Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ ШАРДАРА АУДАНЫ ШАРДАРА ҚАЛАСЫ М.ГОРЬКИЙ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ХИМИЯ ПӘНІ МҮҒАЛІМІ

    ИСЛОМОВА ХАЛИПА КАМАЛОВНА

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақ

    Химия

    Мектеп: М. Горький атындағы жалпы орта мектеп

    Күні: 11.09.2018ж


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Исломова Х.К

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    ІІ тарау.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.2.3.1. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулер бойынша есептер жүргізу.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Түсіну, қолдану

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:Оқушылар химиялық репакция теңдеулерін жазып теңестіре алады.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Химиялық теңдеулердегі есептеулер арқылы артық затты анықтай алады.

    Кейбір оқушылар істей алады:

    Реакция теңдеулерін қолдана отырып, күрделі сандық есептер шығара алады.

    Бағалау критерийлері

    Химиялық реакциялардың молекулалық теңдеулерін дұрыс жазып теңестіреді.

    Химиялық теңдеу бойынша артық берілген затты анықтап есептеулер жүргізеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    •Оқушылар химиялық реакция теңдеуін жазады.

    •Есепті шығару үшін артық берілген затты анықтап, толық жұмсалған зат бойынша есептеулер жүргізеді.

    Негізгі сөздер мен тіркестер(пәнге арналған сөздік және терминология).

    химиялық реакция теңдеуі, масса, зат мөлшері, көлем, пропорция, өлшем бірлігі.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    •Химиялық теңдеулер дегеніміз не?

    •Зат мөлшері дегеніміз не?

    Зат мөлшері қандай формуламен анықталады?

    Зат мөлшерінің өлшем бірлігі қандай?

    Құндылықтарды баулу

    Оқу-танымдық құндылықтарын дамыту,топпен жұмыс жасау кезінде адамгершілікке,достық қарым-қатынас жасауға дағдыландыру,сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Физик, математика.

    Алдыңғы білім

    8.2.3.1. Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару.

    Сабақ барысы




    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин





    3 мин













    3 мин

    Ұйымдастыру:

    • Сәлемдесу, Оқушыларды түгендеу

    • «Сыңғыр күлкі» әдісімен сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру

    Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бірігеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады

    Сабақты «Миға шабуыл» әдісі арқылы бастау. Өткен тапсырманы еске түсіру мақсатында сұрақтар қою.

    Кремний қышқылдарының тұздары?

    Кристалдық кремнезем?

    Көміртектің кремниймен қосылысы?

    Иіс газы, көмірқышқыл газы?

    Көмірқіышқылының тұздары?

    Екі негізді қышқылдар?

    ҚБ. Мадақтау

    -бәрекелді

    -тамаша





    Күлкілі суреттер













    Құттықтау хаттары арқылы топқа бөлінеді.



    Миға шабуыл





    Мадақтау арқылы бағалау

    Ортасы

























    15 мин















































    8 мин
















    Жаңа сабақ

    Мұғалім түсіндірмесі

    Денататты графф әдісімен жаңа сабақты түсіндіру (оқушылардың тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырады)



    Әр топ есепті шығарылу жолын түсіндіреді.

    1топ: 16г мыс сульфаты ерітіндісіне 12грамм темір үгінідісі қосылды. Қайсы артық қалғанын есептеу?

    2топ: 15 грамм калий гидроксиді ерітіндісі 30 грамм альюминий хлорид еріндісі араласқанда неше грамм альюминий гидроксиді түзіледі?

    3топ: 10,4 грамм барий хлоридімен 24,5 грамм күкірт қышқылы әрекеттескенде түзілген тұнбаның массасын есепте?

    Дескрипторлар:

    • Химиялық реакция теңдеуін құрасытра алады.

    • Химиялық реакция теңдеуін теңестіре алады.

    • Артық берілген затты анықтай алады.

    • Толық жұмсалған зат бойынша есептеулер жүргізе алады.

    ҚБ Бағдаршам жасыл түс---керемет, сары түс---- тапсырма орындалған бірақ, толық емес. қызыл түс--- тапсырма орындалмаған.

    Айналмалы бекет әдісімен топтық тапсырма.

    (топта оқушылардың жылдам ойлау дағдысы, ынмақтастық пен бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады)

    Тапсырма шарты; Алматы қаласынан Астана қаласына жету үшін әр бекетте берілген тапсырмаларды дұрыс орындауы керек. Тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаса соғұрлым Астанаға тез жетеді

    1 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген сөздерден формуланы тап және сол формуланың молекулалық массасын есепте

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Барий-екі-эс-о-төрт


    Алюминий-екі-о-үш

    Натрий-о-аш


    2 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген қосылыстардың құрамындағы оттектің массалық үлесін есепте

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Na2CO3


    H2SO4

    KMnO4




    3 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген элемент атомдарының формуласын анықтаңдар

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Қарапайым теңіз жануары теңіз атының қаңқа сүйегінің құрамында 47,83℅ – стронций, 34,78℅ оттек, 17,39℅ күкірт болса молекулалық формуласы қандай


    «Барий ботқасы деп аталатын » асқазанды рентген арқылы тексеруде жегізетін препараттың құрамында 58,80℅ барий, 13,73℅ күкірт, 27,47℅ оттек болса формуласы қандай?

    Сізді құмырысқа шаққанда шаққан жеріңіз құмырысқадан бөлінетін қышқылдың әсерінен ашиды. Ол қышқылдың құрамында 26,09℅ көміртегі, 4,35℅ сутегі, 96,50℅ оттегі болса қышқылдың формуласы қандай?


    Дескриптор:

    • Химиялық формуланы жазып, молекулалық массасын есептей алады;

    • Қосылыс құрамындағы әр элементтің массалық үлесін есептей алады;

    • Элемент атомдарының массалық үлестері бойынша формула құрастыра алады


    ҚБ. смайликпен, мадақтау





    Денататты графф әдісімен


    Оқулық,

    мәтіндер.



    Терминдер












    Бағдаршам суреті














    Айналмалы бекет әдісі
































    Смайликтер арқылы бағалау.

    Сабақтың соңы




    7 мин












    2 мин

    Сабақты бекіту: Топтық жұмыс «Дұрысынтап»

    (оқушылардың ойлау, шешім қабылдау, проблеманы бірлесіп шешу дағдылары қалыптасады)


    0,3 моль Ва(ОН)2 бейтараптауға қанша азот қышқылы жұмсалады?

    А) 30г

    Б)37,8 г

    В)) 35г

    10,7 г Ғе(ОН)3 алу үшін темір хлоидінің қанша мөлшерде алу керек?

    А) 3 моль

    B) 2 моль

    D) 0,1 моль

    16 г Ғе2О3 түзілген болса қанша мөлшерде Ғе(ОН)3 айрылған?

    A) 0,2 моль

    B)3 моль

    D) 5 моль


    Дескриптор:

    • Күрделі заттың молекулалық массасын есептей алады;

    • Химиялық формуланы жаза алады

    - Зат мөлшерін анықтай алады.

    ҚБ (мұғалімнің қолдауы (керемет, өте жақсы)

    Кері байланыс, «Мен тыңдағым келеді» әдісін пайдаланып оқушылардың ой пікірлерін білу.

    Мұғалім бір топтан ойын тыңдағысы келген бір оқушыға доп береді, ол өз ойын айтып келесі топтан кімді тыңдағысы келеді сол оқушыға допты береді.


    Рефлексия

    "Басбармақ" әдісі бойынша рефлексия жүргізіледі.

    Тақырыпты жақсы түсінсе бармақты жоғары , орташа түсінсе бармақ көлденең, түсінбесе бармақты төмен түсіреді.




    "Дұрысынтап"











    Басбармақ


    Үйге тапсырма: Көміртек пен кремний қасиеттерін қайталау.


    Қосымша ақпарат


    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    •А деңгейі

    •Құрамында 27 грамм мыс хлорид ерітіндісіне 14 грамм темір жаңқаларын салды неше грамм мыс бөлінді.

    •В деңгейі

    •80 г әктасты құммен балқытқанда 76 грамм кальций силикат алынды әктастағы негізгі заттың массалық үлесін анықта.

    •С деңгейі

    • Массасы 10,2 грамм болатын магний үлгісін күкірт қышқылымен өңдегенде 7,48 л газ түзілді, үлгідегі магнидің массалық үлесін тап.

    Мадақтау

    Бағдаршам әдісі

    Басбармақ әдісі

    Смайлктер арқылы бағалау.

    Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді бола ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исломова Х.К
    13 Шілде 2020
    3654
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9.2.3.1. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулер бойынша есептер жүргізу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ ШАРДАРА АУДАНЫ ШАРДАРА ҚАЛАСЫ М.ГОРЬКИЙ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ ХИМИЯ ПӘНІ МҮҒАЛІМІ

    ИСЛОМОВА ХАЛИПА КАМАЛОВНА

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақ

    Химия

    Мектеп: М. Горький атындағы жалпы орта мектеп

    Күні: 11.09.2018ж


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Исломова Х.К

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    ІІ тарау.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Есептер шешу. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.2.3.1. Әрекеттесуші заттардың біреуі артық берілген реакция теңдеулер бойынша есептер жүргізу.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Түсіну, қолдану

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:Оқушылар химиялық репакция теңдеулерін жазып теңестіре алады.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Химиялық теңдеулердегі есептеулер арқылы артық затты анықтай алады.

    Кейбір оқушылар істей алады:

    Реакция теңдеулерін қолдана отырып, күрделі сандық есептер шығара алады.

    Бағалау критерийлері

    Химиялық реакциялардың молекулалық теңдеулерін дұрыс жазып теңестіреді.

    Химиялық теңдеу бойынша артық берілген затты анықтап есептеулер жүргізеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    •Оқушылар химиялық реакция теңдеуін жазады.

    •Есепті шығару үшін артық берілген затты анықтап, толық жұмсалған зат бойынша есептеулер жүргізеді.

    Негізгі сөздер мен тіркестер(пәнге арналған сөздік және терминология).

    химиялық реакция теңдеуі, масса, зат мөлшері, көлем, пропорция, өлшем бірлігі.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    •Химиялық теңдеулер дегеніміз не?

    •Зат мөлшері дегеніміз не?

    Зат мөлшері қандай формуламен анықталады?

    Зат мөлшерінің өлшем бірлігі қандай?

    Құндылықтарды баулу

    Оқу-танымдық құндылықтарын дамыту,топпен жұмыс жасау кезінде адамгершілікке,достық қарым-қатынас жасауға дағдыландыру,сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Физик, математика.

    Алдыңғы білім

    8.2.3.1. Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару.

    Сабақ барысы




    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин





    3 мин













    3 мин

    Ұйымдастыру:

    • Сәлемдесу, Оқушыларды түгендеу

    • «Сыңғыр күлкі» әдісімен сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру

    Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бірігеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады

    Сабақты «Миға шабуыл» әдісі арқылы бастау. Өткен тапсырманы еске түсіру мақсатында сұрақтар қою.

    Кремний қышқылдарының тұздары?

    Кристалдық кремнезем?

    Көміртектің кремниймен қосылысы?

    Иіс газы, көмірқышқыл газы?

    Көмірқіышқылының тұздары?

    Екі негізді қышқылдар?

    ҚБ. Мадақтау

    -бәрекелді

    -тамаша





    Күлкілі суреттер













    Құттықтау хаттары арқылы топқа бөлінеді.



    Миға шабуыл





    Мадақтау арқылы бағалау

    Ортасы

























    15 мин















































    8 мин
















    Жаңа сабақ

    Мұғалім түсіндірмесі

    Денататты графф әдісімен жаңа сабақты түсіндіру (оқушылардың тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырады)



    Әр топ есепті шығарылу жолын түсіндіреді.

    1топ: 16г мыс сульфаты ерітіндісіне 12грамм темір үгінідісі қосылды. Қайсы артық қалғанын есептеу?

    2топ: 15 грамм калий гидроксиді ерітіндісі 30 грамм альюминий хлорид еріндісі араласқанда неше грамм альюминий гидроксиді түзіледі?

    3топ: 10,4 грамм барий хлоридімен 24,5 грамм күкірт қышқылы әрекеттескенде түзілген тұнбаның массасын есепте?

    Дескрипторлар:

    • Химиялық реакция теңдеуін құрасытра алады.

    • Химиялық реакция теңдеуін теңестіре алады.

    • Артық берілген затты анықтай алады.

    • Толық жұмсалған зат бойынша есептеулер жүргізе алады.

    ҚБ Бағдаршам жасыл түс---керемет, сары түс---- тапсырма орындалған бірақ, толық емес. қызыл түс--- тапсырма орындалмаған.

    Айналмалы бекет әдісімен топтық тапсырма.

    (топта оқушылардың жылдам ойлау дағдысы, ынмақтастық пен бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады)

    Тапсырма шарты; Алматы қаласынан Астана қаласына жету үшін әр бекетте берілген тапсырмаларды дұрыс орындауы керек. Тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаса соғұрлым Астанаға тез жетеді

    1 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген сөздерден формуланы тап және сол формуланың молекулалық массасын есепте

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Барий-екі-эс-о-төрт


    Алюминий-екі-о-үш

    Натрий-о-аш


    2 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген қосылыстардың құрамындағы оттектің массалық үлесін есепте

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Na2CO3


    H2SO4

    KMnO4




    3 бекет тапсырмасы

    Төменде берілген элемент атомдарының формуласын анықтаңдар

    1 топ

    2 топ

    3 топ

    Қарапайым теңіз жануары теңіз атының қаңқа сүйегінің құрамында 47,83℅ – стронций, 34,78℅ оттек, 17,39℅ күкірт болса молекулалық формуласы қандай


    «Барий ботқасы деп аталатын » асқазанды рентген арқылы тексеруде жегізетін препараттың құрамында 58,80℅ барий, 13,73℅ күкірт, 27,47℅ оттек болса формуласы қандай?

    Сізді құмырысқа шаққанда шаққан жеріңіз құмырысқадан бөлінетін қышқылдың әсерінен ашиды. Ол қышқылдың құрамында 26,09℅ көміртегі, 4,35℅ сутегі, 96,50℅ оттегі болса қышқылдың формуласы қандай?


    Дескриптор:

    • Химиялық формуланы жазып, молекулалық массасын есептей алады;

    • Қосылыс құрамындағы әр элементтің массалық үлесін есептей алады;

    • Элемент атомдарының массалық үлестері бойынша формула құрастыра алады


    ҚБ. смайликпен, мадақтау





    Денататты графф әдісімен


    Оқулық,

    мәтіндер.



    Терминдер












    Бағдаршам суреті














    Айналмалы бекет әдісі
































    Смайликтер арқылы бағалау.

    Сабақтың соңы




    7 мин












    2 мин

    Сабақты бекіту: Топтық жұмыс «Дұрысынтап»

    (оқушылардың ойлау, шешім қабылдау, проблеманы бірлесіп шешу дағдылары қалыптасады)


    0,3 моль Ва(ОН)2 бейтараптауға қанша азот қышқылы жұмсалады?

    А) 30г

    Б)37,8 г

    В)) 35г

    10,7 г Ғе(ОН)3 алу үшін темір хлоидінің қанша мөлшерде алу керек?

    А) 3 моль

    B) 2 моль

    D) 0,1 моль

    16 г Ғе2О3 түзілген болса қанша мөлшерде Ғе(ОН)3 айрылған?

    A) 0,2 моль

    B)3 моль

    D) 5 моль


    Дескриптор:

    • Күрделі заттың молекулалық массасын есептей алады;

    • Химиялық формуланы жаза алады

    - Зат мөлшерін анықтай алады.

    ҚБ (мұғалімнің қолдауы (керемет, өте жақсы)

    Кері байланыс, «Мен тыңдағым келеді» әдісін пайдаланып оқушылардың ой пікірлерін білу.

    Мұғалім бір топтан ойын тыңдағысы келген бір оқушыға доп береді, ол өз ойын айтып келесі топтан кімді тыңдағысы келеді сол оқушыға допты береді.


    Рефлексия

    "Басбармақ" әдісі бойынша рефлексия жүргізіледі.

    Тақырыпты жақсы түсінсе бармақты жоғары , орташа түсінсе бармақ көлденең, түсінбесе бармақты төмен түсіреді.




    "Дұрысынтап"











    Басбармақ


    Үйге тапсырма: Көміртек пен кремний қасиеттерін қайталау.


    Қосымша ақпарат


    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    •А деңгейі

    •Құрамында 27 грамм мыс хлорид ерітіндісіне 14 грамм темір жаңқаларын салды неше грамм мыс бөлінді.

    •В деңгейі

    •80 г әктасты құммен балқытқанда 76 грамм кальций силикат алынды әктастағы негізгі заттың массалық үлесін анықта.

    •С деңгейі

    • Массасы 10,2 грамм болатын магний үлгісін күкірт қышқылымен өңдегенде 7,48 л газ түзілді, үлгідегі магнидің массалық үлесін тап.

    Мадақтау

    Бағдаршам әдісі

    Басбармақ әдісі

    Смайлктер арқылы бағалау.

    Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді бола ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    13.07.2020
    3654
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исломова Х.К
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации