Бекітемін:
Мектеп директоры: Тоқпанов М С
|
САБАҚ: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А М |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қатты денелердегі қысым. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
7.3.1.2.Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
есеп шығаруда қолданады
әртүрлі жағдайлар үшін қолданады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Қысым күші,диаметр,беттің ауданы,перпендикуляр. Осы сөз тіркестері мен терминдерді есепті талдауда, пікірталаста , диалог және формуланы оқығанда дұрыс қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Қатты дененің қысымы құрылыс, аспаптар құрастыру, машиналар жасау жұмыстарында ескеріледі. Инновацияға негізделген жобалардағы білікті маман еліміздің болашақ эканомикасының өсу кепілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика - формуланы түрлендіреді, қысымды есептейді Жаратылыстану –заттардың құрылымы жайлы білімдерін қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қысымның анықтамасын,есептеу формуласын, өлшем бірліктерін және қандай шамаларға тәуелді екенін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Қысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Шаттық шеңбері |
Психологиялық тренинг: әр оқушы кезекпен өз есімінің бірінші әрпінен басталатын бір физикалық сөзді айтады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу«түрлі стикер» |
Әр партаға түрлі стикер жапсыру арқылы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен материалды қайталау Жеке жұмыс |
«Миға шабуыл» әдісін пайлану |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы: Топтық жұмыс
|
Тапсырма «Физикалық суреттер сөйлейді » Сурет бойынша жұмыс
|
Интерактивті тақта видеоролик Қысымға байланысты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығармашылық жұмыс |
Таразы көмегімен өз массаларыңды анықтаңдар. Сендерге әрекет ететін ауырлық күшін есептеп шығарыңдар (F = mg). Бір бәтеңкенің ауданын анықтаңдар: аяқты торкөз сызықты қағазға қойып, табанның контурын сызып алыңдар. Контурдың ішіндегі толық квадраттарды санаңдар (N1) да, оған контур сызықтары өткен толық емес квадраттар санының (N2) жартысын қосыңдар: (N=N1 + N2). Алынған санды бір квадраттың ауданына көбейтіп табанның ауданын (S) табыңдар. Бетке перпендикуляр әрекет ететін күшті және ауданды біле отырып, өздерің тұрғанда және жүріп бара жатқанда еденге түсіретін қысымды анықтаңдар. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау «Мәзір уақыт» әдісі |
Оқушылардың деңгейін анықтау мақсатында деңгейлік есептер Әрбір оқушы берілген есепті шешеді.Шығарып болған соң критерий бойынша өзін-өзі бағалайды. Жеке жұмыс : А деңгейі Массасы 45 кг бала шаңғы үстінде тұр. Әр шаңғының ұзындығы 1,5м, ені 10см. Бала қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.
В-деңгейі 0,2м2 ауданға 8кПа қысым әсер етеді. Осы ауданға қанша күш беріледі?
С-деңгей Адам күректі 600Н күшпен басады. Егер күректің ені 20 см, жүзінің қалыңдығы 0,5мм болса, сонда күрек топыраққа қандай қысым түсіреді? Күректі неліктен өткірлеп қайрайды?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: Рефлексия «Бағдаршам»
|
О жасыл = не білдім: сары --не білгім келеді қызыл = нені үйрендім
өз білімдерін өздері бағалайды
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану
Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану
Бекітемін:
Мектеп директоры: Тоқпанов М С
|
САБАҚ: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А М |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қатты денелердегі қысым. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
7.3.1.2.Есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
есеп шығаруда қолданады
әртүрлі жағдайлар үшін қолданады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Қысым күші,диаметр,беттің ауданы,перпендикуляр. Осы сөз тіркестері мен терминдерді есепті талдауда, пікірталаста , диалог және формуланы оқығанда дұрыс қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Қатты дененің қысымы құрылыс, аспаптар құрастыру, машиналар жасау жұмыстарында ескеріледі. Инновацияға негізделген жобалардағы білікті маман еліміздің болашақ эканомикасының өсу кепілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика - формуланы түрлендіреді, қысымды есептейді Жаратылыстану –заттардың құрылымы жайлы білімдерін қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қысымның анықтамасын,есептеу формуласын, өлшем бірліктерін және қандай шамаларға тәуелді екенін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Қысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Шаттық шеңбері |
Психологиялық тренинг: әр оқушы кезекпен өз есімінің бірінші әрпінен басталатын бір физикалық сөзді айтады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу«түрлі стикер» |
Әр партаға түрлі стикер жапсыру арқылы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен материалды қайталау Жеке жұмыс |
«Миға шабуыл» әдісін пайлану |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы: Топтық жұмыс
|
Тапсырма «Физикалық суреттер сөйлейді » Сурет бойынша жұмыс
|
Интерактивті тақта видеоролик Қысымға байланысты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығармашылық жұмыс |
Таразы көмегімен өз массаларыңды анықтаңдар. Сендерге әрекет ететін ауырлық күшін есептеп шығарыңдар (F = mg). Бір бәтеңкенің ауданын анықтаңдар: аяқты торкөз сызықты қағазға қойып, табанның контурын сызып алыңдар. Контурдың ішіндегі толық квадраттарды санаңдар (N1) да, оған контур сызықтары өткен толық емес квадраттар санының (N2) жартысын қосыңдар: (N=N1 + N2). Алынған санды бір квадраттың ауданына көбейтіп табанның ауданын (S) табыңдар. Бетке перпендикуляр әрекет ететін күшті және ауданды біле отырып, өздерің тұрғанда және жүріп бара жатқанда еденге түсіретін қысымды анықтаңдар. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау «Мәзір уақыт» әдісі |
Оқушылардың деңгейін анықтау мақсатында деңгейлік есептер Әрбір оқушы берілген есепті шешеді.Шығарып болған соң критерий бойынша өзін-өзі бағалайды. Жеке жұмыс : А деңгейі Массасы 45 кг бала шаңғы үстінде тұр. Әр шаңғының ұзындығы 1,5м, ені 10см. Бала қар үстіне түсіретін қысымын есептеңдер.
В-деңгейі 0,2м2 ауданға 8кПа қысым әсер етеді. Осы ауданға қанша күш беріледі?
С-деңгей Адам күректі 600Н күшпен басады. Егер күректің ені 20 см, жүзінің қалыңдығы 0,5мм болса, сонда күрек топыраққа қандай қысым түсіреді? Күректі неліктен өткірлеп қайрайды?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: Рефлексия «Бағдаршам»
|
О жасыл = не білдім: сары --не білгім келеді қызыл = нені үйрендім
өз білімдерін өздері бағалайды
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















