Сабақтың басы:
(5-7
мин)
|
Сыныппен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарын аудару.
Сыныптағы
оқушыларды
отырған
орны бойынша топқа бөліп айтып өту.
1топ.
2топ.
3топ.
4
топ.
«Миға
шабуыл»
әдісі
Өткен
сабақтағы тақырыптарды сұрақтар арқылы пысықтап
алу.
Үй
жұмысын сұрау.
әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.
Бұл әдісте
оқушылар үйге берілген тапсырмадағы ортақ бөлінің дұрыстығын
тексереді.
Үйге
берілген тапсырмалардың жауабы қате болған жағдайда, мұғалім
жауабын өзі айтады.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқушылар
мұғалім айтып өткені бойынша топтарға бірігіеді.
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
Үй
тапсырмасын орындаған оқушы есептің жауаптарын айтады, қалған
оқушылар дұрыс немесе дұрыс еместігін айтады.
Егер
оқушының жауабы дұрыс болмаса келесі оқушы
жалғастырады.
|
ҚБ:
мадақтау
ҚБ:
мадақтау
Жарайсың,өте керемет,
ҚБ:
мадақтау
Жарайсың,
ақылдым, бұданда жақсы істей аласың!!!
|
Презентация
А4
парақтары, Led экран.
|
Сабақтың ортасы:
35
мин
7
мин
12
мин
Сергіту сәті
2 мин
14 мин
|
«Интербелсенді әдіс»
Топтық
жұмыс
қосымшасымен жұмыс
жасау.
Әр топтқа
тест тапсырмалары беріледі. Тест жауаптарын белгілейтін жауап
парағы бірге беріледі.
Жауаптарын
қосымша арқылы тексеріп, топтарды бағалайды.
Тиімділігі: топпен жұмыста бір бірімен қарым-қатынасы және
оқушылар өздерінің білімдерін тексере отырып,
ұқыптылыққа,шапшаңдыққа, жылдам ойлануға
дағдыланады.
«Интербелсенді әдіс»
Жұппен
жұмыс
«Бірге
ойлаймыз» әдісі,
арнайы дайындалған тапсырма беріледі, есептерді жұптарға таратып
береді.
Тиімділігі: жұптық жұмыста бір бірімен қарым-қатынас,
білімдерін ортаға салады.
«Мақтау» әдісі арқылы мұғалім нұскаулық
береді.
«Интербелсенді әдіс»
Жеке
жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар
әдісімен
оқулықтағы
есептерге нұсқаулық беру. «Фортуна дөңгелегі» әдісі
арқылы тақтаға шығатын
оқушының атын анықтау.
Тиімділігі: жеке жұмыста білімдерін пысықтайды, жылдамдыққа,
ұқыптылыққа дағдыланады.
|
Тест
жұмысын орындау.
1топ.
2топ.
3топ.
4
топ.
Жауап
парағына белгілейді.
Оқушылар
тапсырмалардағы есептерді шығарады.
Оқушылар
қасындағы жұбын жақсы сөздермен мақтап, артынан
қағады.
Оқушылар
тақтаға шығып жұмыс жасайды.
|
Дескриптор;
ҚБ:
Мадақтау
Жарайсыңдар, өте жақсы
Дескриптор:
-
ортақ бөлімді
есептейді
ҚБ: мұғалімнің бағалауы.
Дескриптор:
-
жай бөлшектерді ең кіші
ортақ бөлімге келтіреді
ҚБ:
мұғалімнің бағалауы
|
Тест
тапсырмалары
А6
парақтағы кесте
А4
тапсырма, Led экран, дәптермен жұмыс
Led экран,
баяу музыка
Led
экран, оқулықпен, дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы:
(3
мин)
|
«Бағдаршам» әдісі
№389-390
|
Оқушылар
бүгінгі сабаққа қатысты өздеріне қалаған түсті таңдау арқылы
белгілейді.
|
Бағалау:
Сабақ барысында әр оқушының бағалау деңгейі бар
«Бағалау» парағына оқушыларды жұптық, жеке жұмыстарының орындалу
күйіне қарай бағалап отырады. «Бағалау» парағың қорытындысы бойынша
оқушыларды бағалаймын.
|
Led
экран
5 сынып
оқулығы
А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә.
Жұмағұлова, 2017ж.
|