Материалдар / И. Крылов. Шегiртке мен құмырсқа

И. Крылов. Шегiртке мен құмырсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
И. Крылов. Шегiртке мен құмырсқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2018
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: И. Крылов. Шегiртке мен құмырсқаМектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарАдам емес, жануарлар, жансыз заттар әрекет ететін мысалдың рөліндегі жәндіктер өміріне тоқталу. Өлең түрінде берілген шағын шығарманың мазмұнын ашу.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын.
Бұрыннан бар білімдеріТапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіМен саған сенемінӘуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Қызығушылықты оятуРебусты шеш

Таныстырылым.
Ортасы

Жаңа сабақЖаңа сабақпен таныспас бұрын жұмбақтарды шешіп алайық:1. Ат басты,Арқар мүйізді.Бөрі кеуделі,Бөкен санды. (Шегіртке)2. Ине бел, қылқа мойын, қара батыр,Қара тауды арқалап бара жатыр. (Құмырсқа)- Енді осы шегіртке мен құмырсқа туралы не білетінімізді айтайық.V. Мысал - кейіпкерлері адам емес аң, жан - жануар арқылы адам бойындағы мінді тұспалдап, әжуа - күлкі етеді. Осындай шағын көлемді оқиғаны, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарма.VI. Биологиялық анықтамаҚұмырсқаның адам денсаулығына пайдасы: Аяғы ауыратындар кей жағдайларда құмырсқа илеуіне аяғын салып құмырсқаға шақтырған. Құмырсқадан алынатын дәрілер буын ауруларын, қант диабетін емдеуде, қан қысымын реттеуде қолданылады. Оңтүстік Азия елдері, Мексика тұрғындары құмырсқаны тамақ ретінде де пайдаланады. Құмырсқаның 10 мыңдай түрі бар.Ауыл шаруашылығына өте қауіпті бунақденелілердің бірі - шегірткелер. Өзге жәндіктерден айырмашылығы - бір немесе екі жұп қанаттары бар. Сондықтан ұша алады.VII. Оқулықпен жұмыс ( Топпен жұмыс)1 - топАбай ата туралы не білеміз, қандай шығармаларын оқыдық?2 - топМысал туралы не білесіңдер?Мысал туралы түсінік бер.3 - топТабиғат туралы өлеңін айт













Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.

Сергіту сәтіОрманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Шығармашылық тапсырма.1 - топ: жаз мезгіліндегі шегіртке2 - топ: қыс мезгіліндегі шегіртке3 - топ: Сен құмырсқаның орнында болсаң, не істер едің?«Синквейн» әдісі.Оқушылар постерге бес жолды өлең жазады.
Үйге тапсырма: - Мысалды рөлге бөліп оқу- Шегіртке мен құмырсқаның іс - әрекетін сипаттайтын мақал - мәтел жазу.- Суреттерін салу.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?



Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:



Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ