×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады

Автор:Мырзаханова Мархабат Токтаровна
Бағыты: Өзін-өзі тану
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-09-06

Материал туралы қысқаша түсінік

мұғалімдерге , Өзара әрекеттестік белсенділігін арттыру барысында тұлғалық нәтижеге жеткізу арқылы шынайы бағалауды үйрету. 1.Формативті бағалау түрлерімен әріптестер танысады. 2.Мұғалімдерге бағалаудың жаңа жүйелерін үйрету арқылы дәстүрлі бағалаудан оқыту үшін бағалаудың артықшылықтарын көреді. Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде дескриптордың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру.

Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады?
Өзара әрекеттестік белсенділігін арттыру барысында тұлғалық нәтижеге жеткізу арқылы шынайы бағалауды үйрету.
Күтілетіннәтиже
Дереккөздері:
Caбaқ бойыншa коуч пен мұғaлімдердіңіc-әрекеті:
Коучтыңіc-әрекетііc-әрекеті
ТоптастыруСмарт-бейджик бойынша топқа бөлу Смарт-бейджик бойынша қатысушылар 3 топ болып топтасады.
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «арқа қағу» тренингін ұйымдастырамынӨз қолдарын салып, бір-бірінің арқасына іліп, сол мұғалімнің жақсы қасиетін жазады.
Ой қозғауМұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін «Формативті бағалау дегеніміз не? Дескриптор дегеніміз не?» деген сұрақтарға жауап жаздыру.Дескрипторлары:Формативті бағалауды біледіФормативті бағалаудың түрлерін түсіндіре алады.Дескриптордың маңызын түсінеді.Дескрипторды дұрыс құра алады

Топтардың жұмысын бір-біріне бағалату









Презентациялар таныстырылымыМұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп отырады.
Әріптестерімнің білім деңгейін бағалау үшін  смайликтің біреуін көрсетуін сұраймын. Практикалық жұмысты  қанша мұғалім меңгергенін бақылаймын.
  • Жұмысты Жалғасты руға дайынмын

  • Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

  • Түсінбеймін, қайталап қарау қажет

  • Сергіту кезеңі.

    « Ханшайымның портреті» ойыны.Қатысушылардың көздерін байлап сурет саламыз.
    Қайта бөлу «Шульман» Ою - өрнек жасау.Берілген қағаздан ою-өрнек жасау. Өз қолымен жасаған ою-өрнекті бағалау.Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.


    Презентациямен бағалау өлшемдері критерийлер және дескрипторлармен таныстырып өту.Бұдан кейін топтар жұмысын бағалау қайта бағалау жүргізу үшін топтарға бағалау өлшемдері таратпасы беріледі

  • Топта өзара талдау;

  • Ойларын ортаға салу;

  • Ортақ критерийлер шығару;

  • Топтар өздерін мына критерийлер арқылы бағалайды.
    Табиғат құбылыстарыСуреттер сөйлейді.Ітоп:Үй саладыІІтоп:Мектеп саладыІІІтоп:Баланың суреттерін алады.Салған суреттерін бағалайды.

  • Топта өзара талдау;

  • Ойларын ортаға салу;

  • Ортақ критерийлер шығару;

  • Топтар өздерін мына критерийлер арқылы бағалайды.

  • Рефлекcия

    Коучинг қатысушыларымен  кері байланыс орнату.

    Өз ой – пікірімен бөліседі.

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: