Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ

БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ


МКҚК №21 КОЛЛЕДЖ



Бинарлық ашық сабақ


Тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары


Кәсібі: 1201000 «Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану»

Біліктілігі: 1201072 «Автокөліктерді жөндеуші слесары»

Пән: «Автомобильдердің құрылымы»

Өту мерзімі: 20.12.2016 жыл

Сабақтың №26

Тобы: 3-16












Арнайы пән оқытушысы: Абдуахит Б.












Түркістан қаласы – 2018 жыл

Сабақтың жоспары

Тақырыбы: Қосиінді-бұлғақты механизм

Сабақтың тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары.

Сабақтың оқу-тәрбиелік мақсаты

1.Білімділік: Қозғалтқыштың қосиінді-бұлғақты механизмін бөлшектеу, жинау және реттеу жолдарын үйрете отырып, студенттердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.

2.Тәрбиелік: Студенттерді кәсіби біліктілікке, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, өздігінен шешім қабылдай білуге және еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

3.Дамытушылық: Студенттердің техникаға деген сүйіспеншілігін, ойлау дағдысы мен пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: зертханалық, бинарлық сабақ.

Уақыты: 45 мин

Оқыту формасы: жеке, топтық.

Пәнаралық байланыс: еңбекті қорғау, физика, материалтану, ТҚК.

Сабақтың материалдық – техникалық жабдықтары: оқулық, плакаттар, компьютер, интерактивті тақта, интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасы, тақырыпқа арналған слайд, кілттер жинағы, балға, үстел, HONDA қозғалтқышы.

Әдебиет: Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.

Сабақ барысы.

І. Ұйымдастыру бөлімі. (3-4 мин)

1. Топпен сәлемдесу, студенттерді түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

2. Киімдерінің техникалық қауіпсіздік ережелеріне сай екендігін қадағалау.

ІІ. Кіріспе нұсқау. (10-12 мин)

Арнайы пән оқытушысы. Топты екіге бөлу арқылы кіріспе нұсқауды бастаймын. Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, үй тапсырмасынан сұрақтар мен тапсырмалар беремін.

І-топ. 1-тапсырма. Технологиялық реті бойынша автомобильді құрылымдық бірліктерге бөлшектеңіздер?


Shape1

ІІ-топ. 1-тапсырма. Цилиндр суреттеріне рет-ретімен басып отырып төрт тактылы қозғалтқыштың жұмыс циклын анықтаңыздар?

Shape2

Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып топқа кезек кезек сұрақтар беру.


Shape3



Shape4 Shape5


Shape6


Shape7


Shape8


ІІІ. Ағымдағы нұсқау (кезекті нұсқау). (18-20 мин)

Өндірістік оқыту шебері

Қосиінді-бұлғақты механизм ақауларынан қозғалтқыш жұмыс істеген кезде әртүрлі шу мен тарсылдар байқалады және цилиндрлердегі компрессия азаяды, поршень үстіндегі кеңістіктен картерге газдар жоғарғы мөлшерде өтеді. Қозғалтқыштағы дүрсілді стетаскоппен тыңдап біледі. Бұл үшін стетаскоптың стерженін қозғалтқыштың дүрсіл пайда болу мүмкіндігі бар жерлеріне тигізеді. Жану камерасы мен поршеньдерді күйеден тазарту үшін салқындату жүйесіндегі сұйықтықты (суды) ағызып, күбішіктерді (шлангілерді) ажырату, цилиндрлер қалпақшасының қақпағын шығарып алып, гайканы босату, цилиндрлер қалпақшасын блоктан абайлап ажыратып алу қажет. Күйені ағаш қырғышпен немесе жұмсақ металдан жасалған қырғышпен тазартады. Күйені тазарту алдында детальдарды керосинмен (бензинмен) майлап оны жұмсартады.


ІV. Қорытынды нұсқау. (8-10 мин)

Арнайы пән оқытушысы. Қорытынды нұсқауда интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, топқа тапсырмалар беремін.

І-топ. 2-тапсырма.


Shape9


ІІ-топ. 2-тапсырма.


Shape10

Shape11

V.Үйге тапсырма. (2-3 мин)

1. Стетоскоп түрлерін анықтап жазып келу.

2. Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. IІ бөлім. §4.5 қысқаша конспект жазу. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
4497
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі