Материалдар / Ғылыми жоба "CLIL-оқыту технологиясын математика сабақтарында қолдану" 10 сынып

Ғылыми жоба "CLIL-оқыту технологиясын математика сабақтарында қолдану" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1830
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚ-ТҮРІК УНИВЕРСИТЕТІ

«БЕКІТЕМІН» Жаратылыстану факультетінің деканы, техн.ғ.д., профессор ______________Ажиханов Н.Т. «14» сәуір 2017ж.





МАГИСТРАНТТЫҢ ЖЕКЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ 2016-2017 ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖЫЛДЫҚ ЕСЕБІ



1. Магистрант - Сулейманов Фаррух Абдурахманұлы2. Факультет: “Жаратылыстану”3. Кафедра: Физика4. Ғылыми жетекші: PhD докт., Раманкулов Ш.Ж.5. Магистрлік диссертация тақырыбы: “Физика сабақтарында пәндік – тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясын пайдалану арқылы көптілді білім беруді іске асырудың тиімділігін арттыру”6. Магистратура оқу кезеңі: 2016-2018 жылдары7. Мамандық: 6М011000 – физика 8. Білім бағдарламасының атауы: Білім бағыты9. Мекен-жайы: 161200, ОҚО, Түркістан қаласы, Баласағұн к-сі 54 үй10. Электрондық почта: forever.nice@bk.ru 11. Тел.ном: 8 (778) 286 18 13, 8 (708) 286 18 13

Түркістан 2017ж.Магистрлік дайындықтың білім беру бағдарламасының мазмұны БПМемлекеттік міндетті компонент 5 кредит саны І семестр
Пәннің кодыПәннің атауыСеместрКредит саныАттестация мерзіміЖетекешінің ағымдық аттестация туралы белгілеріБақылау түрі
М.002Шетел тілі (кәсіби) 1213.12.2016А-/3,67Орталықтан-дырылған тест
М.003Психология 1215.12.2016А-/3,67Орталықтан-дырылған тест
М.016Менеджмент 1120.12.2016А/4,00жазбаша


Таңдау компоненті (БПТК) 5 кредит саны

Пәннің кодыПәннің атауыСеместрКредит саныАттестация мерзіміЖетекешінің ағымдық аттестация туралы белгілеріБақылау түрі
М.09.124Физикадағы күрделі есептерді шығару әдістемесі 1321.12.2016B+/3,33Жазбаша

М.09.125Физиканы оқытудың ақпараттық – телекоммуника-циялық технологиялары1223.12.2016A-/3,67Жазбаша







Таңдау компоненті(ТК) 8 кредит саны

М.09.126Физикалық практикумды ұйымдастыру және өткізу әдістері 1427.12.16ж.A-/3,67Емтихан
М.09.127Физиканы оқытудың ғылыми әдістемелік теориясы1429.12.16ж.A-/3,67Емтихан
М.017Магистрлік жобаны орындауды қоса есептегендегі магистранттың тәжірибелік – зерттеу жұмысы1409.01.17жА/4,00Кәсіптік практика


ІІ семестрКәсіби міндетті модулі (КП) 26 кредит саны/Mesleki Dersler (MD) 26 Kredi Sayısı/ Compulsory Component (CC) 26 Credits\Міндетті компонент 3 кредит саны
Пәннің кодыПәннің атауыСеместрКредит саныАттестация мерзіміЖетекшінің ағымдық аттестация туралы белгілеріБақылау түрі1-блок қорытындысы
М09.123Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері

2303.05.17ж.

жазбаша



90


Таңдау компоненті(ТК) 15 кредит саны
Пәннің кодыПәннің атауыСеместрКредит саныАттестация мерзіміЖетекшінің ағымдық аттестация туралы белгілеріБақылау түрі1-блок қорытындысы
М09.128

Білім беру ғылымының даму тенденциялары

2305.05.17ж.

жазбаша



91
М09.112Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу тәсілдері 2312.05.17ж.

жазбаша88
М09.113Қатты денелер физикасының таңдаулы тараулары 2315.05.17ж.



жазбаша


92
М.09.115Физика философиясы

23

17.05.17ж.




жазбаша


94
М.09.129Физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеу23

19.05.17ж.


жазбаша

90
М.017Магистрлік жобаны орындауды қоса есептегендегі магистранттың тәжірибелік – зерттеу жұмысы24



08.05.17ж-08.07.17ж аралығы


Кәсіптік практика



-





6М011000 Физика мамандығының 1-ші курс магистранты Сулейманов Фаррухтың 2016-2017 оқу жылының жылдық оқу жұмыс жоспарыныңЕСЕБІ
Тақырыбы Физика сабақтарында пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясын пайдалану арқылы көптілді білім беруді іске асырудың тиімділігін арттыру.
Ғылыми жетекшісіPhd., аға оқытушы Ш.Ж. Раманкулов
Диссертация тіліАғылшын тілі
ӨзектілігіҚазіргі заман талабына сай ағылшын тілі жеке пәндерді оқытуда негізгі құралға айналып жатқандығы мәлім. Әсіресе, физика саласын ағылшын тілінде меңгеру, білімгерлердің ғылымдағы жаңалықтармен жылдам танысуына, әлемдік деңгейдегі зерттеу жұмыстарын жүргізіп, жаңа бағыттағы ғылыми мақалалармен уақтылы танысып отыруына мүмкіндік береді. Ал бұл жағдай білімгерлердің бойында қазіргі заман талабына сай құзіреттіліктердің қалыптасуына септігін тигідеді. Сондықтанда пәнді ағылшын тілінде оқытуда CLIL технологиясын пайдалану оқытудың тиімділігін арттырады және қазіргі таңда бұл технологияны пайдалану арқылы зерттеу жұмыстарын жүргізу өзекті мәселелердің бірі.
Мақсат Физика сабақтарында пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясын пайдалану арқылы көптілді білім беруді іске асырудың тиімділігін арттыру.
Негізгі міндеттер- көптілді білім беру жүйесін іске асырудың тиімділігін арттырудың жолдарын зерттеу; - пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясының физиканы оқытудағы маңыздылығын айқындау; - физиканы ағылшын тілінде меңгерту сабақтарының ұйымдастырушылық – құрылымдық моделдерін жасау;- педагогикалық эксперимент ұйымдастыру және жүргізу.
Теориялық маңыздылығыДидактика және оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері; оқыту үдерісі мен оқытуды моделдеу; білім беру мазмұнын дамытуға ықпал ететін педагогикалық-психологиялық және философиялық тұжырымдары мен ұстанымдары саналады.
Ғылым жаңалығы - көптілді білім беру жүйесін іске асырудың тиімділігін арттырудың жолдары айқындалады; - пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясының физиканы оқытудағы маңыздылығы айқындалады; - физиканы ағылшын тілінде меңгерту сабақтарының ұйымдастырушылық – құрылымдық моделдерін жасалынады; - педагогикалық эксперимент ұйымдастырылады.
Практикалық маңыздылығыЗерттеу нәтижелерін жоғары оқу орындарында болашақ мұғалімдерді кәсіби дайындау үдерісінде, олардың кәсіби біліктілігін жетілдіруде, қашықтықтан оқытуда және мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіретін институттарда қолдану пайдалы.
Зерттеу әдістемесіЗерттеу бағытына байланысты әдіснамалық, философиялық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді талдау, ақпараттық технологияларды сараптау, болашақ физика мұғалімдерінің кәсіби дайындығын жетілдірудің моделін жасау, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар жүргізу, тесттерді құру, сауалнама жүргізу, математикалық-статистикалық әдістерді қолдану.
Күтілетін нәтижелер- көптілді білім беру жүйесін іске асырудың тиімділігін арттырудың жолдары; - пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясының физиканы оқытудағы маңыздылығы; - физиканы ағылшын тілінде меңгерту сабақтарының ұйымдастырушылық – құрылымдық моделдері; - педагогикалық эксперимент нәтижелері.


Зерттеудің жалпы сипаттамасы. Магистрлік диссертациялық ғылыми жұмыс бойынша Тақырыбы: “Физика сабақтарында пәндік – тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL) технологиясын пайдалану арқылы көптілді білім беруді іске асырудың тиімділігін арттыру” Жарияланған мақалалар:
АтауыЖұмыс сипатыБаспа, журнал (атауы, №, жылы), авторлық куәліктің №Көлемі (бет)Қосалқы авторлардың аты-жөні, тегі
123456
  • THE USE OF COMPUTER-BASED DEMONSTRATION EXPERIMENTS IN TEACHING PHYSICSмақалаEuropean Science and Technology: materials of the XV international research and practice conference, Munich, December 14th – 15th, 2016 / publishing office Vela Verlag Waldkraiburg – Munich – Germany, 2016 – 212 р. ISBN: 978-3-946227-25-04Раманкулов Ш.Ж., Турмамбеков Т.А., Шектібаев Н.А.
  • TO THE QUESTION OF THE USE OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING CLILмақалаMATERIALS International scientific – practical conference “CURRENT ISSUES OF INNOVATIONS AND TRENDS IN CONTEMPORARY SCIENCE AND EDUCATION” dedicated to the 60th anniversary of professor T.A.Turmambekov, January 26-27, Part II 77 – 78 p. Turkestan 2017ISBN:978-698-153-204-22Паттаев А.,Кулахмет Ж.,Абдубаева Ф.








    Зерттеудің көкейкестілігі. «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты 2017 жылғы 31 қаңтар күні Қазақстан Республикасының мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауын негізге ала отырып зерттеу жұмыстары жүргізілген және ол жолдаудың осы диссертациялық жұмысымның тақырыбына қатысты төмендегідей тұжырымдама жасалынған: Үш тілді оқуға кезең-кезеңмен көшу мәселесі бойынша ұсыныстар әзірленсін. Қазақ тілінің басымдығы сақталады. Оның әрі қарай дамуына зор көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, бүгінде ағылшын тілі - жаңа технология, жаңа индустрия, жаңа экономика тілі. Қазіргі кезде 90% ақпарат ағылшын тілінде жарияланады. Әрбір екі жыл сайын олардың көлемі 2 есе ұлғайып отырады. Ағылшын тілін меңгермей, Қазақстан жалпы ұлттық прогреске жете алмайды. 2019 жылдан бастап 10-11 сыныптарда кейбір пәндерді ағылшын тілінде оқытатын боламыз. Бұл мәселені тиянақты ойланып, ақылмен шешу қажет. Мектептердің және мұғалімдердің деңгейі, әсіресе ауыл мен қалада әртүрлі. Білікті педагогтардың жетіспеу проблемасы да бар. Сондықтан, осының барлығын ескеріп, ағылшын тілін кезең-кезеңмен енгізуіміз керек. “2020 жылға дейін халықтың 95 пайызы қазақша, 90 пайызыорысша және 20 пайызы ағылшынша сөйлеуі қажет” (ҚазақстанРеспубликасының тілдерді дамыту және қолдану бойынша 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, 2011 жыл, 8-бет)Осы міндеттерді орындау үшін қазіргі педагогикалық ЖОО – да оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдері, оқыту технологиялары зерттелініп келеді. Қазіргі заман талабына сай ағылшын тілі жеке пәндерді оқытуда негізгі құралға айналып жатқандығы мәлім. Әсіресе, физика саласын ағылшын тілінде меңгеру, білімгерлердің ғылымдағы жаңалықтармен жылдам танысуына, әлемдік деңгейдегі зерттеу жұмыстарын жүргізіп, жаңа бағыттағы ғылыми мақалалармен уақтылы танысып отыруына мүмкіндік береді. Ал бұл жағдай білімгерлердің бойында қазіргі заман талабына сай құзіреттіліктердің қалыптасуына септігін тигізеді. Сондықтанда пәнді ағылшын тілінде оқытуда CLIL технологиясын пайдалану оқытудың тиімділігін арттырады және қазіргі таңда бұл технологияны пайдалану арқылы зерттеу жұмыстарын жүргізу өзекті мәселелердің бірі. CLIL, яғн
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ