|
Пәннің аты:Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет:2 |
Мұғалім:Кареней М |
|
Сабақтың атауы |
Сипаттау мәтіні |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты: Сипаттау
мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету,сипаттаудың не үшін қажет екенін
аңғарт Заттың нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып,сипаттай
білуге үй |
||
|
Психологиялық ахуал |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту
Мәтін дегеніміз не? |
|||
|
Сергіту сәті |
"Тауып көр!"ойыны.Ойынның шарты:Бір оқушы ортаға шығып,парақшаны алып,қалған оқушыларға көрсетеді. Парақшаның артында сурет жасырылған.Келесі оқушы суреттегі жануарды қимыл арқылы көрсетіп,жануардың атын табады. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Пайымдау мәтіні |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Мәтін туралы алған білімдері пысықталады.Мәтінмен жұмыс істей білуге, мәтіндегі ойды табуға,жоспар құра білугеүйрету. 2.Мәтін құра білу дағдыларын қалыптастыру,түсінуге,ойын жеткізе білуге машықтандыру, ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Топпен жұмыс арқылы бір- бірін тыңдай білуге, дұрыс мәнерлеп сөйлеуге, өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққ тәрбиелеу.Отанға сүйіспеншіліктерін арттыру,Отанды сүюге тәрбиелеу. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Үлкендерге де сіз, Кішіге де сіз, Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Қазақстанда қанша ұлт тұрмасын бәрі бірге оқып, бірге қызмет етеде.Бірге мереке тойлап, бірге қуаныш бөліседі. Не жасаса да бірлесе жасайды, келісіп әрекет етеді. Татулықта, достықта өмір сүреді.Осындай ажырамас бірлік біздің Отанымыздың үлкен ел екендігін басқа елдерге танытады. Еліміздің басты байлығы бейбітшілік, татулық, сыйластық құрмет, достық. -Ал бұл тыңдағандарын не? -Мәтін. -Мәтін екенін қайдан білдіңдер? -Сөйлемдер бір-бірімен байланысып тұр. -Мәтін абзацтарға бөлінген. -Негізгі ойы бар.Қазақстан. -Үш бөлімнен тұрады. -Ат қоюға бола ма?Қандай ат қояр едіңдер? Ендеше қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не? -Дұрыс .Мәтін. Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы-Мәтін түрлері. -Бұл бізге бұрыннан таныс тақырып, олай болса, біз бұл сабақта мәтін жайлы түсінігімізді кеңейте түсеміз. Жаттығулар арқылы мәтінді түрлеріне айырып, талдауға ұмтылыс жасаймыз. Әрі қарай жаттығу жұмыстарын орындаймыз. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
В Қозы сүп-сүйкімді, көзі көмірдей қап-қара,жүні аппақ,бұйра,бойы кішкентай енн диаграммасы арқылы салыстырайық
Мәтін Негізгі ойы Сөйлемдер бір-бірімен байланысқан Жидек шілдеде піседі, тәтті, бармақтың басындай, түсі бозғылт, шелектеп жинайды, қайнатады. -Қозы қандай? Көзі қандай? Жүні қандай? Бойы қандай? Балалар бұл мәтінді сипаттау мәтін деп атайды. |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
эссе "Ел ертеңі - бүгінгі мектепте"
эссе "Ел ертеңі - бүгінгі мектепте"
|
Пәннің аты:Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет:2 |
Мұғалім:Кареней М |
|
Сабақтың атауы |
Сипаттау мәтіні |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты: Сипаттау
мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету,сипаттаудың не үшін қажет екенін
аңғарт Заттың нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып,сипаттай
білуге үй |
||
|
Психологиялық ахуал |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту
Мәтін дегеніміз не? |
|||
|
Сергіту сәті |
"Тауып көр!"ойыны.Ойынның шарты:Бір оқушы ортаға шығып,парақшаны алып,қалған оқушыларға көрсетеді. Парақшаның артында сурет жасырылған.Келесі оқушы суреттегі жануарды қимыл арқылы көрсетіп,жануардың атын табады. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Пайымдау мәтіні |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Мәтін туралы алған білімдері пысықталады.Мәтінмен жұмыс істей білуге, мәтіндегі ойды табуға,жоспар құра білугеүйрету. 2.Мәтін құра білу дағдыларын қалыптастыру,түсінуге,ойын жеткізе білуге машықтандыру, ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Топпен жұмыс арқылы бір- бірін тыңдай білуге, дұрыс мәнерлеп сөйлеуге, өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққ тәрбиелеу.Отанға сүйіспеншіліктерін арттыру,Отанды сүюге тәрбиелеу. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Үлкендерге де сіз, Кішіге де сіз, Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Қазақстанда қанша ұлт тұрмасын бәрі бірге оқып, бірге қызмет етеде.Бірге мереке тойлап, бірге қуаныш бөліседі. Не жасаса да бірлесе жасайды, келісіп әрекет етеді. Татулықта, достықта өмір сүреді.Осындай ажырамас бірлік біздің Отанымыздың үлкен ел екендігін басқа елдерге танытады. Еліміздің басты байлығы бейбітшілік, татулық, сыйластық құрмет, достық. -Ал бұл тыңдағандарын не? -Мәтін. -Мәтін екенін қайдан білдіңдер? -Сөйлемдер бір-бірімен байланысып тұр. -Мәтін абзацтарға бөлінген. -Негізгі ойы бар.Қазақстан. -Үш бөлімнен тұрады. -Ат қоюға бола ма?Қандай ат қояр едіңдер? Ендеше қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не? -Дұрыс .Мәтін. Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы-Мәтін түрлері. -Бұл бізге бұрыннан таныс тақырып, олай болса, біз бұл сабақта мәтін жайлы түсінігімізді кеңейте түсеміз. Жаттығулар арқылы мәтінді түрлеріне айырып, талдауға ұмтылыс жасаймыз. Әрі қарай жаттығу жұмыстарын орындаймыз. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
В Қозы сүп-сүйкімді, көзі көмірдей қап-қара,жүні аппақ,бұйра,бойы кішкентай енн диаграммасы арқылы салыстырайық
Мәтін Негізгі ойы Сөйлемдер бір-бірімен байланысқан Жидек шілдеде піседі, тәтті, бармақтың басындай, түсі бозғылт, шелектеп жинайды, қайнатады. -Қозы қандай? Көзі қандай? Жүні қандай? Бойы қандай? Балалар бұл мәтінді сипаттау мәтін деп атайды. |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














