Сабақ жоспары
|
|
САБАҚ: Қазақ тілі |
МЕКТЕП: «№ 27 ЖББМ» КММ |
||||||||
|
|
ТАҚЫРЫБЫ: «Жалбыз-емдік өсімдік» |
|
||||||||
|
|
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ:Казанбаева |
||||||||
|
|
СЫНЫП: |
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: |
ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: |
|||||||
|
|
САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ (МАҚСАТТАРЫ) |
5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру
|
||||||||
|
|
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ |
Барлық оқушылар: мәтінді оқып түсінеді, негізгі ойды анықтайды |
||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін құрылымын бөле алады, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады |
|||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: мәтін мазмұны бойынша кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Постер арқылы өз ойларын дәлелдейді |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
ТІЛДІК МАҚСАТ |
Оқушылар: мәтінді оқи отырып,жалбыздың емдік өсімдік екенін біледі, оның түрлерін, қолдануын айта алады |
||||||||
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: емдік өсімдік, адам ағзасы, жалбыз ұнтағы, ерінгүлділер тұқымдасы, көпжылдық өсімдік. |
|||||||||
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||
|
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||
|
|
Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін анықтап, табиғатты қорғау, оның байлығын тиімді пайдалану қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр? |
|||||||||
|
|
Сіз неліктен жалбыздың көп сұранысқа ие болып тұрғанын айта аласыз ба? |
|||||||||
|
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:тірек сөздерді пайдалана отырып, жарнама,хабарландыру құрастырып жазу |
|||||||||
|
|
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ |
Бүгінгі таңда оқушылардың өз өлкелеріне деген қызығушылықтарын арттырып, дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіру |
||||||||
|
|
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ |
Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды |
||||||||
|
|
ЖОСПАР |
|||||||||
|
|
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) |
РЕСУРСТАР |
|||||||
|
|
Басы 10 минут |
Шаттық шеңберін ұйымдастыру, оқушылар бір-біріне жылы лебіздер білдіреді. «Лоторея барабаны» әдісі бойынша үй жұмысы сұралады ҚБ «Бағдаршам» Сынып үш топқа бөлінеді.(Сандар бойынша) Ой шақыру Оқушыларға дәрілік өсімдіктердің суреттері көрсетіледі.Өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.Ол өсімдіктердің қасиетін халқымыз қалай пайдаланғаны сұралады.Берілген суреттер бойынша ой қозғау, болжам жасау. Оқушылар бар біліміне сүйенеді. Жалбыз суреті көрсетіледі. Сабақ тақырыбын анықтап, сабақ мақсатымен таныстырады. |
Интербелсенді тақта http://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/16336
Суреттер Сурет |
|||||||
|
Ортасы |
1.Тапсырма ТЖ «Жалбыз-емдік өсімдік» тақырыбындағы мәтінді оқиды.Мәтін мазмұнын бөліктерге бөліп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Қарапайым сұрақтар. Анықтауыш сұрақтар. 1.Қарапайым сұрақтар: Есте сақтау қабілетінің жұмыс істеуіне, нақты ақпараттарды білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. 2. Анықтауыш сұрақтар: Оқушыларға алған ақпаратты дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтау тапсырылады. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз? Сіз неге ... деп ойлайсыз? Сіз неге ... деп есептейсіз? ... айырмашылығы неде? Егер ... болса, не болатындығына болжау жасаңыз? ҚБ «Бағдаршам» Дескрипторлар:
ҚБ «Бағдаршам» 2. Тапсырма ТЖ Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Жоспар Кіріспе бөлім__________________ Негізгі бөлім_______________________ ____________________________________ ____________________________________ Қорытынды бөлім________________________ Дескрипторлар: 1.Мәтінді бөліктерге бөледі. 3.Қарапайым жоспар құра алады. ҚБ «Бағдаршам» 3. Тапсырма ТЖ Проблемалық сұрақ арқылы постер қорғау. I топ. «Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіріп, табиғатты қорғап, оның байлығын тиімді пайдалану кезек күттірмейтін мәселелердің бірі болып отыр?» II топ. Не себепті ең көп сұранысқа ие дәрілер көрсеткішінің ішінде тұрған өсімдіктің бірі-жалбыз деп ойлайсыз? III топ. «Сарапшылар» тобы. Дескрипторлар: 1.Постер жасайды. 2.Өз ойын дәлелдей алады. 3.Тұжырым жасайды, саралайды. ҚБ «Бағдаршам» |
Интербелсенді тақта Маркер, плакат |
|
|||||||
|
Соңы |
Кері байланыс «Жарқын ойлар» әдісі бойынша 1.Сіз үшін жаңа болып табылатын үш мәселені жазыңыз. 1. 2. 3. 2.Сіздің назарыңызды аударған бір нәрсені жазыңыз. 3.Сіз сенімсіздік танытқан салаға 4 сөз жазыңыз. Рефлексия Бағалау Үй тапсырмасы |
|
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді. аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын. |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Меңгеруді бақылау Сұрақ және жауап Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Жаратылыстану, музыка |
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жалбыз - емдік өсімдік
Жалбыз - емдік өсімдік
Сабақ жоспары
|
|
САБАҚ: Қазақ тілі |
МЕКТЕП: «№ 27 ЖББМ» КММ |
||||||||
|
|
ТАҚЫРЫБЫ: «Жалбыз-емдік өсімдік» |
|
||||||||
|
|
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ:Казанбаева |
||||||||
|
|
СЫНЫП: |
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: |
ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: |
|||||||
|
|
САБАҚҚА НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚУ МАҚСАТЫ (МАҚСАТТАРЫ) |
5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру
|
||||||||
|
|
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ |
Барлық оқушылар: мәтінді оқып түсінеді, негізгі ойды анықтайды |
||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін құрылымын бөле алады, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады |
|||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: мәтін мазмұны бойынша кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Постер арқылы өз ойларын дәлелдейді |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
ТІЛДІК МАҚСАТ |
Оқушылар: мәтінді оқи отырып,жалбыздың емдік өсімдік екенін біледі, оның түрлерін, қолдануын айта алады |
||||||||
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: емдік өсімдік, адам ағзасы, жалбыз ұнтағы, ерінгүлділер тұқымдасы, көпжылдық өсімдік. |
|||||||||
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||
|
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||
|
|
Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін анықтап, табиғатты қорғау, оның байлығын тиімді пайдалану қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр? |
|||||||||
|
|
Сіз неліктен жалбыздың көп сұранысқа ие болып тұрғанын айта аласыз ба? |
|||||||||
|
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:тірек сөздерді пайдалана отырып, жарнама,хабарландыру құрастырып жазу |
|||||||||
|
|
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ |
Бүгінгі таңда оқушылардың өз өлкелеріне деген қызығушылықтарын арттырып, дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіру |
||||||||
|
|
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ |
Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды |
||||||||
|
|
ЖОСПАР |
|||||||||
|
|
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) |
РЕСУРСТАР |
|||||||
|
|
Басы 10 минут |
Шаттық шеңберін ұйымдастыру, оқушылар бір-біріне жылы лебіздер білдіреді. «Лоторея барабаны» әдісі бойынша үй жұмысы сұралады ҚБ «Бағдаршам» Сынып үш топқа бөлінеді.(Сандар бойынша) Ой шақыру Оқушыларға дәрілік өсімдіктердің суреттері көрсетіледі.Өздеріне таныс өсімдіктерді атайды.Ол өсімдіктердің қасиетін халқымыз қалай пайдаланғаны сұралады.Берілген суреттер бойынша ой қозғау, болжам жасау. Оқушылар бар біліміне сүйенеді. Жалбыз суреті көрсетіледі. Сабақ тақырыбын анықтап, сабақ мақсатымен таныстырады. |
Интербелсенді тақта http://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/16336
Суреттер Сурет |
|||||||
|
Ортасы |
1.Тапсырма ТЖ «Жалбыз-емдік өсімдік» тақырыбындағы мәтінді оқиды.Мәтін мазмұнын бөліктерге бөліп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Қарапайым сұрақтар. Анықтауыш сұрақтар. 1.Қарапайым сұрақтар: Есте сақтау қабілетінің жұмыс істеуіне, нақты ақпараттарды білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. 2. Анықтауыш сұрақтар: Оқушыларға алған ақпаратты дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтау тапсырылады. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз? Сіз неге ... деп ойлайсыз? Сіз неге ... деп есептейсіз? ... айырмашылығы неде? Егер ... болса, не болатындығына болжау жасаңыз? ҚБ «Бағдаршам» Дескрипторлар:
ҚБ «Бағдаршам» 2. Тапсырма ТЖ Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. Жоспар Кіріспе бөлім__________________ Негізгі бөлім_______________________ ____________________________________ ____________________________________ Қорытынды бөлім________________________ Дескрипторлар: 1.Мәтінді бөліктерге бөледі. 3.Қарапайым жоспар құра алады. ҚБ «Бағдаршам» 3. Тапсырма ТЖ Проблемалық сұрақ арқылы постер қорғау. I топ. «Неліктен бүгінгі таңда дәрілік өсімдіктің қажеттілігін түсіндіріп, табиғатты қорғап, оның байлығын тиімді пайдалану кезек күттірмейтін мәселелердің бірі болып отыр?» II топ. Не себепті ең көп сұранысқа ие дәрілер көрсеткішінің ішінде тұрған өсімдіктің бірі-жалбыз деп ойлайсыз? III топ. «Сарапшылар» тобы. Дескрипторлар: 1.Постер жасайды. 2.Өз ойын дәлелдей алады. 3.Тұжырым жасайды, саралайды. ҚБ «Бағдаршам» |
Интербелсенді тақта Маркер, плакат |
|
|||||||
|
Соңы |
Кері байланыс «Жарқын ойлар» әдісі бойынша 1.Сіз үшін жаңа болып табылатын үш мәселені жазыңыз. 1. 2. 3. 2.Сіздің назарыңызды аударған бір нәрсені жазыңыз. 3.Сіз сенімсіздік танытқан салаға 4 сөз жазыңыз. Рефлексия Бағалау Үй тапсырмасы |
|
|
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді. аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын. |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Меңгеруді бақылау Сұрақ және жауап Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Жаратылыстану, музыка |
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













