Құндылықтарды
қалыптастыру
|
Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел»
идеясының құндылықтары
ЗАЙЫРЛЫ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ
РУХАНИЯТ
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық,
ашықтық
|
Сабақ басы
5
минут
5
минут
|
Тапсырма:
«Молекулалар»
әдісі
Мақсаты: Психологиялық ахуал
қалыптастыру, топқа бөлу.
-
Жүргізуші «атомдар» деген
кезде ойыншылар жеке дара жүріңіздер;
-
«Молекулалар, бесеуден» немесе
«молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада
топтасыңыздар;
-
Кім топқа қосыла алмай қалса,
өз өнеріңізді көрсетіңіз немесе көпшіліктің тілегін
орындаңыз.
Жүргізуші: 2, 3, 4 адамнан топтастырып, соңғы
топ бірігіп орындарына жайғасады.
Тапсырма: «Ми шабуылы»
әдісі.
Мақсаты: Сабақ тақырыбын
болжату.
Суреттерді
қараңыз
Сұрақтарға жауап беріңіз:
-
“Бел-белес” деген сөздің
мағынасы қандай?
-
Автор шығарманы не себепті
“Бел- белес” деп атады деп
олайсыз?
Слайд-1.
-
Сабақ мақсатын
оқыңыздар.
-
Сабақ мақсаты бойынша бағалау
критерийлерін жасап көріңіздер.
-
Менің ұсынып отырған бағалау критерийлерімен
салыстырып көріңіздер.
|
Бұл тапсырманы сыныпта
орындауға мүмкіндік беріліп, қолдау
көрсетіледі
Бұл тапсырманы орындау үшін
суреттер беріледі, сұрақтар топта
талқыланады.
|
Бір-біріне кері байланыс береді. Бір-бірін «Бас
бармақ» әдісімен бағалайды.
Бір-біріне кері байланыс
береді. Бір-бірін «Бас бармақ» әдісімен
бағалайды.
|
Сабақ ортасы
15
минут
5 минут
5
минут
|
1-тапсырма. Джигсо
әдісі
Мақсаты: Эпопеяның жанрлық ерекшелігін
ажырату;
Нұсқаулық:
a) Өздеріңізге түскен суретте
(материалдарда) бойынша сарапшы топтарға
бөлініңіздер;
б) Сарапшылар тобында
бөлімінің сюжетін оқиғалар сызбасына
салыңыздар;
Қайда болды?
|
Не
болды?
|
Қашан болды?
|
|
ОҚИҒА ТАҚЫРЫБЫ
|
|
Неге болды?
|
Кім
себепші болды?
|
Қалай болды?
|
с) Сарапшылар өз тобына қайтып
келіп, отбасы тобында «Бел-белесте» бөлімі сюжетінің фабуласын
жазыңыздар;
Дескриптор:
Жауаптары бөлім мазмұнына сай
келеді?
Бөлімшелердің идеяларын
аргументтейді.
Жауаптарын
аргументтейді.
Бөлім
|
Негізгі оқиға
|
Бөлімнің идеясы
|
№1
топ
|
|
|
№2
топ
|
|
|
№3
топ
|
|
|
№4
топ
|
|
|
Бөлімдерді байланыстыратын негізгі ой
қандай?
Не
себептен бөлім «Бел-белесте» деп аталады деп
ойлайсыз?
|
|
2-тапсырма.
Мақсаты: Өмірлік белестерді ашудағы
жанрлық ерекшелігін тұжырымдау.
Нұсқаулық: Кестені
толтырыңыз.
Дескриптор:
Жауаптарын
аргументтейді.
Аспектілер
|
Әңгіме
|
Эпопея
|
Шығарма көлемі
|
|
|
Сюжеттің қамтитын уақыты
|
|
|
Кейіпкерлер саны
|
|
|
Оқиғалар орын алатын кеңістік
|
|
|
Шығарманың ойын жеткізудегі қолданылған көркемдік
құралдар
|
|
|
Жанрлық ерекшеліктер бойынша
қорытынды
|
|
|
3-тапсырма.
Мақсаты: Өмірлік сабақты ашудағы
жанрлық ерекшелікті бағалау.
Нұсқаулық: Cұрақтарға жауап
беріңіз.
Дескриптор:
Оқушылар өз деңгейі бойынша сұраққа жауап
береді;
Жауаптарын
аргументтейді.
-
Эпопея жанры арқылы Абай заманы туралы қандай
ақпарат алдыңыз?
-
Сол заман, Абай, халық тұрмысы туралы қандай ой
түйдіңіз?
-
Халық өмірі, жеке тағдырлар жайлы ақпаратты
жеткізуде қандай көркемдеуіш құралдар
қолданылған?
-
Қалай ойлайсыз, осындай ақпаратты әдебиеттің
басқа жанры арқылы ала алар ма едіңі?
|
Бұл тапсырманы орындау
барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді, органайзер
ұсынылады.
Бұл
тапсырманы орындау барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді,
органайзер ұсынылады.
Бұл тапсырманы орындау
барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді, оқушылар деңгейіне
сай орындайды.
|
Оқушылар бір-біріне «Бас
бармақ» әдісімен кері байланыс береді.
Оқушылар жауап кілттері бойынша тексеріп, өздерін
өздері бағалайды.
Оқушылар бір-біріне «Бас бармақ» әдісімен кері
байланыс береді.
Оқушылар жауап кілттері бойынша тексеріп, өздерін
өздері бағалайды.
Оқушылар бір-біріне «Бас бармақ» әдісімен кері
байланыс береді.
Оқушылар дексриптор бойынша
тексеріп, өздерін өздері бағалайды.
|
Саралау. Көбірек қолдау үшін не істейсіз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер
жүктейсіз?
|
Қалыптастырушы бағалау – Оқушылардың берілген
материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
|
Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік
тексеру. АҚТ қолдану. Құндылықтарға сілтеме
|