ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ
БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
МКҚК №21 КОЛЛЕДЖ
Бинарлық ашық сабақ
Тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары
Кәсібі: 1201000 «Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану»
Біліктілігі: 1201072 «Автокөліктерді жөндеуші слесары»
Пән: «Автомобильдердің құрылымы»
Өту мерзімі: 20.12.2016 жыл
Сабақтың №26
Тобы: 3-16
Арнайы пән оқытушысы: Абдуахит Б.
Түркістан қаласы – 2018 жыл
Сабақтың жоспары
Тақырыбы: Қосиінді-бұлғақты механизм
Сабақтың тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары.
Сабақтың оқу-тәрбиелік мақсаты
1.Білімділік: Қозғалтқыштың қосиінді-бұлғақты механизмін бөлшектеу, жинау және реттеу жолдарын үйрете отырып, студенттердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.
2.Тәрбиелік: Студенттерді кәсіби біліктілікке, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, өздігінен шешім қабылдай білуге және еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
3.Дамытушылық: Студенттердің техникаға деген сүйіспеншілігін, ойлау дағдысы мен пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: зертханалық, бинарлық сабақ.
Уақыты: 45 мин
Оқыту формасы: жеке, топтық.
Пәнаралық байланыс: еңбекті қорғау, физика, материалтану, ТҚК.
Сабақтың материалдық – техникалық жабдықтары: оқулық, плакаттар, компьютер, интерактивті тақта, интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасы, тақырыпқа арналған слайд, кілттер жинағы, балға, үстел, HONDA қозғалтқышы.
Әдебиет: Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі. (3-4 мин)
1. Топпен сәлемдесу, студенттерді түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
2. Киімдерінің техникалық қауіпсіздік ережелеріне сай екендігін қадағалау.
ІІ. Кіріспе нұсқау. (10-12 мин)
Арнайы пән оқытушысы. Топты екіге бөлу арқылы кіріспе нұсқауды бастаймын. Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, үй тапсырмасынан сұрақтар мен тапсырмалар беремін.
І-топ. 1-тапсырма. Технологиялық реті бойынша автомобильді құрылымдық бірліктерге бөлшектеңіздер?
ІІ-топ. 1-тапсырма. Цилиндр суреттеріне рет-ретімен басып отырып төрт тактылы қозғалтқыштың жұмыс циклын анықтаңыздар?

Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып топқа кезек кезек сұрақтар беру.





ІІІ. Ағымдағы нұсқау (кезекті нұсқау). (18-20 мин)
Өндірістік оқыту шебері
Қосиінді-бұлғақты механизм ақауларынан қозғалтқыш жұмыс істеген кезде әртүрлі шу мен тарсылдар байқалады және цилиндрлердегі компрессия азаяды, поршень үстіндегі кеңістіктен картерге газдар жоғарғы мөлшерде өтеді. Қозғалтқыштағы дүрсілді стетаскоппен тыңдап біледі. Бұл үшін стетаскоптың стерженін қозғалтқыштың дүрсіл пайда болу мүмкіндігі бар жерлеріне тигізеді. Жану камерасы мен поршеньдерді күйеден тазарту үшін салқындату жүйесіндегі сұйықтықты (суды) ағызып, күбішіктерді (шлангілерді) ажырату, цилиндрлер қалпақшасының қақпағын шығарып алып, гайканы босату, цилиндрлер қалпақшасын блоктан абайлап ажыратып алу қажет. Күйені ағаш қырғышпен немесе жұмсақ металдан жасалған қырғышпен тазартады. Күйені тазарту алдында детальдарды керосинмен (бензинмен) майлап оны жұмсартады.
ІV. Қорытынды нұсқау. (8-10 мин)
Арнайы пән оқытушысы. Қорытынды нұсқауда интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, топқа тапсырмалар беремін.
І-топ. 2-тапсырма.

ІІ-топ. 2-тапсырма.


V.Үйге тапсырма. (2-3 мин)
1. Стетоскоп түрлерін анықтап жазып келу.
2. Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. IІ бөлім. §4.5 қысқаша конспект жазу. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары
Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ
БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
МКҚК №21 КОЛЛЕДЖ
Бинарлық ашық сабақ
Тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары
Кәсібі: 1201000 «Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану»
Біліктілігі: 1201072 «Автокөліктерді жөндеуші слесары»
Пән: «Автомобильдердің құрылымы»
Өту мерзімі: 20.12.2016 жыл
Сабақтың №26
Тобы: 3-16
Арнайы пән оқытушысы: Абдуахит Б.
Түркістан қаласы – 2018 жыл
Сабақтың жоспары
Тақырыбы: Қосиінді-бұлғақты механизм
Сабақтың тақырыбы: Иінді-бұлғақты механизмнің бөлшектері және оның ақаулары.
Сабақтың оқу-тәрбиелік мақсаты
1.Білімділік: Қозғалтқыштың қосиінді-бұлғақты механизмін бөлшектеу, жинау және реттеу жолдарын үйрете отырып, студенттердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.
2.Тәрбиелік: Студенттерді кәсіби біліктілікке, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, өздігінен шешім қабылдай білуге және еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
3.Дамытушылық: Студенттердің техникаға деген сүйіспеншілігін, ойлау дағдысы мен пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: зертханалық, бинарлық сабақ.
Уақыты: 45 мин
Оқыту формасы: жеке, топтық.
Пәнаралық байланыс: еңбекті қорғау, физика, материалтану, ТҚК.
Сабақтың материалдық – техникалық жабдықтары: оқулық, плакаттар, компьютер, интерактивті тақта, интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасы, тақырыпқа арналған слайд, кілттер жинағы, балға, үстел, HONDA қозғалтқышы.
Әдебиет: Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі. (3-4 мин)
1. Топпен сәлемдесу, студенттерді түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
2. Киімдерінің техникалық қауіпсіздік ережелеріне сай екендігін қадағалау.
ІІ. Кіріспе нұсқау. (10-12 мин)
Арнайы пән оқытушысы. Топты екіге бөлу арқылы кіріспе нұсқауды бастаймын. Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, үй тапсырмасынан сұрақтар мен тапсырмалар беремін.
І-топ. 1-тапсырма. Технологиялық реті бойынша автомобильді құрылымдық бірліктерге бөлшектеңіздер?
ІІ-топ. 1-тапсырма. Цилиндр суреттеріне рет-ретімен басып отырып төрт тактылы қозғалтқыштың жұмыс циклын анықтаңыздар?

Интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып топқа кезек кезек сұрақтар беру.





ІІІ. Ағымдағы нұсқау (кезекті нұсқау). (18-20 мин)
Өндірістік оқыту шебері
Қосиінді-бұлғақты механизм ақауларынан қозғалтқыш жұмыс істеген кезде әртүрлі шу мен тарсылдар байқалады және цилиндрлердегі компрессия азаяды, поршень үстіндегі кеңістіктен картерге газдар жоғарғы мөлшерде өтеді. Қозғалтқыштағы дүрсілді стетаскоппен тыңдап біледі. Бұл үшін стетаскоптың стерженін қозғалтқыштың дүрсіл пайда болу мүмкіндігі бар жерлеріне тигізеді. Жану камерасы мен поршеньдерді күйеден тазарту үшін салқындату жүйесіндегі сұйықтықты (суды) ағызып, күбішіктерді (шлангілерді) ажырату, цилиндрлер қалпақшасының қақпағын шығарып алып, гайканы босату, цилиндрлер қалпақшасын блоктан абайлап ажыратып алу қажет. Күйені ағаш қырғышпен немесе жұмсақ металдан жасалған қырғышпен тазартады. Күйені тазарту алдында детальдарды керосинмен (бензинмен) майлап оны жұмсартады.
ІV. Қорытынды нұсқау. (8-10 мин)
Арнайы пән оқытушысы. Қорытынды нұсқауда интербелсенді мультимедиялық оқыту компьютерлік бағдарламасын пайдаланып, топқа тапсырмалар беремін.
І-топ. 2-тапсырма.

ІІ-топ. 2-тапсырма.


V.Үйге тапсырма. (2-3 мин)
1. Стетоскоп түрлерін анықтап жазып келу.
2. Жүнісбеков П. Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы. IІ бөлім. §4.5 қысқаша конспект жазу. Оқулық. 3-басылым. – Астана: Фолиант, 2013. – 55 бет.
шағым қалдыра аласыз














