Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
4
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды орта
қалыптастыру. «Күтпеген жылы сөз»
әдісі.
|
Оқушылар
тақтадағы
Жабыстырылып тұрған
стикерлерді алады. Стикер артында мұғалімнен мотивациялық сөздер
мен тілектер жасырылған.
|
Мақсаты: Оқушыларға сабақ басталмай жақсы көңіл
–күй сыйлау және сабаққа деген ынтасын
ояту.
Тиімділігі: Оқушылардың көңіл күйін көтереді және сабаққа ынтасын
оятады.
|
стикер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
8
минут
10 минут
|
«Ассоциативті қатар» әдісі
бойынша оқушылар.
І.Жансүгіровтің өміріне қатысты ақпараттарды талдап,
жазушы бейнесін
анықтайды
«Борт
журналы» әдісі бойынша оқушылар
Ілияс Жансүгіров жайлы мәтіндерді талдайды.
|
Оқушылар өз дәптерлеріне сызбаны сызып, Ілияс Жансүгіровке
қатысты білетін ақпараттарын жазады. Бұл тапсырманы орындау арқылы
оқушылар І.Жансүгіровтің өміріне қатысты ақпараттарды талдап,
жазушы бейнесін
анықтайды.
Оқушыларға
«Борт
журналы» әдісі
бойынша Ілияс Жансүгіров жайлы
жазылған мәтіндер талдап,
оқып борт
журналының бағандарын толтырады.
І.Жансүгіров туралы мен
бұрыннан білетін ақпараттар
|
Жа-ңа
ақпа-рат
|
|
|
|
Мақсаты: І.Жансүгіровтің өмірі жайлы мәлімет
алады.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
-ақпараттарды талдайды;
-жаттығуларды
орындайды.
Жалпы - 5
балл
Мақсаты:
Оқушылар І.Жансүгіров
жайлы мәліметтерді еске алады.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
-ақпараттарды талдайды;
-жаттығуларды
орындайды.
Жалпы - 5 балл
|
жұмыс дәптер,
слайд
журнал
|
Сергіту
сәті
3 минут
|
«Шатасқан
сөйлемдер»
|
Оқушылар жұппен қағаз
қиындыларын алып, сөздерден сөйлем
құрайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау. «Жарайсың», «Жылдам
екенсің» сөздерімен
ынталандырады.
|
Сөздер жазылған қағаз
қиындылары
|
10
минут
7
минут
|
«Егер ... онда не болар еді?»
әдісі
бойынша оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
«Тұлға формуласы» әдісі арқылы оқушылар
Ілияс Жансүгіровтің бейнесіне талдау
жасайды.
|
«Егер ... онда не болар еді?»
әдісі
бойынша оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар:
1) Егер «Құлагер» поэмасын
басқа жазушы жазғанда не болар еді?
2) Егер Ілияс Жансүгіров
қазіргі заманда өмір сүрсе қандай тақырыпта шығарма жазатын
еді?
2) Егер Ілияс Жансүгіров
«Құлагер» поэмасын прозалық үлгіде жазса, көркемдік ерекшелігі
қандай болатын еді?
Оқушылар Ілияс
Жансүгіровтің бейнесіне талдау жасайды. Талдау барысында «қосу»,
«азайту», «бөлу», «көбейту» формулаларын қолданады.
Мысалы:
Ілияс Жансүгіров = (0,7 талғам + 0,5 түйсік) : 0,1
жалқаулық.
|
Мақсаты:
Оқушылар І.Жансүгіров
жайлы мәліметтерді еске алады.
Тиімділігі: Оқушы сұраққа жауап бере
отырып, Ілияс Жансүгіровтің жазушы ретінде идеялық, стилистикалық
тұрғыдан қабілеттерін байқап
түсінеді.
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді;
-автор қабілетін
стилистикалық тұрғыдан түсінеді. Жалпы - 5
балл
Мақсаты:
Оқушылар І.Жансүгіров
бейнесін талдау арқылы авторды жаңа қырынан
талдайды.
Тиімділігі: Оқушының танымдық
дағдысы артады.
Дескриптор:
-формулаларды
қолданады;
-тапсырмаларды
орындайды.
Жалпы - 5
балл
|
Жұмыс
дәптер
жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3 минут
|
«Табыс сатысы»
әдісі: кәдімгі сатының суреті,
сатының
1 - баспалдағы
Мен..............
БІЛЕМІН
2 - баспалдағы
Мен..................
ТҮСІНЕМІН*,
3 - баспалдағы
Мен............. ЖАСАЙ
АЛАМЫН
Үй
тапсырмасы:
І.Жансүгіров өмірі және
шығармашылы-ғымен танысу
|
Оқушылар берілген әдіс бойынша барлық сатыларға жауап беріп
шығады.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|