САБАҚ:
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Омарова А
М
|
Сынып: 7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қатты денелердегі
қысым.
|
Оқу
мақсаттары
|
7.3.1.2.Есептер шығаруда қатты дененің
қысымының формуласын қолдану
|
Сабақтың
мақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
есеп шығаруда
қолданады
әртүрлі жағдайлар үшін
қолданады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Физикалық терминдер мен сөз
тіркестері: Қысым күші,диаметр,беттің ауданы,перпендикуляр. Осы сөз
тіркестері мен терминдерді есепті талдауда, пікірталаста , диалог
және формуланы оқығанда дұрыс
қолданады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Индустрияландыру мен инновацияға негізделген
экономикалық өсу. Қатты дененің қысымы құрылыс, аспаптар құрастыру,
машиналар жасау жұмыстарында ескеріледі. Инновацияға негізделген
жобалардағы білікті маман еліміздің болашақ эканомикасының өсу
кепілі
|
Пәнаралық
байланыс
|
Математика - формуланы түрлендіреді,
қысымды есептейді
Жаратылыстану –заттардың құрылымы жайлы
білімдерін қайталау.
|
Алдыңғы
білім
|
Қысымның анықтамасын,есептеу
формуласын, өлшем бірліктерін және қандай шамаларға тәуелді екенін
біледі.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Қысымның формуласын есептер
шығаруда қолдана алады
|
САБАҚ
БАРЫСЫ
|
Жоспарланған сабақ
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
қызмет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Шаттық
шеңбері
|
Психологиялық
тренинг: әр оқушы кезекпен өз есімінің
бірінші әрпінен басталатын бір физикалық сөзді
айтады.
|
|
Топқа бөлу«түрлі
стикер»
|
Әр партаға түрлі стикер
жапсыру арқылы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді
|
|
Өткен материалды
қайталау
Жеке
жұмыс
|
«Миға шабуыл» әдісін
пайлану
|
|
|
№
|
Физикалық
шамалар
|
Математикалық
өрнегі
|
Өлшем
бірлігі
|
Өлшейтін
құрал
|
1
|
Жылдамдық
|
|
|
Спидометр
|
2
|
Уақыт
|
|
|
Сағат,
секундомер
|
3
|
Масса
|
|
|
Таразы
|
4
|
Көлем
|
|
|
Мензурка,
сызғыш
|
5
|
Ауырлық
күші
|
|
|
Динамометр
|
6
|
Салмақ
|
|
|
Динамометр
|
7
|
Қысым
|
|
|
Барометр
|
|
|
Сабақтың ортасы:
Топтық жұмыс
|
Тапсырма «Физикалық суреттер
сөйлейді »
Сурет бойынша
жұмыс
|
Интерактивті тақта
видеоролик
Қысымға
байланысты
|
Шығармашылық
жұмыс
|
-
Еденге қандай қысым
түсiретiндерiңдi есептеп шығарыңдар.
Жабдықтар: жайпақ таразы және
торкөзді (0,5х,0,5
см)
қағаз.
Таразы көмегімен өз
массаларыңды анықтаңдар. Сендерге әрекет ететін ауырлық күшін
есептеп шығарыңдар (F =
mg). Бір бәтеңкенің ауданын
анықтаңдар: аяқты торкөз сызықты қағазға қойып, табанның контурын
сызып алыңдар. Контурдың ішіндегі толық квадраттарды санаңдар
(N1) да, оған контур сызықтары
өткен толық емес квадраттар санының
(N2) жартысын қосыңдар:
(N=N1 +
N2). Алынған санды бір
квадраттың ауданына көбейтіп табанның ауданын
(S) табыңдар. Бетке
перпендикуляр әрекет ететін күшті және ауданды біле отырып, өздерің
тұрғанда және жүріп бара жатқанда еденге түсіретін қысымды
анықтаңдар.
|
|
Саралау
«Мәзір уақыт»
әдісі
|
Оқушылардың деңгейін
анықтау мақсатында деңгейлік есептер
Әрбір оқушы берілген есепті
шешеді.Шығарып болған соң критерий бойынша өзін-өзі
бағалайды.
Жеке жұмыс
:
А деңгейі
Массасы 45 кг бала шаңғы
үстінде тұр. Әр шаңғының ұзындығы 1,5м, ені 10см. Бала қар үстіне
түсіретін қысымын есептеңдер.
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Қысымның формуласын есеп
шығаруда қолдана біледі
|
1 .Есептің шартын
жазады
2. ХБЖ-ға
айналдырады
3. Формуласын
жазады
4. Сан мәндерін қойып жауабын
жазады
|
В-деңгейі
0,2м2
ауданға 8кПа қысым әсер етеді.
Осы ауданға қанша күш беріледі?
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Қысымның формуласын есеп
шығаруда қолдана біледі
|
1 .Есептің шартын
жазады
2. ХБЖ-ға
айналдырады
3. Формуласын
жазады
4. Белгісіз физикалық шаманы
табады
5.
Сан мәндерін қойып жауабын жазады
|
С-деңгей
Адам күректі 600Н күшпен
басады. Егер күректің ені 20 см, жүзінің қалыңдығы 0,5мм болса,
сонда күрек топыраққа қандай қысым түсіреді? Күректі неліктен
өткірлеп қайрайды?
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Қысымның формуласын
есеп шығаруда қолдана біледі
|
1.Есептің шартын
жазады
2. ХБЖ-ға
айналдырады
3. Қысымның
формуласы бойынша есептеп шығарып жауабын
жазады
4. Себебін
түсіндіреді
|
|
|
Сабақтың соңы:
Рефлексия
«Бағдаршам»
|
О қушылар өзара
түсінгендіктерін көрсету үшін бағдар-шамның түстеріне стикерлерін
жапсырып қысқаша тоқталып
өтеді
жасыл = не
білдім:
сары --не білгім
келеді
қызыл = нені
үйрендім
өз білімдерін өздері
бағалайды
|
|
Үй
тапсырмасы
|
|
|