Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу. Назарын сабаққа
аудару.
Оқылым алды.
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы
-
Қандай өнер
түрлерін білесіңдер?
-
«Құлагер» поэмасы
қай өнер түріне арналған туынды
?
-
Басқа өнер
түрлерінен қандай айырмасы бар екенін
білесіңдер
1.Қанапия Телжанов
«Көкпар» картинасы .2.Құлагер ескерткішінің авторы
Сәдібек Түгел
Шоқпардай кекілі бар, қамыс
құлақ,
Қой мойынды, қоян жақ,
бөкен қабақ.
Ауызомыртқа шығыңқы, майда
жалды,
Ой желке, үңiрейген болса
сағақ.
Теке мұрын, салпы ерін,
ұзын тісті,
Қабырғалы, жоталы, болса
күшті.
Ойынды еті бөп-бөлек,
омыраулы,
Жуан, тақыр бақайлы, жұмыр
тұяқ,
Шынтағы қабырғадан тұрса
аулақ.
Жерсоғарлы, сіңірлі, аяғы
тік,
Жаурыны етсіз, жалпақ
тақтайдай-ақ.
Кең сауырлы, тар мықын,
қалбағайлы,
Сингапур
Алды-арты бірдей келсе ерге
жайлы.
Шоқпардай
кекілі бар, қамыс құлақ,
Қой
мойынды, қоян жақ, бөкен
қабақ.
Ауызомыртқа шығыңқы, майда
жалды,
Ой желке, үңiрейген болса
сағақ.
Теке мұрын, салпы ерін, ұзын
тісті,
Қабырғалы, жоталы, болса
күшті.
Ойынды еті бөп-бөлек,
омыраулы,
Жуан, тақыр бақайлы, жұмыр
тұяқ,
Шынтағы қабырғадан тұрса
аулақ.
Жерсоғарлы, сіңірлі, аяғы
тік,
Жаурыны етсіз, жалпақ
тақтайдай-ақ.
Кең сауырлы, тар мықын,
қалбағайлы,
Алды-арты
бірдейкелсеергежайлы.
|
теңеу
|
эпитет
|
Сөздікпен
жұмыс
|
Шоқпардай кекілі бар, қамыс
құлақ,
Қой мойынды, қоян жақ, бөкен
қабақ.
Ауызомыртқа шығыңқы, майда
жалды,
Ой желке, үңiрейген болса
сағақ.
|
Шоқпардай
кекілі
|
қамыс
құлақ
|
Шаша,Сағақ, сауыр, ит
өндіршек, тірсек
|
Теке мұрын, салпы ерін, ұзын
тісті,
Қабырғалы, жоталы, болса
күшті.
Ойынды еті бөп-бөлек,
омыраулы,
Тояттаған бүркіттей салқы
төсті.
|
|
|
|
Жуан, тақыр бақайлы, жұмыр
тұяқ,
Шынтағы қабырғадан тұрса
аулақ.
Жерсоғарлы, сіңірлі, аяғы
тік,
Жаурыны етсіз, жалпақ
тақтайдай-ақ.
|
|
|
|
Салпы ерін, сала
сүйек, салбыр тірсек,
Қатыбас, қаншыр
мойын, ит өндіршек.
Бітімі ойқы-шойқы,
орда-шорқы,
Пішкендей жануарды
олақ өлшеп.
Алмайды мынау бәйге,
жылқы көрсек,
Көк еті
кедір-бұдыр,
|
Оқушы назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы Өнер туралы білімдерін тақырыппен
байланыстырады
Оқушылар сабақтың
тақырыбы мен оқу мақсатын, бағалау критерийлерін
анықтайды
. Мәтіндегі
ақпаратты табу
және игеру
Сұраққа жауап
іздейді
І. Жансүгіровтың
«Құлагер» поэмасы мен А.Құнанбаевтың «Аттың сыны» өлеңін детальді
түрде оқиды, көркемдік құндылығын
анықтайды.
эпитет, теңеу
бейнелі сөздерді табады, Түсіндірме сөздіктен сөз мағынасын
анықтайды
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
|
Сабақтың
ортасы
Ақпаратты
кіріктіру және интерпретациялау
Сабақтың
соңы
|
Жұптық
жұмыс
-
-Тапсырма.
-
««Ақан сері»
кинофильмі мен «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесін салыстырыңыз ,
екі туынды арасындағы байланысты
анықтап,
-
«Құлагер»
поэмасы
«Ақан сері
кинофильмі
Ұқсастығы
«Құлагер» к/ф (реж. Болат Мансуров,
1972
Ақан сері». Деректі фильм
(«Қазақфильм», 1993
https://www.youtube.com/@kazakhfilmkz
\
1«Қазақ
қоғамындағы
сал-серілер»
Инфографикасының негізінде сал-серілердің тарихи
құндылығы мен беделін бағалайтын тұтас мәтін немесе 4 сұрақ
әзірлеңіз

І. Жансүгіровтің
"Құлагер" поэмасындағы астарлы ой және тарихи шындық арасындағы
байланысты
айқындау
1-тапсырма
1. Мәтінді
оқыңыздар.
2.Тұтас емес мәтіннен алынған ақпаратты пайдаланып,
поэмадағы астарлы ой мен тарихи шындықты болжаңыздар. Эссе
құрылымын сақтап «Қазақ және жылқы»
тақырыбында дәлелді эссе жазыңыз
.

2-тапсырма .
Құлагер» кинофильмі және тұтас емес мәтіндегі ақпартқа сүйеніп,
тарихи құндылықты салыстырыңыз
кестені
толтырыңыз
Шығармадағы астарлы
ой
|
Шығармадағы тарихи
шындық
|
Өз
ойыңыз
|
Ақанның Құлагерден
айырылу себебі неде
?
|
|
|
Батыраш Ақанға неге
ызалы?
|
|
|
|
2.Ақпаратты кіріктіру және
интерпретациялау
Поэма мен
кинофильмдегі ақпараттарды салыстырады, екі туынды арасындағы
байланысты анықтап, кейіпкер мінез-құлқын
түсінеді.
Дескриптор
2
Ақан бейнесін
сипаттайды
Поэмадан
үзінді келтіре алады
Шығармадаығ
байланысты анықтайды
Ұсынылған
ақпарат негізінде қорытынды
жасайды.
Тұтас емес мәтінмен
жұмыс жасайды. , Мәтіннің
әртүрлі бөліктерінен немесе әртүрлі
мәтіндерден алынған ақпаратты біріктіру негізінде
қорытынды
жасау.
Дескриптор
1
1.Мәтін құрылымын
сақтайды.
2.Тарихи құндылығына баға
береді
Ақпараттың мазмұны
мен формасын түсіну
және
бағалау
І. Жансүгіровтің
"Құлагер" поэмасындағы астарлы ой және тарихи шындық арсындағы
байланысты
айқындау
1-топ. «Қазақ
және жылқы» тақырыбында дәлелді эссе
жазыңыз
Дескриптор:
-
Тақырыпқа қатысты өз
көзқарасын білдіреді;
-
Эссе құрылымын
сақтайды;
-
Дәлелді мысалдар
келтіре алады;
-
мәселенің
маңыздылығын түсінеді..
ҚБ
Дескриптор
1
1.Автор қолданған тәсілдің
мақсатын түсінеді .
2.Мәтіннен оқығаны мен заман
шындығының арасындағы байланысты
айқындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
Ақын шығармалар
жинағы
https://www.youtube.com/watch?v=XxVgLpqfCTE
|