Материалдар / Гуморальдық және жүйкелік-гуморальдық реттелу .8 сынып ашық сабақ жоспары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Гуморальдық және жүйкелік-гуморальдық реттелу .8 сынып ашық сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
§ 12. Аралас бездер. Ұйқыбез. Жыныс бездері. Гуморальдық және жүйкелік-гуморальдық реттелу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
1088
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Биология пәні мұғалімі: Жаканбаева А.Т.

Күні: 8. 10.

Сынып

8 «а»

Пәні

Биология

Сабақтың тақырыбы

§ 12. Аралас бездер. Ұйқыбез. Жыныс бездері.

Гуморальдық және жүйкелік-гуморальдық реттелу

Сабақтың мақсаты

Аралас бездерінің ағзада орналасуы, құрылысы, негізгі атқаратын қызметтерімен танысу, олардың қызметінің бұзылуынан туындайтын аурулар мен олардың алдын алу

Күтілетін нәтиже

Аралас бездердің қызметінің бұзылу себептерін талдау және салыстыру, қорытынды шығара білу қасиеттерін дамыту.

Сабақтың түрі

Кіріктірілген, ізденіс сабақ

Сабақтың әдісі

Диалогты әдіс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы, оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы

Пәнаралық байланыс

Химия

Дереккөздер

В.С.Анимисимова, В.П.Бруновт, Л.В.Реброва «Адам анатомиясы,физиологиясы және гигиенасы бойынша оқушылардың өздігінен істейтін жұмыстары»; Биология оқулығы

Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Ұйымдастыру

2 минут


Оқушылармен амандасу

Топқа бөлу

Амандасу

Мүшелер жүйесі суреттері арқылы топқа бөлінеді

Оқушыларға бағалау парағы таратылады

Мүшелер жүйесінің суреттері

ІІ. Қызығушылық

ты ояту 7 минут

Үй тапсырмасын тексеру

Бейнефильм көрсетеді



«Сиқырлы сандар» сұрақтарын көрсетеді

Сыни ойлау арқылы, көрген бейнефильмді талдайды

Сұрақтарға жауап береді, сандарды ашады







Формативті бағалау

Слайд, бейнефильм

ІІІ. Мағынаны тану 20 минут

7 мин



5 мин

6 мин

2 мин

1. Жаңа сабақ сурет, сызбалар арқылы беріледі

2. Глюкоза және майдың маңызы химия пәні мұғалімі мәлімет береді

3. Презентация қорғау

4. Шығармашылық жұмыс қорғау

Тренинг «Күзгі жаңбыр»

Дәптерлеріне жазып алады


Топтық жұмыс

Өзіндік шығармашылық жұмысын қорғау

Күзгі жаңбырдың дыбысын салу

Слайдтар, флипчарт, маркерлер, майдың түрлері, глюкоза магнит тақта

ІҮ. Ой толғаныс

12 минут

Бекіту

1. Семантикалық карта

2. «Орнынды тап» сәйкестендіру

3. «Ойлан, жұптас, пікірлес»

4. Тест

Интерактивті тақтамен жұмыс орындайды

Бездерді орындарына сәйкестендіреді

Жұптық жұмыс орындайды. Суретті құрастыру арқылы, түсіндіреді

Тест тапсырмасын орындайды





Бағалау парағы бойынша қорытынды бағасы қойылады

Слайдтар





Қиынды бездер суреттері

Тест тапсырмалары

Ү. Үйге тапсырма

2 мин.

§ 12 оқу, 56 бет – кестемен жұмыс

Үй тапсырмасын жазып алады

Жиынтық бағалау


ҮІ. Рефлексия

2 минут

«Бес қадам, бес дәлел»

Әр қадамына дәлел келтіреді


Стикерлер

Бағалау дискрипторы

А критериясы

Жетістік деңгейі

Дискриптор


3

Барлық жауаптың сәйкестілігі


2

Бірнеше жауаптың сәйкестілігі


1

Қателіктердің болуы


0

Тапсырманы орындай алмауы



В критерисы

Жетістік деңгейі

Дискриптор


3

Берілген тапсырмаға белсене қатысады, талдайды, презентациясы тақырыпқа сай, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын жүйелі түрде жеткізе алады


2

Презентацияға пікірін қосады, ұсыныс айтады, жүйесіздік байқалады


1

Пікірі тек оқулықтағы тақырыппен шектеледі, өзіндік пікірі жоқ, тапсырманы баяу орындайды


0

Мүлдем тапсырма орындамайды, өзіндік көзқарасы, идеясы жоқ



С критериясы

Жетістік деңгейі

Дискриптор


3

Жауап сәйкес келеді және қорытынды жасай біледі


2

Сәйкестікте аздаған қателіктер бар, қорытынды жасай біледі


1

Қателері бар, қорытынды жасай алмайды


0

Мүлдем тапсырманы орындамаған



















Оқушының аты жөні

А критериясы

В критериясы

С критериясы





Тест





Балл





Баға

Үй тапсырмасының орындалуы. «Сиқырлы сандар»

Жаңа сабақты меңгеруге байланысты тапсырмалар. Презентация

Бекіту. 1.Семантикалық карта. 2. «Орныңды тап» сәйкестендіру 3. «Ойлан, жұптас, пікірлес» жұптық жұмыс







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!