Тақырыбы: «Ертегілер еліндегі ғажайып математика»Мақсаты: Білімдерін тиянақтау.Білімділік: балалардың қарапайым математикалық түсініктерден алған білімін тиянақтау, ертегі желісі бойынша берілген тапсырмаларды дұрыс орындай білуге, сандарды тура және кері санай білуге үйрету.Дамытушылық: лонгикалық ойындар арқылы баланың қиялын, ой – өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Ойынды шарты бойынша ойнай білуге, ұйымшыл, шапшаң болуға тәрбиелеу.Көрнекілік: Слайд бойынша суреттер көрсету.
Тәрбиеші: - Балалар бүгін бізде ерекше оқу іс – әрекеті. Бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Қонақтармен амандасып алайық.Шаттық шеңбері.Балалар: Амандасу үлкенге, Тәрбиенің ісі ғой. Ал, кәнекей, бәріміз. Сәлем, - дейік үлкенге. Қайырлы таң, қонақтар! Қайырблы таң, балалар!Тәрбиеші: - жарайсыздар, балалар! Ендеше орындарымызға жайғасып алайық.-Бүгін біздің өтетін оқу іс – әрекетіміз: көркем әдебиет және қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.-Ашық оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы: «Ертегілер еліндегі ғажайып математика».-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?Балалар: -Көктем мезгілі.Тәрбиеші: -Көктем мезгілінде неше ай бар?Балалар: -Үш ай бар.Тәрбиеші: -Қане атап беріңдерші?Балалар: -Наурыз, сәуір, мамыр.Тәрбиеші: -Жарайсыздар, балалар!-Балалар, сендер қандай ертегілерді білесіздер?Балалар: - «Бауырсақ», «Жеті лақ», «Қызыл телпек», «Шалқан», «Маша мен аю».Тәрбиеші: -Ендеше «Маша мен аю» ертегісін тамашалайық.-Ертеде Маша мен аю болыпты. Машаның үлкен зәулім сарайы болыпты. Ол үлкен сарайда жалғыз тұрыпты.Маша: -Сәлеметсіздер ме, балалар!Балалар: -Сәлеметсізбе!Тәрбиеші: -Маша сәлеметсіңбе! Балалар Машаға не болған көңіл – күйі жоқ қой.-Маша саған не болды? Өңің қашып кетіпті ғой.Маша: -Мен зәулім сарайда жалғыз тұрып шаршадым. Ішім әбден пысып кетті. Мен өзіме адал әрі жақсы дос іздеп жүрмін. Енді не істер екенмін.Осы сәтте біреу есік қағады. Тәрбиеші: -Балалар есік қағып тұрған кім болды екен, мен қарайын.Аю: -Кім бар мұнда? Рұқсат болса кірейін.Тәрбиеші: -Сәлеметсің бе, аю! Сен мұнда қайдан жүрсің?Аю: -Сәлеметсіңдерме, балалар! Менің паналайтын жерім жоқ. Қазір көктем мезгілі ғой. Жаңбыр жиі жауып, тау шыңындағы қарлар еріп апаным жермен жексен болды. Енді қатты ұйқым келіп тұр, мен осында ұйықтап алайыншы.Тәрбиеші: -Аю сен жақсы келдің, Маша өзіне жақсы дос іздеп жүр. Одан да машамен дос болсаңшы.Маша: -Маған ұйықтайтын емес, асыр салып менімен ойнайтын дос керек.Тәрбиеші: -Маша міне саған ойнайтын доста табылды.Аю: -Маша мен сенімен дос болайыншы.Маша: -Аю сен менімен дос болғың келсе, менің саған қояр шартым бар. Мен саған 5 тапсырма беремін, соның барлығын орындасаң ғана сарайға кіргізіп, сенімен дос боламын. Ендеше тапсырмаларды орындауға дайынсың ба?Аю: -Тырысып көрейін. Сен мені қатты қинама.-Балалар, сендер маған көмектесесіңдер ме?Тәрбиеші: -Балалар аюға көмектесеміз бе?Балалар: -Иә, көмектесеміз.1 – тапсырма.Маша: Алма ағашта 3 алма, Қандай жақсы жесе алма. Үшеуінде де жеп қойсаң, Қалады сонда неше алма?Аю басын шайқап ойланып тұрады.Тәрбиеші: -Балалар барлық алманы жеп қойсақ қанша алма қалады?Балалар: -Ешқандай алма қалмайды.Аю: -Маша ешқандай алма қалмайды.Маша: -Жарадың аю. Ал, енді екінші тапсырмамды орындап көр.2 – тапсырма.1 - ден 3 – ке дейін тура санап берші.Аю: -Балалар мен санауды білмеймін. Маған көмектесіңдерші. Қане балалар барлығымыз бірге 1 – 3 ке дейін санайық. Балалар аюмен бірге санайды.Тәрбиеші: -жарайсыздар, балалар!Маша: -аю кезек үшінші тапсырмаға келді. Дұрыстап ойланып жауап бер.3 – тапсырма.-Ал, енді сен маған санамақ айтып берші.Аю: -Балалар мен өзім айтып көрейін. Машаны бір таңқалдырайын.Санамақ: Бір дегенім бесік, Шықтың содан өсіп. Екі дегенім елім, Өзен, туым, көлім. Үш дегенім үміт, Үміт артар жігіт.Тәрбиеші: -Жарайсың, аю! Маша аю өте тамаша санамақ айтты, балалардың көмегінсіз өзі айтып берді.Маша: -Иә, аю өте батыл екен.Аю: -маша сен мені қинай бердің ғой, мен сәл ұйқымды ашып, балалармен бойымды жазып алғым келіп тұр.-Балалар шаршадыңдар ма?Балалар: -Иә, шаршадық.Маша: - Олай болса манің төртінші тапсырмам өте қызықты. Ендеше экранға назар аударайық.4 – тапсырма.Сергіту сәті: видео ролик арқылы.Тәрбиеші: -Жарайсыздар, балалар!Маша: -Өте тамаша, көңіл – күйлерің көтеріліп, тапсырманы жақсы орын дап шықтыңдар. Аю соңғы тапсырмам қалды.5 – тапсырма.-Мына геометриялық пішіндерді орнына орналастыр.Аю: -Балалар маған көмектесесіңдер ме?Балалар: -Көмектесеміз.Тәрбиеші: -Балалар алдарыңда ақ қағазда пішіндердің суреті бейнеленген. Ал табақшадағы пішіндерді ақ қағазда орналасқан орнын мұқият қарап, дұрыс орналастыруларың керек.Аю: -Балалар мен баражатырмын.Аю мен балалар тапсырманы орындайды.Маша: -Болдыңдырма балалар, енді мен тексеріп шығамын.Маша барлық балалардың жұмысын тексеріп, өте жақсы жасалған жұмыстарды көріп қуанады.Маша: -жарайсыңдар, балалар, аю! Аю сен барлық тапсырманы жақсы орындап шықтың. Адал дос болуға лайық екенсің, ендеше жүр екеуіміз менің үлкен сарайыма барып бірге тұрайық.Аю: -Маша екеуіміз балалармен ойын ойнайықшы.-Балалар ойын ойнаймыз ба?Балалар: -Иә, ойнаймыз.Дидактикалық ойын: «Қай ертегінің кейіпкері?»Тәрбиеші: -Балалар алдарыңызда ақ қағазда дәл осы суреттер бейнеленген. Суреттерді сәйкестендіру керек. Қай ертегінің кейіпкері екенін табуыңыз керек. Қастарыңызда фламастерлер бар, сол фламастердің көмегімен сызық арқылы қосамыз.Аю мен Маша балаларға көмектеседі.Аю: -Балалар сен дерге көп рахмет, мен Машадай дос таптым. Ал, сендер маған барлық тапсырмаларды дұрыс орындауға көмектестіңдер. Сендер болмағанда мен қатты қиналып қалар едім. Балалар бір – бірлеріңді ренжітпей адал дос болыңдар. Өте білімді, жақсы балалар екенсіңдер.Маша: -Жарайсыңдар, балалар! Кеттік аю, біздер енді доспыз. Зәулім сарайға барып асыр салып ойнайық. Сауболыңыздар!Балалар: -Сауболыңыздар!Тәрбиеші: -Балалар біздер қандай ертегіні тамашаладық? Балалар: - «Маша мен аю» ертегісін.Тәрбиеші:-Бізге қонаққа кім және не келді?Балалар: -Маша мен аю.Тәрбиеші: -Маша аюға неше тапсырма берді?Балалар: -5 тапсырма.Тәрбиеші: -Балалар біздер неге көмектестік?Балалар: -Аюға.Тәрбиеші: -Машаның тапсырмалары қиын болдыма?Балалар: -Жоқ.Тәрбиеші: -Балалар, сендерге ертегі ұнады ма?Балалар: -Иә, ұнады.Тәрбиеші: -Балалар бүгінгі ашық оқу іс – әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар, жарайсыздар. Сендерге көп – көп рахмет.-Ендеше қонақтармен қоштасайық.Балалар: -Сауболыңыздар!Тәрбиеші: Осымен бүгінгі ашық оқу іс – әрекетіміз аяқталды. Қош сауболыңыздар!