Материалдар / Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шартты өлшемнің көмегімен заттарды ұзындығы/салмағы бойынша салыстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
1550
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырыбы: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.


МЕКТЕП: «Теректі негізгі мектебі»

Күні:

Педагогтің аты-жөні:Ахметова Г.И.

Мектепалды сынып/топ

Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың

саны:

Оқыту мақсаттары

0.2.4.3.Шартты өлшемнің көмегімен заттарды ұзындығы/салмағы бойынша салыстыру.

Күтілетін

нәтижелер

Барлық тәрбиеленушілер:

- заттарды салмағы бойынша салыстырады;

-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды;

-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді шешеді.

Көптеген тәрбиеленушілер:

-шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстырады.

Кейбір тәрбиеленушілер:

-салмақты анықтау үшін өлшемді таңдайды.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

-шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстыру алгоритмін құра алады;

-заттың көлемі мен өмірлік тәжірибенің нәтижесінде салмақ туралы болжамдарын жасай алады.

Пәндік лексика және терминология:

-ауыр, жеңіл.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

  • Қандай зат ауырырақ екенін қалай білуге болады?

  • Салмақты өлшеу үшін қандай аспап керек?

  • Екі затты салмағы бойынша қалай салыстыруға болады?

  • Егер зат үлкен болса, оны ауыр деп айтуға бола ма?

  • Қандай зат екінші заттан ауырырақ екенін қалай білуге болады?

  • Қандай зат жеңілірек екенін қалай анықтауға болады?

  • Екі затты өлшемнің көмегімен қалай салыстыруға болады?

  • Қалай ойлайсың, өлшемдер бірдей болу керек пе?

Жазу:

-жиектеу, бояу.

Алдыңғы білім

Ауыр - жеңіл.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы 0-5 минут

Ынталандыру.

Педагог суретті көрсетеді. Балалардан сұрайды:

Сүт өнімдері

бейнелеген

суреттер.




  • Бала үшін қандай өнімдер пайдалы?

Балаларға сүт өнімдері мен олардың қалай алынатыны туралы білуді ұсынады.

Өзектендіру.

Екі заттың ұзындығын шартты өлшемдермен өлшеу. Педагог сүт пакеттері мен йогурт стақандарының биіктігін (ұзындығын) өлшеуді немесе сүт бөтелкелерінің қақпақтарымен ірімшіктің ұзындығын өлшеуді ұсынады. Педагог заттардың жұптарын көрсетіп (суреттен көрсетуге болады), ауыр затты анықтауды сұрайды. Әліппе-дәптермен жұмыс.

1- тапсырманы орындауды ұсынады, онда суретке қарап, жеңіл жануарларды V (қанатшамен) белгілеу керек. Сұрақтарға жауап беруді ұсынады.

  • Ең ауыр не?

  • Ең жеңіл не?

  • Жануарларды ең ауырынан бастап сана.

Әліппе-дәптер.

Ортасы

Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Бірдей қораптар

6-15

(Ұ) Екі бірдей қорапты көрсетеді, бірақ олардың бірінде

- 2 дана,


ағаш текшелер жатыр.

олардың бірінде


Балалардан сұрайды:

ағаш текшелер


  • Қай қорап ауырырақ?

  • Бірдей.

Педагог олардың әрқайсысын көтеруді ұсынады. Мәселе туындайды. Көзбен олардың екеуі бірдей, ал қолға алғанда, біреуі ауырырақ.

  • Қай қорап ауыр екенін қалай білуге болады?

Жаңалық ашу.

(Ұ)Педагог диалог жүргізеді:

  • Демек біз көзбен қай қораптың ауырырақ екенін анықтай алмаймыз. Тексеру керек.

жатыр.


- Салмақты қалай өлшеу керек екенін кім біледі?

Иінтіректі


Педагог иінтіректі немесе табақшалы таразыны алып

Немесе


шығады.

Табақшалы


Екі заттың салмағын өлшеу және салыстыру бойынша

таразы.


тәжірибе жүргізеді.

Бірдей ағаш гір


Тәжірибенің нәтижесінде таразының табақшасын басып

тастары немесе


түскен зат ауырырақ деген қорытынды жасайды.

Бірдей


Таразының табақшаларын теңестіруге болады.

Содан кейін педагог салмақты теңестіруге арналған шартты өлшемдерді шығарады, бірдей ағаш гір тастар немесе бірдей текшелер.

Тәжірибені жалғастырады.

(Т) Бір табақшаға балалар затты салады. Оны текшелермен немесе гір тастарымен теңестіреді. Өлшемдердің санын санайды.

Педагог былай дейді: мұндай бірдей заттарды біз өлшем деп атаймыз. Олардың барлығы бірдей.

текшелер.

16-25

Жаңаны қолдану.

Ұзындығы


(Ө) 2-тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады.

Әртүрлі



- Таразы қандай болатынын қараңдар.Салмақты қалай

ленталар,


өлшеу керек екенін үйреніңдер.

Тапсырмалары


Бұрын үйренген материалмен жұмыс.

бар суреттер.


(Т) Жиынтық полотномен жұмыс. Балалар кезекпен

Жиынтық


ұзындығы әртүрлі ленталарды таңдап, оларды ұзындығының артуы немесе кемуі бойынша

полотно.


орналастырады.

Жұмыстың басқа нұсқасы: ұзын және қысқа заттарды бояу үшін тапсырмалары бар суреттерді тарату. Педагог өлшеммен өлшеуді ұсынады. Өлшемді балаларға үлестіріп беру керек. Мысалы: картон жолақ немесе бұршақ.

(Ж) 3-тапсырманы өз беттерінше орындау ұсынылады.

Әліппе-дәптер.

Рефлексия

Рефлексия.

Әліппе-дәптер

26-30

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.

Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!