Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән:

    Күні:

    Сынып:

    Машықкер:

    Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп гимназиясы

    Математика

    24.11.2020ж

    2 «а»

    Бекекйқызы Бұлан

    Сабақ тақырыбы:

    Есептер шығару.

    Математикалық олимпиада.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.5.1.1. екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

    2.5.1.7. екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару.

    2.5.1.8. құрама еептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару.

    2.1.2.8. екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу және азайту үшін алгоритмдерді қолданады, есептердің әр түрлі тәсілдерін модельдейді

    Көптеген оқушылар: қосу мен азайтуға арналған есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады.

    Кейбір оқушылар: есептерді әр түрлі тәсілмен модельдеуді қолданып, есепті оқып, шешу жоспарын анықтай алады,

    Бағалау критерийлері


    • Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба арқылы модельдейді

    • Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар; есептерді әртүрлі тәсілмен шығару жолдарын білетін болады,

    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы; екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері,қосындының мәнін тауып, саннан қосындыны азайтуға арналған есептер,

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері;

    -Саннан қосындыны қалай азайтуға болады?

    -Есепті бірнеше тәсілмен қалай шешуге болады?

    -Саннан алдымен бірінші қосылғышты, содан соң екінші қосылғышты қалайазайтамыз?

    -Саннан алдымен екінші қосылғышты,содан соң бірінші қосылғышты қалай азайтамыз?


    Құндылықтарды дарыту

    Топтық және жұптық жұмыстарда өзгелерді тыңдау,өзгелердің пікірімен санасу, өзара құрмет,адамгершілік, достық,жолдастық,қарым-қатынас жасау қабілеті

    Пәнаралық байланыстар

    Дуние тану көлік түрлерін,олардың қажеттілігін ажырату. қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    Қысқаша жазу бойынша есептер құрастыра алады


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет


    Ресустар

    Сабақтың басы


    7 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Мақсаты; оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді

    Көптен күткен қоңырау,

    Соғылды,сабақ басталды.

    Шешу,іздеу,тапқырлық.

    Міне тағы басталды.

    Есеп,ойын бәрі бар

    Кірісейік іске сәт!


    Қызығушылықты ояту


    «Сен білесің бе?» әдісі бойынша оқушылардың олимпиада туралы түсініктерін байқаймын

    -Балалар , олипиада деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    Олимпиада – математиканы оқып үйренуге қызығушылығын арттырудың тиімді формаларының бірі.



    М.К Математикалық олимпиада:

    • оқушылардың математикалық білімдерін кеңейтуге;

    • оларды қызықты есептер және оларды шешудің ерекше, күтпеген әдістерімен таныстыруға;

    • оқушылардың математикалық қабілеттерін анықтау және дамытуға;

    • оқытудың бұдан кейінгі барлық дағдыларында спортқа қызығушылығын қолдануға мүмкіндік береді.

    • Олимпиада ойындарының ұраны: «Тезірек,жоғарырақ,күштірек»


    Геометриялық фигураларды пайдалана отырып оқушыларды топқа бөлемін.

    1-топ Шеңбер

    2-топ Төртбұрыш

    3-топ Үшбұрыш


    Шаттық шеңбер




























    Shape1

    Shape3 Shape2




    Сабақтың ортасы


    28 мин


    Жұптық жұмыс №1. «Көршіңмен талқыла» әдісі

    Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барады. Сызба бойынша есеп құрастырып, әртүрлі тәсілмен шығар.


    IMG_20201122_135716.jpg


    Shape4

    50 жолаушы



    Shape5

    Shape8 Shape6 Shape7


    Shape11 Shape10 Shape9

    ? ересек адам

    17 қыз

    18 ұл





    1 – тәсіл: 50 - (18+17) = 50 – 35 = 15

    2 – тәсіл: (50 - 18) – 17 = 32 – 17 = 15

    3 – тәсіл: (50 - 17) – 18 = 33 – 18 = 15

    Дескриптор:

    -сызба бойынша есеп құрастырады,

    -әртүрлі тәсілмен шығарады

    Кері байланыс: Жұптар «Басбармақ» әдісі бойынша

    бір-бірін бағалайды


    №2 Топтық жұмыс «Тез есепте» әдісі арқылы бір минутта есептеп беру керек

    Есептеудегі қатені тап.Дұрыстығын тексер.

    1 топ

    + 66 - 80 - 100 + 49 см

    Shape14 Shape12 Shape13 18 46 82 27см

    Shape15 84 34 18 76см


    2 топ


    25+26 = 51 27-19 = 8

    74- 48 = 26 34+57 = 91

    71-53 = 18 62-35 = 27


    3 топ


    38+57 = 95 63- 28= 35

    73-18 = 55 37+34=71

    19+58 = 77 75-47= 28


    Дескриптор:

    1 Есептеудегі қатені табады

    2 Дұрыстығын тексереді

    3.Екі таңбалы сандарды қосады,

    4.Екі таңбалы санды азайтады

    Кері байланыс: «Смайлик» топтар бір-бірін бағалайды


    №3 Жұппен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі


    Балалар бірдей мысалдарды анықтады. Оларды есептеп, жұбымен жаз

    IMG_20201122_135733_1.jpg


    Дескриптор

    1 Бірдей мысалдарды анықтайды

    2 Есептеп, жұбымен жазады


    Кері байланыс: «Жұлдызша» арқылы жұптар бір-бірін бағалайды


    «Сергіту сәті».


    №4. «Дұрыс жауапты таңда» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

    Есепті шығаруға карточкалар таңда. Саябаққа 3 күн ішінде 30 ағаш отырғызылды. 1- күні 15 ағаш, 2- күні 7 ағаш отырғызылды. 3- күні неше ағаш отырғызылды ?


    30-15

    30-7

    30-22

    15-7

    23-15

    15+7


    Карточкаларды пайдаланып, есеп шығар.


    Дескриптор

    1 Есепті шығаруға карточкаларды таңдайды

    2 Есептеп шығарады


    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды


    Сабақты бекітуге арналған тапсырма :

    №5. «Кім жылдам ?» әдісі

    Жеке жұмыс.

    Өрнек құрастырып, олардың мәнін тап:

    Азайғыш

    60

    40

    50

    30


    80


    Азайтқыш

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    11 Қаңтар 2021
    817
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептер шығару. Математикалық олимпиада.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептер шығару. Математикалық олимпиада.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ тақырыбы: Есептер шығару. Математикалық олимпиада. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.5.1.1. екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.7. екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару. 2.5.1.8. құрама еептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару. 2.1.2.8. екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу және азайту үшін алгоритмдерді қолданады, есептердің әр түрлі тәсілдерін модельдейді Көптеген оқушылар: қосу мен азайтуға арналған есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады. Кейбір оқушылар: есептерді әр түрлі тәсілмен модельдеуді қолданып, есепті оқып, шешу жоспарын анықтай алады,
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән:

    Күні:

    Сынып:

    Машықкер:

    Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп гимназиясы

    Математика

    24.11.2020ж

    2 «а»

    Бекекйқызы Бұлан

    Сабақ тақырыбы:

    Есептер шығару.

    Математикалық олимпиада.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.5.1.1. екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

    2.5.1.7. екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару.

    2.5.1.8. құрама еептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару.

    2.1.2.8. екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу және азайту үшін алгоритмдерді қолданады, есептердің әр түрлі тәсілдерін модельдейді

    Көптеген оқушылар: қосу мен азайтуға арналған есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады.

    Кейбір оқушылар: есептерді әр түрлі тәсілмен модельдеуді қолданып, есепті оқып, шешу жоспарын анықтай алады,

    Бағалау критерийлері


    • Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба арқылы модельдейді

    • Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар; есептерді әртүрлі тәсілмен шығару жолдарын білетін болады,

    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы; екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері,қосындының мәнін тауып, саннан қосындыны азайтуға арналған есептер,

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері;

    -Саннан қосындыны қалай азайтуға болады?

    -Есепті бірнеше тәсілмен қалай шешуге болады?

    -Саннан алдымен бірінші қосылғышты, содан соң екінші қосылғышты қалайазайтамыз?

    -Саннан алдымен екінші қосылғышты,содан соң бірінші қосылғышты қалай азайтамыз?


    Құндылықтарды дарыту

    Топтық және жұптық жұмыстарда өзгелерді тыңдау,өзгелердің пікірімен санасу, өзара құрмет,адамгершілік, достық,жолдастық,қарым-қатынас жасау қабілеті

    Пәнаралық байланыстар

    Дуние тану көлік түрлерін,олардың қажеттілігін ажырату. қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    Қысқаша жазу бойынша есептер құрастыра алады


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет


    Ресустар

    Сабақтың басы


    7 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Мақсаты; оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді

    Көптен күткен қоңырау,

    Соғылды,сабақ басталды.

    Шешу,іздеу,тапқырлық.

    Міне тағы басталды.

    Есеп,ойын бәрі бар

    Кірісейік іске сәт!


    Қызығушылықты ояту


    «Сен білесің бе?» әдісі бойынша оқушылардың олимпиада туралы түсініктерін байқаймын

    -Балалар , олипиада деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    Олимпиада – математиканы оқып үйренуге қызығушылығын арттырудың тиімді формаларының бірі.



    М.К Математикалық олимпиада:

    • оқушылардың математикалық білімдерін кеңейтуге;

    • оларды қызықты есептер және оларды шешудің ерекше, күтпеген әдістерімен таныстыруға;

    • оқушылардың математикалық қабілеттерін анықтау және дамытуға;

    • оқытудың бұдан кейінгі барлық дағдыларында спортқа қызығушылығын қолдануға мүмкіндік береді.

    • Олимпиада ойындарының ұраны: «Тезірек,жоғарырақ,күштірек»


    Геометриялық фигураларды пайдалана отырып оқушыларды топқа бөлемін.

    1-топ Шеңбер

    2-топ Төртбұрыш

    3-топ Үшбұрыш


    Шаттық шеңбер




























    Shape1

    Shape3 Shape2




    Сабақтың ортасы


    28 мин


    Жұптық жұмыс №1. «Көршіңмен талқыла» әдісі

    Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барады. Сызба бойынша есеп құрастырып, әртүрлі тәсілмен шығар.


    IMG_20201122_135716.jpg


    Shape4

    50 жолаушы



    Shape5

    Shape8 Shape6 Shape7


    Shape11 Shape10 Shape9

    ? ересек адам

    17 қыз

    18 ұл





    1 – тәсіл: 50 - (18+17) = 50 – 35 = 15

    2 – тәсіл: (50 - 18) – 17 = 32 – 17 = 15

    3 – тәсіл: (50 - 17) – 18 = 33 – 18 = 15

    Дескриптор:

    -сызба бойынша есеп құрастырады,

    -әртүрлі тәсілмен шығарады

    Кері байланыс: Жұптар «Басбармақ» әдісі бойынша

    бір-бірін бағалайды


    №2 Топтық жұмыс «Тез есепте» әдісі арқылы бір минутта есептеп беру керек

    Есептеудегі қатені тап.Дұрыстығын тексер.

    1 топ

    + 66 - 80 - 100 + 49 см

    Shape14 Shape12 Shape13 18 46 82 27см

    Shape15 84 34 18 76см


    2 топ


    25+26 = 51 27-19 = 8

    74- 48 = 26 34+57 = 91

    71-53 = 18 62-35 = 27


    3 топ


    38+57 = 95 63- 28= 35

    73-18 = 55 37+34=71

    19+58 = 77 75-47= 28


    Дескриптор:

    1 Есептеудегі қатені табады

    2 Дұрыстығын тексереді

    3.Екі таңбалы сандарды қосады,

    4.Екі таңбалы санды азайтады

    Кері байланыс: «Смайлик» топтар бір-бірін бағалайды


    №3 Жұппен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі


    Балалар бірдей мысалдарды анықтады. Оларды есептеп, жұбымен жаз

    IMG_20201122_135733_1.jpg


    Дескриптор

    1 Бірдей мысалдарды анықтайды

    2 Есептеп, жұбымен жазады


    Кері байланыс: «Жұлдызша» арқылы жұптар бір-бірін бағалайды


    «Сергіту сәті».


    №4. «Дұрыс жауапты таңда» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

    Есепті шығаруға карточкалар таңда. Саябаққа 3 күн ішінде 30 ағаш отырғызылды. 1- күні 15 ағаш, 2- күні 7 ағаш отырғызылды. 3- күні неше ағаш отырғызылды ?


    30-15

    30-7

    30-22

    15-7

    23-15

    15+7


    Карточкаларды пайдаланып, есеп шығар.


    Дескриптор

    1 Есепті шығаруға карточкаларды таңдайды

    2 Есептеп шығарады


    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды


    Сабақты бекітуге арналған тапсырма :

    №5. «Кім жылдам ?» әдісі

    Жеке жұмыс.

    Өрнек құрастырып, олардың мәнін тап:

    Азайғыш

    60

    40

    50

    30


    80


    Азайтқыш

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 2 сынып
    11.01.2021
    817
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации