Қазақ әдебиет | Мектеп:№129 жалпы орта мектебі. |
Күні: 04 .09.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Отинбаева Жазира Сайлауовна |
Сынып: 9 ә,в | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Халық ауыз әдебиеті |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Халық ауыз әдебиетімен танысады, кейіпкерлер жайлы айта отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады |
Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Бағалау критерийлері | Тақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге топпен жағдай жасайды |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар | Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау |
Пәнаралық байланыс | Тарих |
|
|
Осыған дейін меңгерілген білім | Мәтінді оқып түсінеді, мәтін жаза алады, мәтіннің құрылымдық ерекшелігін біледі. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Cабақтың басы:2 минут
Сабақтың ортасы
10минут
7 минут
5 минут
10 минут Соңы
5 минут | Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара бағалайды.1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)1-тапсырма:Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі“Ой қозғау” әдісі арқылы суреттерге қарап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
«Ой қозғау» сұрақтары1.халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?2. халық ауыз әдебиеті жырларына қандай жырлар жатады?
3.Қазақ халқының халық ауыз әдебиеті арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру
1-тапсырма Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырмаТақырыбы:Халық ауыз әдебиетіСіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмыс.Топпен талдау
2-тапсырмаӨзіндік жұмыстарЖұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)Берілген сөздерге шағын эссе жазадыТопқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар бередіЖұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
ІІІ. Кіріспе сабағын бекіту.Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау»Әр оқушыға шағын тест тапсырылады. Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайдыПікірталас ұйымдастыру.ІV . Үй тапсырмасын беру.V. Оқушылардың жауаптарын бағалау.VІ. Сабақтың аяқталуыүйрендім, не қиын болды, сұрақ
Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайдыДискриптор арқылы кері байланыс беремін.
|
А4 форматты қағаз
Мәтін
Интербелсенді әдістер жинағы
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.
| «Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.
| География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
| |
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:-Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|