Материалдар / И и дыбысы және әрпі

И и дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқталады. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанамыз бәріміз, Арайлап атқан күнге! Топқа бөлу Әріптерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. «Әріптер сөйлейді» әдісі Ал, балалар қолдарымызда не бар? -Әріптер. -Әріп дегеніміз не? -Ал, балалар осы әріптерден не құрауға болады? -Буын құрауға болады. -Буыннан не құрауға болады? -Сөз құрауға болады. Осылай әр сөйлеген оқушы дауыс, дауыссыз үйшігін тұрғызады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2023
205
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

265

78-сабақ


Бөлім: Әліппе кезеңі



Педагогтің аты- жөні:

Сарсенбаева Бактыгул Аширбаевна

Күні: 8.12.2022ж

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

И дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

1.1.2.1 көмекші құралдар (тәрек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: сұрақтарға жауап береді. Буын сөздерді оқиды.

Көптеген оқушылар: Сөздерді буынға бөліп жазады. әріпті таниды, ажыратады және сөйлем құрайды, сәйкестендіреді.

Кейбір оқушылар: сөйлемдерден мәтін құрайды, мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы жылы күлкілерін сыйлайды.

Педагог күлкінің маңызына тоқталады.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанамыз бәріміз,

Арайлап атқан күнге!

Топқа бөлу

Әріптерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

«Әріптер сөйлейді» әдісі

Ал, балалар қолдарымызда не бар?

-Әріптер.

-Әріп дегеніміз не?

-Ал, балалар осы әріптерден не құрауға болады?

-Буын құрауға болады.

-Буыннан не құрауға болады?

-Сөз құрауға болады.

Осылай әр сөйлеген оқушы дауыс, дауыссыз үйшігін тұрғызады.





Психологиялық ахуалға берілген тақпақды дауыстап айтып, тілді жаттықтырады.







Оқушылар әріптерді таңдайды. Топқа бөлінеді


Жаңа сабаққа назар аударады. Балалар біртіндеп әріптер туралы не білетіндерін айтып береді.



Әріптерді дауысты, дауыссыз үйшігіне салады.


ҚБ.Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға шапалақтан шашу шашады.























«Шапалақ» әдісі



Жағымды әуен





Топқа бөлу

«Дауысты» тобы

«Дауыссыз» тобы


Сабақтың ортасы

(26 мин)

Тыңдалым.

Аудиожазба көріп, Ии әрпін таниды.


И әрпінің жазылуын тақтада түсіндіру

И дыбысын нүктелер арқылы бастырмалатып жазып шығады.





Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.

1-тапсырма.

Оқулықтың 81-бетінде оқуға берілген сөздерді түсініп оқуына қолдау жасау.


Би жи иық ирек

Ши жиын қиық ширек


Оқушыларға тиындар таратылады. Сол тиындардан И әрпіне байланысты буын құрайды. Дұрыс буын құраған топ тиындарын тақтаға іледі


Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.









  1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  2. Сөздерді тұтас айтылуымен түсініп оқиды.

  3. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.




Қолдау












Жарайсың



Ии әрпі

Аудиожазба























Әріптері бар тиындар тарату.


Shape2

266





  1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

  2. Сызба бойынша сөйлемдер құрап, дәптерге қатесіз көшіріп жазады: Уықты шаншиды. Шиді тоқиды. Киізді басады.

  3. Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!»,

«көк» түс «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!».






Оқулықта орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрап оқиды: Инелік – әдемі жәндік. Ол шыбын, масамен қоректенеді. Мен

оның суретін салдым.



Өлеңді мәнерлеп оқиды, жаттап алады.



Жазылым

2-тапсырма

Сызба бойынша берілген сөздерден сөйлем құрап, сәйкестендір.

Дәптерге көшіріп жазу.

Уықты Басады

Киізді Тоқиды

Шиді Шаншиды

Shape3

Тиындармен бағалау


Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

Оқулық



Слайд, плакат

Shape4





Сөйлемнің бірінші сөзін бас әріппен жазуына назар аудару.

Сергіту сәті.

«Айна» әдісі

Бірінші топ екінші топқа суреттер көрсетеді. Екінші топ оны ым-ишарамен көрсету керек. Ал бірінші топ суреттің не екенін табу керек. Тапқан топқа бір ұпай беріледі.





суреттер





Мақтау


3-тапсырма.

Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрап оқу.


Оқулық


Қолдау көрсету

Жазу дәптері


4-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

«Шапалақ» әдісі


Shape5

267


Сабақтың

соңы

(7 мин)

Бекіту және саралау


Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Инелік сөзінен жаңа сөздер құра.

  1. деңгей:

Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай

әріпті қоюға болады? Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді жаз.

...не ш..е ...нелік т...ін

( и, к, и, н, д, л )

  1. деңгей:

Инелік, ине, елік, ел сөздерінің бірімен сөйлем құра.

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


  1. деңгейдегі оқушылар жаңа сөздер құрайды: ине, елік, ел.

  2. деңгейдегі оқушылар көпнүктенің орнына тиісті әріптерді қояды.

  3. деңгейдегі оқушылар

инелік, ине, елік, ел сөздерінің бірімен сөйлем құрайды.





Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.





Саралау тапсырмалары

Рефлексия

«Бағдаршам» әдісі

Сабақтан алған әсерлерін қызыл, сары, жасыл түстеріне жабыстырады.

Өзін-өзі бағалайды.

Кері байланыс тақтасы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ