мен көңіл-күй еліне саяхат"»
Мақсаты: мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың эмоционалдық саласын дамыту.
Міндеттер:
Білімділік: - Балалардың негізгі эмоциялары туралы түсініктерін кеңейту (қуаныш, таңғалу, ашулану, қорқыныш))
- Мимика мен пантомимиканың мәнерлілігін үйрету.
- Сезімдер, көңіл-күй және эмоциялар туралы білімді бекіту.
- Балаларға өздерінің кейбір эмоционалдық жағдайын түсініп, жағымсыз эмоциялардан арылуға көмектесу.
Дамытушылық: - Басқа адамдардың эмоционалдық жағдайын түсінуді дамыту. - Өзін-өзі бақылау дағдыларын дамыту.
- Әр түрлі мәнерлі құралдарды пайдалана отырып, әр түрлі эмоционалдық жағдайларды жеткізе білуді дамыту.
Тәрбиелік: - Досының жеке тұлғасын құрметтеуге және әр баланың даралығын қабылдауға тәрбиелеу
- Қиын жағдайда басқаларға көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
- Қоршаған ортамен сыпайы қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: балалар әр түрлі эмоцияларды көрсетуге сенім алады; күнделікті өмірде алған дағдылары мен іскерліктерін пайдалана алады, атап айтқанда бір-біріне шыдамдылықпен қарауға, өзінің эмоционалдық жағдайын реттеуге; айналасындағылардың эмоционалдық жағдайын ескеруге.
Жабдықтар: балалардың фотосуреттері, эмоциялар мен сезімдер атаулары бар сюжеттік карточкалар, "жағдайлар" карточкалары, "эмоциялар", "эмоциялар мен сезімдердің атаулары" үлестірме материалдары.
Сабақ барысы
Балалар залға өтіп, психологпен бірге шеңберге тұрады Сәлемдесу.
Педагог: Сәлеметсіз бе, балалар!
Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын!
Бүгін мен сендерді Ертегі еліне қонаққа баруды ұсынамын, бірақ осы елге бару үшін мейірімді сөздерді айта білу керек. Ал сендер меірімді сөздерді білесіндерме? (Балалардың жауаптары)
Бізге сиқырлы жүрек көмектеседі. Оны бір-біріне шеңбер арқылы береміз. Өз көршісіне мейірімді сөздер айтады. (,музыка естіледі) (Балалар жүректі бір-біріне шеңбер арқылы береді және жақсы сөздер айтады)
Педагог: - енді көзімізді жұмайық , мен эмоциялар елінде баруға көмектесетін сөздерді айтамын
" Сиқырлы жүрек Эмоция еліне
Бізді апар ".
Міне, біз сиқырлы елдеміз.
№ 1 тапсырма
"Эмоцияны анықта".
Педагог: - Бірінші тапсырмада Гномик Весельчак біз үшін балалардың суреттерін дайындады. Қандай суреттер әр түрлі немесе бірдей (балалардың жауаптары: әртүрлі, ал неге, қалай ойлайсыз? (балалардың жауаптары: өйткені олар әртүрлі эмоцияларды білдіреді) .
- Фотосуретке қарап, қандай эмоцияларды білдіретінін анықтайық. (қуаныш, қайғы, таң, ашулану, қорқыныш)
- Балалар бұл қуаныш екенін анықтайды (балалардың жауаптары: күліп, қасы көтеріңкі, көзі кең ашық) және одан әрі әр эмоциялар бойынша.
2."Бейнелеу".
Педагог: - балалар, енді әр түрлі эмоцияларды бейнелейік:
* Сіз циркте және сіз клоунды көрдіңіз (қуаныш бейнелейді) ;
*Сіз анасының сүйікті вазаны сындырып алдыныз (қайғылы бейнелейді) ;
* Сіз қараңғы бөлмеде жалғыз қалдыңыз (қорқынышты бейнелейді) ;
* Сізде ойыншық сынып қалды (ашулықты бейнелейді)
* Аланқайда сіз ерекше әдемі гүл көрдіңіз (таң қалдырады)
Педагог: - Балалар, ал қандай эмоцияларды орындау оңай болды. (балалардың жауаптары) .
3 "Дұрыс таңдау» (карточкалармен жұмыс)
Педагог: - Сіздің үстеліңізде әр түрлі жағдайлар бар, керісінше эмоциялар мен сезімдер бар жапырақтар жатыр. Карточкалардағы жағдайдың мәнімен оларға сәйкес келетін эмоциялар мен сезімдердің атаулары бар байланыстырыңыз. Балалар осы суреттің қандай эмоцияға сай екенін анықтап, өз таңдауын түсіндіруі керек.
- Жарайсыңдар балалар! Қазір бізді келесі тапсырма күтіп тұр.
4. Сергіту сәті: "ми жұмысы"
(қол мен аяқтың айқас қозғалысы)
"Отырып шаршадық!
Турып демалайық!
Барлығын қайталаңыз!
Ми мен ойды ойнатайық!»
"Қол мұрынға, қол құлаққа»
"Тізе-шынтақ»
5."Эмоциялары бар текше»
Балалар бір-біріне эмоциялары бар текшені береді (текшенің әр жағында қуаныш, қайғы және т. б. эмоциялар бейнеленген.)
*Мен қуанамын…
*Мен таң қалдым…
*Мен қашан ашуландым…
*Мен қапалаңған кезде…
*Мен қорыққан кезде…
6.Қорқыныш эмоцияларды көму жаттығуы:
Балалар қарандаршы бағаналы беры біз сендермен бірге әр түрлі эмоциялар туралы сөйлестік енді осы эмоциянын ішіндегі қорқыныш эмоциясымен қоштасатын уақыт келды,сендер онымен қоштасқылырын келеме?
Ендеше алдымыздағы жатқан қапшықтарды алып сонын ішіне өз қорқыныш сезімдерін салып оны мына тұрған құмға көміп тастайық.
(Балалар өз қорқыныштарын айтып қапшыққа салып оны көмеді)
Релаксация " тыныш көл»
- Ал қазір назар қойып тыңдандар. Созылып өздерінді ерекін ұстандар.Енді көзді жауып және мені тыңдандар. Жаттығу тыныш, босаңсытатын музыка астында орындалады.
Керемет күн таңертең елестетіңіз. Сіз тыныш әдемі көлдің жанында.Тек сіздің тыныс және су иығыңыз естіледі. Күн жарқырайды және бұл күн сәулесі сізді жылытады. Құстардың әні естіледі. Сіз мүлдем тынышсыз. Күн жарқырайды, ауа таза және мөлдір. Сіз күн жылуын барлығын сезесіз. Сіз тыныш және бақытты сезінесіз. Денеңіздің әрбір жасушасы тыныштықты және күн жылуын рахаттандырады. Енді көзді ашыңыз. Біз жақсы демалдық, көңілді көңіл-күйіміз бар, және жағымды сезім бізді бір күн бойы тастап кетпейді.
Қорытынды бөлім.
Педагог: - Сізге бүгінгі сабақ ұнады ма? (жауаптар балалар: иә)
-Балалар, қазір сендерде қандай көңіл-күй бар, ол күні бойы қалсын! (балалардың жауаптары: жақсы)
Менің көңіл-күй Эмоциялық күй түсі
Қызыл- Қуаныш
Қызғылт сары - көңілді
Сары - жағымды көңіл-күй
Жасыл- тыныш, теңдестірілген жағдайы
Көк – мұнды көңіл күй
Күлгін- дабыл, кернеулі жағдай
Қара -күштің құлдырауы, құлау
Ақ -бей-жай (айту қиын)
шағым қалдыра аласыз













