Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Жалғыз" поэмасының "Бқл жалғанда кім жалғыз?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Тарих тағылымы |
Мектеп: |
||||||
Мерзім: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бұл жалғанда кім жалғыз». |
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: көркем шығармалардан алған үзінділермен жұмыс жасау. Көпшілігі: көркем шығармалардан алған үзінділерді өзекті мәселелермен байланыстыру. Кейбір оқушылар: көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау. |
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Жалғыздық,алты алаш, нұрлы бояу,ай, күн, жер. Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жыр болып мәңгі жасауға,жалғыз арқар, жалғыз оқ,келер ұрпақ, келер күн. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Ақын неліктен өзін жалғыз сезінеді? 2. Поэмадағы автор идеясы қандай? 3. Неліктен ақын «Жалғыздықтан қорықпаймын, топқа, жікке бөлінген, Құм төбедей өрілген тобырлардан қорқамын» дейді? Не себепті ақын поэмаға «Жалғыз» деп тақырып берді деп ойлайсыз? |
||||||
Құндылықтар |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||
Пәнаралық байланыс |
тарих, қазақ тілі |
||||||
Алдыңғы білім |
Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу. ІІ. Қызығушылықты ояту. Миға шабуыл
Құм төбедей өрілген тобырлардан қорқамын» дейді? (оқушылар жауабы тыңдалады) Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
Оқушылар сұрақтарды талқылай отырып жауап береді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай ды. |
10-сынып қазақ әдебиеті |
|||
Сабақтың ортасы |
ІІІ. Мағынаны тану. Тапсырма. «Сезімдер алгоритмі» әдісі Оқушылар Жәркен Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасын мәнерлеп оқып, сезімдерімен бөліседі. 1. Поэманың атына қараңыз.
2. Поэманы оқып танысқаннан кейін не өзгерді?
Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. «Мағынасы қандай?» әдісі Оқушылар топта «Жалғыз» поэмасын іріктеп оқып, астарлы ойды ашады. 1.Мәтінен оқырманға әсер ететін сөздерді анықтаңыз. 2. Өзгеше қолданылған сөздерді анықтаңыз. 3. Тақырыпқа не идеяға қатысты сөздерді анықтаңыз. 4. Авторды толғандыратын мәселелер қай шумақта беріледі? Сіз анықтаған сөздер мен шумақтардағы ойлардың астарлы мағынасын ашыңыз. Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі Оқушылар топ ішінде жұпқа бөлініп тапсырманы орындайды. Әр топтағы жұптар алғаш өз тапсырмалары бойынша ойларын ортаға салады. Кейін басқа топтағы сәйкес жұптармен бірігеді. 1-жұп. Поэмада қандай тұлғалардың аты
аталады? Шығармадағы көтерілген мәселе мен тұлғалар тағдырындағы
үндестікті анықтаңыз. Ақын поэмасында көтерілген мәселе қандай? Ойыңызды бүгінгі өмірмен байланыстырып айтыңыз. 3-жұп. Поэмадағы мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстырып айтыңыз. Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ойын қорытындылайды. |
Оқушылар Жәркен Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасын мәнерлеп оқып, сезімдерімен бөліседі. Оқушылар топта Жәркен Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасын іріктеп оқып, астарлы ойды ашады. Оқушылар топ ішінде жұпқа бөлініп тапсырманы орындайды. Әр топтағы жұптар алғаш өз тапсырмалары бойынша ойларын ортаға салады. Кейін басқа топтағы сәйкес жұптармен бірігеді. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ойын қорытындылайды. |
ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай ды. ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай ды. ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай ды. |
Әдебиет хрестоматиясы.
http://madeniportal.kz/article/477
Жәркен Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасын
|
|||
Сабақтың соңы |
Рефлексия «3-2-1»
|