Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге амалдар қолданып шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану (33 сағ )

Мектеп:Б.Нұрлыбеков.
Күні:21.04.17Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат.

Сынып: 5 А

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.23.Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау
Сабақ мақсаттарыОқушыларға:- жай бөлшекті бөлудің ережелерін үйрету - жай бөлшекті аралас санға бөлуді үйрету- оқушылар бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау
Жетістік критерийлері- жай бөлшектерді қосуды және азайтуды біледі- жай бөлшектерді көбейтуді біледі- аралас сандарды бұрыс бөлшектерге айналдыра аладыай бөлшектердің дәрежесін таба алады.
Тілдік мақсаттарПәнгетән лексика мен терминология:- жай бөлшектер,бұрыс бөлшек,дұрыс бөлшек - аралас сандар- кері сандар-натурал сандарДиологтық сөз тіркестеріЖай бөлшектерді бөлу үшін ........Аралас сандарды бөлу үшін .........
Құндылықтарға баулуАзаматтық жаhандану, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу,
Пәнаралық байланыстарБейнелеу.
Тақырып бойынша алдыңғы білім.





-кері амалдарөбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу -бұрыс бөлшекке айналдыруай бөлшекті жай бөлшекке бөлуанды нөлге бөлуге болмайды
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы Көпір әдісі5 минут



  • Амандасу.
  • Фигураларды құрастыру әдісімен топқа бөлемін
  • Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін
  • 1. Жай бөлшек, жай бөлшекке қалай көбейтеміз.Алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек. 2. Натурал санды бөлшек санға көбейткеде натурал сан бөлшек алымына көбейтіп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалады. 3. Аралас сандарды жай бөлшекке қалай көбейтеміз? Оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолданамыз.Дұрыс жауап берген оқушыларды,топтарды смайлктер арқылы марапаттап отырамын
    Слайд №2
    Сабақтың ортасы



    10 минут















































    Оқулықпен жұмыс18 минут

















































    Деңгейлік тапсырма12 мин
    Жаңа сабақ



























    «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі№580Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) Есепте: Бөлуді орында: № 582Кестені толтыр:

    ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма І деңгей (5 балл)

    ІІдеңгей(5 балл + 4 балл = 9 балл) ІІІ деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Оқушы үш сан ойлады. Олардың біріншісі 68, бұл екінші санның ¼ іне тең, ол үшінші санның 2/17-сіне тең. Екінші, үшінші сандарды табыңдар. Ж: 17 және 8Бөлшекті орында 3. 2 см 2см4 см

    . . . А В 30смАВ сынығының ұзындығын табыңдар. Ж: 94 см






    Слайд №3





































    Слайд №4















    Слайд №5



























    Слайд №6



















    Слайд №7Үлестірме материалдары
    Сабақтың соңы

    5 минут

















    Үйге тапсырма
    Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедімСмайлтар арқылы бағаланадыОқулықтан есептер: 589, 590Слайд №8
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Білім денгеиіне сәйкес тапсырмалар беремін.Керекті әдіс тәсілдерді қолданып Оқушыға қолдау көрсетемін.Сол арқылы сын тұрғысынан ойлаудағдыларын оятамын.Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізуОқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



































































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    13.02.2019
    498
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі