Материалдар / Жай бөлшектерді бөлу.

Жай бөлшектерді бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау. ( 1-сабақ, Жай бөлшектерді бөлуді орындау ) Барлық оқушылар орындай алады: Кері санды табу және көбейту ережесін жай бөлшекті жай бөлшекке бөлуде пайдалану арқылы бөлуді орындау. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жай бөлшекті бөлудің ережелерін санды өрнектердің мәнін табуда, теңдеулерді және мәтінді есептерде арифметикалық амалдардарды қолдану арқылы шешу. Кейбір оқушылар орындай алады: Көбейту мен бөлудің ұқсастығы мен айырмашылығына кесте жасау, жай бөлшектерді бөлуде қолданылатын есептерді әр турлі тәсілмен шығару,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2018
1213
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқамерзімді сабақ жоспары
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:5.2.А Жай бөлшектерге амалдар қолдану.Күні:Сынып:

Мектеп:Ст.Шамалған ком, Қарасай ауданыМұғалімнің аты-жөні:Досаева Б.Б

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыЖай бөлшектерді бөлу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау. ( 1-сабақ, Жай бөлшектерді бөлуді орындау )
Сабақ мақсаттары





Барлық оқушылар орындай алады:Кері санды табу және көбейту ережесін жай бөлшекті жай бөлшекке бөлуде пайдалану арқылы бөлуді орындау.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Жай бөлшекті бөлудің ережелерін санды өрнектердің мәнін табуда, теңдеулерді және мәтінді есептерде арифметикалық амалдардарды қолдану арқылы шешу.


Кейбір оқушылар орындай алады:Көбейту мен бөлудің ұқсастығы мен айырмашылығына кесте жасау, жай бөлшектерді бөлуде қолданылатын есептерді әр турлі тәсілмен шығару,
Бағалау критерийіЖай бөлшектерді бөледі;
Тілдік мақсаттарЛексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар


Белгісіз компонентті табу ережесі негізінде теңдеулердің шешімін тұжырымдайды, жай бөлшектерді бөлу алгоритмін сипаттайды,түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Бөлінгіш, бөлгіш, өзара кері сандар,компонент.Диалогтармен жазу үшін қолданатын тіркестер:- екі бөлшекті көбейту үшін, ... керек;- ... сандары ... болғандықтан, өзара кері сандар болады;- бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу үшін, ... керек;- Көбейтуге кері амал ...
Құндылықтарға баулуТопта, жұпта және жеке жұмыстарда, сыни ойлауға өз ойларын нақты жеткізуде «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының қоғамыздағы ұлттық, бірлік, бейбитшілік, пен келісім құндыл ықтарын қалыптастыру.
Пәнаралық байланысГеометрия(аудан, периметр), Физика, география (мәтіндік есептер шығаруда) , қазақ тілі (тілдік қатынастар бойынша)
Алдыңғы оқуЖай бөлшектерді көбейту, өзара кері сандар, бөлшектерді қосу және азайту.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

2 минут
Психологиялық ахуал орнату.Сіздің көңіл-күйіңіз қалай:

Түрлі-түсті бұлттарды таңдау арқылы, көңіл-күйін анықтаймыз.Бұлттар сөйлейді-әдісіМақсаты- жаңа сабаққа ену, қызығушылықты ояту.Бұлттардың артындағы есепті өз бетімен көбейтудің қасиеттерін пайдаланып, теңдеуді шешеді. Мысалы:Мектеп құрылысын жүргізуде гүл өсіру үшін тіктөртбұрыш пішінді бірнеше гүлзар қарастырылған. Әр гүлзардың ауданымтең. Егер әр гүлзардың ұзындығы м болса, онда ені қандай болады? Егер гүлзардың енін х деп белгілесек, онда ауданды есептеу формуласы бойынша : ·x = Оқушыларға айнымалының мәнін екі әдіспен табуды ұсыныңыз.1-тәсіл. Көбейтудің белгісіз компоненті ретінде теңдеуді шешеді ·x = x = 2-тәсіл. Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткішке кері санға көбейту арқылы: ·x = теңдеуінің екі жағынкөбейткіштің кері санына, яғни көбейтеміз . = Көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік қасиетін қолданамыз. деп жазамыз да бөлшектерді қысқартамыз. СондаОсы теңдеу арқылы сабақ тақырыбын, оқу мақсатын және бағалау критерийін құрастырып, таныстырамыз.

Екі шешімді талдай отырып, бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу ережесіне жетелейміз. Ережені тұжырымдай отырып,бөлу амалы көбейту амалына кері амал екеніне көз жеткіеміз. Ережені әріптермен жазамыз.Пысықтау сұрақтары:- екі бөлшекті көбейту үшін, ... керек;- ... сандары ... болғандықтан, өзара кері сандар болады;- бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу үшін, ... керек;- Көбейтуге кері амал ...Бағалау критерийі :Жай бөлшектерді бөледі








Слайд,түрлі-түсті бұлт-тар

Тік төртбұрыштыңауданының формуласы





















































Көбейту таблицасы

слайдкөп нүкте-ніңорнынтолтыр

қббағалаупарағы







Сабақтың ортасы

( минут.)



























(2 минут)













































































«Миға шабуыл әдісі»Теориялық білімді практика жүзінде пысықтау мақсатында бөлуді орындайды (ауызша) Кері байланыс-бірін бірі түзету арқылы, дұрыс жауабын айтады. Бағалау -дұрыс жауабы слайдтан шетінен шығарып отырамыз.Саралау-қарқын,бағалау.

607,611(1,2),612Бағалау критерийі :Жай бөлшектерді бөледі.

«Ой- толғаныс әдісі»Теориялық материалды тексеру мақсатында, көбейту мен бөлудің ұқсастығы мен айырмашылығына кесте жасауоп болып кесте салды .Әр топ өздерінің жасаған кестерлерін қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды.

Қбдұрыс болса,қол шапалақ









Оқулық210-211бетҚбБағалаупарағықбБасбармақарқылы.

































Кесте жасауқб





















«ментальді карта» әдісін теориялық материалды практикамен ұштастыру үшін, жүргіземін. Дұрыстығын плюс танбасын қою арқылы дәлелдейді.Оқушылардың әрқайсысына деңгейлерінементальді карта, үлестіремін.Мысалы:Бағалау критерийі :Жай бөлшектерді бөледі.





менталді карта





























Маркерлер,флипчартМентальді картақбСмаиликтер арқылы
Сабақтың соңы







Үйге тапсырма(деңгей бойынша)А деңгейі № 608 (1, 3 )В деңгейі№ 617С деңгейі№ 628. Кері байланыс«Білім теңізіне кемеңді жібер»Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін (стикерлерін) теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағада қалады.Өз ойларын нақты түйіндеп ,тақырып бойынша түсінгендерін зерделей алады.



Оқулық214-2015бет
Қосымша мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы бі-лімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Бұлттар сөйлейді-әдісі1.тапсырма/барлығына бұлтарға жазылған тапсырмаларды дискриптор арқылы, қабілетті оқушыларға әр түрлі тәсілмен,көмексіз өздігінен бөлу/2.қарқынды/барлығы жылдам орындау,формула пайдалану,көмек қажет ететіндерге дискриптор беру,қосымша уақыт қателіктерінің алдын алуға мүмкіндік беру,қабілетті оушылар бірден бөлу/3.диалог және қолдау/барлық, оқушыларға дискриптор, қабілетті оқушыларға көбейту ережесіне байланысты қосымша сұрақтар беру, сөзбен қолдау және ынталандыру /4.қортынды/барлық оқушылар орындай тапсырманы отырып, Көбейтуге кері амал ...бөлу екеніне көз жеткізеді,қабілетті оқушыларға формуланы қорыту/.5.бағалау/барлығы дискриптор және сұраққа дұрыс жауап, бірін бірі,қабілетті оқушылар эксперт ретінде топтарды 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ