эссе "Ел ертеңі - бүгінгі мектепте"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

эссе "Ел ертеңі - бүгінгі мектепте"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл эсседе жаңаша оқыту үдересінде тәжірибе қолданылуы, өзіндік көзқарасы айтылған. Елбасымыз айтқандай «Қазір бой жарыстыратын заман емес,ой жарыстыратын заман»дегендей әлемдегі дамыған елдер көшінен қалып қоймағанымыз жөн. Жапония,АҚШ,Азия,Сингпурда білім беру жүйесі өте жақсы дамыған.Ол елдерді өз еліміздің пайдалы қазбалары мөлшерімен жер көлемімен салыстырғанда шағын болсада дамыған елдердің көшінде алда келе жатыр.Сондықтан әр адам мүмкіндігінше өз білімін,өзі көтеруге,өзі толықтыруға қол жеткізіліп,жағдай жасалуда.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәннің аты:Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:2

Мұғалім:Кареней М

Сабақтың атауы

Сипаттау мәтіні

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сабақтың мақсаты: Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету,сипаттаудың не үшін қажет екенін аңғарт Заттың нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып,сипаттай білуге үй
Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып,қызығушылығын арттыру,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Өзара ынтымақтастыққа,қайырымдылыққа,жылдамдыққа,алғырлыққа баулу.
Көрнекілігі :интерактивті тақта,дидактикалық материалдар,шығармашылық тапсырмалар СКТТ.
Түрі:аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,дүниетану

Психологиялық ахуал

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Мәтін дегеніміз не?
Мәтін түрлерін ата?
"Бұл не?"ойынын ойнату.Ойынның шарты:әр заттың белгісі арқылы сипаттап айтып,ол заттың атын табу.
Осы ойын арқылы жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау.
Жаңа сабақ
Сипаттау мәтіні 

Сергіту сәті

"Тауып көр!"ойыны.Ойынның шарты:Бір оқушы ортаға шығып,парақшаны алып,қалған оқушыларға көрсетеді. Парақшаның артында сурет жасырылған.Келесі оқушы суреттегі жануарды қимыл арқылы көрсетіп,жануардың атын табады. 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Суреттерге қарап,қарлығаш пен сауысқанды салыстырып сипаттау.
Қорытындылау.
Екі топ
1-топ
Әңгемелеу мәтіні дегеніміз не?
Әңгімелеу мәтіні неше бөліктен тұрады?
2-топ
Сипаттау мәтіні дегеніміз не?
Сипаттау мәтінін әңгімелеу мәтінімен салыстыру.

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Пайымдау мәтіні

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1. Мәтін туралы алған білімдері пысықталады.Мәтінмен жұмыс істей білуге, мәтіндегі ойды табуға,жоспар құра білугеүйрету.

2.Мәтін құра білу дағдыларын қалыптастыру,түсінуге,ойын жеткізе білуге машықтандыру, ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту.

3. Топпен жұмыс арқылы бір- бірін тыңдай білуге, дұрыс мәнерлеп сөйлеуге, өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққ тәрбиелеу.Отанға сүйіспеншіліктерін арттыру,Отанды сүюге тәрбиелеу.

Психологиялық ахуал

Үлкендерге де сіз,

Кішіге де сіз,

Сәлем бердік сіздерге,

Құрметпенен біз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Қазақстанда қанша ұлт тұрмасын бәрі бірге оқып, бірге қызмет етеде.Бірге мереке тойлап, бірге қуаныш бөліседі.

Не жасаса да бірлесе жасайды, келісіп әрекет етеді. Татулықта, достықта өмір сүреді.Осындай ажырамас бірлік біздің Отанымыздың үлкен ел екендігін басқа елдерге танытады.

Еліміздің басты байлығы бейбітшілік, татулық, сыйластық құрмет, достық.

-Ал бұл тыңдағандарын не?

-Мәтін.

-Мәтін екенін қайдан білдіңдер?

-Сөйлемдер бір-бірімен байланысып тұр.

-Мәтін абзацтарға бөлінген.

-Негізгі ойы бар.Қазақстан.

-Үш бөлімнен тұрады.

-Ат қоюға бола ма?Қандай ат қояр едіңдер?

Ендеше қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не?

-Дұрыс .Мәтін.

Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы-Мәтін түрлері.

-Бұл бізге бұрыннан таныс тақырып, олай болса, біз бұл сабақта мәтін жайлы түсінігімізді кеңейте түсеміз. Жаттығулар арқылы мәтінді түрлеріне айырып, талдауға ұмтылыс жасаймыз. Әрі қарай жаттығу жұмыстарын орындаймыз.

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

ВShape1

Қозы

сүп-сүйкімді,

көзі көмірдей

қап-қара,жүні

аппақ,бұйра,бойы

кішкентай

енн диаграммасы арқылы салыстырайық

Shape3 Shape2

Мәтін

Негізгі ойы

Сөйлемдер

бір-бірімен

байланысқан


Жидек

шілдеде піседі, тәтті, бармақтың басындай, түсі бозғылт, шелектеп жинайды, қайнатады.












-Қозы қандай? Көзі қандай? Жүні қандай? Бойы қандай?

Балалар бұл мәтінді сипаттау мәтін деп атайды.

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
558
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі