Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ тарауы

    3-бөлім:Адам жанының құпиясы

    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні: Алдашова Әдемі

    Сынып: 9

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    І.Жансүгіров «Бай-бай, Құлагерім!...»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


    9.1.2.1.Әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

    9.2.3.1. Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру


    Сабақтың мақсаттары








    Барлық оқушылар:Шығарманың тақырыбы мен идеясындағы психологизмді

    анықтайды, шығармадан көркемдегіш құралдарды табады.

    • Оқушылардың басым көпшілігі:шығармадағы кейіпкер психологиясын анық

    • тайды.Шығармадағы құбылту мен айшықтау түрлерін талдайды.

    Кейбір оқушылар: Шығармадағы кейіпкер психологиясын анықтауда графика

    лық органайзермен жұмыс жасайды. Ақан бейнесін салыстыра талдап, автордың а кейіпкер кейіпкер ақ кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігіне өзіндік баға береді.


    Бағалау критерийі

    Әдеби шығармадағы психолизмді анықтайды.

    Көркемдегіш құралдарды табады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар білетін болады: Құлагердің Ақан сері өміріндегі алатын орнының қаншалықты маңызды екенін бағамдайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Ақан, тұлпар, ас, бәйге, қастандық, жоқтау, бала, жауыз.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ақан сері, қандықол қастық, Құлагердің жолдасы,күңіренген дауыс.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    Ақанның Құлагерді жоқтауында серінің басқа да мұң-зары болуы мүмкін бе?


    Құндылықтарға баулу

    Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталғанын бағамдап, құрмет сезімі қалыптасады.Коммуникативтік қарым-қатынас дағдысы қалыптасады. Сыни тұрғысынан ойлайды, топтық, жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық пен құрмет көрсетеді.

    Пәнаралық байланыс

    «Талғам. «Жігіт сипат» Ақан сері Қорамсаұлы», Қазақ тілі, 7-сынып.

    Алдыңғы оқу

    Ақан сері, Құлагер туралы біледі. С.Жүнісов «Ақырғы бәйге», Қазақ әдебиеті,5-сынып.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақ басы

    5 минут


    2 мин






    3 мин


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнатылады.

    «Ыстық алақан» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне достық тілектерін білдіреді.

    ҚБ. «Қол шапалақтау»


    Үй тапсырмасымен жұмыс:

    «Сауқат бер» әдісі. Қырыққабат секілді оралған парақтардың әр қабығын ашқан сайын оқушылар сұрақтар алып отырады. Сұрақтар өткен сабаққа байланысты болады.

    ҚБ. Мадақтау.


    Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.


    Топқа бірігеді. Оқушылар үш түсті қағаз қиындылары арқылы:

    1-топ Тұлпар

    2-топ Жүйрік

    3-топ Жорға болып бірігеді.


    «Қазақ әдебиеті» оқулығы. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж. Б.Керімбекова, Ж.Мұқанова.


    Қиық қағаздар

    Shape3 Shape2 Shape1


    Сабақ ортасы

    30 минут

    5 мин
















    5мин



















    7 мин
















    5мин







    5 мин












    8мин




















    2 мин





    Қызығушылықты ояту.

    «Кинометафора» әдісі арқылы «Құлагер» фильмінен үзінді көрсетіледі.

    Бейнероликтен қандай іс-әрекеттерді байқадыңдар?

    Құлагер өліміне кім кінәлі деп ойлайсыңдар?

    ҚБ. Мұғалім мадақтауы.


    ТЖ. «Фишбоун» әдісі. Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтіннен тапқан көркемдегіш құралдарды тауып, сызбаға түсіріп, сынып алдында қорғайды.

    Орындау барысы:



    Көргенде ол мынадай сұмдық істі,

    Үстіне Құлагердің құлап түсті.

    Білмеді не болғанын, айырылды естен,

    Аймалап Құлагердің басын құшты...


    Не болды-ай,бай-бай, саған Құлагерім?!

    Суалдың, сорлы иеңнің бұлағы едің...

    Тірегі көңілімнің, бәйтерегім,

    Бұл жерге қалайынша құлап едің?!


    Құлагер, қолда өсірген құлыным-ай!

    Ішінде омыртқамның жұлыным-ай!

    Жын ба екен, сайтан ба екен қаза болғыр,

    Қандықол қастықпенен ұруын-ай!».

    Көзіңнен айналайын тостағандай,

    Қияр ем сені не ғып тастағанға-ай.

    Басыңды итке неге иіскетейін,

    Ерте-кеш құшақтамай жас баламдай.

     

    ҚБ. ҚБдескриптормен бағалау.

    -шығармада қолданылған көркемдегіш құралдарды ажыратады;

    -көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.

    -автор стилін анықтайды.


    Ж.Ж. «Салыстыру кестесі» әдісі.

    Оқушылар шығарма басындағы Ақан мен шығарма соңындағы Ақанның көңіл-күйін салыстырып, ақының кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігін талдайды.









    ҚБ.Бағдаршам.дескриптор.


    Ж. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы көркемдегіш құралдарды талдап, автордың кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігіне баға береді.

    Shape6 Shape5 Shape4

    р

    оь



    Shape7

    л


    Shape9 Shape8

    р

    ри




    Shape11 Shape10

    р

    р






    Ұ.Ж. «Неге, неге,неге?» әдісі.


    Кейіпкерге хат.


    ҚБ. Мұғалім мадақтамасы.


    Кері байланыс: «Білім қоржыны»әдісі арқылы кері байланыс орнату.


    Picture 5

    Рефлексия. Өзін-өзі бағалау парақшасын тарату.




    Үй тапсырмасы: «Құлагер» поэмасының жазылу тарихы.


    Жоспарлаудағы рефлексия. Сабақ тақырыбына сай оқу мақсаттары және сабақ мақсаттары таңдалып алынды. Сабақ жоспары SMART өлшеміне сай құрылды. Оқушылар бұл сабақта І.Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының «Бай-бай, Құлагерім!..» бөліміндегі көркемдегіш құралдар талданып, автор стиліне баға беріледі. Сабақ барысында пайланылған әдіс-тәсілдер оқушылардың қызығушылығын арттырып, сыни ойлау қабілеттерін жетілдіреді.

    Саралау. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көресту жүзеге асырылады.

    Барлық оқушылар шығармадан көркемдегіш құралдарды тауып, автор стиліне баға береді.

    • Көпшілігі шығармадағы кейіпкер психологиясын анықтайды.

    Кейбір оқушылар графикалық органайзермен жұмыс жасап, сараланған тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау. Оқушылардың алга ілгерілеуін дамыту мақсатында бірнеше қалыптастырушы бағалау түрлерін қолданамын. Топтық, жұптық,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алдашова Адеми Куандыковна
    28 Ақпан 2021
    1355
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    І.Жансүгіров "Бай, бай, Құлагерім!"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    І.Жансүгіров "Бай, бай, Құлагерім!"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ тарауы

    3-бөлім:Адам жанының құпиясы

    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні: Алдашова Әдемі

    Сынып: 9

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    І.Жансүгіров «Бай-бай, Құлагерім!...»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


    9.1.2.1.Әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

    9.2.3.1. Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру


    Сабақтың мақсаттары








    Барлық оқушылар:Шығарманың тақырыбы мен идеясындағы психологизмді

    анықтайды, шығармадан көркемдегіш құралдарды табады.

    • Оқушылардың басым көпшілігі:шығармадағы кейіпкер психологиясын анық

    • тайды.Шығармадағы құбылту мен айшықтау түрлерін талдайды.

    Кейбір оқушылар: Шығармадағы кейіпкер психологиясын анықтауда графика

    лық органайзермен жұмыс жасайды. Ақан бейнесін салыстыра талдап, автордың а кейіпкер кейіпкер ақ кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігіне өзіндік баға береді.


    Бағалау критерийі

    Әдеби шығармадағы психолизмді анықтайды.

    Көркемдегіш құралдарды табады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар білетін болады: Құлагердің Ақан сері өміріндегі алатын орнының қаншалықты маңызды екенін бағамдайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Ақан, тұлпар, ас, бәйге, қастандық, жоқтау, бала, жауыз.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ақан сері, қандықол қастық, Құлагердің жолдасы,күңіренген дауыс.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    Ақанның Құлагерді жоқтауында серінің басқа да мұң-зары болуы мүмкін бе?


    Құндылықтарға баулу

    Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталғанын бағамдап, құрмет сезімі қалыптасады.Коммуникативтік қарым-қатынас дағдысы қалыптасады. Сыни тұрғысынан ойлайды, топтық, жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық пен құрмет көрсетеді.

    Пәнаралық байланыс

    «Талғам. «Жігіт сипат» Ақан сері Қорамсаұлы», Қазақ тілі, 7-сынып.

    Алдыңғы оқу

    Ақан сері, Құлагер туралы біледі. С.Жүнісов «Ақырғы бәйге», Қазақ әдебиеті,5-сынып.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақ басы

    5 минут


    2 мин






    3 мин


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнатылады.

    «Ыстық алақан» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне достық тілектерін білдіреді.

    ҚБ. «Қол шапалақтау»


    Үй тапсырмасымен жұмыс:

    «Сауқат бер» әдісі. Қырыққабат секілді оралған парақтардың әр қабығын ашқан сайын оқушылар сұрақтар алып отырады. Сұрақтар өткен сабаққа байланысты болады.

    ҚБ. Мадақтау.


    Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.


    Топқа бірігеді. Оқушылар үш түсті қағаз қиындылары арқылы:

    1-топ Тұлпар

    2-топ Жүйрік

    3-топ Жорға болып бірігеді.


    «Қазақ әдебиеті» оқулығы. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж. Б.Керімбекова, Ж.Мұқанова.


    Қиық қағаздар

    Shape3 Shape2 Shape1


    Сабақ ортасы

    30 минут

    5 мин
















    5мин



















    7 мин
















    5мин







    5 мин












    8мин




















    2 мин





    Қызығушылықты ояту.

    «Кинометафора» әдісі арқылы «Құлагер» фильмінен үзінді көрсетіледі.

    Бейнероликтен қандай іс-әрекеттерді байқадыңдар?

    Құлагер өліміне кім кінәлі деп ойлайсыңдар?

    ҚБ. Мұғалім мадақтауы.


    ТЖ. «Фишбоун» әдісі. Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтіннен тапқан көркемдегіш құралдарды тауып, сызбаға түсіріп, сынып алдында қорғайды.

    Орындау барысы:



    Көргенде ол мынадай сұмдық істі,

    Үстіне Құлагердің құлап түсті.

    Білмеді не болғанын, айырылды естен,

    Аймалап Құлагердің басын құшты...


    Не болды-ай,бай-бай, саған Құлагерім?!

    Суалдың, сорлы иеңнің бұлағы едің...

    Тірегі көңілімнің, бәйтерегім,

    Бұл жерге қалайынша құлап едің?!


    Құлагер, қолда өсірген құлыным-ай!

    Ішінде омыртқамның жұлыным-ай!

    Жын ба екен, сайтан ба екен қаза болғыр,

    Қандықол қастықпенен ұруын-ай!».

    Көзіңнен айналайын тостағандай,

    Қияр ем сені не ғып тастағанға-ай.

    Басыңды итке неге иіскетейін,

    Ерте-кеш құшақтамай жас баламдай.

     

    ҚБ. ҚБдескриптормен бағалау.

    -шығармада қолданылған көркемдегіш құралдарды ажыратады;

    -көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.

    -автор стилін анықтайды.


    Ж.Ж. «Салыстыру кестесі» әдісі.

    Оқушылар шығарма басындағы Ақан мен шығарма соңындағы Ақанның көңіл-күйін салыстырып, ақының кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігін талдайды.









    ҚБ.Бағдаршам.дескриптор.


    Ж. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы көркемдегіш құралдарды талдап, автордың кейіпкер психологиясын берудегі шеберлігіне баға береді.

    Shape6 Shape5 Shape4

    р

    оь



    Shape7

    л


    Shape9 Shape8

    р

    ри




    Shape11 Shape10

    р

    р






    Ұ.Ж. «Неге, неге,неге?» әдісі.


    Кейіпкерге хат.


    ҚБ. Мұғалім мадақтамасы.


    Кері байланыс: «Білім қоржыны»әдісі арқылы кері байланыс орнату.


    Picture 5

    Рефлексия. Өзін-өзі бағалау парақшасын тарату.




    Үй тапсырмасы: «Құлагер» поэмасының жазылу тарихы.


    Жоспарлаудағы рефлексия. Сабақ тақырыбына сай оқу мақсаттары және сабақ мақсаттары таңдалып алынды. Сабақ жоспары SMART өлшеміне сай құрылды. Оқушылар бұл сабақта І.Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының «Бай-бай, Құлагерім!..» бөліміндегі көркемдегіш құралдар талданып, автор стиліне баға беріледі. Сабақ барысында пайланылған әдіс-тәсілдер оқушылардың қызығушылығын арттырып, сыни ойлау қабілеттерін жетілдіреді.

    Саралау. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көресту жүзеге асырылады.

    Барлық оқушылар шығармадан көркемдегіш құралдарды тауып, автор стиліне баға береді.

    • Көпшілігі шығармадағы кейіпкер психологиясын анықтайды.

    Кейбір оқушылар графикалық органайзермен жұмыс жасап, сараланған тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау. Оқушылардың алга ілгерілеуін дамыту мақсатында бірнеше қалыптастырушы бағалау түрлерін қолданамын. Топтық, жұптық,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
    28.02.2021
    1355
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алдашова Адеми Куандыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации