Материалдар / "Эстафеталық жүгіруді түрлендіру" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Эстафеталық жүгіруді түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сапқа тұрғызу; Оқушы мәліметін қабылдау.Сәлемдесу. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Саптағы «Солға»! «Оңға»! «Айнал»! жаттығуларын орындау. Жүру бағытында орындалатын жаттығулар: 1. Екі қолды жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру. 2.Қол белде өкшемен жүру. Қол белде жартылай отырып жүру. Қол тізеде отырып жүру, секіру. Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар: 1.Спорттық жүріс 2. Жеңіл жүріс 3.Тізені көтере жүгіру 4.Өкшені көтере жүгіру 5.Оң қапталмен жүгіру 6. Сол қапталмен жүгіру 7.Тыныс алу жаттығулары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2021
373
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Эстафеталық жүгіруді түрлендіру

Мұғалімнің аты-жөні


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.5.1 - басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: жылдамдық, ептілік, шапшаңдық қасиеттерін дамытады

Көбі: Жеңіл атлетикаға қызығушылығын арттырады .

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Бой сергіту жаттығулары.

Сапқа тұрғызу; Оқушы мәліметін қабылдау.Сәлемдесу. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Саптағы «Солға»! «Оңға»! «Айнал»! жаттығуларын орындау.



Жүру бағытында орындалатын жаттығулар: 1. Екі қолды жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру. 2.Қол белде өкшемен жүру. Қол белде жартылай отырып жүру. Қол тізеде отырып жүру, секіру.

Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар:

1.Спорттық жүріс

2. Жеңіл жүріс

3.Тізені көтере жүгіру

4.Өкшені көтере жүгіру

5.Оң қапталмен жүгіру

6. Сол қапталмен жүгіру

7.Тыныс алу жаттығулары

Жеке жұмыс:

Жалпы дамыту жаттығулары :

1.Б.Қ. қос қол желкеде-оңға 1-2, төмен, жоғары 3-4, солға 5-6, төмен, жоғары 7-8

2.Б.Қ. оң қол белде-1, сол қол балде-2, оң қол йыққа-3, сол қол йыққа-4, оң қолды көтереміз-5, сол қолды көтереміз-6 және кері қайталаймыз (7-12)

3.Б.Қ. қол белде, оңға бұрыламыз 1-2, қос қолды созып, оңға серпілу және оң аяқпен оң жаққа адымдау 3-4 және кері қайталау (5-8)

4.Б.Қ. қол белде, оңға, солға бұрылу 1-2, қол созып отырып тұру 3-4



Жұптық жұмыс:

5.Б.Қ. жұптасып тұрып бір-бірін айқастырып көтеру 1-4

6.Б.Қ. бір-біріне арқамен тұрып, қол ұстасып 10 рет отырып тұру.



Тыныс алу жаттығулары



Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.




Сабақтың ортасы

8 минут







1 минут









5 минут





3 минут

16 минут


Жаңа сабақты түсіндіру

Интерактивті тақтадан көрсетілім

(эстафеталық таяқшаны беру тәсілі. 4х60метрге жүгіру тәсілі.)

4х60 метрге екі топқа бөліп жүгірту.



«Шеңбер эстафетасы» ойыны.



Ойнаушылар төрт-бес командаға бөлінеді. Жүгіру жолы 40-50 метрден бірнеше бөлікке бөлінеді.

Әрбір бөлікке әр команда өз ойыншыларын қояды.

Бірінші нөмірлі ойыншылар белгі бойынша сөреден жүгіріп шығып, екінші бөлікке жетіп, өз командаласының ойыншысына таяқшаны береді.

Ал ол эстафетаны үшінші бөліктегі өз ойыншысына жеткізеді.

Жүгіруді бірінші аяқтаған команда жеңіске жетеді.

Допты бастан асырып беру

Бастаушының қолында доп болады. Мұғалімнің белгісі бойынша допты басынан асырып екіншіге, екінші–

үшіншіге, осылай соңындағыларға бере береді. Ең соңғы ойыншы допты ала салып, жүгіріп келіп бастаушының алдына тұра қалып, допты одан әрі жалғастырады. Ойын бастаушы өз орнына келгенше жалғасады.

Ойынды қай команда бұрын аяқтаса, сол жеңіске жетеді.

  Допты аяқтың астынан беру

Ойын шарты жоғарыдағыдай, бірақ ойыншылар аяқтың арасынан береді. Ойын бастаушы өз орнына келгенше жалғасады.

Ойынды қай команда бұрын аяқтаса, сол жеңіске жетеді.

  Допты себетке салу

Допты секіртіп барып себетке түсіріп, секіртіп алып қайтадан допты келесі ойыншыға 








Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.













Оқулық, дәптерлер.













Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут


Қорытынды бөлім.



1.Сапқа тұрғызу.

2.Сергіту жаттығулары.

3.Сабаққа қорытынды жасау.

4. Бағалау.

5. Үйге тапсырма беру.



Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!