Әдеби эссе жазу
Әдеби-талдау эссе
Тақырыбы:
Әдеби-талдау эссеге құрылымдық
талдау
КІРІСПЕ
Тақырыпты түсіну
сөйлемі:
Бұл
сөйлемде эссе жазушы эссенің тақырыбына орай, эссенің кім туралы
болатынына түсінік береді. Романдағы кейіпкер ... туралы
баяндайды.
Тақырыптың
өзектілігі:
....
Тақырыптың өзектілігі эссе жазуға себеп болған
жайдан хабардар етеді. Өзекті мәселе – ...
Тезис:
......?
Эссе тақырыбынан тезис қойылады. Тақырып .....
қатысты автор ойын сұрап тұр. Сондықтан тезис те автор ойын
талдауға құрылған.
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
1 - абзац
Тезисті қолдаушы пікір
Романды оқи отырып,
.....
Тезис ..... қатысты автордың ойын талдауды
негізгі идея ретінде алады. Соған қатысты тезистегі негізгі ойды
қолдайтын пікір білдіріледі. Пікір .... қатысты ..... туралы
автордың оқырманына жеткізген ойын талдауға байланысты
білдірілген.
Аргументке дейінгі баяндау(уақыт, мекен,
жағдай, қатысушылар т.б.)
......
Әдеби эссенің ерекшелігіне қарай аргумент
келтіргенге дейін сол сөздің болған уақыты, мекені, жағдай,
кімдердің бұл сөзге қатысы бар екендігі туралы қысқаша
баяндайды.
Аргумент
«........»-
........... автор баяндауын аргумент ретінде
алған.
Талдау(анализ)
деп
баяндауынан ......
Аргументтен кейін автор баяндауынан нені ұғуға
болатыны, автордың оқырманға жеткізбек ойына талдау
жасайды.
Абзацты қорытындылаушы
сөйлем
..... бұл әрекетін баяндай отырып, .......
ретінде көрсетеді.
Абзацта айтылған пікір, аргумент, анализдерден
кейін абзацты қорытындылап, жинақтап, бекітетін
сөйлем.
2 - абзац
Тезисті қолдаушы
пікір
.....
Аргумент
Романдағы «.......»
-
Талдау(анализ)
деген ...... сөзі дәлел. ...... автор .......
сияқты елестетеді (көрсетеді...).
Абзацты қорытындылаушы
сөйлем
Бұл
сәтті автор тарапынан қарастырғанда, ..... деп есептеуге
болады.
Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацқа
өтуші сөйлем
Ой салатын тағы да басқа себептер
бар.
3 – абзац
Тезисті қолдаушы
пікір
........
Аргумент
Автордың жеткізуі бойынша, ......
«.....»
Талдау (анализ)
деген сөздер ..... күмән тудырады
(ойландырады...).
Абзацты қорытындылаушы
сөйлем
......
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ
Қорытындылай келе, ..... арқылы автор .........
көрсетті.
Әдеби-талдау эсседе тезиске оралу міндетті
емес. Қозғалған тақырыптың маңыздылығы туралы жазып, өз көзқарасын
қысқаша жеткізіп, аяқтайды.
Дереккөздер:
• «CLRC Writing Center»
(http://www.udc.edu/docs/asc/Outline_Structure_for_Literary_Analysis_Essay_HATMAT.pdf);
• http://www.cie.org.uk/programmes-and-qualifications/cambridge-international-as-and-a-level-english-literature-9695/past-papers/
• http://www.bucks.edu/media/bcccmedialibrary/pdf/
• Cambridge International Examinations is part of
the Cambridge Assessment Group. Cambridge Assessment is the brand
name of University of Cambridge Local Examinations Syndicate
(UCLES), which is itself a department of the University of
Cambridge.
• http://www.tacomacc.edu/academics/studentlearningcenters/writingtutoringcenter/
• https://k-5unitsofwriting.wikispaces.com/file/view/Grade+5+A+Literary+Essay+based+on+Eleven+by+Sandra+Cisneros.pdf
• https://www.teacherspayteachers.com/FreeDownload/Essay-Rubric-091790000-1376770082
Тағы басқа көптеген қайнаркөздердегі мәліметтер
оқылып, талданып, сарапталды.
Тапсырма:
Кейіпкерлер галереясы. Әдеби эссе
жазу.