Материалдар / ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ АҚПАРАТТЫҚ КАРТАСЫ

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ АҚПАРАТТЫҚ КАРТАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ АҚПАРАТТЫҚ КАРТАСЫ
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ АҚПАРАТТЫҚ КАРТАСЫ


Әбіш Кекілбаев атындағы BINOM SCHOOL мектеп лицейі Математика пәні әдістемелік бірлестігің жетекшісі

1. Жалпы мәлімет

ФИО

Мектеп

Математика пәні мұғалімі

Оқытатын пәні:

Еңбек өтілі –

П. Тәжірибенің маңызды сипаттамалары

1 Инновациялық педагогикалық тәжірибе тақырыбы (ИПТ)

«_________» қолданбалы курс

2.Өзгерістер көзі (қарама-қайшылықтар, оқытудың жаңа құралдары, білім беру қызметінің жаңа шарттары).

Оқу іс-әрекетінің жаңа шарттары

З. Өзгерістер идеясы (ИПТ мәні неде: білім беру, коммуникациялық-ақпараттық немесе басқа технологияларды қолдануда, білім мазмұнын өзгертуде, оқу немесе тәрбие процесін ұйымдастыруда және т. б.)

Қолданбалы курстың маңыздылығы оқушының бейімдік дайындалу кезеңінде маңызды рөл атқарады, олардың қатарында пәнаралық және оқуға деген байланыс бар. Бұл тұста осы мәселелерді шешу оқушының ғылыми, техникалық, кәсіпшілік қабілеттіліктері мен қызығушылығын іске асыруға зор мүмкіндік береді.

4.Өзгерістер тұжырымдамасы (тәсілдері, олардың аналогтардан артықшылығы және жаңалығы, шектеулері, талап-арыздары)

Курс бағдарламасының тұжырымдамасы оның дамуы орта мектепте мамандандырылған оқыту жүйесін дамытумен байланысты оқушыларының қызығушылықтары, бейімділіктері мен қабілеттері максималды болатын тұлғаға бағытталған процесті жүзеге асыруға бағытталғаны ескерілді.

5.Өзгерістерді іске асыру шарттары (педагогтің жеке-кәсіби қасиеттерін және оның қол жеткізген кәсіби деңгейін қоса алғанда)

Сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Оқушылардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі жетілдіруі үшін жағдай жасай отырып, біз оқуды жекелендіруге негіздейміз, әр баланың даму аймағын кеңейтіп, өзгергіштік принциптері жүзеге асырылады.

6.Өзгерістердің нәтижесі.

Жоспарланған нәтиже - бұл пән бойынша білім сапасының жоғарылауы, математика пәнінен берік білімді қалыптастыру, олимпиада есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.

7.Ұсынылған инновациялық педагогикалық тәжірибе туралы жарияланымдар

-

Ш. Оқытушының инновациялық тәжірибесінің сипаттамасы

Болашағымыздың айқын болуы бүгінгі ұрпақтың дұрыс тәрбиеленуінде

екені бәрімізге мәлім. Соның ішінде жан-жақты дамыған, рухани

адамгершілік қасиеттері бар, үйлесімді, таңдау жасау жағдайында өздігімен

шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым

-қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар

тұлғаны тәрбиелеп шығару ұлы ұстаздардың үлесінде.

Мұғалім оқушыларға олардың математикалық білімдерінің сабақтас оқу пәндеріндегі, практикадағы қолданбалылығын әрдайым көрсетіп отыруы керек. Мұғалім оқушыларды есептеуге жаттықтырғанмен, көптеген дербес жағдайларды негізінен жалпысын көру біліктілігін жаттықтырғаны керек. Мұғалім жаңа математикалық ұғымдарды енгізу барысында олардың өмірдегі, басқа пәндердегі қолдануын көрсетіп отыруы қажет. Американдық педагог-математик Д.Пойа былай деген: «Математиканы білу деген не? Бұл есептерді шығара білу, онда стандарттық есептерді ғана емес, ойлаудың еркіндігін, сананың сауаттылығын, өзіндік болмысты, тапқырлықты керек ететін есептерді шығару». Әрбір есептің өзіндік әдістемелік мақсаты да бар. Есеп шығарғанда, оны шығармашылықпен шешуге, шешімінен тиісті қорытынды жасай білуге тырысу қажет.
Математика сабағындағы негізгі сауаттылыққа мыналар жатады :

1. Математика – ғылым болмысынан балама ұғымдар. Сондықтан да математика барлық ғылымдардың логикалық негізі – күре тамыры ретінде қарастырылады.

2. Математика ең алдымен оқушылардың дұрыс ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады және оны шыңдай түседі.

3. «Математикалық сауаттылық» ауызша, жазбаша қабілеттерін қалыптастыру арқылы оқушының «математикалық сауаттылықты» меңгере білу қабілетін шыңдайды.

4. Математика әлемде болып жатқан түрлі құбылысты, жаңалықты дұрыс қабылдап, түсінуге көмектеседі.

5. Математиканың болашақ тұлғаны моральдық, эстетикалық және этикалық тұрғыдан қалыптастыруда да тәрбиелік мәні бар.
Математикалық сауаттылыққа дайындау тиімді болуы үшін:

-теорияны білу , оны логикамен ұштастыру;

-есепті шығаруда тиімді жағын көруге баулу;

-апта сайын тест тапсырмаларын орындау;

-интернет материалдары арқылы дайындалу;

-түрлі тест орталықтарына қатысу;

-математикалық сайыс сабақ, пән кеші, апталықтарды математиканың даму тарихымен байланыстыру.Бұл бағдарламаның өзектілігі тереңдету алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, жоғары логикалық және операциялық мәдениетті қолдануды талап ететін стандартты емес тапсырмаларды орындау үшін оқытудың әдіс-тәсілдері негізінде жүзеге асырылуда. Бұл курстың жаңалығы бағдарламалық тапсырмалар: 1. PISA халықаралық салыстырмалы зерттеуінде зерттелетін математикалық сауаттылықтың барлық аспектілерін қалыптастыруға және бағалауға арналған. 2. Тәуелсіз немесе ұжымдық орындауға арналған тапсырмалар жиынтығын білдіреді. Барлық тапсырмалар нақты өмірлік жағдайларға негізделген.Тапсырмалар пікірлерді, ұсынылған жауаптарды және бағалау критерийлерін қамтиды. Бағдарламаның ерекшелігі практикаға бағытталған есептерді шешу оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытуға және олардың болашақ мамандығын анықтауға көмектесетіндігінде.


  1. Рецензия

  2. Өзгерістерді таратудың болжамды ауқымы мен нысандары

    _________мектеп-лицей желісінде

    Рецензенттің тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс телефондары, электрондық поштасының мекенжайы, пошталық мекенжайы


  3. Тәжірибенің инновациялық сипаттамалары**

инновациялық тәжірибенің сипаттамасы

Оқу

Тәрбие

Қосымша білім беру

1. Құндылықтар мен құндылық бағдарлары

Білім сапасы  

Жан-жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу

 

 Оқушылардың пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарға қатысуы

2. Мақсаты мен міндеттері

Математика пәнінен берік білімді қалыптастыруға үлес қосу, олимпиада есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру

 

Математикалық интуицияны дамыту, ұсынылған олимпиада тапсырмаларымен тез күресудің нақты әдістемесін жасау


Пәндік олимпиадаларда жүлделі орындар


З. Білім беруді басқару (ОІМ үшін де, оқытушылар мен авторлар үшін де)

-

-

-

4. Білім беру мазмұны

«Математика вокруг нас» курсы математика бойынша білім деңгейін көтеру және тереңдетуге, осы білімді математикалық мәселелерді шешу арқылы математикалық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.

Тереңдетілген бағытты қамтитын материалға негізделген сыныптан тыс жұмыс

 

Сыныптан тыс жұмыстар

5. Технологиялар, оның ішінде АКТ

АКТ, сыни ойлау, жобалау қызметі, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б.

Білімді функционалдық және шығармашылық қолдануға үйрету, белсенділікті дамыту, саралап оқыту және т.б.

білім беру және іскерлік ойындар 

6. Құралдар

Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар, Тест тапсырмаларының жинағы



7. Әдістері

Электронды презентациялар-ды, диалог; тестілеу (қағаз нұсқасы, ДК қолдану)

Оқушылардың өзіндік дайындығы

Қосымша (анықтамалық әдебиеттер) және интернет-ресурстарды қолдана отырып, шығармашылық тапсырмаларды орындау; 

8. Ұйымдастыру формасы

 Жеке, жұптық және топтық жұмыс

Жеке, жұптық және топтық

 Жеке, жұптық және топтық


Білім беру ортасы

 Орта буын оқушылары

Орта буын оқушылары

Орта буын оқушылары

10. Инновациялық-әдістемелік орта

Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар, ғылыми-әдістемелік әдебиеттер 

Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар 

Әдістемелік бірлестіктер, семинарлар, мұғалімдер кеңесі, шығармашылық топтар. 

11. Ақпараттық ресурстар

АКТ оқу материалы



12. Ұйымдастыру ресурстары

Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар, сабақтар, жеке сабақтар


Жобалар, хабарламалар дайындау, зерттеу тақырыптарын әзірлеуге көмек, консультациялық көмек көрсету

Пәндік апталар, олимпиадалар, конкурстар, викториналар, сабақтар, жеке сабақтар


13. Мотивациялық ресурстар

Білім сапасы, олимпиадаларды жақсы тапсыруға деген ұмтылыс

Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы әлеуметтену және тұлғаны тәрбиелеу

 

14. Кадрлық ресурстар (оқу орындарында іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін)

-

-

-

15. Ғылыми-әдістемелік ресурстар (оқу орны үшін де, оқытушылар үшін де маңызды)

Дидактикалық материалдар, әдебиеттер, пәндік журналдар, оқу құралдары, курстарға дайындық

 Дидактикалық материалдар, әдебиеттер


Дидактикалық материалдар, әдебиеттер

16. Материалдық-техникалық ресурстар (оқу орны үшін де, оқытушылар үшін де маңызды)

Педагогикалық әдебиеттер, оқу материалдары, бақылау-өлшеу материалдары, оқытудың техникалық құралдары, АКТ құралдары Педагогикалық әдебиеттер, оқу материалдары, техникалық оқу құралдары, АКТ құралдары 

 Компьютер, интерактивті тақта және мультимедиялық проектор, Интернет-ресурстар.


Компьютер, интерактивті тақта және мультимедия-лық проектор, Интернет-ресурстар.

17. Нормативтік-құқықтық ресурстар (оқу орнында іске асырылатын инновацияларды сипаттау үшін)

 -


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі