Материалдар / Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта жаңа бағдарлама бойынша өткізген ашық сабағым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2018
1801
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:


Мектеп директоры: Тоқпанов М С


САБАҚ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А М

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қатты денелердегі қысым.

Оқу мақсаттары

7.3.1.2.Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану


Сабақтың мақсаттары

  • Формуланы қолданады және мысал келтіре алады;

  • Қатты дененің қысымын есептеу формуласын қолданып есептер шығарады

Бағалау критерийлері

  • Қатты денелер түсіретін қысым формуласын

есеп шығаруда қолданады

  • Қатты денелер түсіретін қысым формуласын

әртүрлі жағдайлар үшін қолданады

  • Жерге қандай қысым түсіретін есептейді қысым формуласын пайдаланады

Тілдік мақсаттар


Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Қысым күші,диаметр,беттің ауданы,перпендикуляр. Осы сөз тіркестері мен терминдерді есепті талдауда, пікірталаста , диалог және формуланы оқығанда дұрыс қолданады.

Құндылықтарды дарыту

Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Қатты дененің қысымы құрылыс, аспаптар құрастыру, машиналар жасау жұмыстарында ескеріледі. Инновацияға негізделген жобалардағы білікті маман еліміздің болашақ эканомикасының өсу кепілі


Пәнаралық байланыс

Математика - формуланы түрлендіреді, қысымды есептейді

Жаратылыстану заттардың құрылымы жайлы білімдерін қайталау.

Алдыңғы білім

Қысымның анықтамасын,есептеу формуласын, өлшем бірліктерін және қандай шамаларға тәуелді екенін біледі.

Күтілетін нәтиже

Қысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады

САБАҚ БАРЫСЫ

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған қызмет

Ресурстар

Сабақтың басы

Шаттық шеңбері

Психологиялық тренинг: әр оқушы кезекпен өз есімінің бірінші әрпінен басталатын бір физикалық сөзді айтады.




Топқа бөлу«түрлі стикер»

Әр партаға түрлі стикер жапсыру арқылы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді


Өткен материалды қайталау

Жеке жұмыс

«Миға шабуыл» әдісін пайлану




Физикалық шамалар

Математикалық өрнегі

Өлшем бірлігі

Өлшейтін құрал

1

Жылдамдық



Спидометр

2

Уақыт



Сағат, секундомер

3

Масса



Таразы

4

Көлем



Мензурка, сызғыш

5

Ауырлық күші



Динамометр

6

Салмақ



Динамометр

7

Қысым



Барометр




Сабақтың ортасы:

Топтық жұмыс



Тапсырма «Физикалық суреттер сөйлейді »

Сурет бойынша жұмыс



Интерактивті тақта видеоролик

Қысымға байланысты

Шығармашылық жұмыс

  1. Еденге қандай қысым түсiретiндерiңдi есептеп шығарыңдар. Жабдықтар: жайпақ таразы және торкөзді (0,5х,0,5 см) қағаз.


Таразы көмегімен өз массаларыңды анықтаңдар. Сендерге әрекет ететін ауырлық күшін есептеп шығарыңдар (F = mg). Бір бәтеңкенің ауданын анықтаңдар: аяқты торкөз сызықты қағазға қойып, табанның контурын сызып алыңдар. Контурдың ішіндегі толық квадраттарды санаңдар (N1) да, оған контур сызықтары өткен толық емес квадраттар санының (N2) жартысын қосыңдар: (N=N1 + N2). Алынған санды бір квадраттың ауданына көбейтіп табанның ауданын (S) табыңдар. Бетке перпендикуляр әрекет ететін күшті және ауданды біле отырып, өздерің тұрғанда және жүріп бара жатқанда еденге түсіретін қысымды анықтаңдар.



Саралау

«Мәзір уақыт» әдісі

Оқушылардың деңгейін анықтау мақсатында деңгейлік есептер

Әрбір оқушы берілген есепті шешеді.Шығарып болған соң критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.

Жеке жұмыс :

А деңгейі

Массасы 45 кг бала шаңғы үстінде тұр. Әр шаңғының ұзындығы 1,5м, ені 10см. Бала қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Қысымның формуласын есеп шығаруда қолдана біледі

1 .Есептің шартын жазады

2. ХБЖ-ға айналдырады

3. Формуласын жазады

4. Сан мәндерін қойып жауабын жазады


В-деңгейі

0,2м2 ауданға 8кПа қысым әсер етеді. Осы ауданға қанша күш беріледі?


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Қысымның формуласын есеп шығаруда қолдана біледі

1 .Есептің шартын жазады

2. ХБЖ-ға айналдырады

3. Формуласын жазады

4. Белгісіз физикалық шаманы табады

5. Сан мәндерін қойып жауабын жазады


С-деңгей

Адам күректі 600Н күшпен басады. Егер күректің ені 20 см, жүзінің қалыңдығы 0,5мм болса, сонда күрек топыраққа қандай қысым түсіреді? Күректі неліктен өткірлеп қайрайды?

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Қысымның формуласын есеп шығаруда қолдана біледі

1.Есептің шартын жазады

2. ХБЖ-ға айналдырады

3. Қысымның формуласы бойынша есептеп шығарып жауабын жазады

4. Себебін түсіндіреді





Сабақтың соңы:

Рефлексия

«Бағдаршам»


О қушылар өзара түсінгендіктерін көрсету үшін бағдар-шамның түстеріне стикерлерін жапсырып қысқаша тоқталып өтеді

жасыл = не білдім:

сары --не білгім келеді

қызыл = нені үйрендім


өз білімдерін өздері бағалайды




Үй тапсырмасы
































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!