0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану (33 сағ ) | Мектеп:Б.Нұрлыбеков. | |
| Күні:21.04.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Сынып: 5 А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Сабақтақырыбы: | Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.2.23.Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау | |
| Сабақ мақсаттары | Оқушыларға:- жай бөлшекті бөлудің ережелерін үйрету - жай бөлшекті аралас санға бөлуді үйрету- оқушылар бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау | |
| Жетістік критерийлері | - жай бөлшектерді қосуды және азайтуды біледі- жай бөлшектерді көбейтуді біледі- аралас сандарды бұрыс бөлшектерге айналдыра алады-жай бөлшектердің дәрежесін таба алады. | |
| Тілдік мақсаттар | Пәнгетән лексика мен терминология:- жай бөлшектер,бұрыс бөлшек,дұрыс бөлшек - аралас сандар- кері сандар-натурал сандарДиологтық сөз тіркестеріЖай бөлшектерді бөлу үшін ........Аралас сандарды бөлу үшін ......... | |
| Құндылықтарға баулу | Азаматтық жаhандану, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу, | |
| Пәнаралық байланыстар | Бейнелеу. | |
| Тақырып бойынша алдыңғы білім. | -кері амалдар-көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу -бұрыс бөлшекке айналдыру-жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу-санды нөлге бөлуге болмайды | |
| Сабақбарысы | ||
| Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы Көпір әдісі5 минут | Слайд №2 | |
| Сабақтың ортасы 10 минут Оқулықпен жұмыс18 минут Деңгейлік тапсырма12 мин | Жаңа сабақ «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі№580Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) Есепте: Бөлуді орында: № 582Кестені толтыр: ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма І деңгей (5 балл) ІІдеңгей(5 балл + 4 балл = 9 балл) ІІІ деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Оқушы үш сан ойлады. Олардың біріншісі 68, бұл екінші санның ¼ іне тең, ол үшінші санның 2/17-сіне тең. Екінші, үшінші сандарды табыңдар. Ж: 17 және 8Бөлшекті орында 3. 2 см 2см4 см . . . А В 30смАВ сынығының ұзындығын табыңдар. Ж: 94 см | Слайд №3 Слайд №4 Слайд №5 Слайд №6 Слайд №7Үлестірме материалдары |
| Сабақтың соңы 5 минут Үйге тапсырма | Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедімСмайлтар арқылы бағаланадыОқулықтан есептер: 589, 590 | Слайд №8 |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
| Білім денгеиіне сәйкес тапсырмалар беремін.Керекті әдіс тәсілдерді қолданып Оқушыға қолдау көрсетемін.Сол арқылы сын тұрғысынан ойлаудағдыларын оятамын. | Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Джанибекова Салтанат КойшибековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге амалдар қолданып шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану (33 сағ ) | Мектеп:Б.Нұрлыбеков. | |
| Күні:21.04.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Сынып: 5 А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Сабақтақырыбы: | Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.2.23.Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау | |
| Сабақ мақсаттары | Оқушыларға:- жай бөлшекті бөлудің ережелерін үйрету - жай бөлшекті аралас санға бөлуді үйрету- оқушылар бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау | |
| Жетістік критерийлері | - жай бөлшектерді қосуды және азайтуды біледі- жай бөлшектерді көбейтуді біледі- аралас сандарды бұрыс бөлшектерге айналдыра алады-жай бөлшектердің дәрежесін таба алады. | |
| Тілдік мақсаттар | Пәнгетән лексика мен терминология:- жай бөлшектер,бұрыс бөлшек,дұрыс бөлшек - аралас сандар- кері сандар-натурал сандарДиологтық сөз тіркестеріЖай бөлшектерді бөлу үшін ........Аралас сандарды бөлу үшін ......... | |
| Құндылықтарға баулу | Азаматтық жаhандану, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу, | |
| Пәнаралық байланыстар | Бейнелеу. | |
| Тақырып бойынша алдыңғы білім. | -кері амалдар-көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу -бұрыс бөлшекке айналдыру-жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу-санды нөлге бөлуге болмайды | |
| Сабақбарысы | ||
| Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы Көпір әдісі5 минут | Слайд №2 | |
| Сабақтың ортасы 10 минут Оқулықпен жұмыс18 минут Деңгейлік тапсырма12 мин | Жаңа сабақ «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі№580Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) Есепте: Бөлуді орында: № 582Кестені толтыр: ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма І деңгей (5 балл) ІІдеңгей(5 балл + 4 балл = 9 балл) ІІІ деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Оқушы үш сан ойлады. Олардың біріншісі 68, бұл екінші санның ¼ іне тең, ол үшінші санның 2/17-сіне тең. Екінші, үшінші сандарды табыңдар. Ж: 17 және 8Бөлшекті орында 3. 2 см 2см4 см . . . А В 30смАВ сынығының ұзындығын табыңдар. Ж: 94 см | Слайд №3 Слайд №4 Слайд №5 Слайд №6 Слайд №7Үлестірме материалдары |
| Сабақтың соңы 5 минут Үйге тапсырма | Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедімСмайлтар арқылы бағаланадыОқулықтан есептер: 589, 590 | Слайд №8 |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
| Білім денгеиіне сәйкес тапсырмалар беремін.Керекті әдіс тәсілдерді қолданып Оқушыға қолдау көрсетемін.Сол арқылы сын тұрғысынан ойлаудағдыларын оятамын. | Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
498
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













