Жалбыз - емдік өсімдік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жалбыз - емдік өсімдік

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін 5- сынып оқушыларына арналған. Жалбыз мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру мәтін құрылымын бөле алады, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады мәтін мазмұны бойынша кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Постер арқылы өз ойларын дәлелдейді мәтінді оқи отырып,жалбыздың емдік өсімдік екенін біледі, оның түрлерін, қолдануын айта алады Негізгі сөздер мен тіркестер: емдік өсімдік, адам ағзасы, жалбыз ұнтағы, ерінгүлділер тұқымдасы, көпжылдық өсімдік. Талқылауға арналған тармақтар: Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін анықтап, табиғатты қорғау, оның байлығын тиімді пайдалану қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр? Сіз неліктен жалбыздың көп сұранысқа ие болып тұрғанын айта аласыз ба?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


САБАҚ: Қазақ тілі

МЕКТЕП: «№ 27 ЖББМ» КММ


ТАҚЫРЫБЫ: «Жалбыз-емдік өсімдік»



КҮНІ:

МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ:Казанбаева


СЫНЫП:


ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ:

ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:


САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ (МАҚСАТТАРЫ)

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру



САБАҚ МАҚСАТТАРЫ









БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ

Барлық оқушылар: мәтінді оқып түсінеді, негізгі ойды анықтайды


Оқушылардың басым бөлігі: мәтін құрылымын бөле алады, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады


Кейбір оқушылар: мәтін мазмұны бойынша кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Постер арқылы өз ойларын дәлелдейді


  1. Мәтінді оқып түсінеді, негізгі ойды анықтайды

  2. Мәтін құрылымын бөле алады, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады

  3. Мәтін мазмұны бойынша кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады.


ТІЛДІК МАҚСАТ

Оқушылар: мәтінді оқи отырып,жалбыздың емдік өсімдік екенін біледі, оның түрлерін, қолдануын айта алады


Негізгі сөздер мен тіркестер: емдік өсімдік, адам ағзасы, жалбыз ұнтағы, ерінгүлділер тұқымдасы, көпжылдық өсімдік.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін анықтап, табиғатты қорғау, оның байлығын тиімді пайдалану қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр?


Сіз неліктен жалбыздың көп сұранысқа ие болып тұрғанын айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:тірек сөздерді пайдалана отырып, жарнама,хабарландыру құрастырып жазу


ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ

Бүгінгі таңда оқушылардың өз өлкелеріне деген қызығушылықтарын арттырып, дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіру


АЛДЫҢҒЫ ОҚУ

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды


ЖОСПАР


ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар)

РЕСУРСТАР


Басы


10 минут












Шаттық шеңберін ұйымдастыру, оқушылар бір-біріне жылы лебіздер білдіреді.

«Лоторея барабаны» әдісі бойынша үй жұмысы сұралады ҚБ «Бағдаршам»

Сынып үш топқа бөлінеді.(Сандар бойынша)

Ой шақыру

Оқушыларға дәрілік өсімдіктердің суреттері көрсетіледі.Өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.Ол өсімдіктердің қасиетін халқымыз қалай пайдаланғаны сұралады.Берілген суреттер бойынша ой қозғау, болжам жасау.

Оқушылар бар біліміне сүйенеді.

Жалбыз суреті көрсетіледі.

Сабақ тақырыбын анықтап, сабақ мақсатымен таныстырады.

Интербелсенді тақта





http://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/16336






Суреттер





Сурет



Ортасы

1.Тапсырма ТЖ

«Жалбыз-емдік өсімдік» тақырыбындағы мәтінді оқиды.Мәтін мазмұнын бөліктерге бөліп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Қарапайым сұрақтар.

Анықтауыш сұрақтар.

1.Қарапайым сұрақтар:

Есте сақтау қабілетінің жұмыс істеуіне, нақты ақпараттарды білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды.

2. Анықтауыш сұрақтар:

Оқушыларға алған ақпаратты дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтау тапсырылады.

Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз?

Сіз неге ... деп ойлайсыз?

Сіз неге ... деп есептейсіз?

... айырмашылығы неде?

Егер ... болса, не болатындығына болжау жасаңыз?

ҚБ «Бағдаршам»

Дескрипторлар:

  1. Мәтінді түсінеді.

  2. Ақпаратты анықтай алады.

  3. Ақпарат бойынша сұрақтар құрастырады.

ҚБ «Бағдаршам»


2. Тапсырма ТЖ

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады.

Жоспар

Кіріспе бөлім__________________

Негізгі бөлім_______________________

____________________________________

____________________________________

Қорытынды бөлім________________________

Дескрипторлар:

1.Мәтінді бөліктерге бөледі.

3.Қарапайым жоспар құра алады.

ҚБ «Бағдаршам»


3. Тапсырма ТЖ

Проблемалық сұрақ арқылы постер қорғау.

I топ. «Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіріп, табиғатты қорғап, оның байлығын тиімді пайдалану кезек күттірмейтін мәселелердің бірі болып отыр?»

II топ. Не себепті ең көп сұранысқа ие дәрілер көрсеткішінің ішінде тұрған өсімдіктің бірі-жалбыз деп ойлайсыз?

III топ. «Сарапшылар» тобы.

Дескрипторлар:

1.Постер жасайды.

2.Өз ойын дәлелдей алады.

3.Тұжырым жасайды, саралайды.

ҚБ «Бағдаршам»



Интербелсенді тақта





























Маркер,  плакат


Соңы

Кері байланыс «Жарқын ойлар» әдісі бойынша

1.Сіз үшін жаңа болып табылатын үш мәселені жазыңыз.

1.

2.

3.

2.Сіздің назарыңызды аударған бір нәрсені жазыңыз.

3.Сіз сенімсіздік танытқан салаға 4 сөз жазыңыз.

Рефлексия

Бағалау

Үй тапсырмасы




Қосымша ақпарат




Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.

аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын.

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Меңгеруді бақылау

Сұрақ және жауап


Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды.



Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Жаратылыстану, музыка




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
839
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі