МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

fgjj

Материал туралы қысқаша түсінік
gghhh
Авторы:
19 Қараша 2024
50
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Квадрат түбір және иррационал өрнек

Педагогтің аты-жөні:

Жумакулова Баян

Күні:

18.11.24ж

Сынып: 8 А

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нақты сандар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.1.2санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату

Сабақтың мақсаты:

1.Иррaционaл және нaқты сaндaр ұғымдaрын меңгерy.

2.Нaқты сaндaр және иррaционaл сaндaрдың мaғынaсын aжырaтy.

3.Нaқты сaндaрдың ұғымдaрын кеңейтy.

Құндылық

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі



5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы



10 минут

Бүгінгі тақырыпты қысқаша слайдпен түсіндіреді, мысалдар келтіреді

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды; көмек керек болса мұғалім көмегіне жүгінеді

Нақты сандар

Натурал сандар деп санау үшін қолданылатын сандарды айтады .Натурал сандар жиынын латынның N әрпімен белгілеу келісілген. N .

Бүтін сандар деп барлық натурал сандар мен оларға қарама-қарсы сандар және 0 санынан тұратын жиынды айтады.Бүтін сандар жиынын Z әрпімен белгілеу келісілген. Z= .

Рационал сандар деп түріндегі жай бөлшекпен жазуға болатын сандарды айтамыз.Мұндағы m-бүтін сан, n- натурал сан. Рационал сандар жиынын Q әрпімен белгілеуге келісілген. Онда рационал сандар жиынын былай да көрсетуге Q=

Мысалы: Q=

Шектеусіз периодсыз ондық бөлшектер иррационал сандар деп аталады, «ир» деген латынша кері ұғымды, яғни «иррационал» сөзі «рационал емес» деген мағынаны білдіреді.Иррационал сандарға түбірден шықпайтын,мысалы сандарымен қатар мектеп курсында бізге таныс , e сандары да жатады.

Олай болса осы рационал сандар мен иррационал сандар жиыны мектеп курсындағы ең үлкен сандар жиыны болып табылатын нақты сандар жиынын құрайды. Нақты сандар жиынын латынның R әрпімен белгілеу қабылданған. Жиындардың арасындағы тиістілікті білдіретін сөйлемді былай жазып көрсетуге де N немесе Эйлер-Венн дөңгелектерімен де көрсетуге болады:

Іс жүзінде квадрат түбірдің мәндері калькулятор көмегімен есептеледі.Ол үшін санды теріп,содан кейін « » белгісі бар батырманы басу жеткілікті.Сандардың квадрат түбірлері бүтін сан немесе шектеулі және шектеусіз ондық бөлшектер болуы мүмкін. Мысалы:

,

Мысал2. Біздің заманымыздан 3000 жылдай бұрын Ежелгі Вавилон қолжазбаларында санның квадрат түбірін анықтауға арналған формула сақталынған. Осы формуланың көмегімен санның квадрат түбірін жуықтап анықтайық:

=5,21..

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Тақта;

Слайд;

Оқулық

8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017

Сабақтың

ортасы



25минут

Бекіту тапсырмаларын орындау

1.1

-22;-13 ; 0; 1; 7; 11,23; 47 1298

Сандардың ішінен

1)натурал

2)бүтін

3)рационал сандарды теріп жазыңдар

1.2

  1. -2,(3);

  2. -5,0(6)

  3. -12,(124) шексіз периодты ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазыңыз

1.8 көбейткішке жіктеңдер

x2-4a2;

-15x2+15


Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды; көмек керек болса мұғалім көмегіне жүгінеді

1.3

1) 2) 3)4 4)13

Жай бөлшектерін шексіз периодты ондық бөлшек түрінде жазыңдар

1.4

  1. 0,02305 және 0,02315

  2. 0,375 және

  3. -2,374 және -2

1.7 квадраты 1)13; 2)11; 3)7 санына тең рационал сандар болмайтынын дәлелдеңдер


«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі


Тақта;

Слайд;

Оқулық

8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017

Жұппен жұмыс

1. ; сандарының жуық мәндерін калькулятордың және квадрат түбірді табу формуласы көмегімен анықтаңдар.


2. сандарын ондық бөлшек түрінде жазып ,қайсылары шектеулі.қайсылары шектеусіз ондық бөлшек екенін анықтаңдар.

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017



Жеке жұмыс

Өзіндік жұмыс

1. ; сандарының жуық мәндерін калькулятордың көмегімен анықтаңдар.

3. ; сандарының жуық мәндерін калькулятордың және квадрат түбірді табу формуласы көмегімен анықтаңдар.

4. сандарын ондық бөлшек түрінде жазып ,қайсылары шектеулі.қайсылары шектеусіз ондық бөлшек екенін анықтаңдар.


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер

Топтық жұмыс

1

1) 0,2664; 2) –1,2731; 3) 4) − сандарының 0,1-ге және 0,01-ге дейінгі дәлдікпен кемімен және артығымен алынған жуықтауларын табыңдар.

2

2,6 және 2,7 сандары санының 0,1-ге дейінгі дәлдікпен кемімен және артығымен алынған жуықтаулары болатынын көрсетіңдер.

Бағалау

Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді.

Слайд

Тақта

Бор



Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

1. Санның квадрат түбірі деп қандай санды айтады?

2. Санның квадрат түбірін анықтау амалын қалай атайды?

3. Қандай саннан квадрат түбір алуға болады? Теріс санның квадрат түбірі бар ма?

Үй тапсырмасын беремін

Сабақты қорытындылау:

Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын.

1.Сабақтың мақсаты қандай болды?

2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек?

3.Нені түсінбедіңдер?

Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу:

- тақырып бойынша не білемін?

- тағы не білгім келеді?

- не істей аламын?

Үйге тапсырма:№0.26 №0.27

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.


Бағалау парақтары;

оқулық;





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!