Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Интелектуалды ойын: "Не? Қайда? Қашан?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Не? Қайда? Қашан?»
Уақыты:
Мақсаты: қатысушылардың жан-жакты ойлау қабілетін ескере отырып, білім меңгеруін кеңейте түсу. Шебер сөйлеу, ой танымын жасай алу, шешім қабылдай алу, есте сақтау қиялдау сияқты қабілетін дамыту. Шапшаңдылыққа әдептілікке, білімділікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: волчок, сұрақ салынған конверттер, қара қорап, музыкалық сүйемелдеу, табло, сағат.
Жүргізуші: «Армысыздар құрметті ұстаздар, оқушылар және көрермендер (музыка) Біз «Не? Қайда? Қашан?» ойынын бастаймыз. Бүгінгі ойында мектеп ұстаздары ойнайды. Сонымен, бүгін ойнайтындар:
Енді сіздерді ойынның шарттарымен таныстырып өтейін
Сонымен ойынды бастаймыз.
Раунд 1.
1-ші сұрақ. Бұл қара қораптың ішінде киімнің бір түрі. Оны Оңтүстік өңірінде металдың атымен атайды.
Сұрақ: Батыс өңірінде бұл киімнің түрі қалай аталады?
Жауап: шалбар
Раунд 2.
2-ші сұрақ. 5-і 8-ден, 1-і 4-ден, 1-і 5-ден, барлығы 4ден тұрады.
Сұрақ: Не туралы айтылған?
Жауап:
Дүйсенбі 8 әріптен тұрады
Сейсенбі 8 әріптен тұрады
Сәрсенбі 8 әріптен тұрады
Бейсенбі 8 әріптен тұрады
Жұма 4 әріптен тұрады
Сенбі 5 әріптен тұрады
Жексенбі 8 әріптен тұрады
Барлығы апта 4 әріптен тұрады
Раунд 3.
3 сұрақ. Әр адамға бұл өмірінде екі рет әншейін беріледі. Бірақ бұны үшінші рет алу үшін адам ақша төлеуі қажет.
Сұрақ: Бұл не?
Жауап: Тіс
Раунд 4.
4 сұрақ. Онда өте ыстық. Одан шығатын жер жоқ. Оған қарасаң көзін ауырады.
Сұрақ: Қара қораптың ішіндегі не?
Жауап: Тоқ шам (лампочка)
Раунд 5.
5 сұрақ. Бір мектепте оқыған үш дос дәрігер, мұғалім, ақын. Олардың фамилиялары: Боранбаев, Иманбаев, Саматов. Дәрігердің інісі де, қарындасы да жоқ ол достарының ішіндегі ең кішісі. Саматов мұғалімнен үдкен және Боранбаевтың қарындасына үйленген.
Сұрақ: Дәрігердің, мұғалімнің және ақынның фамилияларын ата.
Жауап: Дәрігер-Имабаев, мұғалім- Боранбаев, ақын- Саматов
Раунд 6.
6 сұрақ. Назар аударыңыздар! Алдарыңызда суреттер. Ұлыбританияның Уиллшардағы ескі тастар тобын құрайтын Стоунхендж деп аталады. Бұлар б.з.б. 3100 жылдан бастап шамамен 3 кезеңде салынған. «Көк тастар» деп аталған. Олардың кейбіреулері Уэльстен 385 км қашықтыққа дейін әкелінді. Құрылыстың соңғы кезеңі шамамен б.з.б. 1300 жылдары аяқталды. Сүйреп әкелінген тастар жазғы күннің тоқырауы кезеңінде күннің батысы мен шығысының бір сызығы бойына орналастырылған.
Сұрақ: Бұл тастар не үшін салынған.
Жауап: 1. Тастардан түсетін көлеңкелер бойынша мерзім, уақытты анықтау үшін пайдаланылған.
2. Діни топтардың жиналатын жері болған.
Раунд 7.
7 сұрақ. Грек ақыны Гомердің ұзақ поэмасы “Илиадада” гректермен трояндықтардың арасында соғыс болды.
Сұрақ: Бұл соғыстың себебі неде?
Жауап: Троя ханзадасы Парис грек королінің әйелі Еленаны ұрлап кеткеннен кейін соғыс басталды.
Раунд 8.
8 сұрақ. Ағылшын тілінде сооk сөзі пісіру, ас әзірлеуді білдіреді.
Сұрақ: сооkіеs деген не? Қара қораптың ішінде не бар?
Жауап: Печенье
Раунд 9.
9 сұрақ. Көз – адамның немесе жануардың көру мүшесін білдіреді (тура мағына). Күннің көзі, бұлақтың көзі (ауыспалы мағына).
Тіл - адамның ауыз қуысында орналасқан дене мүшесі (тура мағына). Ана тілі, орыс тілі (ауыспалы мағына).
Сұрақ: Тіл мен көзге байланысты бірдей ауыспалы мағына тап.
Жауап: Тіл тиді, көз тиді
Раунд 10.
10 сұрақ. Король мен ладья бір партияда бір рет бастапқы орындарында орын ауыстыра алады. Мұнда король ладья жаққа бір торкөзгді аттап түседі де, ладья корольден асып барып жанына тұрады.
Сұрақ: Бұл орын ауыстыру қалай аталады?
Жауап: Рокировка
Раунд 11.
11 сұрақ. БЛИЦ сұрақтар
1. «Менің атым Қожа» повестінің авторы кім?
2. Күнді бір айналып шығу үшін жерге қанша уақыт керек?
3. Францияның астанасы қалай аталады?
Жауптары:
1. ( Б. Соқпақбаев) 2. (1 жыл) 3. (Париж)
Раунд 12.
12 сұрақ. Бұл қала ең көне қалалардың бірі. Оның тарихы ең кемінде 2000 жыл, мүмкін одан да бұрын пайда болған. Себебі қала өте қолайлы жерге орналасқан, табиғаты тамаша, маңайы таулар мен өзендер, жері құнарлы. Сонымен қатар бұл қала – төрт жолдың торабы, ол Батыс пен Шығыс, Оңтүстік пен Солтүстіктен келген керуен жолдарының түйісетін жері.
Сұрақ: Бұл әңгімеде қай көне қала туралы айтылған
Жауап: Түркістан
Раунд 13.
13 сұрақ. Известный русский критик В.Г. Белинский назвал эту повесть «поэмой о любви к родтне, о ненависти к захватчикам». Повесть названа по имени главного действующего лица, старого запорожеского казака, который отдал свой жизнь в борьбе с польскими захватчиками.
Вопрос: Назовите повесть и главного героя?
Раунд 14.
14 сұрақ. Это остров. При виде этого острова моряки викинги очень обрадовались. Увидев изобилие зеленой травы, они решили поселиться на этом острове. Сейчас большая часть острова стала белая, а не зеленая. Потому что, он покрыт снегом и льдом. Только на одном побережье летом растут растения. Название этого острова привлекло многих людей переселиться на этот остров. В данное время он находиться во владение Дании.
Внимание вопрос: Как называется этот остров?
Ответ: Гренландия
«Приурал мектеп-балабақша кешені» КММ
Интеллектуалды ойын
«Не? Қайда? Қашан?»
(Мәнерлеп оқу үйірме қатысушылары)
«Мәнерлеп оқу» үйірме жетекшісі:
Жапаева Т.К
2018-2019 оқу жылы
Анықтама
Тақырыбы: Не? Қайда? Қашан?
Мақсаты: қатысушылардың жан-жакты ойлау қабілетін ескере отырып, білім меңгеруін кеңейте түсу. Шебер сөйлеу, ой танымын жасай алу, шешім қабылдай алу, есте сақтау қиялдау сияқты қабілетін дамыту. Шапшаңдылыққа әдептілікке, білімділікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Уақыты: 11.12.2018 ж
Өткізген: Жапаева Т.К
«Приурал мектеп-балабақша кешені» КММ-де желтоқсан айының 11 күні «Мәнерлеп оқу» үйірме қатысушыларының арасында Тәуелсіздік күніне орай «Не? Қайда? Қашан?» интеллектуады ойыны оздырылды. Ойынға алты оқушы қатысты. Ойын қызықты өтті. Оқушыларға түрлі сұрақтар қойылып, уақыт беріліп отырды. Оқушылар өздерінің білгірліктерін көрсетіп, ойында жеңіске жетті. Ойын соңында марапатталды.
Ұсыныс: мектеп оқушыларының арасында түрлі бағыттағы шаралар оздырылса.
«Не? Қайда? Қашан?» интеллектуалдық ойынына белсене қатысып, өз білімін жақсы көрсетіп, «Білгір» атанғаны үшін
____________________________
марапатталады
Мектеп директоры: Утепбергенова Э.Б
Өткізген: Габдрахимов М.Б.
Покатилов – 2013
«Не? Қайда? Қашан?» интеллектуалдық ойынына белсене қатысып, өз білімдерін көрсетіп, жеңіске жеткені үшін
____________________________
марапатталады
Мектеп директоры: Утепбергенова Э.Б
Өткізген: Габдрахимов М.Б.
Покатилов – 2013