|
Тақырыбы: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын. |
МЕКТЕП: «Теректі негізгі мектебі» |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні:Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.4.3.Шартты өлшемнің көмегімен заттарды ұзындығы/салмағы бойынша салыстыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: - заттарды салмағы бойынша салыстырады; -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды; -көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді шешеді. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстырады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -салмақты анықтау үшін өлшемді таңдайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстыру алгоритмін құра алады; -заттың көлемі мен өмірлік тәжірибенің нәтижесінде салмақ туралы болжамдарын жасай алады. Пәндік лексика және терминология: -ауыр, жеңіл. Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
Жазу: -жиектеу, бояу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Ауыр - жеңіл. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 минут |
Ынталандыру. Педагог суретті көрсетеді. Балалардан сұрайды: |
Сүт өнімдері бейнелеген суреттер. |
||
|
|
Балаларға сүт өнімдері мен олардың қалай алынатыны туралы білуді ұсынады. Өзектендіру. Екі заттың ұзындығын шартты өлшемдермен өлшеу. Педагог сүт пакеттері мен йогурт стақандарының биіктігін (ұзындығын) өлшеуді немесе сүт бөтелкелерінің қақпақтарымен ірімшіктің ұзындығын өлшеуді ұсынады. Педагог заттардың жұптарын көрсетіп (суреттен көрсетуге болады), ауыр затты анықтауды сұрайды. Әліппе-дәптермен жұмыс. 1- тапсырманы орындауды ұсынады, онда суретке қарап, жеңіл жануарларды V (қанатшамен) белгілеу керек. Сұрақтарға жауап беруді ұсынады.
|
Әліппе-дәптер. |
|
Ортасы |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). |
Бірдей қораптар |
|
6-15 |
(Ұ) Екі бірдей қорапты көрсетеді, бірақ олардың бірінде |
- 2 дана, |
|
|
ағаш текшелер жатыр. |
олардың бірінде |
|
|
Балалардан сұрайды: |
ағаш текшелер |
|
|
Педагог олардың әрқайсысын көтеруді ұсынады. Мәселе туындайды. Көзбен олардың екеуі бірдей, ал қолға алғанда, біреуі ауырырақ.
Жаңалық ашу. (Ұ)Педагог диалог жүргізеді:
|
жатыр. |
|
|
- Салмақты қалай өлшеу керек екенін кім біледі? |
Иінтіректі |
|
|
Педагог иінтіректі немесе табақшалы таразыны алып |
Немесе |
|
|
шығады. |
Табақшалы |
|
|
Екі заттың салмағын өлшеу және салыстыру бойынша |
таразы. |
|
|
тәжірибе жүргізеді. |
Бірдей ағаш гір |
|
|
Тәжірибенің нәтижесінде таразының табақшасын басып |
тастары немесе |
|
|
түскен зат ауырырақ деген қорытынды жасайды. |
Бірдей |
|
|
Таразының табақшаларын теңестіруге болады. Содан кейін педагог салмақты теңестіруге арналған шартты өлшемдерді шығарады, бірдей ағаш гір тастар немесе бірдей текшелер. Тәжірибені жалғастырады. (Т) Бір табақшаға балалар затты салады. Оны текшелермен немесе гір тастарымен теңестіреді. Өлшемдердің санын санайды. Педагог былай дейді: мұндай бірдей заттарды біз өлшем деп атаймыз. Олардың барлығы бірдей. |
текшелер. |
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. |
Ұзындығы |
|
|
(Ө) 2-тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады. |
Әртүрлі |
|
|
- Таразы қандай болатынын қараңдар.Салмақты қалай |
ленталар, |
|
|
өлшеу керек екенін үйреніңдер. |
Тапсырмалары |
|
|
Бұрын үйренген материалмен жұмыс. |
бар суреттер. |
|
|
(Т) Жиынтық полотномен жұмыс. Балалар кезекпен |
Жиынтық |
|
|
ұзындығы әртүрлі ленталарды таңдап, оларды ұзындығының артуы немесе кемуі бойынша |
полотно. |
|
|
орналастырады. Жұмыстың басқа нұсқасы: ұзын және қысқа заттарды бояу үшін тапсырмалары бар суреттерді тарату. Педагог өлшеммен өлшеуді ұсынады. Өлшемді балаларға үлестіріп беру керек. Мысалы: картон жолақ немесе бұршақ. (Ж) 3-тапсырманы өз беттерінше орындау ұсынылады. |
Әліппе-дәптер. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.
Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.
|
Тақырыбы: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын. |
МЕКТЕП: «Теректі негізгі мектебі» |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні:Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.4.3.Шартты өлшемнің көмегімен заттарды ұзындығы/салмағы бойынша салыстыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: - заттарды салмағы бойынша салыстырады; -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды; -көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді шешеді. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстырады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -салмақты анықтау үшін өлшемді таңдайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстыру алгоритмін құра алады; -заттың көлемі мен өмірлік тәжірибенің нәтижесінде салмақ туралы болжамдарын жасай алады. Пәндік лексика және терминология: -ауыр, жеңіл. Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
Жазу: -жиектеу, бояу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Ауыр - жеңіл. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 минут |
Ынталандыру. Педагог суретті көрсетеді. Балалардан сұрайды: |
Сүт өнімдері бейнелеген суреттер. |
||
|
|
Балаларға сүт өнімдері мен олардың қалай алынатыны туралы білуді ұсынады. Өзектендіру. Екі заттың ұзындығын шартты өлшемдермен өлшеу. Педагог сүт пакеттері мен йогурт стақандарының биіктігін (ұзындығын) өлшеуді немесе сүт бөтелкелерінің қақпақтарымен ірімшіктің ұзындығын өлшеуді ұсынады. Педагог заттардың жұптарын көрсетіп (суреттен көрсетуге болады), ауыр затты анықтауды сұрайды. Әліппе-дәптермен жұмыс. 1- тапсырманы орындауды ұсынады, онда суретке қарап, жеңіл жануарларды V (қанатшамен) белгілеу керек. Сұрақтарға жауап беруді ұсынады.
|
Әліппе-дәптер. |
|
Ортасы |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). |
Бірдей қораптар |
|
6-15 |
(Ұ) Екі бірдей қорапты көрсетеді, бірақ олардың бірінде |
- 2 дана, |
|
|
ағаш текшелер жатыр. |
олардың бірінде |
|
|
Балалардан сұрайды: |
ағаш текшелер |
|
|
Педагог олардың әрқайсысын көтеруді ұсынады. Мәселе туындайды. Көзбен олардың екеуі бірдей, ал қолға алғанда, біреуі ауырырақ.
Жаңалық ашу. (Ұ)Педагог диалог жүргізеді:
|
жатыр. |
|
|
- Салмақты қалай өлшеу керек екенін кім біледі? |
Иінтіректі |
|
|
Педагог иінтіректі немесе табақшалы таразыны алып |
Немесе |
|
|
шығады. |
Табақшалы |
|
|
Екі заттың салмағын өлшеу және салыстыру бойынша |
таразы. |
|
|
тәжірибе жүргізеді. |
Бірдей ағаш гір |
|
|
Тәжірибенің нәтижесінде таразының табақшасын басып |
тастары немесе |
|
|
түскен зат ауырырақ деген қорытынды жасайды. |
Бірдей |
|
|
Таразының табақшаларын теңестіруге болады. Содан кейін педагог салмақты теңестіруге арналған шартты өлшемдерді шығарады, бірдей ағаш гір тастар немесе бірдей текшелер. Тәжірибені жалғастырады. (Т) Бір табақшаға балалар затты салады. Оны текшелермен немесе гір тастарымен теңестіреді. Өлшемдердің санын санайды. Педагог былай дейді: мұндай бірдей заттарды біз өлшем деп атаймыз. Олардың барлығы бірдей. |
текшелер. |
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. |
Ұзындығы |
|
|
(Ө) 2-тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады. |
Әртүрлі |
|
|
- Таразы қандай болатынын қараңдар.Салмақты қалай |
ленталар, |
|
|
өлшеу керек екенін үйреніңдер. |
Тапсырмалары |
|
|
Бұрын үйренген материалмен жұмыс. |
бар суреттер. |
|
|
(Т) Жиынтық полотномен жұмыс. Балалар кезекпен |
Жиынтық |
|
|
ұзындығы әртүрлі ленталарды таңдап, оларды ұзындығының артуы немесе кемуі бойынша |
полотно. |
|
|
орналастырады. Жұмыстың басқа нұсқасы: ұзын және қысқа заттарды бояу үшін тапсырмалары бар суреттерді тарату. Педагог өлшеммен өлшеуді ұсынады. Өлшемді балаларға үлестіріп беру керек. Мысалы: картон жолақ немесе бұршақ. (Ж) 3-тапсырманы өз беттерінше орындау ұсынылады. |
Әліппе-дәптер. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
шағым қалдыра аласыз













