Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл.
«Гипотеза/
Болжау» әдісі
-
Назарларыңызға қандай жағдай ұсынылып тұр?
- Бүгінгі
тақырып неге байланысты деп ойлайсыздар?
(Оқушылар
үстел үстінен сөздер жазылған
парақшаларды алып, одан еңбек құқығына қатысты
терминдерді құрастыру арқылы бөлінеді.)
-
І топ.
Жұмыс беруші
-
ІІ топ.
Жұмыскер
-
ІІІ
топ. Еңбекті қорғау
|
Сабаққа
ынталанады.
Жағымды ахуал
туады.
Оқушылар өз пікірлерін ортаға
салады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырыпқа сай
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Жұптас-бөліс-талда
Бейнебаян «Жұмысқа қабылдау және еңбек шартын
жасау»
Бейнебаяннан кейін, еңбек шарты не үшін қажет?
деген сұрақ аясында оқушылармен талқылау
ұйымдастырылады
Топтық
жұмыс
«Сүзгі»
әдәсі жағдаяттар шешу
ҚР Еңбек
кодексінің баптары бойынша құқық бұзушылықтың түрін
анықтаңыздар.
Жағдаят: 30 жасар Асанов Медет «GAP құрылыс
компаниясында» кран басқарушысы болып жұмыс істейді. Ол күнаралатып
жұмысқа масаң күйінде 3 рет келеді. Бұл жағдайды бірінші рет
байқаған директор оған қатаң ескерту жасайды. Бірақ, келесі жолы
байқағанда бірден жұмыстан босатып, еңбек шартын
бұзады.
Дескриптор:
1.Құқық
бұзушылықтың түрін ажыратады;
2.Құқық
бұзушылықтың белгісін анықтайды;
3.Еңбек
кодексінің баптарымен дәлелдейді.
Жағдаят: Қалиев
Болат темір детальдарды жөндеу және бояу кәсіпорнына химиялық бояу
шеберханасына жұмысқа қабылданады. Қабылдау барысында еңбек шарты 3
жыл көлеміне рәсімделеді. Бірақ жұмыс барысында химиялық заттардан
қорғайтын арнайы тұмылдырық, киімдер берілмейді. Нәтижесінде 3
айдан соң Болат өзін жайсыз сезіне бастайды, сол себепті жиі-жиі
емханаға қаралуға мәжбүр болады. Оған жұмыс берушісі ескерту жасап,
жұмыстан шығарып, еңбек шартын
бұзады.
Жағдаят: Болат есімді азамат орман
шаруашылығы, ағаш кесіп, дайындайтын мекемеге бригадир
болып жұмысқа кіреді. Өзіне қарасты жұмысшылардың ағаш кесу
жұмыстарын бақылап көрсе бір ағашты кесуге уақыттың тым ұзақ
кететініне назар аударды. Кешкі уақыттағы жиналыс кезінде сол
мәселені көтерген кезде жұмысшылар бензоаралардың жүздерінің
доғалданып, өткірлігінің төмендегенін айтты. Оны ауыстыру туралы
әңгіме қозғалған кезде, жұмысшылар оған еш қызығушылық
танытпайтындығын, себебі еңбек шарты бойынша оларға жалақы жұмыс
сағатына төленетіндігі туралы айтты. Болат әкімшілік алдында жұмыс
тиімділігін арттыру үшін жұмысшылармен жасалған еңбек шартына
өзгеріс енгізу мәселесін көтерді, яғни жалақыны жұмыс сағатына емес
кесілген ағаштың көлеміне қарай төлеу
керек.
«Пирамида» әдісі ҚР
Еңбек кодексі негізінде құрылған Еңбек шарты үлгісінің мазмұнын
ашады;
1-қадам
Берілген еңбек шарты үлгісінің мазмұны бойынша өзіндік түсінік,
пікір қалыптастырады;
2-қадам
Жұптасу; өз ойымен, пайымдауымен жұбымен
бөліседі;
3-қадам өз
топтарында, туындаған мәселелерді талқылау,
қорытындылау;
4-қадам
Берілген еңбек шарты мазмұнына өзіндік пікірін
қосады;
Дескриптор:
-
Еңбек
шарты мазмұнымен танысады;
-
Мазмұны
бойынша жұбымен ой бөліседі;
-
Топтарда
қорытынды шығарады;
-
Еңбек
шарты мазмұнына өзіндік пікір қосады;
|
Оқушылар тақырыптық
жағдаяттарды шешеді
Еңбек
шартының бірнеше үлгісін салыстыра отырып, шарттың ерекшеліктері,
тараптардың құқықтарының сақталуы, міндеттер көлемінің ара-салмағы
ажыратып, анықтайды;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Топтар бір
бірін «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс» арқылы
бағалайды
Дескрипторға сай топтық
бағалау
(Үздік,
жақсы, орташа)
|
Ақпараттық
мәтін
http://www.youtube.com/watch?v=SmG0uP3Fv8U
ҚР Азаматтық
кодексі
Қазақстан Республикасы
нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық
жүйесі
http://adilet.zan.kz
Қазақстан Республикасы
Президентінің ресми
сайты
http://www.akorda.kz/
Еңбек шартының
үлгісі
https://kodeksy-kz.com/trudovoj_kodeks/52.htm
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс ҚҚҚҚ
әдісі
-
Мен сабақта
белсенді қатыстым,
себебі…
-
Маған өте
қызық болды,
себебі...
-
Маған болашақта
..... қажет болады.
-
…….
қиындық тудырды
-
Мен ….. бойынша ойланып
қалдым.
Әрбір оқушы сөйлемді
таңдап ойын аяқтайды
|
Тақырып бойынша
белсенді қатысқандары, не қызық боғаны, болашақта не қажет екендігі
туралы жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|