Абай облысының білім басқармасы
Ақсуат ауданы білім бөлімі
«М.Әуезов атындағы Көкжыра орта мектебі» КММ жанындағы интернат тәрбиешісі
Кунафина Райгул Казымовна
Интернат тәрбиешісінің қызметі, міндеттері және кәсіби құзыреттері
Интернат тәрбиешісі — тәрбиелік процестің негізгі ұйымдастырушысы және жетекшісі. Оның кәсіби қызметі балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз етуге, әлеуметтік және моральдық құндылықтарды меңгеруге бағытталған.
Негізгі қызметтері:
1. Ұйымдастырушылық қызмет
* Күнделікті тәрбие, сабақтан тыс іс-шаралар, спорттық және шығармашылық іс-шараларды ұйымдастыру.
* Тәрбие жұмысының жоспарын жасау, оқушылардың күн тәртібін бақылау.
2. Педагогикалық және тәрбиелік қызмет
* Балалардың тұлғалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын қамтамасыз ету.
* Моральдық, патриоттық, мәдени және шығармашылық тәрбиені жүзеге асыру.
3. Әлеуметтік-психологиялық қызмет
* Тәрбиеленушілердің эмоционалды жай-күйін қадағалау, психологиялық қолдау көрсету.
* Конфликт жағдайларын шешу және әлеуметтік дағдыларды дамыту.
4. Бақылау және бағалау қызметі
* Мінез-құлық, тәртіп, оқу үлгерімі, әлеуметтік қатынас нәтижелерін бақылау.
* Тәрбие жұмысын бағалап, түзету мен жетілдіру енгізу.
Негізгі міндеттері:
* Балалардың күнделікті өмірін ұйымдастыру және бақылау;
* Әлеуметтік, моральдық және мәдени құндылықтарды үйрету;
* Психологиялық қолдау көрсету, сенімді орта құру;
* Тәрбие және оқу үрдісін үйлестіру, жоспарланған іс-шараларды жүзеге асыру;
* Бос уақытты тиімді ұйымдастыру, қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту.
Кәсіби құзыреттері:
1.Педагогикалық құзыреттілік – оқу және тәрбие әдістерін жетік меңгеру, жас ерекшеліктеріне сай жұмыс жүргізу.
2. Психологиялық құзыреттілік – тәрбиеленушілердің эмоционалды, әлеуметтік және психологиялық ерекшеліктерін түсіну.
3. Ұйымдастырушылық қабілет – іс-шараларды жоспарлау, команда жұмысын ұйымдастыру.
4. Коммуникативтік қабілет – балалармен, ата-аналармен және ұжым мүшелерімен тиімді қарым-қатынас орнату.
5. Этика және моральдық құзыреттілік – педагогикалық әрекетте әділдік, адамгершілік, жауапкершілік қағидаларын сақтау.
Интернаттағы тәрбиелік жұмысты тиімді ұйымдастыру тәрбиеленушілердің тұлғалық дамуының негізі болып табылады. Жылдық жоспарлау жүйесі, негізгі бағыттар мен тәрбиешінің кәсіби қызметі балалардың әлеуметтік бейімделуіне, моральдық және мәдени құндылықтарды меңгеруіне, шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Тәрбиелік жұмыстың практикалық бағыттарын дұрыс ұйымдастыру интернаттағы тәрбие процесін нәтижелі және тұрақты етеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Интернат тәрбиешісінің қызметі, міндеттері және кәсіби құзыреттері
Интернат тәрбиешісінің қызметі, міндеттері және кәсіби құзыреттері
Абай облысының білім басқармасы
Ақсуат ауданы білім бөлімі
«М.Әуезов атындағы Көкжыра орта мектебі» КММ жанындағы интернат тәрбиешісі
Кунафина Райгул Казымовна
Интернат тәрбиешісінің қызметі, міндеттері және кәсіби құзыреттері
Интернат тәрбиешісі — тәрбиелік процестің негізгі ұйымдастырушысы және жетекшісі. Оның кәсіби қызметі балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз етуге, әлеуметтік және моральдық құндылықтарды меңгеруге бағытталған.
Негізгі қызметтері:
1. Ұйымдастырушылық қызмет
* Күнделікті тәрбие, сабақтан тыс іс-шаралар, спорттық және шығармашылық іс-шараларды ұйымдастыру.
* Тәрбие жұмысының жоспарын жасау, оқушылардың күн тәртібін бақылау.
2. Педагогикалық және тәрбиелік қызмет
* Балалардың тұлғалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын қамтамасыз ету.
* Моральдық, патриоттық, мәдени және шығармашылық тәрбиені жүзеге асыру.
3. Әлеуметтік-психологиялық қызмет
* Тәрбиеленушілердің эмоционалды жай-күйін қадағалау, психологиялық қолдау көрсету.
* Конфликт жағдайларын шешу және әлеуметтік дағдыларды дамыту.
4. Бақылау және бағалау қызметі
* Мінез-құлық, тәртіп, оқу үлгерімі, әлеуметтік қатынас нәтижелерін бақылау.
* Тәрбие жұмысын бағалап, түзету мен жетілдіру енгізу.
Негізгі міндеттері:
* Балалардың күнделікті өмірін ұйымдастыру және бақылау;
* Әлеуметтік, моральдық және мәдени құндылықтарды үйрету;
* Психологиялық қолдау көрсету, сенімді орта құру;
* Тәрбие және оқу үрдісін үйлестіру, жоспарланған іс-шараларды жүзеге асыру;
* Бос уақытты тиімді ұйымдастыру, қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту.
Кәсіби құзыреттері:
1.Педагогикалық құзыреттілік – оқу және тәрбие әдістерін жетік меңгеру, жас ерекшеліктеріне сай жұмыс жүргізу.
2. Психологиялық құзыреттілік – тәрбиеленушілердің эмоционалды, әлеуметтік және психологиялық ерекшеліктерін түсіну.
3. Ұйымдастырушылық қабілет – іс-шараларды жоспарлау, команда жұмысын ұйымдастыру.
4. Коммуникативтік қабілет – балалармен, ата-аналармен және ұжым мүшелерімен тиімді қарым-қатынас орнату.
5. Этика және моральдық құзыреттілік – педагогикалық әрекетте әділдік, адамгершілік, жауапкершілік қағидаларын сақтау.
Интернаттағы тәрбиелік жұмысты тиімді ұйымдастыру тәрбиеленушілердің тұлғалық дамуының негізі болып табылады. Жылдық жоспарлау жүйесі, негізгі бағыттар мен тәрбиешінің кәсіби қызметі балалардың әлеуметтік бейімделуіне, моральдық және мәдени құндылықтарды меңгеруіне, шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Тәрбиелік жұмыстың практикалық бағыттарын дұрыс ұйымдастыру интернаттағы тәрбие процесін нәтижелі және тұрақты етеді.
шағым қалдыра аласыз













