Материалдар / Жай бөлшектерге амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге амалдар қолданып шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану (33 сағ )

Мектеп:Б.Нұрлыбеков.
Күні:21.04.17Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат.

Сынып: 5 А

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.23.Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау
Сабақ мақсаттарыОқушыларға:- жай бөлшекті бөлудің ережелерін үйрету - жай бөлшекті аралас санға бөлуді үйрету- оқушылар бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау
Жетістік критерийлері- жай бөлшектерді қосуды және азайтуды біледі- жай бөлшектерді көбейтуді біледі- аралас сандарды бұрыс бөлшектерге айналдыра аладыай бөлшектердің дәрежесін таба алады.
Тілдік мақсаттарПәнгетән лексика мен терминология:- жай бөлшектер,бұрыс бөлшек,дұрыс бөлшек - аралас сандар- кері сандар-натурал сандарДиологтық сөз тіркестеріЖай бөлшектерді бөлу үшін ........Аралас сандарды бөлу үшін .........
Құндылықтарға баулуАзаматтық жаhандану, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу,
Пәнаралық байланыстарБейнелеу.
Тақырып бойынша алдыңғы білім.





-кері амалдарөбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу -бұрыс бөлшекке айналдыруай бөлшекті жай бөлшекке бөлуанды нөлге бөлуге болмайды
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы Көпір әдісі5 минут



  • Амандасу.
  • Фигураларды құрастыру әдісімен топқа бөлемін
  • Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін
  • 1. Жай бөлшек, жай бөлшекке қалай көбейтеміз.Алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек. 2. Натурал санды бөлшек санға көбейткеде натурал сан бөлшек алымына көбейтіп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалады. 3. Аралас сандарды жай бөлшекке қалай көбейтеміз? Оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолданамыз.Дұрыс жауап берген оқушыларды,топтарды смайлктер арқылы марапаттап отырамын
    Слайд №2
    Сабақтың ортасы



    10 минут















































    Оқулықпен жұмыс18 минут

















































    Деңгейлік тапсырма12 мин
    Жаңа сабақ



























    «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі№580Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде пысықтау. Бөлуді орында (ауызша) Есепте: Бөлуді орында: № 582Кестені толтыр:

    ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырма І деңгей (5 балл)

    ІІдеңгей(5 балл + 4 балл = 9 балл) ІІІ деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Оқушы үш сан ойлады. Олардың біріншісі 68, бұл екінші санның ¼ іне тең, ол үшінші санның 2/17-сіне тең. Екінші, үшінші сандарды табыңдар. Ж: 17 және 8Бөлшекті орында 3. 2 см 2см4 см

    . . . А В 30смАВ сынығының ұзындығын табыңдар. Ж: 94 см






    Слайд №3





































    Слайд №4















    Слайд №5



























    Слайд №6



















    Слайд №7Үлестірме материалдары
    Сабақтың соңы

    5 минут

















    Үйге тапсырма
    Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедімСмайлтар арқылы бағаланадыОқулықтан есептер: 589, 590Слайд №8
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Білім денгеиіне сәйкес тапсырмалар беремін.Керекті әдіс тәсілдерді қолданып Оқушыға қолдау көрсетемін.Сол арқылы сын тұрғысынан ойлаудағдыларын оятамын.Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізуОқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!