Бөлім: Аспан әлемінің құпиялары Мектеп: Ж.Жабаев атындағы №6 орта мектепКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Ғаламшарлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | Т\А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау |
Сабақтың мақсаты: | Барлығы: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.Көпшілігі: Тірек сөздер арқылы ғаламшарлар туралы мәтінді құрастырып,сұрақтарға жауап беру.Кейбірі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтарды басшылыққа ала отырып,өз ойын еркін білдіру. |
Бағалау критерийі | 1.Білу\түсіну.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.2.Қолдану.Тірек сөздер арқылы мәтін құрастырып, сұрақтарға жауап беру.3.Бағалау. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар қою арқылы өз пікірін айту.
|
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды әртүрлі тапсырмалар орындатуда қызығушылықтарын арттыру арқылы ізденімпаздылыққа, жан –жақты болуға баулу жүзеге асады |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Аспан әлемінің құпиялары,ғаламшарлар туралы ақпараттар жинап келу |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың барысы | Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу үшін шаттық шеңберіне тұрып,жылы лебіздерін білдіреді. Ынтымақтастық атмосферасын орнату Бір-бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз. Аянбай еңбек етеміз, Мақсатымызға жетеміз. Ғаламшарлардың суреті арқылы топқа бөлемін. «Миға шабуыл»әдісі арқылы өткен сабақты пысықтай отырып,бүгінгі сабақты АКТ пайдаланып,слайд арқылы жаңа тақырыпты ашамын.Оқушыларға «Суреттер сөйлейді»әдісі арқылы сұрақ қойып,мақсатымен таныстырамын. | Топқа бөлуге арналған суреттерСлайд «Миға шабуыл»«Суреттер сөйлейді» |
Сабақтың ортасы | 1-тапсырма«Сен білесің бе?» ойыныСуреттер көрсету арқылы тірек сөздерден сөйлемдер,сөз тіркесін құрау арқылы негізгі ойды анықтайды.Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі2- тапсырмаАспан денелерінің құпиялары,ғаламшарлар суреттеріне байланысты тірек сөздерді пайдаланып,мәтінді құрастырып,сұрақтарға жауап береді. Тірек сөздер:аспан,жұлдыздар,ғарыш,ай,күн,жер,ғарыш әлемінде,аспан денесі Кері байланыс: жұлдызшалар арқылы3- тапсырма «Ашық микрафон» әдісін пайдаланып, тірек сөздер мен жетекші сұрақтар қою арқылы ғаламшарлар туралы өз ойын жеткізеді.Дескриптор тірек сөздер мен жетекші сұрақтарды пайдаланып,негізгі ойды жеткізді.
тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды әдеби тілмен жеткізді.
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Жаңа сабақта алған білімдерін тиянақтайды, бағалайды. |
Оқушылардың үйден әкелген ақпараттары
Микрафон, ғаламшарлар суреті
|
Сабақтың соңы | «Сен -маған,мен -саған» ойыны. Мұғалімнің қолындағы қорапқа әр оқушы өзінің сұрақтарын салады.Кейін мұғалім оқушыларға қайта ұсынады.Әр оқушы қораптан бір сұрақтан алып жауап беруге дайындалады.1.Ғаламшар қандай аспан денесі?2.Күн жүйесінде қанша ғаламшарлар бар?3.Өз мәртебесінен айырылған ғаламшарды атаңыз?4.Қазіргі кезде аспанда қанша ғаламшар бар? «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау
| Сұрақтар жинақталған қорап |
Саралау-сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1-тапсырма сараланып берілді.Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға суретке байланысты тірек сөздер берілді.2-Тапсырма.Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға тірек сөздер беру арқылы мәтін құрастырады.3-тапсырма. Азырақ қолдауды қажет ететін оқушылар «Ашық микрафон» арқылы тірек сөздер мен жетекші сұрақтарды пайдалана отырып өз пікірін білдіреді.
|
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Жаңа сабақта алған білімдерін тиянақтайды, бағалайды. Кері байланыс «Желкенді қайық» әдісі1.Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң,желкенді жасыл түске боя.2.Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,желкенді сары түске боя.3.Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,желкенді қызыл түске боя. | қайшы, сызғыш т,б қолдануда мұқият болу
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларыТиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жәненеліктен?
|
Сабақ шынайы құрылған.Сабақ өткізу барысында алдымен оқу мақсатына назар аудардым.Оқу мақсатына сүйеніп сабақ жоспарын құрдым.Түрлі әдістерді қолдана отырып,оқушылар тақырыпты толық түсінді деп ойлаймын. «Миға шабуыл», «Сен-маған,мен-саған» әдісі арқылы тыңдалым мен айтылым дағдыларын жақсы орындады.Уақытты тиімді пайдалана алмағандығымнан,келесі сабағымда уақытымды тиімді пайдаланамын деген өзіме мақсат қойдым.Саралау кезінде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек көрсетілді. |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
1:Суреттер арқылы топқа бөліп,тақырыпты слайдпен ашу.2:Мәтінмен жұмыста түрлі әдістерді қолдану.
1:Қалыптастырушы бағалау2: «Ашық мирафон»әдісі арқылы негізгі ойды анықтайтын тапсырмалар беру.
Сыни талдау дағдыларын дамытуды,қолдауды көп қажет ететін оқушыларға қолжетімді тапсырмалар беру, |
|