Материалдар / Халықаралық ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халықаралық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
507
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жангалиева Рысгул Алдабергеновна

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Жақсыбай негізгі орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі



Қысқа мерзімді жоспар

2-бөлім

Тақырыбы:

Халықаралық ойындар

Мектеп:




Уақыты:40 минут

Мұғалімнің аты-жөні:




Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:




Осы сабақты меңгеруге

көмектесетін оқу мақ -

саттары

9.2.4.4 ­ дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу




Сабақ мақсаттары

  • Допты жоғарыдан ойынға қосу жаттығуларын дұрыс жасауын қадағалау

  • Допты төменнен ойынға қосу жаттығуларын дұрыс жасауын бақылап бағалау әдістерін үйрету

  • Допты ойынға қосу жаттығуларын дұрыс меңгеруі мен салыстырмалы әрекеттер.




Бағалау критерийі

Оқушылардың барлығы орындай алады:




  • Допты ойынға қосу кезіндегі қабылдау кезіндегі әрекеттерді дұрыс орындай алып,әдіс-тәсілдерді дұрыс тұрғыда қолдана алғанын анықтайды.




Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Допты ойынға қосуда жоғарыдан және төменнен беру техникасын орындайды, ұшып келе жатқан доптың бағытын өзгерте алады, ойын үстінде өз позициясын дұрыс түсініп анықтайды.




Оқушылардың кейбірі орындай алады:




  • Допты ойынға қосуда ойын техникасын күрделендіреді;

  • Шабуыл добын соғады, шабуылға тосқауыл қояды




Тілдік мақсат

Пәндік лексика және терминология:

Аут, блок, волейбол торы, жолақты баспау, орын айырбастау, ойыншы айырбастау




Талқылауға арналған сұрақтар:

  • волейбол ойынын алаңда неше адам ойнайды

  • төрешінің берген белгілерін түсінесің ба?

  • допты жоғарыдан қосқанда оқушының әрекеті





Неге екенін айта аласындар ма?

  • Неліктен негізгі жаттығулардан бұрын дене қыздыру жаттығулары жасалады

  • Неліктен волейболда белгілі бір орында тұруы тиіс?




АКТ қолдану дағдылары

  • Ноутбук арқылы слайд пен видеолар көрсету





Пән аралық байланыс

Физика (траектория, жылдамдық, иілгіштік, тартылу күші, серпініс),

Биология (бұлшық еттердің жұмысы, қанның айналымы)

Геометрия(есептеп,көздеу,дәлділік)





Алдын ала оқыту


9.1.2.2 ­ қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу




Жоспар





Жоспарланған

уақыт


Жоспарланған іс-әрекет




Ресурстар




Сабақтың басы


10 мин.

Ұйымдастыру сәті

-сапқа тұру

- амандасу

-түгендеу

-спорт киімін тексеру

- қауіпсіздік ережелерімен және де бүгінгі таақырыппен таныстыру

- денсаулық жағдайларын анықтау


Жаттығу түрлері

-жүрістегі жаттығулар

-зал кеңістігінде спорттық жүгіру

-жүгіруде орындалатын жаттығулар

- демді қалыпқа келтіру,дене бұлшықеттерді босату жаттығулары

-сыныпты сапта тұрғызып үшке саналтып,үш қатарға тұрғызып жалпы дамыту жаттығуларын орындату


Ысқырық, доп, волейбол торы, уақыт өлшегіш




Сабақтың

Ортасы

25 мин.



























1 тапсырма:

Топтық жұмыс

-Оқушыларды топтарға бөліп,бір команда залдың бір бұрышында,екінші команда екінші бұрышында допты беріп қабылдау әрекеттері


Дескрипторлар:

-Бір команда оқушылары допты жоғарыдан береді келесі команда төменнен қабылдайды,осы жүйе бойынша саппен ауысып отыра допты қабылдап береді.

-Жаттығуды дұрыс орындау арқылы жетілдіру шегіне жете береді.


2 тапсырма:

Жұптық жұмыс.

  • Допты жоғарыдан ойынға қосу,допты қабылдау әрекеттері (карточка №1)

Дескрипторлар:

  • Допты жоғарыдан ойынға қосады

  • Допты қабылдап,техникалық тұрғыдан сауатты тосқауыл қояды







3 тaпсырмa:

Топтық жұмыс.

  • Екі жақты командалық волейбол ойыны

Дескрипторлар:

  • Жаттығу әрекеттері кезіндегі біліп үйренген тәжірибелер ойын барысында қолданады.

  • Ойын барысында допты жоғарыдан әрі төменнен дәлділікпен береді.

  • Бағыты өзгерген допты дұрыс қабылдауға тырысып,команда арасында үштік ойны көрсетуге тырысады.






Ысқырық, доп, волейбол торы, уақыт өлшегіш, есеп тақтасы, төреші жалаушалар, ноутбук








Сабақтың соңы


5 мин.



Сапқа тұрғызып зал кеңістігінде шапшаң спорттық жүріс, баяу жүгіру, қолдың, аяқтың бұлшық еттерін босаңсытып қалыпқа келтіру. Демді қалыпқа келтіру.

Бір минут стратегиясы бойынша балалардың эмоциялық жағдайын қалыпқа келтіру.

Жалпы сабаққа баға беру. Оқушылардың өзін өзі бағалау, бірін – бірі бағалау, мұғалімнің әдістемелік нұсқаулығы бойынша қателерін түзету.

Жетістік сатысы арқылы балалардың мақсатқа қол жеткізуін бағамдау белгілеуіш бар карточка арқылы жүргізіледі(сабақ мақсатын толық игердім деуші оқушылар- ! , толық игермедім – ?! , мақсатқа жеткен жоқпын – ??)

Залдың бос кеңістігі, Ысқырық, уақыт өлшегіш








Қосымша мәлімет



Саралау- Сіз қалай көбірек

қолдау көрсетуді жоспар-

лайсыз? Қабілеті жоғары бала-

лардың алдына қандай міндет

қоюды көздейсіз? Қабілеті төмен оқушыларды қалай қолдайсыз?


Бағалау-балалардың материалды

меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?





Пәнаралық байланыс, техникалық қауіпсіздік сақтау ережесі.

Қабілет деңгейлеріне байланысты оқушыларды А,В,С топтарына бөліп , А деңгейіне жоғары қабілетті қиындау тапсырма беріп, В деңгейіне орташа тапсырма беріп, С деңгейіне жеңілдетілген тапсырма беріледі. Топқа қабілеті әр деңгейдегі оқушыларды саралап,бір топқа жинақтау.

Мысалы:Допты ойынға қосуды деңгейіне сәйкес әр түрлі қашықтықта беруге рұқсат етіледі. Көшбасшылар арқылы қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.

Қозғалу тәжірибесін

әділ бағалау.



Сабақтың барысында оқушылыр өзін-өзі, бір-бірін және топтар арасында бағалау үстінде болады. Сабаққа қатыспайтын оқушылар мұғалімнің көмекшісі ретінде төрелікте, ақпарат іздеуде болады.

Физика, биология,геометрия

Жаттығу орындауда, ойын барысында бір біріне құрмет көрсете отырып қауіпсіздік ережесін сақтайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!