Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Халықтар географиясы
Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі сөздер мен терминдер: нәсіл, этнос, ұлт, теңдік ,нәсіл аралық топтар
« Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді жүзеге асыру мақсатында , оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу.
Нәсілге ұлтқа бөлінбей, бейбітшілікке өмір сүруге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қазан 2018
737
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Адам. Жер.Ғалам
Күні:06.04.2018ж
Сынып: 5
Мектеп: 46
Мұғалімнің аты-жөні:Шығанбаева Н.С
Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар: -
Сабақтың тақырыбы
5.1.Е.Халықтар географиясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес)
5.2.7.2. Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау;
Сабақтың мақсаты
1. Нәсілдік белгілерді ажыратып , нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін анықтайды;
2. Дүниежүзі халқының негізгі нәсілдерін ажыратады.
3. Нәсілдердің материктер мен оның бөліктеріне қалай таралатынын салыстырады
Бағалау критерийі
Білу: Нәсілдік белгілердің қалыптастыру факторларын анықтайды
Түсіну: Нәсілдік белгілердің қалыптастыру факторларын талдайды
Қолдану: Нәсілдердің теңдігін дәлелдейді
Тілдік мақсаттар
Оқылым.Мәтінмен жұмыс жасау барысында нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау: ресурстық парақтармен дерек көздерін оқиды.
Тыңдалым-айтылым: Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау барысындатоптық талдау жүргізеді, бір-бірінің пікір, ұсыныстарын, дәлелдерін тыңдайды, мазмұн бойынша толық жауап береді.
Жазылым:Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау үшін мәлімет жинақтайды. Тапсырмалар орындайды. Осы жасаған жұмыстарына қысқаша сипаттама береді, тұжырым жасайды.
Негізгі сөздер мен терминдер: нәсіл, этнос, ұлт, теңдік ,нәсіл аралық топтар
Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді жүзеге асыру мақсатында , оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу.
Нәсілге ұлтқа бөлінбей, бейбітшілікке өмір сүруге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Биология пәнімен:Адамның сыртқы келбетінің қоршаған ортаға қарай бейімделуін талдаған кезде;
Тарих пәнімен:Нәсілдік кемсітушілік, нәсіларалық проблемалар туралы білім ұштасқан кезде;
Алдыңғы білім
дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтасын сабаққа аудару
Шаттық шеңбері:
Үй тапсырмасы . Кубизм әдісі арқылы сұраймын.
Шамамен неше мың жыл бұрын жер бетінде температура төмендеді?
Алғашқы адамдар мекендеген аймақтар?
Популяция дегеніміз не?
Қай материкке адамдар қоныстанбаған?
5.Қазақстанның ежелгі қалалары жөнінде не білесіңдер?
Топқа бөлу
I- топ. Еврапоид
II-топ. Монғолоид
III-топ.Экваторлық
Тұлғааралық байланыс орнату;
-Нәсілдертехникасы бойынша топқа бөлу (еуропоид, монғолоид, негроид нәсілдері бейнеленген суреттер таратылады. Оқушылар қай нәсіл екендігін айтып, сол бойынша топқа бөлінеді)
Топ басшыларына бағалау парағын тарату.
Миға шабуылТүрткі сұрақ:
Балалар, сіздер өзара қалай топтастыңыз?
Ендеше, берілген фотосуреттер нені білдіреді? Түсіндіріңіз.
Жарайсыздар, нәсілдерді қандай белгілері бойынша ажыратамыз?
Өткен тақырыптар
Сабақтың ортасы
1-тапсырма: Жұптық жұмыс. Түсіндірме кесте әдісі
(оқушылар мәтінмен танысады, берілген кестеге нәсілдердің сыртқы ерекшеліктерін салыстырмалы түрде жазады, нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін айқындайды, жұпта талқылайды )
Кестені толтырыңыз және түсініктеме беріңіз
Сыртқы ерекшеліктері
Негроидтық
Еуропоидтық
Моңғалоидтық
Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептері
Терінің түсі
Шаштың түсі мен формасы
Мұрын пішіні
Көз пішіні
Дескриптор.
1.Нәсілдердің сыртқы ерекшеліктерін ажыратып жазады;
2.Нәсілдік белгілерді сыртқы ерекшеліктері бойынша салыстырады;
3.Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін түсіндіреді.
Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалау (әр оқушының түсіну дәрежесін бағдаршам түстерін көтеру арқылы анықтау)
2-тапсырма: Арасындағы айырмашылығы .... әдісі арқылы нәсілдердің белгілерін ажыратыңыз.
Дескриптор:
Нәсілдердің белгілерін ажырату
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау.
Сергіту сәті
Чунга-чанга мультфильмінен үзінді.
Мультфильм кейіпкерлерінің қимылдарын қайталау.
3-тапсырма: Картаға саяхат әдісі арқылы дүние жүзі картаны пайдалана отырып, нәсілдердің орналасқан аймағын табу.
Дескриптор:
Картадан еуропойдтық,негроидтық нәсілдердің таралу аймақтарың анықтайды.
Басбармақ әдісімен бағалау.
4-тапсырма.
Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі арқылы
қабілеті жоғары оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады:
Негроидтық нәсілдің терісі неге қара,шашы бұйра?
Манғолоидтардың кең танаулы болу себебі?
Еврапоедтық нәсилдердің шашының түсі?
Нәсил дегенимиз кімдер?
Нәсілдік ерекшеліктер неге байланысты болады?
Республикамыздағы этностық және нәсілдік құрамның әртүрлі болуы қандай тарихи үдерістерге байланысты?
Дескриптор:
Қойылған сұрақтың жауабын дәлелді түрде береді.
Оқушылар шапалақтау арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, смайликтер арқылы бағалау жүргізіледі.
5-тапсырма.Барлық адам нәсілдері-теңтақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын эссе жазу.
Дескриптор:Барлық адам нәсілдері-теңтақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын эссе жазады.
Бағалау:Шапалақ арқылы
оқулық,
үлестірме қағаздар
Үлестірмелі материал (Фотосуреттер)
АКТ
Сабақтың
соңы
Үй тапсырмасы . Кубизм әдісі
5б
Миға шабуылТүрткі сұрақ:
3б
1-тапсырма: Жұптық жұмыс. Түсіндірме кесте
4б
2-тапсырма: Арасындағы айырмашылығы ....
2б
3-тапсырма: Картаға саяхат
1б
4-тапсырма.
Сұрақ меннен, жауап сізден
5б
Қорытынды баға
20 б
5 18-20б
4- 15-18б
3 10-15б
Бағалау ағашыарқылы жүзеге асады
Өзіңізді бағалау ағашының қай бөлігінде тұрмын деп ойлайсыз? (қорша) Неге?
------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Үйге тапсырма: Эссе жазу Достық пен келісім мұратымыз
Бағалау парағы
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қлай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушыларға қосымша көмек көрсету үшін мынандай тапсырмалар беріледі,критерийлерге сүйене отырып, оқудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізіледі.
Бүгінгі сабақта саралап оқытудың мынандай тәсілдері қолданылады
Тапсырма тәлілі:Түсіндірме кесте әдісі
Топтасу тәсілі:
Арасындағы айырмашылығы ....
Қарқын тәсілі:
Картаға саяхат
Қорытынды:
Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі арқылы
Оқушылар сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүргізілді,топ басшысына бағалау парағы таратылды.
Бағдаршам әдіс арқылы бағалау
Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы бағалау
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
Смайлик арқылы бағалау
Картаны толтыруын бақылау
Бағалау парағы
Кері байланыс
Сынып ішінде, сабақ барысында тыныштық сақтау. Сыныптың санитарлық нормағы сай болуы, жарық, бөлмені желдету.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.
Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Мен бүгінгі сабақта қойған мақсатыма қол жеткізе алдым.Барлық оқушылар сабақта өз денгейлерін көрсете отырып,берілген тапсырмаларды толық орындады.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді,сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым,
сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.Топтық жұмыс Түсіндірме кесте әдісі тиімді болды.
2.Жеке жұмыс Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі тиімді болды себебі, оқушылар сұраққа нақты әрі жылдам жауап берді.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )?
1. саралаудың дереккөздер тәсілін пайдаланғанда тимдірек болар еді
2. саралаудың диалог және қолдау тәсілін қолданамын.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Адам. Жер.Ғалам
Күні:06.04.2018ж
Сынып: 5
Мектеп: 46
Мұғалімнің аты-жөні:Шығанбаева Н.С
Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар: -
Сабақтың тақырыбы
5.1.Е.Халықтар географиясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес)
5.2.7.2. Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау;
Сабақтың мақсаты
1. Нәсілдік белгілерді ажыратып , нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін анықтайды;
2. Дүниежүзі халқының негізгі нәсілдерін ажыратады.
3. Нәсілдердің материктер мен оның бөліктеріне қалай таралатынын салыстырады
Бағалау критерийі
Білу: Нәсілдік белгілердің қалыптастыру факторларын анықтайды
Түсіну: Нәсілдік белгілердің қалыптастыру факторларын талдайды
Қолдану: Нәсілдердің теңдігін дәлелдейді
Тілдік мақсаттар
Оқылым.Мәтінмен жұмыс жасау барысында нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау: ресурстық парақтармен дерек көздерін оқиды.
Тыңдалым-айтылым: Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау барысындатоптық талдау жүргізеді, бір-бірінің пікір, ұсыныстарын, дәлелдерін тыңдайды, мазмұн бойынша толық жауап береді.
Жазылым:Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау үшін мәлімет жинақтайды. Тапсырмалар орындайды. Осы жасаған жұмыстарына қысқаша сипаттама береді, тұжырым жасайды.
Негізгі сөздер мен терминдер: нәсіл, этнос, ұлт, теңдік ,нәсіл аралық топтар
Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді жүзеге асыру мақсатында , оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу.
Нәсілге ұлтқа бөлінбей, бейбітшілікке өмір сүруге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Биология пәнімен:Адамның сыртқы келбетінің қоршаған ортаға қарай бейімделуін талдаған кезде;
Тарих пәнімен:Нәсілдік кемсітушілік, нәсіларалық проблемалар туралы білім ұштасқан кезде;
Алдыңғы білім
дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтасын сабаққа аудару
Шаттық шеңбері:
Үй тапсырмасы . Кубизм әдісі арқылы сұраймын.
Шамамен неше мың жыл бұрын жер бетінде температура төмендеді?
Алғашқы адамдар мекендеген аймақтар?
Популяция дегеніміз не?
Қай материкке адамдар қоныстанбаған?
5.Қазақстанның ежелгі қалалары жөнінде не білесіңдер?
Топқа бөлу
I- топ. Еврапоид
II-топ. Монғолоид
III-топ.Экваторлық
Тұлғааралық байланыс орнату;
-Нәсілдертехникасы бойынша топқа бөлу (еуропоид, монғолоид, негроид нәсілдері бейнеленген суреттер таратылады. Оқушылар қай нәсіл екендігін айтып, сол бойынша топқа бөлінеді)
Топ басшыларына бағалау парағын тарату.
Миға шабуылТүрткі сұрақ:
Балалар, сіздер өзара қалай топтастыңыз?
Ендеше, берілген фотосуреттер нені білдіреді? Түсіндіріңіз.
Жарайсыздар, нәсілдерді қандай белгілері бойынша ажыратамыз?
Өткен тақырыптар
Сабақтың ортасы
1-тапсырма: Жұптық жұмыс. Түсіндірме кесте әдісі
(оқушылар мәтінмен танысады, берілген кестеге нәсілдердің сыртқы ерекшеліктерін салыстырмалы түрде жазады, нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін айқындайды, жұпта талқылайды )
Кестені толтырыңыз және түсініктеме беріңіз
Сыртқы ерекшеліктері
Негроидтық
Еуропоидтық
Моңғалоидтық
Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептері
Терінің түсі
Шаштың түсі мен формасы
Мұрын пішіні
Көз пішіні
Дескриптор.
1.Нәсілдердің сыртқы ерекшеліктерін ажыратып жазады;
2.Нәсілдік белгілерді сыртқы ерекшеліктері бойынша салыстырады;
3.Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторлары мен себептерін түсіндіреді.
Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалау (әр оқушының түсіну дәрежесін бағдаршам түстерін көтеру арқылы анықтау)
2-тапсырма: Арасындағы айырмашылығы .... әдісі арқылы нәсілдердің белгілерін ажыратыңыз.
Дескриптор:
Нәсілдердің белгілерін ажырату
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау.
Сергіту сәті
Чунга-чанга мультфильмінен үзінді.
Мультфильм кейіпкерлерінің қимылдарын қайталау.
3-тапсырма: Картаға саяхат әдісі арқылы дүние жүзі картаны пайдалана отырып, нәсілдердің орналасқан аймағын табу.
Дескриптор:
Картадан еуропойдтық,негроидтық нәсілдердің таралу аймақтарың анықтайды.
Басбармақ әдісімен бағалау.
4-тапсырма.
Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі арқылы
қабілеті жоғары оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады:
Негроидтық нәсілдің терісі неге қара,шашы бұйра?
Манғолоидтардың кең танаулы болу себебі?
Еврапоедтық нәсилдердің шашының түсі?
Нәсил дегенимиз кімдер?
Нәсілдік ерекшеліктер неге байланысты болады?
Республикамыздағы этностық және нәсілдік құрамның әртүрлі болуы қандай тарихи үдерістерге байланысты?
Дескриптор:
Қойылған сұрақтың жауабын дәлелді түрде береді.
Оқушылар шапалақтау арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, смайликтер арқылы бағалау жүргізіледі.
5-тапсырма.Барлық адам нәсілдері-теңтақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын эссе жазу.
Дескриптор:Барлық адам нәсілдері-теңтақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын эссе жазады.
Бағалау:Шапалақ арқылы
оқулық,
үлестірме қағаздар
Үлестірмелі материал (Фотосуреттер)
АКТ
Сабақтың
соңы
Үй тапсырмасы . Кубизм әдісі
5б
Миға шабуылТүрткі сұрақ:
3б
1-тапсырма: Жұптық жұмыс. Түсіндірме кесте
4б
2-тапсырма: Арасындағы айырмашылығы ....
2б
3-тапсырма: Картаға саяхат
1б
4-тапсырма.
Сұрақ меннен, жауап сізден
5б
Қорытынды баға
20 б
5 18-20б
4- 15-18б
3 10-15б
Бағалау ағашыарқылы жүзеге асады
Өзіңізді бағалау ағашының қай бөлігінде тұрмын деп ойлайсыз? (қорша) Неге?
------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Үйге тапсырма: Эссе жазу Достық пен келісім мұратымыз
Бағалау парағы
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қлай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушыларға қосымша көмек көрсету үшін мынандай тапсырмалар беріледі,критерийлерге сүйене отырып, оқудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізіледі.
Бүгінгі сабақта саралап оқытудың мынандай тәсілдері қолданылады
Тапсырма тәлілі:Түсіндірме кесте әдісі
Топтасу тәсілі:
Арасындағы айырмашылығы ....
Қарқын тәсілі:
Картаға саяхат
Қорытынды:
Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі арқылы
Оқушылар сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүргізілді,топ басшысына бағалау парағы таратылды.
Бағдаршам әдіс арқылы бағалау
Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы бағалау
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
Смайлик арқылы бағалау
Картаны толтыруын бақылау
Бағалау парағы
Кері байланыс
Сынып ішінде, сабақ барысында тыныштық сақтау. Сыныптың санитарлық нормағы сай болуы, жарық, бөлмені желдету.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.
Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Мен бүгінгі сабақта қойған мақсатыма қол жеткізе алдым.Барлық оқушылар сабақта өз денгейлерін көрсете отырып,берілген тапсырмаларды толық орындады.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді,сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым,
сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.Топтық жұмыс Түсіндірме кесте әдісі тиімді болды.
2.Жеке жұмыс Сұрақ меннен, жауап сізден әдісі тиімді болды себебі, оқушылар сұраққа нақты әрі жылдам жауап берді.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )?
1. саралаудың дереккөздер тәсілін пайдаланғанда тимдірек болар еді
2. саралаудың диалог және қолдау тәсілін қолданамын.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)