«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен
таныстыру.
Негізгіміндеттер:
-
Оқушылардыңмамандандырылғанқызметтергекөмексұрайбілуіндамыту.
-
Қандайжағдайлардашұғылқызметтергеқоңырау шалу
керектігінтүсіндіріңіз.
-
Оқушылардышұғылқызметоператорынаақпараттыдұрысжәнеанықжеткізугеүйрету.
Материалдар мен ресурстар:
Сабақтың осы тақырыбыбойыншамысалдардыкөрсетугеарналған
презентация.
Жеделқызметнөмірлерітуралыжадынамалары бар үлестірмематериалдар.
Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтыңбарысы
1.Кіріспе
(2 минутқадейін):
Суреттерденқұтқаруқызметініңтүрінанықта,
құтқаруқызметініңнөмірлерінайт.

-Ортаққұтқаруқызметініңнөмірінайт.
Кезкелгенқауіптіжағдайданқұтқаратынортақ телефон нөмірі – 112.
Бұлнөміргехабарласуарқылыбарлыққауіптіжағдайбойыншакөмек ала
аласыз. Төтеншежағдайкезіндебастысы, сабырсақтап, диспетчерге,
болғанжағдайдыдұрыстаптүсініктіжеткізуқажет.
«Естесақта!»
-
Өрткүзеті
|
101
|
Полиция
|
102
|
Жеделжәрдем
|
103
|
Төтенше газ қызметі
|
104,112
|
Бірыңғайқұтқаруқызметі
|
112
|
«111 жеделқызметі» байланысорталығыбалалар мен
ересектерөздерінекөмекқажетекендігітуралы,
тұрмыстықзорлық-зомбылық, балалардыңқұқықтарыныңбұзылуытуралы,
баланыңкөшеде, үйде, көліктежалғызқалғанытуралы,
өмірінежәнеденсаулығынақауіптөнгендехабарласуүшінашылған.
|
111
|
- «111»
нөмірі – тәулікбойы ІІД
жәнеөңірлердіңжеделтоптарыменбайланыста.
|
|
2.Негізгі бөлім
-Өмірдежалғыздан-жалғызқиынжағдайдақалыпқоятынкездердебарлығынөзіңжеңіпшығуыңкерекболады.
Егер сен құтқаруқызметтерініңнөмірлерінбілсең, өзіңе де,
айналаңдағыбасқаадамдарға да көмектесеаласың.
Ендешенөмірлердіжазып ал!
Жағдаяттардыталқылау:
Үйде сен бірөзіңсің. Кенеттүтінніңиісінсездің. Келесібөлмегебарсаң,
өртшығыпжатыр. Сеніңәрекетің.....
Спорттықалаңдабалаларойнапжүр. Араларындаересекадамжоқ.
Ұлдардыңбіреуіқұлапқалды. Олқаттыайқайлапжылаптұр.
Баланыңауруықаттыұлғаябастады. Сіздіңәрекетіңіз...
Сен мектептенүйгекелдің. Ата-анаңжұмыста,
қарындасыңбалабақшада.
Ал үйденжағымсызиісшығыптұр. Газдыңиісінеұқсайды, сен не істейсің
…
Үйдежалғызқалдың, сеніңішіңпысыпкетті. Сен қалжыңменөртқызметіне
телефон соғып, көршіүйдеөртболыпжатқандығынхабарладың.
Терезегежақындапөртқызметініңмашинасынкүтіптұрсың. Осы оқиғаныаяқта
.....
3.
Практикалықбөлім. (6 минут)Жағдайлардыталдау.
Төтеншежағдайғақоңыраушалғанкезде, сізгехабарлаукерек:
-
Алдыменқоңырау шалу керек: мекенжайдыайтып, байланысүзілсе де,
құтқарушыларқайда бару керектігінбіледі.
-
Бұлқайдаболды: аулада, пәтерде,
қоймадажәнетағыбасқажерлердінақтыайтукерек.
-
Не
болғаныннақтыхабарлау: теледидар, жиһазжаныптұр;
газдыңиісісезіледі.
Егер диспетчер сұрасасізүйдің, пәтердіңнөмірін,
кіреберіскекірукодынжәнебарлыққажеттімәліметтердінақтылапайтукерек.
Қорытынды. Сабақтықорытындылау, балаларүйгеқайталауүшін ала
алатыншұғылқызметнөмірлері бар
жадынаматарату.Пайдалысілтемелер:
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linijhttps://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn
|