Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ: 5.2A Жай бөлшек терге амалдар қолдану Сабақ №44

    Мектеп: «А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» кмм


    Күні:

    09.11.2021


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Жиемуратова Нуржамал Жанабаевна


    Сынып: 5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру;

    Оқушылардың басым бөлігі: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру ережесін қолданып, есептер шығару;

    Кейбір оқушылар: Мәтіндік есептерді шығаруда бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп есептеу;


    Сабақ барысы

    Сабақ-тың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс


    Сабақ- тың

    басы

    «Ой- түрткі»

    Өзіңді тексер:

    Қандай бөлігі боялған?

    а) қызыл түспен в) сары түспен с) жасыл түспен

    Амандасады.

    Оқушылар есептер шығарады.

    Жауабы: а) қызыл а) қызыл а) қызыл а) қызыл

    Дескриптор:


    - Сұрақтарға жауап береді 1 балл

    - бөлшектерді жазады, 1 балл

    -Бөлшектерді қысқартады; 1 балл

    Дидактика-лық материал.


    Сабақ-

    тың ортасы


    Топтық жұмыс

    «Кім жылдам» әдісі

    1.а)Әрбір бөлшектін алымы мен бөлімін 3- ке көбейтіңіз:

    ; ; ;

    2.Неліктен тең болатынын түсіңдіріңіз:


    1.Ең кіші ортақ бөлімге келтіріңіз:

    1)

    2)

    3)

    4)

    «ЖЫЛДАМ ТАП» әдісімен есеп.

    х-тің қандай мәнінде теңдік тура болады?

    ; ; ;

    Оқушылар тапсырмаларды орындайды.

    Жалпы сыныппен жұмыс:

    1. а) Әрбір бөлшектін алымы мен бөлімін 3- ке көбейтіңіз:

    ; ; ;

    2.Неліктен тең болатынын түсіңдіріңіз:

    1. Ең кіші ортақ бөлімге келтіріңіз:

    1) ОБ-20

    2) ОБ-16

    3) ОБ-80

    4) ОБ-30

    Мәтіндік есептерді шығаруда белгісіз сан х- ті табады

    ; ; ;

    Бағалау критерийлері Жай бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады Дескрипторлар

    • Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі 1 балл

    • Бөлшектердің неліктен тең болатынын түсіңдіре алады 1 балл

    • Жай бөлшектерді қысқартып, ең кіші ортақ бөлімге келтіре алады

    1 балл

    Дескриптор:

    • Берілген бөлшектегі белгісіз сан Х- ті табады

    1 балл

    Қалыптасты-рушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

    Алдамұратова Т. А. Байшоланова Қ. С. Байшоланов Е.С. 2017

    “Атамұра” 2017


    Сабақ-тың соңы

    Кері байланыс.

    «Білім қоржыны»


    Оқушылар кері байланыс береді.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    Саралаудың

    «Жіктеу» түрлі түсті қағаздар арқылы топтарға жіктеймін.

    «Дерек көздер» оқушылар оқулықпен,слайд арқылы жұмыс жасайды.

    «Тапсырма» сабақ мақсатына сай тапсырмалар беремін.

    «Қарқын» топтық жұмыста уақытқа байланысты есептер шығарады.

    «Диалог және қолдау көрсету» түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын.

    «Қорытынды» күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлап отырамын.

    «Бағалау» оқушылардан бүгінгі тақырыпты меңгергенін дескриптор арқылы бағалаймын.

    Бағалау шкаласы:

    • 1-3 балл – «2»

    • 4-5 балл - «3»

    • 6-7 балл – «4»

    • 8-10 балл – «5»


    Оқушыларды дескриптор арқылы бағалау

    Нұсқаулықпен жүргізіледі.



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме?


    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    .



    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















    Сабақ №45


    Мектеп: «А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» кмм

    Күні: 09.11.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Жиемуратова Н

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.16 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстырады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшектердің негізгі қасиетін пайдаланып, жай бөлшектердің, аралас сандардың ең кіші ортақ бөлімін табады.

    Кейбір оқушылар:Мәтінді есептің берілгені бойынша жай бөлшектерді аралас сандарды жазып, ортақ бөлімге келтіріп, салыстырады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    оқулық

    Сабақ тың

    басы

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу.

    Қалыптастырушы бағалау.

    «Ой қозғау» әдісі.

    Бөлшектерді қысқартыңдар.

    1) = 2) = 3) =

    Амандасады.

    Оқушылар есептер шығарады.

    Жауабы:

    1) = 2) = 3) =

    Дескриптор:

    - бөлшектердің алымымен бөлімін жай көбейткіштерге жіктейді; - 1б

    - бөлшектерді қысқартады. - 1б



    Сабақ

    тың ортасы

    Жаңа тақырып.

    1. Берiлген натурал сандардың ең кiшi ортақ еселiгi деп қандай

    санды атайды?

    2. Берiлген натурал сандардың ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?

    3. Өзара жай сандардың ең кiшi ортақ еселiгi неге тең?

    4. Егер берiлген натурал сандардың бiреуi басқа берiлген сандарға бөлiнсе, олардың ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?

    Енді бөлшектердің бөлімдері 15 саны болуы үшін берілген бөлшектердің алымын да, бөлімін де толықтауыш көбейткіш деп аталатын санға көбейтеміз. бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 3 саны, себебі 15:5=3;  , қысқаша: .

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.

    1-мысал. пен бөлшектерін ортак бөлімге келтірейік.

    Сонымен берілген қысқармайтын бөлшектердің - ең кіші ортац бөлімі сол бөлшектер бөлімдеріның ең кіші ортақ еселігі болады. Демек, ЕКОЕ (5,3)=15. Онда пен бөлшектерінің ортақ бөлімі - 15 саны.

    Толықтауыш көбейткішті бөлшектің сәйкес алымдарының үстіне жазамыз.   бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 5 саны, себебі 15 : 3=5;  , қысқаша: 







    Cұрақтарға жауап береді.

    Дұрыс жауапқа

    1 балл


















    Алдамұратова Т. А. Байшоланова Қ. С. Байшоланов Е.С. 2017

    “Атамұра” 2017


    • Жұптық жұмыс

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    • 3- тапсырма. Есепті шешіңіз;

    Әселдің 10 қадамы 9 м құрайды, Салтанаттың 20 қадамы 17 м құрайды. Кімнің қадамы қысқарақ Әселдің бе, әлде Салтанаттың ба?

    «Кім жылдам» әдісі.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    № 466 Бөлшектердi қысқартып, оларды ең кiшi ортақ бөлiмге келтiрiңдер:

    Жеке жұмыс. «Кезбе микрофон» әдісі

    № 469

    және жай бөлшектер құрастырып, жай бөлшектерді салыстырады.



    > cалыстырып есептерді шығарады.







    Топтық жұмыс

    Бөлшектердi қысқартып, оларды ең кiшi ортақ бөлiмге келтiреді.





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жиемуратова Нуржамал Жанабаевна
    23 Қараша 2021
    1550
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру; Барлық оқушылар: Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру; Оқушылардың басым бөлігі: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру ережесін қолданып, есептер шығару; Кейбір оқушылар: Мәтіндік есептерді шығаруда бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп есептеу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ: 5.2A Жай бөлшек терге амалдар қолдану Сабақ №44

    Мектеп: «А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» кмм


    Күні:

    09.11.2021


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Жиемуратова Нуржамал Жанабаевна


    Сынып: 5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру;

    Оқушылардың басым бөлігі: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру ережесін қолданып, есептер шығару;

    Кейбір оқушылар: Мәтіндік есептерді шығаруда бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп есептеу;


    Сабақ барысы

    Сабақ-тың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс


    Сабақ- тың

    басы

    «Ой- түрткі»

    Өзіңді тексер:

    Қандай бөлігі боялған?

    а) қызыл түспен в) сары түспен с) жасыл түспен

    Амандасады.

    Оқушылар есептер шығарады.

    Жауабы: а) қызыл а) қызыл а) қызыл а) қызыл

    Дескриптор:


    - Сұрақтарға жауап береді 1 балл

    - бөлшектерді жазады, 1 балл

    -Бөлшектерді қысқартады; 1 балл

    Дидактика-лық материал.


    Сабақ-

    тың ортасы


    Топтық жұмыс

    «Кім жылдам» әдісі

    1.а)Әрбір бөлшектін алымы мен бөлімін 3- ке көбейтіңіз:

    ; ; ;

    2.Неліктен тең болатынын түсіңдіріңіз:


    1.Ең кіші ортақ бөлімге келтіріңіз:

    1)

    2)

    3)

    4)

    «ЖЫЛДАМ ТАП» әдісімен есеп.

    х-тің қандай мәнінде теңдік тура болады?

    ; ; ;

    Оқушылар тапсырмаларды орындайды.

    Жалпы сыныппен жұмыс:

    1. а) Әрбір бөлшектін алымы мен бөлімін 3- ке көбейтіңіз:

    ; ; ;

    2.Неліктен тең болатынын түсіңдіріңіз:

    1. Ең кіші ортақ бөлімге келтіріңіз:

    1) ОБ-20

    2) ОБ-16

    3) ОБ-80

    4) ОБ-30

    Мәтіндік есептерді шығаруда белгісіз сан х- ті табады

    ; ; ;

    Бағалау критерийлері Жай бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады Дескрипторлар

    • Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі 1 балл

    • Бөлшектердің неліктен тең болатынын түсіңдіре алады 1 балл

    • Жай бөлшектерді қысқартып, ең кіші ортақ бөлімге келтіре алады

    1 балл

    Дескриптор:

    • Берілген бөлшектегі белгісіз сан Х- ті табады

    1 балл

    Қалыптасты-рушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

    Алдамұратова Т. А. Байшоланова Қ. С. Байшоланов Е.С. 2017

    “Атамұра” 2017


    Сабақ-тың соңы

    Кері байланыс.

    «Білім қоржыны»


    Оқушылар кері байланыс береді.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    Саралаудың

    «Жіктеу» түрлі түсті қағаздар арқылы топтарға жіктеймін.

    «Дерек көздер» оқушылар оқулықпен,слайд арқылы жұмыс жасайды.

    «Тапсырма» сабақ мақсатына сай тапсырмалар беремін.

    «Қарқын» топтық жұмыста уақытқа байланысты есептер шығарады.

    «Диалог және қолдау көрсету» түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын.

    «Қорытынды» күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлап отырамын.

    «Бағалау» оқушылардан бүгінгі тақырыпты меңгергенін дескриптор арқылы бағалаймын.

    Бағалау шкаласы:

    • 1-3 балл – «2»

    • 4-5 балл - «3»

    • 6-7 балл – «4»

    • 8-10 балл – «5»


    Оқушыларды дескриптор арқылы бағалау

    Нұсқаулықпен жүргізіледі.



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме?


    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    .



    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















    Сабақ №45


    Мектеп: «А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектебі» кмм

    Күні: 09.11.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Жиемуратова Н

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.16 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстырады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшектердің негізгі қасиетін пайдаланып, жай бөлшектердің, аралас сандардың ең кіші ортақ бөлімін табады.

    Кейбір оқушылар:Мәтінді есептің берілгені бойынша жай бөлшектерді аралас сандарды жазып, ортақ бөлімге келтіріп, салыстырады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    оқулық

    Сабақ тың

    басы

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу.

    Қалыптастырушы бағалау.

    «Ой қозғау» әдісі.

    Бөлшектерді қысқартыңдар.

    1) = 2) = 3) =

    Амандасады.

    Оқушылар есептер шығарады.

    Жауабы:

    1) = 2) = 3) =

    Дескриптор:

    - бөлшектердің алымымен бөлімін жай көбейткіштерге жіктейді; - 1б

    - бөлшектерді қысқартады. - 1б



    Сабақ

    тың ортасы

    Жаңа тақырып.

    1. Берiлген натурал сандардың ең кiшi ортақ еселiгi деп қандай

    санды атайды?

    2. Берiлген натурал сандардың ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?

    3. Өзара жай сандардың ең кiшi ортақ еселiгi неге тең?

    4. Егер берiлген натурал сандардың бiреуi басқа берiлген сандарға бөлiнсе, олардың ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?

    Енді бөлшектердің бөлімдері 15 саны болуы үшін берілген бөлшектердің алымын да, бөлімін де толықтауыш көбейткіш деп аталатын санға көбейтеміз. бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 3 саны, себебі 15:5=3;  , қысқаша: .

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.

    1-мысал. пен бөлшектерін ортак бөлімге келтірейік.

    Сонымен берілген қысқармайтын бөлшектердің - ең кіші ортац бөлімі сол бөлшектер бөлімдеріның ең кіші ортақ еселігі болады. Демек, ЕКОЕ (5,3)=15. Онда пен бөлшектерінің ортақ бөлімі - 15 саны.

    Толықтауыш көбейткішті бөлшектің сәйкес алымдарының үстіне жазамыз.   бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 5 саны, себебі 15 : 3=5;  , қысқаша: 







    Cұрақтарға жауап береді.

    Дұрыс жауапқа

    1 балл


















    Алдамұратова Т. А. Байшоланова Қ. С. Байшоланов Е.С. 2017

    “Атамұра” 2017


    • Жұптық жұмыс

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    • 3- тапсырма. Есепті шешіңіз;

    Әселдің 10 қадамы 9 м құрайды, Салтанаттың 20 қадамы 17 м құрайды. Кімнің қадамы қысқарақ Әселдің бе, әлде Салтанаттың ба?

    «Кім жылдам» әдісі.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    № 466 Бөлшектердi қысқартып, оларды ең кiшi ортақ бөлiмге келтiрiңдер:

    Жеке жұмыс. «Кезбе микрофон» әдісі

    № 469

    және жай бөлшектер құрастырып, жай бөлшектерді салыстырады.



    > cалыстырып есептерді шығарады.







    Топтық жұмыс

    Бөлшектердi қысқартып, оларды ең кiшi ортақ бөлiмге келтiреді.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    23.11.2021
    1550
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жиемуратова Нуржамал Жанабаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации