Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гаджет және бала
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Пәні: |
Тәрбие сағаты |
Педагогтің аты-жөні: |
Түзелбек Е.Д. |
Күні: |
15.01.2024 жыл |
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: / Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Гаджет және бала» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Білімгерлер өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы әрі тәртіпті ұстауды ескеріп, қарсыластарын тыңдай білуге тәрбиелеу; Білімгерлерге интернет туралы толық ой қалыптастыру,білімгерлерді тапқырлыққа, ізденімпаздыққа шығармашылыққа баулу, пәнге қызығушылығын арттыру; |
Құндылықтары: |
Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация, суреттер |
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Мейірімді жүрекпен, Дүниедегі құбылыстың мәнін де,
|
Психологиялық ахуал орнатады |
Үш шапалақ. |
|
Ұжымдық жұмыс. 5 мин. |
Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі. Өзара
байланыстырылған миллиондаған компьютерден құралған біртұтас
ақпараттық кеңістікті Интернет деп атайды. Интернет –
ағылшынша Internet – желі аралық байланыс дегенді білдіреді. Ол
бүкіл жер шары бойынша ақпарат ағынын таратуды қамтамасыз ететін
желілер жиынтығы. |
Ақпаратты тындайды |
Өз-өзін бағалау |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Топтық жұмыс. 15 мин. |
Кестеге назар аударады |
Ауызша бағалау. |
Дәптер, қалам |
|
Психологиялық тренинг.
Шарты: Сайысқа қатысып отырған топ оқушылары өздеріне қалаған қарандаш түстерін таңдайды. (Сары, қызыл, жасыл) Сіздің таңдаған түстеріңіз сіз туралы көп мәліметті беріп тұрады. |
Сұраққа жауап береді |
Өзін-өзі бағалау. |
А4 қағаз. |
|
7 мин |
"Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны Интернетте көптеген пайдалы да
қажетті ақпараттарды табуға болады Компьютерге тәуелді болу белгілері: 1. Тамақты, шайды компьютер алдында ішесің. 2. Сабақты компьютердің алдында орындайсың. 3. Компьютердің алдында түнімен отырасың. 4. Сабаққа бармай компьютермен ойнағың кеп тұрады. 5. Үйге келген бойдан компьютердің алдына отырасың. 6. Бір сәтке компьютерің бұзылып қалса көңілің түсіп, не іспен айналысарыңды білмей ашуланасың. 7. Компьютермен жұмыс істеуге тиым салған адамға қарсы шығып, ренжіп ашуланасың. |
Сұраққа жауап береді «Google» тобының және «Yandex» тобының спикерлері пікір талас жүргізеді: |
Үш шапалақ әдісі |
Дәптер |
Қорытынды |
Бала теледидарды шамадан тыс көрсе, смартфонға үйір болса, бұл оның көру функциясының дұрыс қалыптаспауына себеп болады. Мысалы, 1-2 жасар бала ұшып келе жатқан допты қаға алмайды. Ол түсінікті. Ал 3-4 жастағы бала олай істей алмаса, қауіпті белгі болып саналады. Мұндайда бала ебедейсіз, қопал, баяу қимылдайды деп ойлаймыз. Шын мәнінде ол кеңістіктегі заттарды көрмей тұрған болуы да мүмкін. Бала мультфильм қарап отырғанда, оның тек бір сезім мүшесі жұмыс істейді. Тез ауысатын кадр, жылдам жыпылықтайтын сурет баладағы бүкіл анализаторды сөндіреді. Мұндайда нейрокоррекция қажет. Сонымен қатар бала мультфильмдегі сөздерді мағынасын түсінбей қайталай берсе, толық айта алмаса, ал өмірде өз бетінше аз сөйлесе, бұл да зиян. Бұдан бөлек экран алдында көп отыратын бала әлдебір дүниені саусақпен көрсету қабілетін жоғалтады. Мұндайда дефектологқа немесе нейропсихологқа жүгіну қажет. Гаджетке үйір болып кетті деп, балаға ұрсып, қолындағы смартфонды тартып алсаң, бала неврозға ұшырауы мүмкін. Себебі үлкендердің іс-әрекеті оны ызаландырып, агрессия көрсетуіне жол беріп тұр. Әрине, барлық бала мұндай реакция танытпайды. Бірақ осындай жағдай байқалса, психологтың көмегі керек. 3 жасқа дейін балаға гаджет ұстатпаған дұрыс, теледидарға да үйір етпеген жөн. Жеті жасқа дейін бала көп қозғалып, денесінің мүмкіндігін зерттейді, сыртқы әлемді ойын арқылы қабылдайды. Бұл кезең бала үшін өте маңызды. Себебі баланың интеллекті қозғалу арқылы дамиды. Ал экран алдында ұзақ отыратын баланың қимыл-қозғалысы азаяды. |
|
|
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 6 мин. |
«Тілек шоғы» әдісі |
Кері байланыс жасайды |
|