Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
1. 1.Жай бөлшекті қысқарту 2. 2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін білу. 3. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Жай бөлшектер

Мектеп: №6 ЖББОМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жанаева А.Т.


Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектің негізгі қасиеті.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану.

5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру.


Сабақтың мақсаты

  1. 1.Жай бөлшекті қысқарту

  2. 2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін білу.

3. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру.

Бағалау критерийі

  • жай бөлшектерді қысқартады;

-жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру.


Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология: «бөлшек», «бөлімі», «ЕКОБ», « ЕКОЕ».

Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: жай бөлшектің қасиеттері.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Құндылықтарға баулу



«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына негізделген Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана, тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану 3 тапсырмада бейнесін табады.

Пәнаралық байланыс

Тапсырмаларды орындау барысынды математикалық сауаттылықпен байланысы қарастырылады, сызбаларды көркем еңбек ,құрастыру және қоршаған ортамен байланыстыру.

Алдыңғы білім


ЕҮОБ,ЕКОЕ,Жай бөлшектерді оқу және жазу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы











Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін шоғырландыру

«Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады.







Кесте №1

Сабақтың ортасы












( Жаңа сабақты меңгерту).

(Ж) 1-тапсырма «Әткеншек» әдiсiмен бiрлескен жұмыс жүредi және оқyшылaр өз ойлaрын бiлдiрiп, шешiм қaбылдaйды.



(ҚБ) «Бағдаршам» әдісі .


2 –тапсырма. «IDEAL» белсенді әдісі.

Оқушылар оқулықтың 61-бетіндегі мәтінді оқиды.

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

D – проблеманы сипаттау

E – проблеманы шешу жолдарын анықтау

A – проблеманы шешу үшін әрекет жасау (мәселені шешу жолын көрсету)

L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау.

ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.



(Ө,Ж,Т) 3-тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз ойын қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға ұласады.


ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды.



Математика оқулық 5 сынып

А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер

Алматы «Мектеп» 2017 жыл.








https://bilimland.kz/ru
























































Сабақтың соңы


Қорытынды: «Элективті тест» әдісі арқылы Plickers бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін әрі қарай дамытуға бағытталады.Оқушылардың алған білімдерін ұялы телефон арқылы анықтау.

Рефлексия: «Блоб ағашы» әдісі.

Мақсаты: оқушылар өз – өздеріне баға береді, өздерінің деңгейлерін айқындайды.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


1-тапсырма «Қарқын» тәсілі. Көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі,тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсынылады.

2-тапсырма «Диалог және қолдау» тәсілі. Барлық оқушылар бір тапсырма орындаса,онда оны орындауда оқушылар мұғалім тарапынан әр түрлі қолдау алады.

3-тапсырма «Қорытынды» тәсілі .Дұрыс жауапқа жету мақсатында оқушылардың мықты және әлсіз тұстары анықталады. Олардың әрқайсысы өздерінен не күтетіндігін түсінеді.


ҚБ: «Бағдаршам» әдісі .







ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі.






ҚБ: «Бас бармақ» әдісі.


Денсаулық сақтау технологиялары: сабақтың басында оқушыларға «түзу, тік және әдемі отырамыз» деп айту арқылы үйрету,тапсырмалардың жас ерекшеліктеріне сай берілуі.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережесінің тармақтары: топтық жұмыста тәртіпті, қауіпсіздікті сақтау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2018
500
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі