Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ ШАРДАРА АУДАНЫ ШАРДАРА ҚАЛАСЫ М.ГОРЬКИЙ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ХИМИЯ ПӘНІ МҮҒАЛІМІ
ИСЛОМОВА ХАЛИПА КАМАЛОВНА
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ Химия |
Мектеп: М. Горький атындағы жалпы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Исломова Х.К |
||||||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІІ тарау. |
Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу. |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сәйкес) |
9.2.3.1. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулер бойынша есептер жүргізу. |
||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады:Оқушылар химиялық репакция теңдеулерін жазып теңестіре алады. |
||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Химиялық теңдеулердегі есептеулер арқылы артық затты анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: Реакция теңдеулерін қолдана отырып, күрделі сандық есептер шығара алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Химиялық реакциялардың молекулалық теңдеулерін дұрыс жазып теңестіреді. Химиялық теңдеу бойынша артық берілген затты анықтап есептеулер жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: •Оқушылар химиялық реакция теңдеуін жазады. •Есепті шығару үшін артық берілген затты анықтап, толық жұмсалған зат бойынша есептеулер жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер(пәнге арналған сөздік және терминология). химиялық реакция теңдеуі, масса, зат мөлшері, көлем, пропорция, өлшем бірлігі. |
|||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: •Химиялық теңдеулер дегеніміз не? •Зат мөлшері дегеніміз не? Зат мөлшері қандай формуламен анықталады? Зат мөлшерінің өлшем бірлігі қандай? |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды баулу |
Оқу-танымдық құндылықтарын дамыту,топпен жұмыс жасау кезінде адамгершілікке,достық қарым-қатынас жасауға дағдыландыру,сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физик, математика. |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
8.2.3.1. Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин
3 мин
3 мин |
Ұйымдастыру:
Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бірігеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады
Сабақты «Миға шабуыл» әдісі арқылы бастау. Өткен тапсырманы еске түсіру мақсатында сұрақтар қою. Кремний қышқылдарының тұздары? Кристалдық кремнезем? Көміртектің кремниймен қосылысы? Иіс газы, көмірқышқыл газы? Көмірқіышқылының тұздары? Екі негізді қышқылдар? ҚБ. Мадақтау -бәрекелді -тамаша |
Күлкілі суреттер
Құттықтау хаттары арқылы топқа бөлінеді.
Миға шабуыл
Мадақтау арқылы бағалау |
|||||||||||||||||||||||
Ортасы
15 мин
8 мин
|
Жаңа сабақ Мұғалім түсіндірмесі Денататты графф әдісімен жаңа сабақты түсіндіру (оқушылардың тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырады)
Әр топ есепті шығарылу жолын түсіндіреді. 1топ: 16г мыс сульфаты ерітіндісіне 12грамм темір үгінідісі қосылды. Қайсы артық қалғанын есептеу? 2топ: 15 грамм калий гидроксиді ерітіндісі 30 грамм альюминий хлорид еріндісі араласқанда неше грамм альюминий гидроксиді түзіледі? 3топ: 10,4 грамм барий хлоридімен 24,5 грамм күкірт қышқылы әрекеттескенде түзілген тұнбаның массасын есепте? Дескрипторлар:
ҚБ Бағдаршам жасыл түс---керемет, сары түс---- тапсырма орындалған бірақ, толық емес. қызыл түс--- тапсырма орындалмаған. Айналмалы бекет әдісімен топтық тапсырма. (топта оқушылардың жылдам ойлау дағдысы, ынмақтастық пен бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады) Тапсырма шарты; Алматы қаласынан Астана қаласына жету үшін әр бекетте берілген тапсырмаларды дұрыс орындауы керек. Тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаса соғұрлым Астанаға тез жетеді 1 бекет тапсырмасы Төменде берілген сөздерден формуланы тап және сол формуланың молекулалық массасын есепте
2 бекет тапсырмасы Төменде берілген қосылыстардың құрамындағы оттектің массалық үлесін есепте
3 бекет тапсырмасы Төменде берілген элемент атомдарының формуласын анықтаңдар
Дескриптор:
ҚБ. смайликпен, мадақтау
|
Денататты графф әдісімен
Оқулық, мәтіндер.
Терминдер
Бағдаршам суреті
Айналмалы бекет әдісі
Смайликтер арқылы бағалау. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
7 мин
2 мин |
Сабақты бекіту: Топтық жұмыс «Дұрысынтап» (оқушылардың ойлау, шешім қабылдау, проблеманы бірлесіп шешу дағдылары қалыптасады)
Дескриптор:
- Зат мөлшерін анықтай алады. ҚБ (мұғалімнің қолдауы (керемет, өте жақсы) Кері байланыс, «Мен тыңдағым келеді» әдісін пайдаланып оқушылардың ой пікірлерін білу. Мұғалім бір топтан ойын тыңдағысы келген бір оқушыға доп береді, ол өз ойын айтып келесі топтан кімді тыңдағысы келеді сол оқушыға допты береді.
Рефлексия "Басбармақ" әдісі бойынша рефлексия жүргізіледі. Тақырыпты жақсы түсінсе бармақты жоғары , орташа түсінсе бармақ көлденең, түсінбесе бармақты төмен түсіреді. |
"Дұрысынтап"
Басбармақ |
|||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Көміртек пен кремний қасиеттерін қайталау. |
|
|||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||||||||||||
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||
•А деңгейі •Құрамында 27 грамм мыс хлорид ерітіндісіне 14 грамм темір жаңқаларын салды неше грамм мыс бөлінді. •В деңгейі •80 г әктасты құммен балқытқанда 76 грамм кальций силикат алынды әктастағы негізгі заттың массалық үлесін анықта. •С деңгейі • Массасы 10,2 грамм болатын магний үлгісін күкірт қышқылымен өңдегенде 7,48 л газ түзілді, үлгідегі магнидің массалық үлесін тап. |
Мадақтау Бағдаршам әдісі Басбармақ әдісі Смайлктер арқылы бағалау. |
Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді бола ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |