Материалдар / Етістіктің райлары 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Етістіктің райлары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарасөздің мәнін, мағынасын, көтеріп отырған идеясының әлеуметтік саяси астарын ұғындыру; Өлеңдерін талдауға, мағынасын, тақырыбын, идеясын, тәрбиелік мәнін ашуға, түйінді ой айта білуге төселдіру; Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту, Өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, тілімізді қадірлеп, құрмет тұтуға тәрбиелеу. Қарасөздің мәнін, мағынасын, көтеріп отырған идеясының әлеуметтік саяси астарын ұғынады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тәжірибедегі рефлексия жалпы білім беретін мектептердегі педогогика кадрларыының кәсіби даму бағдарламасы бойынша бір сабаққа рефлексивтік А 2 есебі

Жаңа әдіс-тәсілдермен жұмыс істеуге үйрету мақсатында алған білімімді іс-тәжірибеде жүзеге асыру үшін жеті модульдің ішінде өзімнің пәніме тиімдісін қолдандым.Сабақ жоспарына осы жеті модульді енгіздім. Сабақ алдында әртүрлі тәсілдерді пайдаланамын.Түрлі –түсті фигуралар арқылы топтарға бөліп отырғызамын.Әр топта сабақ барысында бір-бірімен қарым-қатынасы ,олардың өзгергенін көруге болады. Тұйық оқушылар ашыла бастады.Қабылетті оқушылар ізденіп,үлгерімі төмен оқушылар қысылмай ойларын ашық айтатын дәрежеге жетті «Мамандықтар »тақырыбы бойынша мен өткен сабақта кеткен қателіктерімді түзеуге тырыстым.Өткен сабақта мен А,Б,С, тобына бөлім қателік жіберген едім , осы сабақта осы сабақта оқушыларды жеке зерттеуге тырыстым.Ол үшін жаңа тақырыпты меңгеру барысында оқушылардың оны дамыту үшін , топтық жұмыс бердім.А оқушым өткен сабақта сурет бойынша дұрыс айта алмай, қазақша сөйлеуге қиналатын еді, оған Б оқушым сурет бойынша сөздерді дұрыс айтуға көмектесті.Б оқушыларды тыңдамай, сөздерді дұрыс айта алмайтын еді , суреттер кестелер арқылы сөйлем құрастырып ,сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолданатын болды .

Ал С оқушы мамандық иесінің не істейтінін айта алады. .Оқушылар белсене жұмыс жүргізіді.Олар өздеріне берілген тапсырмаларды жауапкершілікпен қарап ,басқа топ мүшелеріне түсіндіру үшін суреттер салып сөйлемдер құрастырады.. Түрлі дәлеледер келтіріп бір-біріне сұрақтар дайындап өз беттерімен сұрақтарға жауап бере алады.С қушы тапсырманы орындап болғанын ,өзінің ата-анасының кім болып істейтінін айтып беретінін айтты. Осы сәтте оқушының деңгейінің басқа оқушыларға қарағанда жоғары екенін байқадым.

Нәтижесінде оқушылардың бойында өзгеріс байқадым.А тобындағы оқушылар алдыңғы сабақтарда ойын жеткізе алмайтын,енді сөз тіркестерін құрастыра алады.Ал Б оқушы берілген тапсырмаларға белсене қатысып , өзгені тыңдауға, салыстыруға, үйренгенді.Сергіту сәтінде де барлық оқушылар жаттығуларды бірге орындап, қимылмен көрсетіп отырды.

Сабақ нәтижесі жаман емес . Барлық оқушы бағаланып, сабақтың сапа көрсеткіші де жақсы болды.

Қорыта келе аталмыш модульді слайдтар,суреттер,аудиодиск көмегімен өткіземін..Осы модуль бойынша С тобындағы дарынды,талантты балаларды оқытуда мынадай қағидалар маған ұнады.

Баланың бойындағы қазақ тіліне деген құмарлығын,қызығушылығын жойып алмай, оны үнемі алға жылжуға мүмкіндік беру.

Білімді өз бетінше іздеу арқылы ,өзін-өзі дамытатын тұлға қалыптастыру.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!