2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Гимнастика пәні бойынша тест сұрақтары

Гимнастика пәні бойынша тест сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тест жинақтары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Гимнастика»_пәні бойынша

Оқу пәнінің атауы/наименование учебной дисциплины

1-нұсқа


Коды және аталуы «Дене шынықтыру және спорт»



1

Гимнастиканың оқу пәні:
1. Гимнастикалық жаттығу
2. Дене шынықтыру
3. Жеңіл атлетикалық жаттығулар
4. Ауыр атлетикалық жаттығулар
5. Күш жаттығулар

2

Оқудың негізгі міндеттері:
1. қозғалыс дағдыларын қалыптастыру
2. физикалық қасиеттер кешенін дамыту
3. адамгершілік-ерік қасиеттерін тәрбиелеу
4. Қозғалыс дағдылары туралы ілімі
5. Аталғандардың барлығы

3

Қозғалыстарды оқытудағы дидактикалық принциптер:
1. саналы белсенділік принципі
2. көрнекілік принципі
3. қол жетімділік принципі
4. Жүйелілік принципі
5. барлық аталғандар

4

Гимнастика сабағы қанша бөліктен тұрады?
1. 3
2. 5
3. 6
4. 4
5. 2

5

Гимнастикалық жаттығуларды оқыту кезеңдері:
1. алдын ала жаттығулар туралы ой қалыптастыру
2. оқу кезеңі
3. бекіту кезеңі
4. жетілдіру кезеңі
5. барлық аталғандар

6

Бірінші кезеңде оқыту әдістері:
1. Сөздік әдіс және көрсету әдісі
2. тұтас жаттығу әдісі
3. жүргізілетін жаттығулар әдісі
4. бөлшектелген оқыту әдісі
5. программалық оқыту әдісі

7

Жаттығуларды оқыту әдістері:
1. сөздік әдіс
2. көрсету әдісі
3. тұтас жаттығу әдісі және жеткізу жаттығулары әдісі,бөлшектелген оқыту әдісі

4. жеке қозғалу тапсырмаларын шешу әдісі
5. программалық оқыту әдісі

8

Жаттығуларды бекіту және жетілдіру үшін оқыту әдістері:
1. стандартты жаттығу әдісі
2. айнымалы жаттығулар әдісі
3. ойын әдісі
4. жарыс әдісі
5. барлық аталғандар

9

Өндірістік гимнастика сабақтарының негізгі түрлері:
1. кіріспе гимнастика
2. дене шынықтыру
3. гимназиясындағы сергіту сәті
4. Аз уақытты сергіту (микро)
5. барлық аталғандар

10

Ерлердің көпсайысының құрамына кіреді:
1. еркін жаттығулар, жылқы/ махи, сақина, тірекке секіру, барлар,шпалдар (брусья,переклады)
2. Жылқы/махи, сақина, шпалдар
3. Еркін жаттығілар, тірек секіру, шпалдар
4. Сақина, шпалдар, акробатика
5. Тірек секіру, барлар, сақина

11

Әйелдердің көпсайысының кұрамына кіреді:
1. Тірек секіру
2. Әр түрлі биіктіктегі барлар (брусья)
3. Бөрене
4. Еркін жаттығулар
5. Барлық аталғандар

12

Сабақта пайдалы қолданылған уақыттың директивалық қатынасы %:
1. жалпы тығыздық
2. мотор тығыздығы
3. қозғалыс тығыздығы
4. арнайы тығыздық
5. бағдарламалық тығыздық

13

Жалпы жаттығуларды орындауға жұмсалған уақытқа қатынасы:
1. мотор тығыздығы
2. жалпы тығыздық
3. арнайы тығыздық
4. минуттық тығыздық
5. сағат тығыздығы

14

Гимнастика сабағының бөліктері:
1. дайындық, негізгі, қорытынды
2. кіріспе, Жалпы, соңғы
3.жаттығу, негізгі, тыныштандыратын
4. дайындық, жалпы, қорытынды
5. жаттығу, жалпы, қорытынды

15

Студенттің ұстанымы, иықтары сабынан төмен орналасқан аппаратта орналасады:
1. Қарама-қарсы
2. тірек
3.құлдырау немесе құлау
4. «крест»
5 .айналым


16

Белтемірге тақыммен асылу кезінде денесінің бір бөлігімен ұсталынуы:
1. Қарапайым тақыммен асылу
2. Күрделі тақыммен асылу
3. Аралас тақыммен асылу
4. Қарапайым тірелу
5. Аралас тірелу

17

Тақымға асылу кезінде қосымша тіреу үшін дененің бір бөлігі қолданылады:
1. Аралас тақыммен асылу
2. Карапайым тақымға асылу
3. Күрделі тақымға асылу
4. Қарапайым тіреу
5. Аралас тіреу

18

Айналысушының көрсетілген нүктеден иығы жоғары болған кездегі тіреу:
1. Тіреу
2. Тақымға аслу
3. Ұстау
4. Тіреу нүктесі
5. Отыра тақымға асылу

19

Айналысушы денесінің бір бөлігімен белтемірге тартылу кезіндегі тіреуі:
1. Қарапайым тіреу
2. Аралас тіреу
3. Күрделі тіреу
4. Тақымға асылу
5. Кұлдырау

20

Дененің бір бөлігімен тірелу кезіндегі қосалқы тіреудің болуы:
1. Аралас тіреу
2. қарапайым тіреу
3. Күрделі тіреу
4. Күрделі тақымға тірелу
5. Тақымға тірелу

21

«Тоқта» пәрмені қашан беріледі:
1. Сабактың басталуында
2. Сапқа тұрғызылуда
3. Орын ауыстырылуда немесе қайта сапқа тұрғызылуда
4. Сабақ аяғында
5. Белтемірден белтемірге ауысу кезінде

22

«Сапқа тұр» пәрмені қашан беріледі:
1. Сапқа тұрғызылуда
2. Сабактың басталуында
3. Орын ауыстырылуда немесе қайта сапқа тұрғызылуда
4. Сабақ аяғында
5. Белтемірден белтемірге ауысу кезінде

23

Қозғалыс кезінде жылдамдықты өзгертуүшін берілетін пәрмендер:
1. Жылдамырақ, баяу
2. Белсендірек, бәсендірек
3. Жиі адым- сирек адым
алшақ адым-қысқа адым
жарты адым-толық адым
4. Адым басып жүгіре бас
жылдамдату – жүгіре ауысу және керісінше
5. Жай адымнан спорттық адымға, жүгіре ауысу және керісінше

24

Барлық саптық тәсілдер бөлінеді:
1. Сапқа тұру, бұрылыстар, қозғалыс, тоқтау
2. Сапқа тұру, қайта қозғалу, мүсінді адымдау
3. Саптық тәсілдер, бұрылыстар, қайта қозғалыс, тоқтау
4. Саптық тәсілдер, сапқа тұру, орын ауыстыру, қайта қозғалыс, жинақталу, алшақтау
5. Сапқа тұру, бұрылыстар, қозғалыстар, тоқтаулар

25

Май табанға арналған жаттығулар:
1. Жүру, жүгірі, секіру
2. Бірқалыпты жүгіру
3. Аяқтың үшімен, өкшемен, ішкі және сыртқы табанмен жүру
4. Жүру, спорттық жүріс, жүгіру
5. Жарты саусақта көтерілу, отырып-тұру, секіру

26

Жаңа элементтерді оқыту барысында оқытушы міндетті:
1. Жаттығудың орындалу тәсілін білу керек
2. Қорғай білу
3. Оқыту әдістемесін білу
4. Ең қауіпті орындарды білу
5. Барлық айтылғандар

27

Спорттық акробатика түрлері:
1. Батут, акробатикалық секіру, шағын трамп
2. Батут,спорттық акробатика
3. Акробатика, жұптық – топтық акробатика
4. Акробатикалық секіру, спорттық акробатика
5. Динамикалық және статистикалық

28

Спорттық жаттығу құралы:
1. Дайындық жаттығуы, жарыстық және қалыпқа келтіру жаттығулары
2. ДШБ, негізгі, ЖДД
3. ДШБ, белтемірдегі жаттығулар және белтемірсіз жаттығулар
4. Орында және қозғалыстағы жаттығулар
5. Тақымдағы жаттығулар, тіреу жаттығулары, еркін жаттығулар

29

Төрешілік ақылдасу өтеді:
1. Жарыстың басында және аяғында
2. Келу және кету күні
3. Келу күні, алдын ала өткен жарыстың соныңда, жарыстың аяғында
4. Жарыстың басында және әр ағын сайын
5. Басталғанға дейін бір күн бұрын және ақтық ойыннан кейін

30

Аудармалы қорытынды сынақ өтеді:
1. Оқу жылының соныңда
2. Әрбір жарыстың алдында
3. Оқу жылының басында және аяғында
4. Жазғы демалыс кезінде
5. Жарыстар кезінде

31

Жиі жарақаттар болады:
1. Жаттығудың басты қағидаларын сақтамауда
2. Сабақтың ережелері мен тәртіптерінің бұзылуында
3. Сақтандырудың нашар болуынан
4. Сабақ орнының дұрыс дайындалмауы және дәрігерлік бақылаудың жоқтығы
5. Аталғандардың барлығы

32

Нақты шаршау белгілері:
1. Жаттығуды орындауда құлшыныстың болмауы
2. Жаттығуда артық сөйлеу
3. Терлеу, беттің қызаруы, жаттығуды нақты орындамау
4. Есінеу, белсенділіктің жоқтығы
5. Көңіл бөлмеу және тәртіптің дұрыс болмауы

33

Бұралу (айналу):
1. Айнымалы қозғалыс кезінде иықтың буындарының қозғалуы арқылы болатын элемент
2. Шеңберлі қозғалыстың ұстау нүстесінің айналасындағы болатын элемент
3. Жатқан қалыптан мостикка түсү
4. Бүгілу арқылы тақымнан басқа тақымға асыру
5. Бүгілу арқылы тіреу бұрышынан тақымға асылу, айналып алдыға

34

Жарыстар қай уақытта басталып және бітуге міндетты:
1. 8:00 ерте емес және 20:00 кеш емес
2. 9:00 – 22:00
3. 10:00 – 22:00
4. 11:00 – 23:00
5. 12:00 – 18:00

35

Жарыстар бөлінеді:
1. Дайындық, іріктеулік, біріншілік, мачтық кездесулер
2. Мақсаттылық, есеп нысаны бойынша, масшаб бойынша, өкілдік бойынша, сипаттамасы бойынша.
3. Аудандық,қалалық, республикалық,халықаралық
4. Ашылу, жабылу, классификациялық, классификациялық емес, байқаулық.
5. Дайындық, біріншілек ДЮСШ, қалалық біріншілік, республикалық,Азиялық, әлемдік

36

Жарысқа дайындық бөлінеді:
1. 2 кезеңге
2. 3 кезеңге
3. 4 кезеңге
4. 5 кезеңге
5. Жарыстың ауқымына байланысты

37

Баспен тұрудың үйренедің кезеңі:
1. Жауынырынмен тұру, қолмен қабырғада тұру, баспен тұру
2. Ең алдымен кувырокка үйретеді, жауырынмен тұру, сақтандыру арқылы бүгілген және бүгілмеген саусақтардың көмегімен баспен тұру, кейін қабырғада өз бетінше жаттығуды орындау
3. Бір серпінмен,аяқпен итерілумен баспен тұру, бүгілген аяқпен баспен тұру, күшпен баспен тұру
4. Жауырынмен тұру және алдыға айналып түсіп алдыға қарап тұру, баспен тұрыпі алдыға айналып түсу, күшпен баспен тұру.

38

Гимнастиканың оқу пәні:
1. Гимнастикалық жаттығу
2. Дене шынықтыру
3. Жеңіл атлетикалық жаттығулар
4. Ауыр атлетикалық жаттығулар
5. Күш жаттығулар

39

Оқудың негізгі міндеттері:
1. қозғалыс дағдыларын қалыптастыру
2. физикалық қасиеттер кешенін дамыту
3. адамгершілік-ерік қасиеттерін тәрбиелеу
4. Қозғалыс дағдылары туралы ілімі
5. Аталғандардың барлығы

40

Қозғалыстарды оқытудағы дидактикалық принциптер:
1. саналы белсенділік принципі
2. көрнекілік принципі
3. қол жетімділік принципі
4. Жүйелілік принципі
5. барлық аталғандар

41

Гимнастикалық жаттығуларды оқыту кезеңдері:
1. алдын ала жаттығулар туралы ой қалыптастыру
2. оқу кезеңі
3. бекіту кезеңі
4. жетілдіру кезеңі
5. барлық аталғандар

42

Бірінші кезеңде оқыту әдістері:
1. Сөздік әдіс және көрсету әдісі
2. тұтас жаттығу әдісі
3. жүргізілетін жаттығулар әдісі
4. бөлшектелген оқыту әдісі
5. программалық оқыту әдісі

43

Өндірістік гимнастика сабақтарының негізгі түрлері:
1. кіріспе гимнастика
2. дене шынықтыру
3. гимназиясындағы сергіту сәті
4. Аз уақытты сергіту (микро)
5. барлық аталғандар

44

Гимнастика сабағының бөліктері:
1. дайындық, негізгі, қорытынды
2. кіріспе, Жалпы, соңғы
3.жаттығу, негізгі, тыныштандыратын
4. дайындық, жалпы, қорытынды
5. жаттығу, жалпы, қорытынды

45

Белтемірге тақыммен асылу кезінде денесінің бір бөлігімен ұсталынуы:
1. Қарапайым тақыммен асылу
2. Күрделі тақыммен асылу
3. Аралас тақыммен асылу
4. Қарапайым тірелу
5. Аралас тірелу

46

Циклдық спорт түріне не жатады?

1. күрес, бокс, семсерлесу
2. баскетбол, волейбол, футбол
3. 
жүру, жүгіру, шаңғы жарысы, жүзу
4. доп диск, балға лақтыру

5. шаңғы жарысы

47

Төрешілік ақылдасу өтеді:
1. Жарыстың басында және аяғында
2. Келу және кету күні
3. Келу күні, алдын ала өткен жарыстың соныңда, жарыстың аяғында
4. Жарыстың басында және әр ағын сайын
5. Басталғанға дейін бір күн бұрын және ақтық ойыннан кейін

48

Жаңа элементтерді оқыту барысында оқытушы міндетті:
1. Жаттығудың орындалу тәсілін білу керек
2. Қорғай білу
3. Оқыту әдістемесін білу
4. Ең қауіпті орындарды білу
5. Барлық айтылғандар

49

Айналысушы денесінің бір бөлігімен белтемірге тартылу кезіндегі тіреуі:
1. Қарапайым тіреу
2. Аралас тіреу
3. Күрделі тіреу
4. Тақымға асылу
5. Кұлдырау

50

Физикалық жаттығулар кезінде алған жарақат ықтималдығы қандай жағдайда азаяды?

1.егер, оқушылар өз мүмкідіктерін асыра бағаласа
2 .
мұғалімнің нұсқауын орындап отырса
3. қозғалыс машықтарын дұрыс меңгергенде
4. өз эмоцияларын басқара алмаса

5. өз мүмкідіктерін асыра бағаласа

51

Гимнастика сабағында қандай кішкене доптардың түрлерін қолдануға болады?
1. Волейбол
2. Баскетбол
3. Теннис немесе резеңке доптары

4. Футбол

5. Регби

52

Команда негізінен неше бөлімнен тұрады?
1. 4
2. 2
3. 3

4. 5

5. 6

53

Циклдық спорт түріне не жатады?

1. күрес, бокс, семсерлесу
2. баскетбол, волейбол, футбол
3. 
жүру, жүгіру, шаңғы жарысы, жүзу
4. доп диск, балға лақтыру

5. шаңғы жарысы

54

Дененің икемділігі неге байланысты емес?

1. буындардың анатомиялық құрылымына  
2.
 бой көрсеткіштеріне
3. бұлшықет және байламдардың икемділігіне
4. дене температурасына

5. байламдардың икемділігіне

55

Дененің бас арқылы аударылып түсуі гимнастикада қалай аталады?

1. акробатика
2. «колесо»
тоңқалаң асу (кувырок)
4 сальто жасау

5 рандат

56

Физикалық жаттығулар кезінде алған жарақат ықтималдығы қандай жағдайда азаяды?

1. егер, оқушылар өз мүмкідіктерін асыра бағаласа
2. 
мұғалімнің нұсқауын орындап отырса
3 .қозғалыс машықтарын дұрыс меңгергенде
4. өз эмоцияларын басқара алмаса

5. өз мүмкідіктерін асыра бағаласа

57

Ақыл-ой жұмыстарында қанша уақыт сайын дене шынықтыру жаттығуларымен үзіліс жасап отыру керек.

1. 40-45
2. 25-30
3. 55-6
0
4. 70-75

5. 35-40


58

Денені шынықтырудың алғашқы қадамы немен шынығудан басталады?                   

1. сумен
2. кунмен
3.
 ауамен
4. суықпен

5. қармен

59

Іші нығыздал толтырылған доптың салмағы қыздарда неше кг аспауы тиіс?
1. 2 кг дейін
2. 1, 5 кг дейін
3. 3 кг дейін

4. 5 кг дейін

5. 4 кг дейін

60

Бала кезінде қалыптасуға тиісті қабілеттердің бірі?
1. Ептілік
2. Күш

3. Жылдамдық

4. Төзімділік

5. Жылдамдық


61

Сымбат деген сөздің мағынасы?
1. Адамның дағдыға айналған жүріс – тұрыс мәнері.
2. Спорттық тұрыс
3. Эстетикалық сұлулық.

4. өз эмоцияларын басқара алмаса

5. қозғалыс машықтарын дұрыс меңгергенде

62

Іші нығыздал толтырылған доптың салмағы ер балалар үшін неше кг аспауы тиіс?
1. 2 кг
2. 1 кг
3. 5 кг

4. 3кг

5. 7 кг

63

Іші нығыздал толтырылған доптың салмағы неше кг аспауы тиіс?
1. 3 кг - 6 кг дейін

2. 1 кг - 5 кг дейін
3. 2 кг - 7 кг дейін

4. 3 кг - 7 кг дейін

5. 5 кг - 7 кг дейін

64

Гимнастика сабағында қандай кішкене доптардың түрлерін қолдануға болады?
1. Волейбол
2. Баскетбол
3. Теннис немесе резеңке доптары

4. Футбол

5. Регби

64

11 - 12 жастағы оқушылар пайдаланатын гимнастикалық таяқтың ұзындығы қандай болуы керек?
1. ұзындығы 78 см, диаметрі 1 - 2 см
2. ұзындығы 60 см, диаметрі 1 - 3 см
3. ұзындығы 80см, диаметрі 2 - 3 см

4. ұзындығы 50см, диаметрі 2 - 3 см

5. ұзындығы 40 см, диаметрі 1 - 3 см


66

Команда негізінен неше бөлімнен тұрады?
1. 4
2. 2
3. 3

4. 5

5. 6

67

« Сапқа тұрыңдар!» деген команда естілісімен оқушылар не істеу керек?
1.Саптағы өз орындарына тез барып тұра қалуы керек.
2. Екі сапқа тұру қажет.
3. Үш - үштен тұру қажет

4. Екі - үштен тұру қажет

5. Өз орындарына тез барып тұра қалуы


68

« Гимнастика» сөзі грек тілінен аударғанда қандай ұғымды білдіреді?
1. Секіру

2. Билеу, әр түрлі элементтер жасау.
3. Жалаңаш жүріп жаттығулар орындау

4. Әр түрлі элементтер жасау.

5. Жаттығу жасау

69

Циклдық спорт түріне не жатады?

1. күрес, бокс, семсерлесу
2. баскетбол, волейбол, футбол
3. 
жүру, жүгіру, шаңғы жарысы, жүзу
4. доп диск, балға лақтыру

5. шаңғы жарысы

70

Дененің икемділігі неге байланысты емес?

1. буындардың анатомиялық құрылымына  
2.
 бой көрсеткіштеріне
3. бұлшықет және байламдардың икемділігіне
4. дене температурасына

5. байламдардың икемділігіне


71

Мүсін (сымбат) дегеніміз...

1. адамның денесі
2. 
адамның тік тұрғандағы қалпы
3. мықты денсаулық ықпал ететін омыртқа сапасы
4. омыртқа мен аяқтың серпінділік сипаттамалары

5. аяқтың серпінділік сипаттамалары


72

Олимпиада ойындары қай елде басталды?

1. Ежелгі Грецияда
2. Римде
3. Олимпте
4. Францияда

5. Италияда


73

Қатты нәрсеге  соғылып, дененің қандай да болмасын жарақат алған жағдайда қандай алғашқы көмек көрсету жасалуы керек?

1. жарақат алған жерге салқын төсеу
2. жарақат алған жерге жылы төсеу
3. дөңгелек салу
4. жарақаттанған жерді йодпен емдеу

5. жарақаттанған жерді емдеу

74

Төзімділіктің дамуына ықпал ететің жаттығуларды қай уақытта орындау керек.

1. жаттығудың дайындық бөлімінің басында
2. жаттығудың дайындық бөлімінің соңында
3. жаттығудың негізгі бөлімінің ортасында
4. 
жаттығудың негізгі бөлімінің соңында

5. жаттығудың негізгі бөлімінің басында


74

Дененің бас арқылы аударылып түсуі гимнастикада қалай аталады?

1. акробатика
2. «колесо»
3. 
тоңқалаң асу (кувырок)
4. сальто жасау

5. рандат

75

Физикалық жаттығулар кезінде алған жарақат ықтималдығы қандай жағдайда азаяды?

1. егер, оқушылар өз мүмкідіктерін асыра бағаласа
2. 
мұғалімнің нұсқауын орындап отырса
3. қозғалыс машықтарын дұрыс меңгергенде
4. өз эмоцияларын басқара алмаса

5. өз мүмкідіктерін асыра бағаласа


76

Ақыл-ой жұмыстарында қанша уақыт сайын дене шынықтыру жаттығуларымен үзіліс жасап отыру керек.

1.40-45
2. 25-30
3. 55-
60
4. 70-75

5. 35-40


77

Денені шынықтырудың алғашқы қадамы немен шынығудан басталады?                   

1. сумен
2. кунмен
3.
 ауамен
4. суықпен

5. қармен


78

Гимнастиканың оқу пәні:
1. Гимнастикалық жаттығу
2. Дене шынықтыру
3. Жеңіл атлетикалық жаттығулар
4. Ауыр атлетикалық жаттығулар
5. Күш жаттығулар

79

Оқудың негізгі міндеттері:
1. қозғалыс дағдыларын қалыптастыру
2. физикалық қасиеттер кешенін дамыту
3. адамгершілік-ерік қасиеттерін тәрбиелеу
4. Қозғалыс дағдылары туралы ілімі
5. Аталғандардың барлығы

80

Қозғалыстарды оқытудағы дидактикалық принциптер:
1. саналы белсенділік принципі
2. көрнекілік принципі
3. қол жетімділік принципі
4. Жүйелілік принципі
5. барлық аталғандар

81

Гимнастика сабағы қанша бөліктен тұрады?
1. 3
2. 5
3. 6
4. 4
5. 2

82

Гимнастикалық жаттығуларды оқыту кезеңдері:
1. алдын ала жаттығулар туралы ой қалыптастыру
2. оқу кезеңі
3. бекіту кезеңі
4. жетілдіру кезеңі
5. барлық аталғандар

83

Бірінші кезеңде оқыту әдістері:
1. Сөздік әдіс және көрсету әдісі
2. тұтас жаттығу әдісі
3. жүргізілетін жаттығулар әдісі
4. бөлшектелген оқыту әдісі
5. программалық оқыту әдісі

84

Жаттығуларды оқыту әдістері:
1. сөздік әдіс
2. көрсету әдісі
3. тұтас жаттығу әдісі және жеткізу жаттығулары әдісі,бөлшектелген оқыту әдісі

4. жеке қозғалу тапсырмаларын шешу әдісі
5. программалық оқыту әдісі

84

Жаттығуларды бекіту және жетілдіру үшін оқыту әдістері:
1. стандартты жаттығу әдісі
2. айнымалы жаттығулар әдісі
3. ойын әдісі
4. жарыс әдісі
5. барлық аталғандар

85

Өндірістік гимнастика сабақтарының негізгі түрлері:
1. кіріспе гимнастика
2. дене шынықтыру
3. гимназиясындағы сергіту сәті
4. Аз уақытты сергіту (микро)
5. барлық аталғандар

86

Ерлердің көпсайысының құрамына кіреді:
1. еркін жаттығулар, жылқы/ махи, сақина, тірекке секіру, барлар,шпалдар (брусья,переклады)
2. Жылқы/махи, сақина, шпалдар
3. Еркін жаттығілар, тірек секіру, шпалдар
4. Сақина, шпалдар, акробатика
5. Тірек секіру, барлар, сақина

86

Әйелдердің көпсайысының кұрамына кіреді:
1. Тірек секіру
2. Әр түрлі биіктіктегі барлар (брусья)
3. Бөрене
4. Еркін жаттығулар
5. Барлық аталғандар

87

Сабақта пайдалы қолданылған уақыттың директивалық қатынасы %:
1. жалпы тығыздық
2. мотор тығыздығы
3. қозғалыс тығыздығы
4. арнайы тығыздық
5. бағдарламалық тығыздық

88

Жалпы жаттығуларды орындауға жұмсалған уақытқа қатынасы:
1. мотор тығыздығы
2. жалпы тығыздық
3. арнайы тығыздық
4. минуттық тығыздық
5. сағат тығыздығы

89

Гимнастика сабағының бөліктері:
1. дайындық, негізгі, қорытынды
2. кіріспе, Жалпы, соңғы
3.жаттығу, негізгі, тыныштандыратын
4. дайындық, жалпы, қорытынды
5. жаттығу, жалпы, қорытынды

90

Студенттің ұстанымы, иықтары сабынан төмен орналасқан аппаратта орналасады:
1. Қарама-қарсы
2. тірек
3.құлдырау немесе құлау
4. «крест»
5 .айналым


91

Белтемірге тақыммен асылу кезінде денесінің бір бөлігімен ұсталынуы:
1. Қарапайым тақыммен асылу
2. Күрделі тақыммен асылу
3. Аралас тақыммен асылу
4. Қарапайым тірелу
5. Аралас тірелу

92

Тақымға асылу кезінде қосымша тіреу үшін дененің бір бөлігі қолданылады:
1. Аралас тақыммен асылу
2. Карапайым тақымға асылу
3. Күрделі тақымға асылу
4. Қарапайым тіреу
5. Аралас тіреу

93

Айналысушының көрсетілген нүктеден иығы жоғары болған кездегі тіреу:
1. Тіреу
2. Тақымға аслу
3. Ұстау
4. Тіреу нүктесі
5. Отыра тақымға асылу

94

Айналысушы денесінің бір бөлігімен белтемірге тартылу кезіндегі тіреуі:
1. Қарапайым тіреу
2. Аралас тіреу
3. Күрделі тіреу
4. Тақымға асылу
5. Кұлдырау

95

Дененің бір бөлігімен тірелу кезіндегі қосалқы тіреудің болуы:
1. Аралас тіреу
2. қарапайым тіреу
3. Күрделі тіреу
4. Күрделі тақымға тірелу
5. Тақымға тірелу

96

«Тоқта» пәрмені қашан беріледі:
1. Сабактың басталуында
2. Сапқа тұрғызылуда
3. Орын ауыстырылуда немесе қайта сапқа тұрғызылуда
4. Сабақ аяғында
5. Белтемірден белтемірге ауысу кезінде

97

«Сапқа тұр» пәрмені қашан беріледі:
1. Сапқа тұрғызылуда
2. Сабактың басталуында
3. Орын ауыстырылуда немесе қайта сапқа тұрғызылуда
4. Сабақ аяғында
5. Белтемірден белтемірге ауысу кезінде

98

Қозғалыс кезінде жылдамдықты өзгертуүшін берілетін пәрмендер:
1. Жылдамырақ, баяу
2. Белсендірек, бәсендірек
3. Жиі адым- сирек адым
алшақ адым-қысқа адым
жарты адым-толық адым
4. Адым басып жүгіре бас
жылдамдату – жүгіре ауысу және керісінше
5. Жай адымнан спорттық адымға, жүгіре ауысу және керісінше

99

Барлық саптық тәсілдер бөлінеді:
1. Сапқа тұру, бұрылыстар, қозғалыс, тоқтау
2. Сапқа тұру, қайта қозғалу, мүсінді адымдау
3. Саптық тәсілдер, бұрылыстар, қайта қозғалыс, тоқтау
4. Саптық тәсілдер, сапқа тұру, орын ауыстыру, қайта қозғалыс, жинақталу, алшақтау
5. Сапқа тұру, бұрылыстар, қозғалыстар, тоқтаулар

100

Май табанға арналған жаттығулар:
1. Жүру, жүгірі, секіру
2. Бірқалыпты жүгіру
3. Аяқтың үшімен, өкшемен, ішкі және сыртқы табанмен жүру
4. Жүру, спорттық жүріс, жүгіру
5. Жарты саусақта көтерілу, отырып-тұру, секіру

101

Жаңа элементтерді оқыту барысында оқытушы міндетті:
1. Жаттығудың орындалу тәсілін білу керек
2. Қорғай білу
3. Оқыту әдістемесін білу
4. Ең қауіпті орындарды білу
5. Барлық айтылғандар



28 Наурыз 2025
76
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі