Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі «М.О. Әуезов атындағы педагогикалық
колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Н.А.
Қуандыққызы
«Келісемін»
___________
Сынып
жетекшісі:
Өзін-өзі тану пәні бойынша
сабақ жоспары
Тақырыбы: Ханс Кристан
Андерсеннің дала ертегілірі Өтетін орны: «№37 ЖОББМК» КММ
Сынып: 2 «» Мерзімі: Тобы: 30 1 Машықкер: Бекейқызы
Бұлан
Баға: «___»
___________________
Баға: «___»
___________________
Семей 2020
жыл
Мектеп: Мерзiм:
Мұғалім:
Сынып: 2 «
Тақырып: Х.К.Андерсеннің дана
ертегілері
Құндылық:
Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Ізгілік, қамқорлық,
жанашырлық
Мақсаты: оқушыларды Андерсеннің дана
ертегілерімен таныстыру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері:
Білімділік: оқушыларды ертегілерден
үлгі-өнеге алуға үйрете отырып, ізгілік, қамқорлық, жанашырлық
қасиеттері туралы түсінік беру;
Дамытушылық: оқушыларды өзіне және
өзгелерге қамқор болуға баулу;
Тәрбиелілік: оқушыларды ізгілік, қамқорлық,
жанашырлық қасиеттеріне тәрбиелеу.
|
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)
|
Сабақ
барысы:
|
Ескерту
|
1.Сәлемдесу
Сабағымызды бастамай тұрып Т
еррежесін есімізге түсірейік
-
Тәртіп
-
Талап
-
Тазалық
-
Тыныштық
-
Татулық
2.
Дәйексөз
«Ертегілер-жақсылықтың
ұясы»
«Нақыл
сөз»
Дәйексөзді бірнеше
рет оқып жаттап аламыз
|
Оқулық
|
3.Оқиғаны әңгімелеу
кезеңі
Ханс Кристиан Андерсеннің
«Ұсқынысыз үйрек» ертегісін бірге
тыңдаймыз
|
Видео
ролик
|
4.Әңгімелесу.
-
Балапан неліктен ұсқынсыз
үйрек атанды?
-
Балапан қиыншылықтарды қалайша
жеңді?
-
Балапанның аққулар арасында
өзін бақытты сезінуінің себебі неде?
|
|
5.Шығармашылық
жұмыс.
3-тапсырма(16 бет): Суреттерге қарап,
өздеріңе ұнайтын ертегі кейіпкерінің жақсы қасиеттері туралы
әңгімелеп беріңдер.
|
Оқулық, 16
бет
|
6.Таныстыру
Андерсен Ханс Кистиан 1805
жылы 2 сәуірде дүниеге келген. Оның туған жері Данияның Фиония
аралындағы Оденсе шағын қалашығы.
Әкесі қолы босаған кезде ұлына
ертегі, әңгіме кітаптарды оқып беретін.
Ханс Андерсеннің
өмірінде қиыншылық көп болды. Бірақ ол қайғыға берілген жоқ.Қайта
өз өмірінен ертегі жаза бастады. Оның ертегілері қызықты оқиғаларға
толы болып келеді. Андерсіннің ертегілірін үлкендер де, балалар да
қызыға оқиды, жақсы көреді.
|
|
7.Үй
тапсырмасы
Ханс Кристиан Андерсеннің
«Ұсқынысыз үйрек» ертегісін әңгімелеп келу
|
|
8.Сабақтың соңғы тыныштық
сәтi.
Сабақта көрініс тапқан жақсы
қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой
ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс
жасайық! - Мінеки, балалар, біздің тағы да бір
қызықты, өнегелі сабағымыз
аяқталды.
|
|