Материалдар / Халық шешендік өнерінің бастауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халық шешендік өнерінің бастауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Шешендік сөздерге тән астарлылық, қысқалық, дәлдік, сөздің ойнақылығы, ойдың ұшқырлығын түсіндіру. Қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б. билермен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №3

Сабақ: Халық шешендік өнерінің бастауы

Мектеп: Курчатов қ. №4мектеп

Күні:

Мұғалімнің есімі: Толеубаева М.О..

Сынып: 9 сынып

Қатысқандар: 24 Қатыспағандар 0



Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

3 сағат. Шешендік сөздерге тән астарлылық, қысқалық, дәлдік, сөздің ойнақылығы, ойдың ұшқырлығын түсінеді. Қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б. билермен танысады, деректер келтіре алады.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: шешендік сөздердің мағынасын, тәрбиелік мәнін түсінеді. Қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б.екендігін біледі.

Оқушылардың көбі орындай алады: шешендік сөздерге тән астарлылық, қысқалық, дәлдік, сөздің ойнақылығы, ойдың ұшқырлығын түсініп өз қажеттілігіне жарата алады. Қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б.екендігін біліп, тарихта да қоланады.

Кейбір оқушылар орындай алады: шешендік сөздерге тән астарлылық, қысқалық, дәлдік, сөздің ойнақылығы, ойдың ұшқырлығын түсініп, өзге тапсырма орындауда тиімді қолданады, қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б.екендігін біледі, айтқан дәйексөздерін қолданады, тарих, география пәндерінде тапсырма орындауда тиімді пайдаланады.

Тілдік мақсаты:

Оқушылар орындай алады: шешендік сөздерге тән астарлылық, қысқалық, дәлдік, сөздің ойнақылығы, ойдың ұшқырлығын түсініп тапсырма орындауда мысал келтіре дәлеледейді, қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би т.б.екендігін, тарихи тұлғалар туралы тұжырымдама жасайды.

Пәнге арналған сөздік және терминология: тарихи әдеби мұра, тобықтай түйін, шешендік шежіре, кемеңгер билер, ұрымтал ой, ұшқыр қиял, қиыннан қиыстыру, бітімге келу.

Диалог құруда «Еркін микрофон» кезінде сөз тіркестерін қолданады: Ел билеу үшін ең алдымен ауызбірлік, ынтымақ қажет! Бақ қайда барасың- ынтымаққа барамын.

Алдыңғы оқу:

Шешендік сөздер ақындар айтысы сияқты сөз тартысы дау үстінде , ел тағдыры талқыланған ұлы жиын кеңес кезінде, оңаша ойтолғау не сұхбат, әңгіме дүкен барысында арнау, сәлем, өсиет түрінде де өмірге келген. Шешендік сөздің, айтылар ойдың негізі – мазмұн. Сөз нақтылы, нені айтса да сендіретіндей, иландырып, қарсыласын мойындататындай дәлелді айтылған.





Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Бағалау

Ресурстар

Басталуы: 2 минут





3 минут





3 минут

Психологиялық ахуал.

Амандасып, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

Миға шабуыл

«Сен бір кірпіш дүниеге кетігін тап та бар қалан» Абай

Топтастыру «Смартбейдж»

Үй тапсырмасы

Ш ешендік өнер. «Серпілген сауал» әдісі

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтыру















Мұғалімнің жиынтық бағалауы



Музыкалық фон



Абай портреті



«Смартбейдж» картасы

«Ішкі – сыртқы шеңберге» тұрады



доп

Ортасы: 10 минут















5 минут



15 минут

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату

Топтық жұмыс.

Қазақ шешендерінің көрнекі өкілдері: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке бидің даналық шешімдері туралы кітаптан оқып, өзара талдайды.

Сергіту сәті. «Көк диван» ойыны.

Топтық жұмыс.

Постер жасау

«Өкіл» өз тобында беленді тыңдау,қауым алдында сөйлеу, анық баяндау, тәжірибе алмасу және өзара байланысты болу Сіздің нәтижеңіз қандай?






















Топ жетекшісі критерий арқылы әр баяндамашының сөйлеу мәнеріне, топтың жұмысына баға қояды.







Шешендік өнер туралы мәтін оқулықтан



Сергіту сәтіүш орындық

Плакат, түрлі –түсті маркерлар, стикерлер, оқулық, гүл.

Критерий үлгісі

Аяқталуы: 2 минут



5 минут

Бекіту

Кері байланыс

«Бутерброд»

Қорытынды

« Тренер ойыншы» Сіздердің әр қайсыңыз да бүгінгі оқыңан материалға қатысты 5 сұрақ жазу керек. Сұрақтардың әрқайсысы түрлі сұраулы есімдігінен болуы тиіс: не?, кім?, қашан?, қайда?, қалай? Егер ..... болса, қалай болады?

Тренер

1 оқушы: сізде артқы жағында жауабы жазылған сұрақтар болады. Бірінші сұрақ қойыңыз екінші оқушы толық жауап бере алмаған жағдайда ғана жол сілтеп көмектесіңіз.

Ойыншы

2 оқушы сіз толық жауап бересіз. Егер де сұрақтың жауабын білмесеңіз көмек сұрауға болады.

Үй тапсырмасы:

«Мәңгілік ел» тақырыбымен байланыстыра ойтолғау жазу

Рефлексия

«ББ»

Өзіндік рефлексия бойынша жұмыстары үшін өзіңізге сый беріңіз (Уэссэлл, 2014) Көп гүл, орташа жиналған гүл, 3 тармақ гүл.

Өзара бағалайды









Өзара бағалау



«Бутерброд»

слайд беті



Өткенге шолу жасайды стикер берген балалар жауап береді.



Түрлі-түсті қағаз

































Тақтадағы жалпы көрсеткішке өзінің атының тұсына гүлді қояды.

Рефлексия



Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды:

1.

2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады:

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім:
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!