Сабақтың мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Жай бөлшектерді ортақ
бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды
салыстырады.
Оқушылардың басым
бөлігі: Жай бөлшектердің
негізгі қасиетін пайдаланып, жай бөлшектердің, аралас сандардың ең
кіші ортақ бөлімін табады.
Кейбір
оқушылар:Мәтінді есептің
берілгені бойынша жай бөлшектерді аралас
сандарды жазып, ортақ бөлімге келтіріп,
салыстырады.
|
Сабақ
тың
басы
|
Ұйымдастыру
сәті
Амандасу.
Қалыптастырушы
бағалау.
«Ой қозғау»
әдісі.
Бөлшектерді
қысқартыңдар.
1) = 2)
= 3)
=
|
Амандасады.
Оқушылар есептер
шығарады.
Жауабы:
1) = 2) = 3) =
|
Дескриптор:
- бөлшектердің алымымен
бөлімін жай көбейткіштерге жіктейді; - 1б
-
бөлшектерді қысқартады. - 1б
|
|
Сабақ
тың ортасы
|
Жаңа
тақырып.
1. Берiлген натурал
сандардың ең кiшi ортақ еселiгi деп қандай
санды
атайды?
2. Берiлген натурал
сандардың ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?
3. Өзара жай сандардың
ең кiшi ортақ еселiгi неге тең?
4. Егер берiлген
натурал сандардың бiреуi басқа берiлген сандарға бөлiнсе, олардың
ең кiшi ортақ еселiгi қалай табылады?
Енді бөлшектердің
бөлімдері 15 саны болуы үшін берілген бөлшектердің алымын да,
бөлімін де толықтауыш көбейткіш деп аталатын санға
көбейтеміз. бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 3 саны, себебі
15:5=3; ,
қысқаша: .
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, мысалдар келтіреді.
1-мысал. пен бөлшектерін ортак бөлімге
келтірейік.
Сонымен берілген қысқармайтын
бөлшектердің - ең кіші ортац бөлімі сол бөлшектер бөлімдеріның ең кіші
ортақ еселігі болады. Демек, ЕКОЕ (5,3)=15.
Онда пен бөлшектерінің ортақ бөлімі - 15
саны.
Толықтауыш көбейткішті
бөлшектің сәйкес алымдарының үстіне
жазамыз. бөлшегінің толықтауыш көбейткіші 5 саны, себебі 15 :
3=5; , қысқаша: 
|
Cұрақтарға жауап
береді.
Дұрыс
жауапқа
1
балл
|
Алдамұратова Т. А.
Байшоланова Қ. С. Байшоланов Е.С. 2017
“Атамұра”
2017
|
|
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Әселдің 10 қадамы 9 м
құрайды, Салтанаттың 20 қадамы 17 м құрайды. Кімнің қадамы қысқарақ
Әселдің бе, әлде Салтанаттың ба?
«Кім жылдам»
әдісі.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
№ 466 Бөлшектердi
қысқартып, оларды ең кiшi ортақ бөлiмге
келтiрiңдер:
Жеке жұмыс. «Кезбе
микрофон» әдісі
№ 469 
|
және жай бөлшектер құрастырып, жай бөлшектерді
салыстырады.
> cалыстырып есептерді шығарады.
Топтық
жұмыс
Бөлшектердi қысқартып,
оларды ең кiшi ортақ бөлiмге келтiреді.
|