Материалдар / Ғасырлық туынды «Бел-белесте»

Ғасырлық туынды «Бел-белесте»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғасырлық туынды «Бел-белесте»
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні: Қазақ әдебиеті

Күні:

Сыныбы: 11Т1

Мұғалімнің аты-жөні: Жомартова З.Е

Бөлім тақырыбы

Ғасырлық туынды

Сабақ тақырыбы № 6

«Бел-белесте»

Оқу мақсаты

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы

Эпопеяның жанрлық ерекшелігін ажырату;

Оқушылардың көбі

Эпопеяның жанрлық ерекшелігін тұжырымдау;

Оқушылардың кейбірі

Эпопеяның жанрлық ерекшелігін бағалау;

Бағалау критерийлері

Жанрлық ерекшелігін ажыратуда өзге жанрлармен салыстырады.

Тілдік мақсаттар 

Дағдыларды дамыту:

Түсіну және жауап беру, анализ бен интерпретация, сыни ойлау.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Мәтін сөздігінде.

Талқылау сұрақтары

Абай өмірінде қандай белестен өтті?

Құндылықтарды қалыптастыру 

Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары

ЗАЙЫРЛЫ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ РУХАНИЯТ

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Ресурстар

PowerPoint, үлестірмелі материалдар

Оқыту

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Саралау тәсілдері


Қалыптастырушы бағалау тәсілдер

Сабақ басы

5 минут









5 минут

Тапсырма: «Молекулалар» әдісі

Мақсаты: Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу.

  1. Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүріңіздер;

  2. «Молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасыңыздар;

  3. Кім топқа қосыла алмай қалса, өз өнеріңізді көрсетіңіз немесе көпшіліктің тілегін орындаңыз.

Жүргізуші: 2, 3, 4 адамнан топтастырып, соңғы топ бірігіп орындарына жайғасады.


Тапсырма: «Ми шабуылы» әдісі.

Мақсаты: Сабақ тақырыбын болжату.

Суреттерді қараңыз

Сұрақтарға жауап беріңіз:

  1. Бел-белес” деген сөздің мағынасы қандай?

  2. Автор шығарманы не себепті “Бел- белес” деп атады деп олайсыз?

Слайд-1.

  • Сабақ мақсатын оқыңыздар.

  • Сабақ мақсаты бойынша бағалау критерийлерін жасап көріңіздер.

  • Менің ұсынып отырған бағалау критерийлерімен салыстырып көріңіздер.

Бұл тапсырманы сыныпта орындауға мүмкіндік беріліп, қолдау көрсетіледі







Бұл тапсырманы орындау үшін суреттер беріледі, сұрақтар топта талқыланады.




Бір-біріне кері байланыс береді. Бір-бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.







Бір-біріне кері байланыс береді. Бір-бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.




Сабақ ортасы

15 минут


































5 минут




















5 минут



1-тапсырма. Джигсо әдісі

Мақсаты: Эпопеяның жанрлық ерекшелігін ажырату;

Нұсқаулық:

a) Өздеріңізге түскен суретте (материалдарда) бойынша сарапшы топтарға бөлініңіздер;

б) Сарапшылар тобында бөлімінің сюжетін оқиғалар сызбасына салыңыздар;


Қайда болды?

Не болды?

Қашан болды?




ОҚИҒА ТАҚЫРЫБЫ




Неге болды?



Кім себепші болды?



Қалай болды?

с) Сарапшылар өз тобына қайтып келіп, отбасы тобында «Бел-белесте» бөлімі сюжетінің фабуласын жазыңыздар;

Дескриптор:

Жауаптары бөлім мазмұнына сай келеді?

Бөлімшелердің идеяларын аргументтейді.

Жауаптарын аргументтейді.

Бөлім

Негізгі оқиға

Бөлімнің идеясы

1 топ



2 топ



3 топ



4 топ



Бөлімдерді байланыстыратын негізгі ой қандай?

Не себептен бөлім «Бел-белесте» деп аталады деп ойлайсыз?




2-тапсырма.

Мақсаты: Өмірлік белестерді ашудағы жанрлық ерекшелігін тұжырымдау.

Нұсқаулық: Кестені толтырыңыз.

Дескриптор:

Жауаптарын аргументтейді.

Аспектілер

Әңгіме

Эпопея

Шығарма көлемі



Сюжеттің қамтитын уақыты



Кейіпкерлер саны



Оқиғалар орын алатын кеңістік



Шығарманың ойын жеткізудегі қолданылған көркемдік құралдар



Жанрлық ерекшеліктер бойынша қорытынды




3-тапсырма.

Мақсаты: Өмірлік сабақты ашудағы жанрлық ерекшелікті бағалау.

Нұсқаулық: Cұрақтарға жауап беріңіз.

Дескриптор:

Оқушылар өз деңгейі бойынша сұраққа жауап береді;

Жауаптарын аргументтейді.

  1. Эпопея жанры арқылы Абай заманы туралы қандай ақпарат алдыңыз?

  2. Сол заман, Абай, халық тұрмысы туралы қандай ой түйдіңіз?

  3. Халық өмірі, жеке тағдырлар жайлы ақпаратты жеткізуде қандай көркемдеуіш құралдар қолданылған?

  4. Қалай ойлайсыз, осындай ақпаратты әдебиеттің басқа жанры арқылы ала алар ма едіңі?

Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді, органайзер ұсынылады.































Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді, органайзер ұсынылады.














Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді, оқушылар деңгейіне сай орындайды.


Оқушылар бір-біріне «Бас бармақ» әдісімен кері байланыс береді.

Оқушылар жауап кілттері бойынша тексеріп, өздерін өздері бағалайды.





























Оқушылар бір-біріне «Бас бармақ» әдісімен кері байланыс береді.

Оқушылар жауап кілттері бойынша тексеріп, өздерін өздері бағалайды.












Оқушылар бір-біріне «Бас бармақ» әдісімен кері байланыс береді.

Оқушылар дексриптор бойынша тексеріп, өздерін өздері бағалайды.


Сабақ соңы

5 мин

Рефлексия «Шығарға билет» әдісі.

Мақсаты: Сабақ барысындағы жұмысын бағалау.

Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазыңыз.

  1. Бүгінгі сабақта маған не қызықты болды?

  2. Бүгінгі сабақта маған не қиын болды?

  3. Бүгінгі сабақта маған не оңай болды?



Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы

Саралау. Көбірек қолдау үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктейсіз?

Қалыптастырушы бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік тексеру. АҚТ қолдану. Құндылықтарға сілтеме




Рефлексия

Сабақ мақсаттары жүзеге асырылды ма?



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі