Материалдар / Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта жаңа бағдарлама бойынша өткізген ашық сабағым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2018
1787
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Мектеп директоры: Тоқпанов М С

САБАҚ: Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А М
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҚатты денелердегі қысым.
Оқу мақсаттары7.3.1.2.Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

Сабақтың мақсаттары
  • Формуланы қолданады және мысал келтіре алады;
  • Қатты дененің қысымын есептеу формуласын қолданып есептер шығарады
  • Бағалау критерийлері
  • Қатты денелер түсіретін қысым формуласын
  • есеп шығаруда қолданады
  • Қатты денелер түсіретін қысым формуласын
  • әртүрлі жағдайлар үшін қолданады
  • Жерге қандай қысым түсіретін есептейді қысым формуласын пайдаланады
  • Тілдік мақсаттар

    Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Қысым күші,диаметр,беттің ауданы,перпендикуляр. Осы сөз тіркестері мен терминдерді есепті талдауда, пікірталаста , диалог және формуланы оқығанда дұрыс қолданады.
    Құндылықтарды дарыту Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Қатты дененің қысымы құрылыс, аспаптар құрастыру, машиналар жасау жұмыстарында ескеріледі. Инновацияға негізделген жобалардағы білікті маман еліміздің болашақ эканомикасының өсу кепілі

    Пәнаралық байланысМатематика - формуланы түрлендіреді, қысымды есептейдіЖаратылыстанузаттардың құрылымы жайлы білімдерін қайталау.
    Алдыңғы білім Қысымның анықтамасын,есептеу формуласын, өлшем бірліктерін және қандай шамаларға тәуелді екенін біледі.
    Күтілетін нәтижеҚысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады
    САБАҚ БАРЫСЫ
    Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған қызметРесурстар
    Сабақтың басыШаттық шеңберіПсихологиялық тренинг: әр оқушы кезекпен өз есімінің бірінші әрпінен басталатын бір физикалық сөзді айтады.



    Топқа бөлу«түрлі стикер» Әр партаға түрлі стикер жапсыру арқылы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді

    Өткен материалды қайталауЖеке жұмыс«Миға шабуыл» әдісін пайлану







    Сабақтың ортасы:Топтық жұмыс



    Тапсырма «Физикалық суреттер сөйлейді »Сурет бойынша жұмыс

    Интерактивті тақта видеороликҚысымға байланысты
    Шығармашылық жұмыс
  • Еденге қандай қысым түсiретiндерiңдi есептеп шығарыңдар. Жабдықтар: жайпақ таразы және торкөзді (0,5х,0,5 см) қағаз.


  • Таразы көмегімен өз массаларыңды анықтаңдар. Сендерге әрекет ететін ауырлық күшін есептеп шығарыңдар (F = mg). Бір бәтеңкенің ауданын анықтаңдар: аяқты торкөз сызықты қағазға қойып, табанның контурын сызып алыңдар. Контурдың ішіндегі толық квадраттарды санаңдар (N1) да, оған контур сызықтары өткен толық емес квадраттар санының (N2) жартысын қосыңдар: (N=N1 + N2). Алынған санды бір квадраттың ауданына көбейтіп табанның ауданын (S) табыңдар. Бетке перпендикуляр әрекет ететін күшті және ауданды біле отырып, өздерің тұрғанда және жүріп бара жатқанда еденге түсіретін қысымды анықтаңдар.


    Саралау«Мәзір уақыт» әдісіОқушылардың деңгейін анықтау мақсатында деңгейлік есептер Әрбір оқушы берілген есепті шешеді.Шығарып болған соң критерий бойынша өзін-өзі бағалайды. Жеке жұмыс :А деңгейіМассасы 45 кг бала шаңғы үстінде тұр. Әр шаңғының ұзындығы 1,5м, ені 10см. Бала қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.

    В-деңгейі0,2м2 ауданға 8кПа қысым әсер етеді. Осы ауданға қанша күш беріледі?



    С-деңгейАдам күректі 600Н күшпен басады. Егер күректің ені 20 см, жүзінің қалыңдығы 0,5мм болса, сонда күрек топыраққа қандай қысым түсіреді? Күректі неліктен өткірлеп қайрайды?



    Сабақтың соңы:Рефлексия«Бағдаршам»

    Оқушылар өзара түсінгендіктерін көрсету үшін бағдар-шамның түстеріне стикерлерін жапсырып қысқаша тоқталып өтедіжасыл = не білдім:сары --не білгім келедіқызыл = нені үйрендім өз білімдерін өздері бағалайды



    Үй тапсырмасы



























































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ