|
Сабақ барысы |
||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|
Басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі.Үй тапсырмасын тексеру. «Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. 1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз? Мысал келтіріңдер. 2.Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай азайтамыз? Мысал келтіріңдер. |
Математика кітабы (2017) А.Е.Әбілқасымова |
|
Сабақтың ортасы |
3. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай азайтамыз? Мысал келтіріңдер. 4.Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай қосамыз? 5. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай қосамыз? 6. Натурал саннан жай бөлшекті қалай азайтады?
(МК) 1-Тапсырма. «Бірлесе үйрену» әдісі. Әрбір оқушы өз үлесін қосып, басқаларға өз білгенімен, Тауардың жәшігімен бірге
есептегендегі массасы 35 ҚБ.Екі жұлдыз,бір тілек.
2-тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар А деңгейіне: №494(1,4) В деңгейіне: № 495(3,4) С деңгейіне:№497
ҚБ. Басбармақ (ЖЖ) 3-тапсырма. «Джигсо» әдісі.Бұл әдістің артықшылығы-топта жұмыс істеуге арналған құрылым ұсынып, сөйлеу және тыңдау дағдыларын қамтамасыз етеді. Оқушы сабаққа
2
ҚБ. Смайликтер |
Үлестірме материалдар
|
|
|
Рефлекция
Мен тақырыпты меңгердім, маған сабақ ұнады.. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз болды. Үй жұмысы: №494 (1,3), №495 (1,2) |
|
|
С |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
1-Т.Қарқын тәсілі.Кейбір оқушылар жылдам жұмыс жасайды,қосымша тапсырмаларды талап етеді. 2-Т.Тапсырма тәсілі білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушылардың қажеттілігіне қарай көмек көрсету немесе күрделі тапсырма беріп дамыту. 3-Т.Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы кейбір оқушыларға көмек қажет болады. |
ҚБ. Басбармақ ҚБ. Смайликтер ҚБ.Екі жұлдыз,бір тілек. |
Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Жай бөлшектерді қосу және азайту
|
Сабақ барысы |
||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|
Басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі.Үй тапсырмасын тексеру. «Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. 1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз? Мысал келтіріңдер. 2.Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай азайтамыз? Мысал келтіріңдер. |
Математика кітабы (2017) А.Е.Әбілқасымова |
|
Сабақтың ортасы |
3. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай азайтамыз? Мысал келтіріңдер. 4.Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай қосамыз? 5. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай қосамыз? 6. Натурал саннан жай бөлшекті қалай азайтады?
(МК) 1-Тапсырма. «Бірлесе үйрену» әдісі. Әрбір оқушы өз үлесін қосып, басқаларға өз білгенімен, Тауардың жәшігімен бірге
есептегендегі массасы 35 ҚБ.Екі жұлдыз,бір тілек.
2-тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар А деңгейіне: №494(1,4) В деңгейіне: № 495(3,4) С деңгейіне:№497
ҚБ. Басбармақ (ЖЖ) 3-тапсырма. «Джигсо» әдісі.Бұл әдістің артықшылығы-топта жұмыс істеуге арналған құрылым ұсынып, сөйлеу және тыңдау дағдыларын қамтамасыз етеді. Оқушы сабаққа
2
ҚБ. Смайликтер |
Үлестірме материалдар
|
|
|
Рефлекция
Мен тақырыпты меңгердім, маған сабақ ұнады.. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз болды. Үй жұмысы: №494 (1,3), №495 (1,2) |
|
|
С |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
1-Т.Қарқын тәсілі.Кейбір оқушылар жылдам жұмыс жасайды,қосымша тапсырмаларды талап етеді. 2-Т.Тапсырма тәсілі білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушылардың қажеттілігіне қарай көмек көрсету немесе күрделі тапсырма беріп дамыту. 3-Т.Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы кейбір оқушыларға көмек қажет болады. |
ҚБ. Басбармақ ҚБ. Смайликтер ҚБ.Екі жұлдыз,бір тілек. |
Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау |
шағым қалдыра аласыз














