Психологиялық ағарту жұмысының
анықтамасы
Күні:
20. 11. 2024ж
Тақырыбы: «Жадыны дамыту»
Мақсаты: Ата-аналардың жасөспірімдердің есте
сақтау қабілетін белсенді қолдауға және ынталандыруға дайындығын
арттыру.
Міндеттері:
Жасөспірімдік кезеңде балалары қолдау үшін есте
сақтау қабілетін дамыту әдістерін қолдануға ата-аналардың
мотивациясын қалыптастыру
Ата-аналарды жасөспірім кезіндегі есте сақтау ерекшеліктерімен
таныстыру
Ата-аналарға үйде қолдануға болатын есте сақтауды
дамытудың практикалық әдістерін үйрету
Жұмыс барысы: Миға
шабуыл.
-
Пікірсайыс.
-
Топтарда жұмыс істеу.
-
Кейс талдау.
-
Қорытындыбөлім.
-
Қорытындылау,тілектер.
-
Рефлексия
Ақпарат беру. Мәтінді есте сақтау ерекшеліктері туралы ақпарат
берілді. Биологиялық түсіндіруде бұл жаста есте сақтау қабілеті
жақсарады. Алайда, жасөспірім кезеңінде өмірдің басқа салаларында
да әртүрлі өзгерістер болады. Жасөспірімнің айналасындағылардың бәрі есте сақтау
қабілетінің жақсаруына да, нашарлауына да ықпал етуі
мүмкін.
Топтық жұмыс: - Қатысушы ата-аналар 2 топқа бөлініп, шығармашылық
жұмыс үшін тақырыптары бар карточкалар алып, талқылады.
Тапсырма: Балаңызбен
есте сақтауды дамытудың қандай әдістерін қолданатыныңызды білесіз.Еске сақтауды
дамытатын осы әдістердің қайсысы тиімді? Тақырыбында талқылаулар
айтып, олардың маңыздылығына тоқталды.
Презентация және
талқылау: Әр топ өздерінің шығармашылық жобаларын
таныстырды. Ата-аналарға есте сақтау әдістері көрсетілді.Балаларға
қалай жасау керектігін психологпен бірге орындады. Жасөспірімдердің
есте сақтау қабілетін дамытудың көптеген әдісі бар екенін көрсетті,
олардың әрқайсысының өзіндік артықшылықтары мен қолдану аясы бар.
Ең тиімді тәсілдердің ішінде ассоциациялар құру және ақпаратты
құрылымдау арқылы есте сақтауды жақсартуға көмектесетін
мнемотехника әдісі таныстырылды.
Мнемотехника мен визуализация әдістерінің қалай
жұмыс істейтінін жақсы түсінуге көмектесетін қызықты жаттығу
өткізілді.
Қорытынды
рефлексия: Бұл тренинг барысында өзіңіз үшін жаңа не
үйрендіңіз?Ақпаратпен танысқан кезде ойыңыз өзгерді
ме? Неге?
«Ата- аналарға жасөспірімге
есте сақтауды қалай жақсартуға көмектесуге болатыны туралы
кеңестер» берілді. Қорытындылай келе, «шырын сыққыш»
жаттығуы жүргізілді.
Қорытынды:
-ата-аналар жасөспірім кезінде
балаларын қолдау үшін, есте сақтау қабілетін, дамыту әдістерін
қолдануға қызығушылықтарын танытты.
-жасөспірім кездегі есте сақтау ерекшеліктері
туралы түсінікке ие болды.
-Үйде қолдануға болатын есте
сақтауды дамытудың практикалық әдістерін меңгерді.
Ұсыныс: Ата –анаға:
Ата-аналардың жасөспірімдердің есте сақтау қабілетін белсенді
қолдауға және ынталандыруға дайындығын арттыру.
Педагог-психолог: Г.
Манабаева